Jij hebt echt zo'n geweldig uitzicht aan 1 kant van je huisquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
Vandaag ook maar eens wat winterfoto's gemaakt...
Dit was mijn utizicht vanmiddag:
[ afbeelding ]
Een winterspel: raad het verkeersbord
[ afbeelding ]
En zo zag het dorp eruit, verlaten en wit...
[ afbeelding ]
Dat zei je al eens jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maarrr, toch klopt er iets niet, want ik had nul fout op m'n cito qua taal en woordenschat
Zeg maar gewoon Marc hoorquote:
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
Vandaag ook maar eens wat winterfoto's gemaakt...
Dit was mijn utizicht vanmiddag:
[ afbeelding ]
Een winterspel: raad het verkeersbord
[ afbeelding ]
En zo zag het dorp eruit, verlaten en wit...
[ afbeelding ]
bij de ballenbak van de ikeaquote:
ik ben er dan ook trots opquote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Dit was de sneeuw van vorig jaar.Toen ik niet in zuid woonde.
[ afbeelding ]
prachtige fotoquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben er dan ook trots opik scoor er de chicks mee hè?
Jij bent 14 toch? Damn... op die leeftijd was ik net van de barbies afquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben er dan ook trots opik scoor er de chicks mee hè?
Wowquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent 14 toch? Damn... op die leeftijd was ik net van de barbies aftoen was ik écht nog niet bezig met jongens
Mooie foto!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Net als bierquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, koffie kan altijd![]()
ik heb het over m'n cito-toets uitslagenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent 14 toch? Damn... op die leeftijd was ik net van de barbies aftoen was ik écht nog niet bezig met jongens
toedoedoedoedoe toedoedoedoedoe toedoedoedoedoedoedoedoedoedoequote:
Serieus?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, met zijn mond is hij bezig, maar ondertussen kickt hij nog op de laatste Pinkeltje!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Owquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je zegt "daar score ik chickies mee". Daar doelde ik opquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het over m'n cito-toets uitslagen
Ik kan deze near perfect met donkey kongaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toedoedoedoedoe toedoedoedoedoe toedoedoedoedoedoedoedoedoedoe
Ik ben van plan om morgenochtend het Waterleidingduin in te gaan met mijn camera. Als het droog blijft, zoals ze nu verwachten, dan zouden daar ook mooie foto's gemaakt moeten kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat als het mooi is morgen nog dat ik ook foto's ga maken
ja daar scoor je vast mee op de sociale werkplaats, tfm op naar de eemforsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het over m'n cito-toets uitslagen
Jepquote:
m-m-m-m-m-mag ik dan bij je wonen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
Als ik rijk ben wil ik een groot luchtkussen in mijn huis
Tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben van plan om morgenochtend het Waterleidingduin in te gaan met mijn camera. Als het droog blijft, zoals ze nu verwachten, dan zouden daar ook mooie foto's gemaakt moeten kunnen worden.
als ik rijk ben dan is mijn huis is een groot luchtkussenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
Als ik rijk ben wil ik een groot luchtkussen in mijn huis
Ik nog steeds nietquote:
pinkeltjequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met zijn mond is hij bezig, maar ondertussen kickt hij nog op de laatste Pinkeltje!
ook dat van toeprrroetoedoe, toeprrroetoedoe, toeprroetoedoetoedoe?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan deze near perfect met donkey konga
En ik dacht dat ik laat wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepIk was 17 toen ik mijn eerste vriendje kreeg en voor 't eerst met iemand zoende
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
m-m-m-m-m-mag ik dan bij je wonen?
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pinkeltje
dat las ik vroeger eindeloos
Zo'n huis wil ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik rijk ben dan is mijn huis is een groot luchtkussen
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pinkeltje
dat las ik vroeger eindeloos
Zo jongquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepIk was 17 toen ik mijn eerste vriendje kreeg en voor 't eerst met iemand zoende
ik 4 en 12quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En met de handen klappen. De accountant kwam eens binnen en keek mijn vrouw wazig aan toen ze in mijn bed lag met die kongas op schootquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook dat van toeprrroetoedoe, toeprrroetoedoe, toeprroetoedoetoedoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |