Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel. Nu niet online, toen ik in de stad was wel.
Tsja. Die jaren maken wel een hoop verschil.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij bent ook maar 4 jaar ouder
E-FOK!-penis-alertquote:
www.timelzingaziteenpiemel.nlquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
www.piemel.nl __
zal vast wel eentje zijn
beginnend, maar een vriend van me heeft nu met vijf verschillende meisjes tegelijk [vage gastquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
www.timelzingaziteenpiemel.nl
ik stofzuigde.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH IK VALDE!quote:
Regel nummer 1, jongens overdrijven altijd over de hoeveel meisjes/seks die ze hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beginnend, maar een vriend van me heeft nu met vijf verschillende meisjes tegelijk [vage gast], en heeft altijd een ruime collectie condooms bij zich die om de week aangevuld moet worden
quote:
Hij gelooft de houdbaarheisdatum op de verpakking en gooit ze weg zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beginnend, maar een vriend van me heeft nu met vijf verschillende meisjes tegelijk [vage gast], en heeft altijd een ruime collectie condooms bij zich die om de week aangevuld moet worden
Moet hij ze niet gewoon weg gooienquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De gedeeld door 7 / maal 7 regel tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel nummer 1, jongens overdrijven altijd over de hoeveel meisjes/seks die ze hebben.
Waarschijnlijk zit die gast in het weekend op de spoedeisend met een condoom om een aubergine in zijn eigen hol.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel nummer 1, jongens overdrijven altijd over de hoeveel meisjes/seks die ze hebben.
om de week komt er een huilend meisje op 'm af omdat ze erachter is gekomen dat ie de player van de eeuw is, je ziet 'm vaak binnen 5 minuten zoenen met 3 verschillende meisjes, en je wilt z'n inbox niet lezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Wat moet je maal 7 doen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De gedeeld door 7 / maal 7 regel toch
Ik stuur mezelf ook altijd kerstkaartenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en je wilt z'n inbox niet lezen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit die gast in het weekend op de spoedeisend met een condoom om een aubergine in zijn eigen hol.
Whehehe, 5 gedeeld door 7quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De gedeeld door 7 / maal 7 regel toch
Yes, thank youquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Heeft het gesmaakt meneer?
Het is meer een waarschuwingquote:
Het is maar wat hij lekker vindquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit die gast in het weekend op de spoedeisend met een condoom om een aubergine in zijn eigen hol.
TFMquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf ook altijd kerstkaarten
De pukkels in het gezicht.quote:
Okay, maar zoenen is nog niets.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
om de week komt er een huilend meisje op 'm af omdat ze erachter is gekomen dat ie de player van de eeuw is, je ziet 'm vaak binnen 5 minuten zoenen met 3 verschillende meisjes, en je wilt z'n inbox niet lezen
nou eum ermquote:
fellatioquote:
De jongens gedeeld door 7, meisjes maal 7, want mannen overdrijven en vrouwen zwakken afquote:
Zelfs wij hebben gezoend! of nietquote:
Ehm. Waarvoor, dat je de hele tijd jezelf al bent?quote:
op school heb ik het overquote:
Holy fuck. Dan zou ik wel een slet zijn hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De jongens gedeeld door 7, meisjes maal 7, want mannen overdrijven en vrouwen zwakken af
Ja, het was fijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs wij hebben gezoend! of nietgeen idee meer
en voor de verandering extra irritantquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Waarvoor, dat je de hele tijd jezelf al bent?
Dat ben ik sowieso alquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Holy fuck. Dan zou ik wel een slet zijn hoor.
Tot zo ver TFM's grote woordenschatquote:
Hoax, daar ben je nooit.quote:
van waar dequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso al/care
jij bent al de overtrevvende trapquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
en voor de verandering extra irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |