quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Welke username?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zie username. Of vergat je de PI?
Wtf, niet lullig bedoeld, maar nou niet echt namen die ik ken, op google ook niets. Kutorganisatie denk zkr dat die nu alles kan maken nu uitverkocht is, zakkenvullers..quote:
Weet nou niet of ik moet happen of je het serieus bedoeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wtf, niet lullig bedoeld, maar nou niet echt namen die ik ken, op google ook niets. Kutorganisatie denk zkr dat die nu alles kan maken nu uitverkocht is, zakkenvullers..
ey kill je moet ff rustig aan doen met die tori ik bel me matties en breken je gezicht jwz ik ben loesoequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wtf, niet lullig bedoeld, maar nou niet echt namen die ik ken, op google ook niets. Kutorganisatie denk zkr dat die nu alles kan maken nu uitverkocht is, zakkenvullers..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Weet nou niet of ik moet happen of je het serieus bedoelt
quote:
Zoek hem even terug zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef willemwaus het volgende:
Wat is er eigenlijk met die poll gebeurt, 'wanneer verwacht jij de eerste namen' ?
In de oude topics bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zoek hem even terug zou ik zeggen
Er zal toch wel wat gelekt worden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Sowieso februari want dan de site ook pas.
Toch?
Heldquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zoek wel even
-edit- kan het zo snel niet vinden
Heb je al naar buiten gekeken? Liever niet dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil nu artiestennn.
Of liever
IK WIL NU LOWLANDS
ja, zolang die sneeuw dan maar niet in de zomer valt en mijn tentje vet goed geïsoleerd isquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef willemwaus het volgende:
Lowlands in de sneeuw, gods dat lijkt me ook wel is vet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, zolang die sneeuw dan maar niet in de zomer valt en mijn tentje vet goed geïsoleerd is
precies, dan kan ik alsnog een bikinidansje doen, om vervolgens mijn tent in te vluchtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
![]()
Ja oké, dan wel met tentverwarming oid
Ik ga het voorstellen bij Mojoquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
precies, dan kan ik alsnog een bikinidansje doen, om vervolgens mijn tent in te vluchten
Uhm, ja wiki gekopieerd. Goed of toch iets mis gegaan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
TWP hoe heb je het topic geopend? Uit de wiki?
Lees wat er onder staatquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Uhm, ja wiki gekopieerd. Goed of toch iets mis gegaan?
Oke, topic 9 en 10 staan in de OP en in de wiki.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lees wat er onder staat. De oude delen moeten er alleen in, dan is het ook weer goed.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke, topic 9 en 10 staan in de OP en in de wiki.
Nog steeds niet?quote:Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef julian6 het volgende:
tickets tickets.. waar blijven mijn tickets.. -.-
Bellen voor de vakantie man. Of is het al vakantie?quote:Op zondag 19 december 2010 23:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
nope.. iedereen die ik ken heeft ze al wel
Ik moet er ook nog 2 binnenkrijgenquote:Op zondag 19 december 2010 23:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
nope.. iedereen die ik ken heeft ze al wel
quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)ordt-wellicht-circus
Organisator Mojo van popfestival Lowlands in Biddinghuizen onderzoekt of het in de toekomst verder kan gaan als circus. Hiermee wil de organisator in het lagere btw-tarief van 6 procent komen. Het kabinet wil een btw-heffing van 19 procent voor podiumkunsten.
Dat scheelt weerquote:
Ja echt fantastisch, ik ga maar weer eens heen dit jaarquote:Op maandag 20 december 2010 15:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die line-up bedoel je he.Nu al te gek.
Beter verhogen ze gewoon niet elk jaar de prijs van de kaarten.quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)ordt-wellicht-circus
Organisator Mojo van popfestival Lowlands in Biddinghuizen onderzoekt of het in de toekomst verder kan gaan als circus. Hiermee wil de organisator in het lagere btw-tarief van 6 procent komen. Het kabinet wil een btw-heffing van 19 procent voor podiumkunsten.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Beter verhogen ze gewoon niet elk jaar de prijs van de kaarten.
1600 nuquote:Op maandag 20 december 2010 14:39 schreef Dupje het volgende:
3FM serious request veilt 2 lowlands vipkaarten, al 1100 euro!
Nog 2!quote:
Je staat er bij hoorquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef vault_tec het volgende:
ik ga ook, te lui om mijzelf in de op te zetten, 4e keer.
Laat het tegen die tijd maar wetenquote:Ook een kaartje voor zonisdegod, alleen niet zeker of ze ken komen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen! De pret kan nu echt beginnen
Neuh vergeet het altijdquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar stond je er niet bij?
Zoek je fotoarchief er bijquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben volgens mij twee jaar terug niet geweest, of ist alweer drie jaar terug. Oh zucht
Heula, ik ga ook nog wel als bezoeker naar evenementen hoorquote:
Komt er toch nog eens wat goeds uit Den Haagquote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen! De pret kan nu echt beginnen
Belachelijk!quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heula, ik ga ook nog wel als bezoeker naar evenementen hoor
Zeker! Altijd een reden om extra vroeg op te staan om te zorgen dat je een krantje hebt!quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef Thory het volgende:
Ik hoop weer op van die superkomische strips in de LL krant. Die kan ik na een gebrekkige nachtrust altijd waarderen.
Of anders van de grond rapen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeker! Altijd een reden om extra vroeg op te staan om te zorgen dat je een krantje hebt!
quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Krijgen we nu over elke scheet een poll?
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het gaat al meteen gelijk opquote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?
Je hebt gestemd op: Nee
Je IP is: 212
Poll: Ruiken jouw scheten lekker?quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Misschien moet jij de polls maar gaan doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:49 schreef Thory het volgende:
[..]
Poll: Ruiken jouw scheten lekker?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Tja. Polls maken is niet voor iedereen weggelegd. *Kijkt verwaand naar nagels.*quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien moet jij de polls maar gaan doen
Ik wist natuurlijk allang dat ie zich geen zorgen hoefde te makenquote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij heeft al stress genoeg van zichzelf, ga je hem ook nog opjagen ook?
http://www.duurzaamnieuws.nl/bericht.rxml?id=61469quote:Eric van Eerdenburg: Lowlands wil energieleverancier worden
Muziekfestival Lowlands wil de eerste zonne-energiecentrale van Nederland bouwen en al haar afval op een verantwoorde manier verwerken. Festival-directeur Eric van Eerdenburg legt uit waarom. Alles wat op Lowlands kan, kan ook in jouw stad.
1. Wat betekent duurzaamheid volgens u?
Dat je met oog voor je omgeving handelt. Je kunt heel makkelijk alleen maar je eigen doelen centraal stellen, maar je moet ook rekening houden met milieu, mensheid en omgeving.
2. Wat is uw motivatie om duurzaamheid een belangrijk onderdeel te maken van Lowlands?
Als je zoiets als Lowlands organiseert, belast je je omgeving enorm. Ik denk dat je daar een verantwoordelijkheid in hebt.
Ik vind ook dat het past bij een festival om er een maatschappelijke ideologie op na te houden. Popfestivals zijn begonnen als samenkomst van een tegenstroom. Op Woodstock stond vrede centraal. Ik denk dat vandaag de dag duurzaamheid en de toekomst van de aarde in zijn algemeenheid die plek zouden moeten hebben. Ik hoop dat Lowlands ook een inspiratie is voor jonge bezoekers.
3. Vindt u dat duurzaamheid een goed imago heeft? Is het niet iets voor moraalridders en geitenwollensokken?
Dat was vroeger zeker zo, maar ik denk dat het aan het veranderen is. De wil om schoner en duurzamer te consumeren is er gewoon. Maar het moet wel gefaciliteerd en gestimuleerd worden.
Dat zie je nu met autos, dat je minder belasting betaalt als je een schonere auto neemt. Ik denk dat dat het beste werkt en dat een heleboel mensen zich daar door laten leiden. Het gaat er uiteindelijk toch om dat de grote massa om gaat, niet een klein clubje bewusten.
4. Per Lowlandseditie wordt ongeveer 865.000 kWh stroom gebruikt, dat is meer dan een stad als Assen of Hoorn in 3 dagen gebruikt. Is al die energie groen?
Nee. Het is heel vieze energie. Er staan gewoon dieselgeneratoren te stinken en er gaat iets van 130.000 liter diesel doorheen. We hebben daarop al wel 25% weten te besparen door met tijdsklokken te werken en de productiecapaciteit van iedere generator aan te passen aan de afname. Besparen aan de bron dus, door goed afstemmen van het gebruik.
5. Hoe probeert Lowlands haar energiegebruik te vergroenen?
Er wordt nu onderzocht of we het rondgerekend krijgen om vaste stroom aan te leggen en de Alpha-tent [de grootste festivaltent waarin 12.500 man past, red.] een vaste kap te geven. Daar willen we dan de eerste zonne-energiecentrale van Nederland van maken.
Ik dacht eerst dat dit helemaal niks zou worden. Dat het een soort droomproject is dat nooit met twee voeten op aarde gaat landen. Maar de eerste resultaten van de berekeningen zijn eigenlijk best heel bemoedigend. Dus we gaan hiermee door en ik denk dat we in februari weten of het wat gaat worden.
6. Op welke duurzame ontwikkeling van Lowlands bent u trots?
Afgelopen jaar hebben we een test gedaan met onze afvalverwerking. We hebben gezorgd dat alle materialen op het festivalterrein zoveel mogelijk recyclebaar, composteerbaar of biologisch afbreekbaar zijn. En we hebben 30 ton van ons afval naar een groene afvalverwerker gebracht. Dat experiment is heel goed gegaan en scheelde ons transportkosten, zodat we zelfs uitkwamen met een kleine kostenvermindering. Dan ben je wel gek als je het niet doet. Dit jaar gaan we proberen al ons afval zo te behandelen.
7. Op Lowlands is biologisch voedsel verkrijgbaar. Waarom zijn biologische en fair trade producten een logische keus voor uw festival?
Lowlands heeft vanaf het begin gezegd: die patat- en hamburgercultuur op festivals, daar willen we wat aan doen. We denken dat er ontzettend veel mensen zijn die ook op een festival anders en gezonder willen eten. Biologisch en fair trade horen daarbij en passen in ons idee van een duurzame maatschappij. We gaan voor vers bereid eten in plaats van pre-fab en gefrituurd.
8. Lowlands omschrijft zichzelf wel als tijdelijke mini-maatschappij die model kan staan voor de rest van het land. Welke lessen kunnen we van Lowlands leren?
Ja, welke lessen. Ik wil er niet al te hoogdravend over zijn. Maar je kunt toch wel zeggen: dat het kan. En waar een wil is, is een weg.
Maar ik wil niet met het vingertje wijzen, ik wil het gewoon doen. We doen alles al volgens de milieuwetgeving, maar wij vinden zelf dat we het beter moeten doen. En ook al is maar voor drie dagen, Lowlands is een stad. Er wonen bij elkaar 60.000 mensen, we zijn zo groot als Assen. Dus alles wat op Lowlands kan, kan ook in jouw stad of thuis. Die voorbeeldfunctie wil ik wel hebben.
9. Waar zou duurzaamheid in Nederland de komende jaren het meest mee geholpen zijn?
Simpelweg met strakkere wetgeving. Als je alleen al ziet hoeveel verschillende verpakkingsmaterialen er zijn en hoe moeilijk het is die achteraf weer te scheiden. Op Lowlands hebben we gezegd: bepaalde materialen komen het terrein niet meer op, want dat kunnen we niet meer verwerken. Als ik dat zeg ben ik eigenlijk wetgever van mijn kleine landje. Ik denk dat het in het groot ook zo werkt. Al die halfzachte convenanten die afgesloten worden, en we gaan het zelf wel reguleren. Uiteindelijk geloof ik dat dat gewoon uitstel is.
10. Wat wordt uw volgende groene actie?
Wij concentreren ons nu op het duurzaam verwerken van ons afval en het bouwen van een zonnekap, zodat Lowlands leverancier wordt van haar eigen energie.
De reden dat we dit doen is eigenlijk heel simpel. Ik was een keer op een festival in Amerika. Daar stond met koeienletters op de muur geschreven: we are the people weve been waiting for. Als je gaat wachten tot een ander het doet, dan gebeurt het niet. Je zult het zelf moeten doen.
Duurzaamheid: een modewoord of blijvende term? In deze nieuwe tweewekelijkse serie vraagt Duurzaamnieuws.nl aan bekende Nederlanders hoe zij over duurzaamheid denken. Hoe hebben zij thuis en op het werk met duurzaamheid te maken en hoe gaan zij hiermee om?
Door Jelmer Mommers
quote:AMSTERDAM - De verhoging van de btw op theater- en concertkaartjes wordt uitgesteld tot 1 juli volgend jaar.
Staatssecretaris Frans Weekers (Financiën) heeft dat dinsdag bekendgemaakt in de Eerste Kamer.
Aanvankelijk was het plan de btw per 1 januari te verhogen van 6 naar 19 procent. Een meerderheid van de Eerste Kamer heeft zich daar echter steeds tegen verzet.
Compromis
Het voorstel van Weekers is een compromis, waar hij toe gedwongen werd omdat in de Eerste Kamer zelfs de fracties van de regeringspartijen CDA en VVD aandrongen op uitstel van de invoeringsdatum, naar 1 september.
Weekers stelde in de senaat dat het verschil in opvatting tussen de Tweede en de Eerste Kamer de zaak lastig maakte. De Tweede Kamer had al ingestemd met de verhoging per 1 januari, de Eerste Kamer was daar tegen en sommige fracties dreigden zelfs tegen het belastingplan van Weekers te stemmen, waar de btw-verhoging onderdeel van uitmaakt.
Afstand overbrugd
Weekers zei dat hij dinsdag overleg had gevoerd ''in de boezem van het kabinet'', maar ook met de top van de Tweede-Kamerfracties van VVD, PVV en CDA. Tot nog toe waren die tegen elke wijziging van de btw-plannen. Weekers zei te hopen dat nu de afstand tussen Tweede en Eerste Kamer is overbrugd en dat het overenigbare verenigd is.
Kaartjes voor optredens tot 1 juli kunnen in het voorstel van Weekers nog tegen het lage btw-tarief gekocht worden. Voor de kaartjes voor het nieuwe seizoen, dat na de zomer begint, geldt het nieuwe, hogere tarief van 19 procent.
Kosten
Het uitstel kost de schatkist wel geld, maar Weekers beloofde de senaat erover na te denken hoe dat gedekt kan worden. ''Gelet op de bijzondere situatie denk ik dat dit een belangrijke stap is om uit de impasse te geraken.''
De Eerste Kamer-fracties antwoorden in de loop van dinsdagmiddag of ze instemmen met het compromisvoorstel van Weekers.
Rutte niet naar senaat
Door het uitstel van de btw-verhoging hoeft premier Mark Rutte niet meer naar de senaat te komen. Dat heeft de Eerste Kamer dinsdagmiddag besloten. De senatoren hadden om een debat met de premier gevraagd omdat ze het gevoel hadden dat de mening van de Tweede Kamer door het kabinet boven die van de Eerste Kamer werd gesteld.
Na de aankondiging van het uitstel was voor SP-senator Tiny Kox de kou uit de lucht. ''Als deze Kamer iets vraagt, staat vast dat de regering niet naar de overkant moet lopen om te vragen of het mag'', stelde hij.
Dit. Als de kaarten 10 euro goedkoper worden zonder krant, dan graag LL zonder krant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef Thory het volgende:
[..]
Tja. Polls maken is niet voor iedereen weggelegd. *Kijkt verwaand naar nagels.*
Maar OT: Ik vind de LL krant alleen leuk omdat je dan wat te lezen hebt s'ochtends. En verontwaardigd tegen je vrienden kan roepen dat een band beter/slechter was dan in de LL review. Maar die comics zijn echt niet grappig.
Voor mij ook het vijfde jaar, al twee jaar niet meer geweest...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Roslyn het volgende:
Ik ga ook, voor de 5e keer alweer! Heb er zin in!
als ik ga resellen dan niet via fok. Genoeg mensen die meer dan retail willen betalen en mag hier alleen voor retail sellen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je staat er bij hoor
[..]
Laat het tegen die tijd maar weten
Begin je daar nu weer overquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als ik ga resellen dan niet via fok. Genoeg mensen die meer dan retail willen betalen en mag hier alleen voor retail sellen.
okquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als ik ga resellen dan niet via fok. Genoeg mensen die meer dan retail willen betalen en mag hier alleen voor retail sellen.
Ik vind de beveiliging op LL juist uber relaxtquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:45 schreef julian6 het volgende:
Nee, al die dingen maken lowlands juist zo'n geweldig festival. Ze moeten het precies laten zoals het nu is ( misschien de beveiliging wat minder streng, dat zou de sfeer ten goede komen).
Ook weinig last van gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik vind de beveiliging op LL juist uber relaxt
Dit dus, kon nog wel lachen om de gast bij gaslight anthem die het ondergoed terug gaf aan het meisje wat probeerde het op het podium te krijgen.quote:
Dat meen je niet? Je mocht niks het terrein meenemen van hun, op zondagnacht zag ik gewoon hoe ze een opblaaskrokodil uit iemand z'n handen rukten en snel naar achteren brachten, bij de entree was dat.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik vind de beveiliging op LL juist uber relaxt
Jou waren de camera's niet opgevallen toch? Of was dat iemand anders?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Je mocht niks het terrein meenemen van hun, op zondagnacht zag ik gewoon hoe ze een opblaaskrokodil uit iemand z'n handen rukten en snel naar achteren brachten, bij de entree was dat.
en die metalen toegangspoortjes6 beveiligers die je tegemoet komt voordat je het terrein eindelijk kan zien
vind het gewoon niet bij LL passen.
maarja mij vallen dat soort dingen misschien meer op omdat ik altijd op mn hoede moet zijn
die niet nee, maar daar let ik dan weer niet op.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jou waren de camera's niet opgevallen toch? Of was dat iemand anders?
Jaa dat klopt wel, maar dat was alleen bij de ingang, op het terrein vond ik ze wel relaxt, ik zag ze foto's maken voor mensen en de beveiliging die hele tijd over camping 1 liep waren ook zwaar relaxt, zijn nog ff bij ons komen chillenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Je mocht niks het terrein meenemen van hun, op zondagnacht zag ik gewoon hoe ze een opblaaskrokodil uit iemand z'n handen rukten en snel naar achteren brachten, bij de entree was dat.
en die metalen toegangspoortjes6 beveiligers die je tegemoet komt voordat je het terrein eindelijk kan zien
maarja mij vallen dat soort dingen misschien meer op omdat ik altijd op mn hoede moet zijn
Ben ik 2009 meegenomen bij de ingang om te fouilleren en heb daarna een uur bij het politiekamp achter gezeten.. was niet zo leuk en ben daarom een beetje huiverigquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
En hoe bedoel je, altijd op je hoede moet zijn?Ik werk ook als evenementen-beveiliger dus jammerlijk genoeg weet ik ook als ik prive ben precies wat er gebeurt..
Oh hehe, tja, ik vond alsnog dat ze relaxt waren, als je cola fles meenam met iets gemixed erin deden ze alsnog niet moeilijk, alleen ff fouilleren omdat ze dat moesten, maar verder over de drank deden ze heel relaxtquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben ik 2009 meegenomen bij de ingang om te fouilleren en heb daarna een uur bij het politiekamp achter gezeten.. was niet zo leuk en ben daarom een beetje huiverig
maar op het terrein zelf is het een ander verhaal idd.
Je werkt toch niet bij WWS he?
Nog nooit last gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef julian6 het volgende:
oh is dat zo? Ik hoorde -geloof ik, kan ook 2009 zijn geweest- dat ze echt alle vloeistoffen innamen en dat je heel misschien met alleen een flesje water geluk had. Maar echt geen bier of cola.
Pillen?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben ik 2009 meegenomen bij de ingang om te fouilleren en heb daarna een uur bij het politiekamp achter gezeten.. was niet zo leuk en ben daarom een beetje huiverig
maar op het terrein zelf is het een ander verhaal idd.
Je werkt toch niet bij WWS he?
Gek dat ik me daar niet aan gestoord heb. Het is me ook helemaal niet opgevallen. Maar misschien als je met 10 kilo drugs in je zakken loopt en rotzooi wil trappen dat je meer op dat soort dingen let?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
rotzooi trappen doe ik niet, maar wil wel gewoon normaal kunnen genieten en dus ben ik wat extra op m'n hoede omdat iemand toevallig ooit heeft bepaald dat je wel alcohol mag drinken, wiet/tabak mag roken maar geen pilletje mag nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek dat ik me daar niet aan gestoord heb. Het is me ook helemaal niet opgevallen. Maar misschien als je met 10 kilo drugs in je zakken loopt en rotzooi wil trappen dat je meer op dat soort dingen let?
Als je 1 of 2 pillen op zak hebt, dan hoef je toch niet druk te maken man?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
rotzooi trappen doe ik niet, maar wil wel gewoon normaal kunnen genieten en dus ben ik wat extra op m'n hoede omdat iemand toevallig ooit heeft bepaald dat je wel alcohol mag drinken, wiet/tabak mag roken maar geen pilletje mag nemen.
Dat zei 'ie een maand geleden ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Näsenbar het volgende:
Kees zei gisteren dat ie er waarschijnlijk niet bij is
idd, maar vet was het!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Näsenbar het volgende:
Kees zei gisteren dat ie er waarschijnlijk niet bij is
Ja maar nu was het nog erger om het uit zijn eigen mond te horenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zei 'ie een maand geleden ook al
En ik vrees dat het misschien verstandiger is. Wat een terringzooi was het afgelopen keer
Sowiesoooo wat was het keeswaardig!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Beter houd die zich een keer aan zijn woord dan.
Haha dat touwtjespringen zag ik nog op het eind !quote:Op woensdag 29 december 2010 22:17 schreef itchycoo het volgende:
3e keesdag was een episch feest. Het voelde als een soort minilowlands met alleen maar fijne mensen, touwtje springen en veel polonaise.
Vergeet niet dat je je ook moet legitimeren. Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef julian6 het volgende:
Heb je gelijk in maar je wordt wel meegenomen, in een hokje geplaatst, bent je spul kwijt en met een beetje pech krijg je ook nog een boete.
en zo paranoïde ben ik heus niet hoorgewoon wat alerter op security enz.
Wel draaien dan!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef julian6 het volgende:
Eerste gerucht: Promo komt weer op lowlands! Ik hoor nu een interview op de radio waarin ie verteld dat hij bezig is te overleggen met mojo om weer te mogen draaien volgend jaar
edit: in de silent disco wellicht!
dat was in 2009? Direct na mij werd een gast gepakt met 0,3 gram coke, dat was jij toch niet toevallig?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:42 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je je ook moet legitimeren. Ik ben het helemaal met je eens hoor.
Vorig jaar 2 keer aangehouden, 1 keer totaal onnodig gefoulleerd waarna ik mee moest met 0.3 of 0.5 gram coke en 1 keer gewoon omdat ze dachten dat mijn bandje niet goed was.
Ja, vergeten dat je drugs in je zak hebt zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef Blinker het volgende:
Toevallig nog wat coke in je broekzak
Paupers
Camping 4 is inderdaad the place to bequote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef Geert_Gordijn het volgende:
Dit jaar was ik een paar keer vergeten dat ik nog wat in m'n zak had terwijl ik het terrein op liep. Aardig geluk gehad dus.
Camping 4, hier komen we weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Camping 1 is inderdaad the place to be
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha een plastic microfoon staat me wel iets van bij!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:41 schreef Näsenbar het volgende:
Het lijkt inderdaad wel of er alleen maar chille mensen op af komen...
Mocht er nog iemand geïnterviewd zijn met een plastic microfoon door een persoon in een Ballack shirt, dat was ik.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef vault_tec het volgende:
Camping 1 is inderdaad the place to be
quote:
Ik zeg nog zo..quote:
Der zijn feesten en festivals met zero tollerance waar je er met zulke hoeveelheden vanaf getrapt wordt, dus zo streng zijn ze nu ook weer niet op Lowlands.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef julian6 het volgende:
Heb je gelijk in maar je wordt wel meegenomen, in een hokje geplaatst, bent je spul kwijt en met een beetje pech krijg je ook nog een boete.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zelf wel iets zeggen maar andere mensen mogen er niet op ingaan?
[ afbeelding ]
maar daar hoef je maar 1x door de ingangquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Der zijn feesten en festivals met zero tollerance waar je er met zulke hoeveelheden vanaf getrapt wordt, dus zo streng zijn ze nu ook weer niet op Lowlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:45 schreef Junkie het volgende:
Camping 3 is de beste plek om te overnachten tijdens Lowlands!
Net ver genoeg verwijderd om geen gedreun te hebben van de 24u tent. Maar wel lekker dichtbij om even heen en weer te kunnen gaan als je op het festival terrein bent. Camping 2 zit echt vol met chagrijnige mensen. Camoing 1 zit vol met jostie's. En vanaaf camping 4 ben je sowiesow niet goed bij je hoofd, daar beleef je echt geen stront.Deze opmerking is wel volledig idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Deze opmerking is wel volledig idioot
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:45 schreef Junkie het volgende:
Camping 3 is de beste plek om te overnachten tijdens Lowlands!
Net ver genoeg verwijderd om geen gedreun te hebben van de 24u tent. Maar wel lekker dichtbij om even heen en weer te kunnen gaan als je op het festival terrein bent. Camping 2 zit echt vol met chagrijnige mensen. Camoing 1 zit vol met jostie's. En vanaaf camping 4 ben je sowiesow niet goed bij je hoofd, daar beleef je echt geen stront.Volgens mij is camping 2 juist een van de tofste, wat een feest afgelopen zondag zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is rond juni ergens?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef xenobinol het volgende:
http://www.bhznet.nl/nieuws.asp?ID=14179
Ook de mensen van Defqon1 willen de komende 10 jaar van het evenemententerrein in Biddinghuizen gebruik gaan maken.
Zal wel meevallen, wist je dat er jaarlijks diverse grote evenementen worden/werden gehouden?quote:
Hangt er wel heel erg vanaf hoe het weer is geweest. Als het nat is geweest wordt het denk wel kapot gelopen, met droog weer kan het makkelijker herstellen.quote:
Het moment dat je vrijdag om 13.00 het terrein op komt en het er nog zo prachtig uit zietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef itchycoo het volgende:
Op Lowlands ligt er toch maar een halve dag gras....
Mooiste halve dag van het jaar. En naast de grolsch ligt het gras er aan het eind van het weekend er nog..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef itchycoo het volgende:
Op Lowlands ligt er toch maar een halve dag gras....
Ja... maar niet om te roken hèquote:
de Alpha hellingen houden het vaak ook goed volquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Mooiste halve dag van het jaar. En naast de grolsch ligt het gras er aan het eind van het weekend er nog..
Daar is dan ook speciaal geselecteerd Siberisch slijtvast steppengras voor ingevlogen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef itchycoo het volgende:
[..]
de Alpha hellingen houden het vaak ook goed vol
quote:komt het bijna dertig jaar na haar 'Waterloo' in 1982 tot een reünie van de beroemdste Zweedse popgroep ooit? De kans op een Abba-hereniging is drastisch toegenomen nadat Agnetha Fältskog in een interview toevertrouwde dat zij aan zoiets denkt.
De Engelse muziekwebsite Gigwise weet hieraan toe te voegen dat de groep naar Engeland zal komen op het Glastonbury Festival: 'ABBA have been backed to appear at this year's Glastonbury festival following reports they may reunite'
Bron: festivalinfo
Als ABBA niet komt dan verkoop ik mijn kaartje anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
De organisatie zal alles in het werk stellen om zwarthandel niet te bevorderen. Denk eens hoe hoog de prijzen op de zwartemarkt nog verder omhoog schieten als ABBA komt:-(Dus weinig kans, denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
bohh dat zou vet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
Lijkt mij ook. Die staan in Juli wel in Spanje...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Arcade Fire en Portishead.Lijkt me goed.
Ja toch, ik denk inderdaad dat ze geen grote namen gaan boeken omdat anders de kaarten in de zwarthandel duurder wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
De organisatie zal alles in het werk stellen om zwarthandel niet te bevorderen. Denk eens hoe hoog de prijzen op de zwartemarkt nog verder omhoog schieten als ABBA komt:-(Dus weinig kans, denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
Dat "geen grote namen"-verhaal geloof ik geen hol meer van. Dat riep men vorig jaar ook en dat had niets met het snelle uitverkopen te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ja toch, ik denk inderdaad dat ze geen grote namen gaan boeken omdat anders de kaarten in de zwarthandel duurder worden_______
Seconded.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Arcade Fire en Portishead.Lijkt me goed.
Flying Lotus was wel lachen. Ik vond de muziek geen reet aan. Maar die vent was gewoon tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, half jaar Mmmhmm van Cosmogramma (Flying Lotus) lopen luisteren terwijl die broken was en tot 1:05 stopte, ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Blijkt fucking geniaal nummer te zijnMag nog wel een keer komen
Wanneer was vorige jaar namen ook alweer, februari ofzo toch?
FOK! Meetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:40 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Vrijdagochtend om een uurtje of 9 op camping 7.
Clark komt echt niet langs. Totems Flare is alweer wat ouder. Of hij moet nieuw werk uitbrengen, maar hij is maar weinig actief de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef vaasinbloem het volgende:
Als we toch bezig zijn met wishlistjes, zit net voor eerst te luisteren, maar wat een lekker album:
[ afbeelding ]
En FlyLo was idd fokking geniaal. Helemaal uit mijn plaat gegaan. Lekker staan schuren tegen een hek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, half jaar Mmmhmm van Cosmogramma (Flying Lotus) lopen luisteren terwijl die broken was en tot 1:05 stopte, ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Blijkt fucking geniaal nummer te zijnMag nog wel een keer komen
Wanneer was vorige jaar namen ook alweer, februari ofzo toch?
wat is daar jammer aan? zou dat juist geweldig vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Clark komt echt niet langs. Totems Flare is alweer wat ouder. Of hij moet nieuw werk uitbrengen, maar hij is maar weinig actief de laatste tijd.
Ik heb hem een paar keer gezien.. Breekt de tent af. Jammer wel dat hij me daarna om pep kwam vragen
Het deed bij mij een beetje af.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
wat is daar jammer aan? zou dat juist geweldig vinden
gelukkig maar ! weten we nu ook definitief zeker dat ze wél tickets blokkeren en niet moeilijk doenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:12 schreef GotC het volgende:
Nou, na wat heen en weer gemail met ticketservice heb ik nu al m'n kaartjes binnenAndere 2 tickets die nooit aangekomen zijn, zijn geannuleerd
Daaromquote:Op zondag 9 januari 2011 13:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
gelukkig maar ! weten we nu ook definitief zeker dat ze wél tickets blokkeren en niet moeilijk doen
quote:Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw bericht over niet ontvangen 2 tickets, bericht ik u het volgende:
Wij zullen u duplicaatticket(s) met nieuwe barcode(s) toesturen. De originele tickets zullen door ons worden geannuleerd. De houder van de originele ticket zal dus geen toegang meer krijgen tot het evenement. Desnoods zal aangifte worden gedaan bij politie tegen de houder van de originele tickets.
Mochten de originele tickets in een later stadium alsnog terecht komen, dan dienen deze originelen te worden vernietigd. Uw duplicaattickets blijven dus geldig. Deze kaartnummers beginnen met nummer *** ...
Wij zullen de ticket(s) vandaag per post toesturen.
Met vriendelijke groet,
Samira
Ticket Service Nederland BV
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef conobram het volgende:
Zo zo wie heeft de OP zo'n mooi nieuw jasje gegeven?
Je staat nog niet in de lijst, wil je er bij?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef conobram het volgende:
[..]
Mijn complimenten, het ziet er supertof uit
Put me on the list! Ik ben te lui om mezelf er op te zetten. 4e keer.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je staat nog niet in de lijst, wil je er bij?
Ja, laten we luiheid gaan belonen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef conobram het volgende:
[..]
Put me on the list! Ik ben te lui om mezelf er op te zetten. 4e keer.
Wat is er mis met een gezonde dosis luiheid van tijd tot tijd?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, laten we luiheid gaan belonen.
Smeerpijp.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
* Gitaarmat heeft zijn bandje nog om.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik tel er zes op mn armquote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Je kan dus probleemloos cjp tickets overnemen.quote:Hallo HAL9000S
Bij de ingang wordt alleen de geldigheid van de barcode op het ticket gecontroleerd. Je hoeft zelf dus geen CJP-pas te hebben.
Groeten & tot in augustus,
Lowlands
Wow, allemaal van Lowlands. Ik snap het nadeel niet eckt, ze gaan heus niet meuren hoor. Tenminste bij mij niet, maar ik sport ook niet dus er trekt niet veel zweet in ofzo.quote:
Die Marktplaatsverkopers kopen echt niet voor die dure prijzen van die sites lijkt me, te weinig winst. Vraag me ook af hoe ze controleren eigenlijk..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef milowflow het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe de organisatie van lowlands erachter komt welke tickets via zwarthandel verkocht worden.
Ik wil graag twee kaartjes kopen via marktplaats, maar ik weet niet hoe ik moet controleren of ze bij de verkeerde site zijn gekocht en dus mogelijk geblokkeerd kunnen zijn/worden.
Ik denk dat die bedoeld dat die van Marktplaats via zo'n bedrijf is gekocht, toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk niet dat die acties gericht zijn tegen resellers die wat kaarten bestellen en ze via markplaats verkopen. Denk dat ze eerder achter de 'grote vissen'/bedrijven aan gaan.
Mijn hond is iets ouder dan 1 jaar en ze bijt nog steeds in mijn bandje als ze de kans krijgt. Succes met het aflerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef Thory het volgende:
Wij hebben sinds enkele weken een pup. En die hangt heel de tijd in mijn bandjes.Ik heb overwogen ze eraf te halen. Maar die hond moet maar leren.
Wat mensen hier al aangaven, het is vrij nutteloos om een kaart via zo'n bedrijf te kopen aangezien die ze al voor hoofdprijzen verkopen. Op MP zijn ze in de meeste gevallen nog goedkoper dan bij zo'n bedrijf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoeld dat die van Marktplaats via zo'n bedrijf is gekocht, toch?
Ze vermelden toch niet hoe hoog je budget dient te zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
En dan je website budgetticket.nl noemen
Inderdaad. Ze bedoelen dat je een budget moet gaan creeerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze vermelden toch niet hoe hoog je budget dient te zijn?
Beste tijd gehad zou ik zeggen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Interpol op RaR, ook een goede LL band.
Monkeys ben ik nog niet zo zeker van, die willen altijd een soort exclusiviteit creeëren door maar één keer in de zoveel jaar te komen, en ze zijn er in 2008 nog geweest.. hoop het natuurlijk wel, maar heb er mijn twijfels overquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:22 schreef bibliophile het volgende:
natuurlijk een veel te dure en bekende band en ze staan ook nog eens op pinkpop, maar ik blijf hopen op de foo fighters
verder zullen de arctic monkeys wel weer komen![]()
maaarrrrr, over een maand de eerste namen hopelijk!
Summer Camp is leuk ja, die wil ik er ook wel zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef conobram het volgende:
Nog 7 maanden, eigenlijk veels te vroeg om je verlanglijstjes hier neer te plempen, maar goed het is zaterdag. Ik hoop op Summer Camp en/of Dum Dum Girls, voor de rest kan het me eigenlijk weinig schelen.
Dank jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:39 schreef julian6 het volgende:
Dit jaar in een 3-persoons tent
dit topic gaat zeker nog nuttig worden later dit jaar
Wat ben je vergeten mee te nemen?
quote:• Overhemd en stropdas
• Verkleedpak voor in de ogononogo
zeer belangrijkquote:High times:
• Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
• Jointjes en voorgedraaide jointjes
• slagroom patronen
• mdma
• pep
• methylone
• 4 fmp
• lachgas
• balonnen
• wiet/hasj
ook een goeie. Alleen dan gaat wel iedereen bier bij je bietsenquote:• Emmer (water er in: koud bier)
was volgens mij 2009...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Monkeys ben ik nog niet zo zeker van, die willen altijd een soort exclusiviteit creeëren door maar één keer in de zoveel jaar te komen, en ze zijn er in 2008 nog geweest.. hoop het natuurlijk wel, maar heb er mijn twijfels over![]()
Verder kan je nu bij Eurosonic al veel zien wat ook op Lowlands gaat komen, een James Blake zal op Lowlands bijvoorbeeld echt niet ontbreken
dat dan, versterkt mijn argument alleen maarquote:
2x achter elkaar, het lijkt me sterk.. of ze moeten nog voor augustus met een goeie opvolger van Innerspeaker komen..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Maakt Tame Impala een kans om op Lowlands te komen?
Op basis van Eurosonic ga ik voor Crystal Fighters op Lowlandsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Verder kan je nu bij Eurosonic al veel zien wat ook op Lowlands gaat komen, een James Blake zal op Lowlands bijvoorbeeld echt niet ontbreken
Dat lijstje is toch niet voor 1 weekendquote:
DMT is mij wat te heftigquote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat lijstje is toch niet voor 1 weekend![]()
Ik mis de overigens de LSD en DMT
Eric van Eerdenburg vond die ook vet, stond op zijn facebook.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Clola het volgende:
[..]
Op basis van Eurosonic ga ik voor Crystal Fighters op Lowlands
Pukkelpop-ganger hier!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef conobram het volgende:Ik hoop op Summer Camp en/of Dum Dum Girls, voor de rest kan het me eigenlijk weinig schelen.
Tof! Goed om te lezenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eric van Eerdenburg vond die ook vet, stond op zijn facebook.
* PiRANiA hoopt op minstens 50quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel namen worden er ongeveer bekend gemaakt in februari?
en die doen een set van 3 dagenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
dan verkoop ik mijn kaartje en ga wel naar pukkelpop:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |