quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
De bar is hier tot 2 uur open dus daar ga ik straks nog even naartoe
Een kamer begint hier pas bij £233 per nacht zag ik
Ja, eerst wel maar later niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, das jammer want het klonk leuk
ja dus datquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij kwam dus ook ruim een jaar niet van me af
![]()
lux? Waarom zou je de verlichtingssterkte willen meten?quote:
have fun you fucking gobshite, lets get hammeredquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
De bar is hier tot 2 uur open dus daar ga ik straks nog even naartoe
Een kamer begint hier pas bij £233 per nacht zag ik
Het was wel wederzijds hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dat![]()
daaar had kleien pezu niet op gerekend
ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijvenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
lux? Waarom zou je de verlichtingssterkte willen meten?
Ik zit pas aan mijn 4e Strongbow en het zijn maar pints vriendquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Have fun en drink niet te veel alchol
ooh ja hier niet helemaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was wel wederzijds hoor
Ja, het is wel luxe maar zo duurquote:
Maar zegt hij danquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit pas aan mijn 4e Strongbow en het zijn maar pints vriend
Duinrellquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, eerst wel maar later niet meer
Al had ik wel een keer gedroomd over een enorm zwemparadijs met allemaal glijbanen, dat was echt tof
Ik ben klein maar kan zuipen als een flinke kerelquote:
luxe. Sjees. Hoe ga je sletjes versieren? met een halogeenlamp of luxe?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven
best wel. Ook leuk dat ik op sommige plekken gewoon ben geweest en herken. Zo tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Lord Of The Rings op tv...
zo'n gezellige film
Nee, coolerder nogquote:
Die glijbanen op Duinrell vind ik zo tof. Die lange buizenquote:
Toevoegen aan je RSS-tracker danquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, daar kom ik zo goed als nooit
En hij doet VWO zei ie, en per ongeluk spelde die ook al verkeerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
luxe. Sjees. Hoe ga je sletjes versieren? met een halogeenlamp of luxe?
Nou en deze waren langer en groter en echt gaafquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die glijbanen op Duinrell vind ik zo tof. Die lange buizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |