Dat hebben er wel meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap jou nooit niet, maar vanavond al helemaal niet. Dat zeg ik ook zomaar eventjes.
2015? tegen die tijd kan ik wel een keer naar een meet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom hier nog wel eens op terug... ooit.
voorlopig nog even niet voor mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer voor die 14-jarige kindertjes hier, dat ze niet denken dat het stoer is als je op je 14e al ligt te rollebollen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat je je vriendje nog een keer binnen? Voordat het nog kleiner wordt door de kou!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn ontmaagding was echt niets. Totaal verkeerde persoon ook. Maar toch geen spijt van.
hook up met sascha man,quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
voorlopig nog even niet voor mij
Ongeveer even veel als hier dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Pien85 het volgende:
Iets meer dan 12cm op tafel in de tuin
ijsbreker is zeker wel 5 minuten fietsen. ben te lui manquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hook up met sascha man,![]()
nu te vindne in de ijsbreker, 100% sex
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik was al zo blij als een kind (dat wa sik ook eik nog) dat ik overal mocht voelen en toen helemaal natuurlijk toen ze meer wou
en danquote:
je date zombiesquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Mensen mogen niet meer in mijn oorlel bijten. Godverdomme al 2 dagen dodelijk veel pijn.
Dan overheersen de tostigeestenquote:
Of die kerel kan niet beffen!quote:
Misschien wat eerder, maar dan lees je het ongetwijfeld als Breaking News op de FPquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
2015? tegen die tijd kan ik wel een keer naar een meet.
gvd het meisje dat ik ontmaagde heeft dagen voor de deur gelegenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, voor jongens is dat vast anders
Ik vond het de eerste keer vreselijk en kon me niet voorstellen dat het leuk zou worden ooit
Ik heb echt dagen met buikpijn gelopen
![]()
Oooh, das jammer want het klonk leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou het was geen opblaastunnelHet was echt heel naar en benauwend
Lastig, daar kom ik zo goed als nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wat eerder, maar dan lees je het ongetwijfeld als Breaking News op de FP.
Je moet ook geen doden seksenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd het meisje dat ik ontmaagde heeft dagen voor de deur gelegen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd het meisje dat ik ontmaagde heeft dagen voor de deur gelegen
Ik was de eerste keer verliefd op een andere man, maar daar werd ik heel erg bang zodra het te klef werd. Dus soort van bewust een man gedaan waar ik geen gevoelens voor had. En daarna was de angst weg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, voor jongens is dat vast anders
Ik vond het de eerste keer vreselijk en kon me niet voorstellen dat het leuk zou worden ooit
Ik heb echt dagen met buikpijn gelopen
![]()
ja beter voorhuidjoggen dan fietsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ijsbreker is zeker wel 5 minuten fietsen. ben te lui man
hmm tostiquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan overheersen de tostigeesten
wild beffenquote:
Have fun en drink niet te veel alcholquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
De bar is hier tot 2 uur open dus daar ga ik straks nog even naartoe
Een kamer begint hier pas bij £233 per nacht zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |