Hij is net nieuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel anders kapot gooien, nieuwe halen, werkt altijd
Nee, die optiequote:
Ik ookquote:
hoe moet ik dat nu weten, beter kom je hier en gaan we kei lekker neukenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heeft ze net gedaan, suffie.
Daar zit wel dingetje van mousepad, maar daarin kan ik niet aanpassen hoe hard ik moet slaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik anders een printscreen van je bureaublad, of taakblak en dan rechts onder in?
Ja, de hamer-optie bedoelde ikquote:
ja dan kun je het alleen aan of uitzettenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij is net nieuw
[..]
Nee, die optie
Tim Elzinga? waar?quote:
en trouwens gewoon cakejes en chihuahua's en ukelelesquote:
Ook niet als je rechtsklikt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar zit wel dingetje van mousepad, maar daarin kan ik niet aanpassen hoe hard ik moet slaan
Irritantquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan kun je het alleen aan of uitzetten
Daar kan ik een hoop instellenquote:
Die werkt wel altijd, je moet alleen weten hoequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Irritantzit op scroll optie in mousepad, maar ook die werkt niet altijd
Meh
ja, falersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meh
ik kan daar helemaal niet komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nu weten, beter kom je hier en gaan we kei lekker neuken
Punt is dat ik veel te hard moet drukken er op, en dat wil ik dus nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die werkt wel altijd, je moet alleen weten hoe
Kan dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar kan ik een hoop instellenMaar niet hoe hard ik moet slaan
Geod tpoic?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Totoro approves this topic
[ afbeelding ]
ja, dat heeft de mijne ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meh
Ik wel daar. Neuken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan daar helemaal niet komen
Dat weet ik niet, of dat kan, dat hoopte ik alleenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |