quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Welke username?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zie username. Of vergat je de PI?
Wtf, niet lullig bedoeld, maar nou niet echt namen die ik ken, op google ook niets. Kutorganisatie denk zkr dat die nu alles kan maken nu uitverkocht is, zakkenvullers..quote:
Weet nou niet of ik moet happen of je het serieus bedoeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wtf, niet lullig bedoeld, maar nou niet echt namen die ik ken, op google ook niets. Kutorganisatie denk zkr dat die nu alles kan maken nu uitverkocht is, zakkenvullers..
ey kill je moet ff rustig aan doen met die tori ik bel me matties en breken je gezicht jwz ik ben loesoequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wtf, niet lullig bedoeld, maar nou niet echt namen die ik ken, op google ook niets. Kutorganisatie denk zkr dat die nu alles kan maken nu uitverkocht is, zakkenvullers..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Weet nou niet of ik moet happen of je het serieus bedoelt
quote:
Zoek hem even terug zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef willemwaus het volgende:
Wat is er eigenlijk met die poll gebeurt, 'wanneer verwacht jij de eerste namen' ?
In de oude topics bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zoek hem even terug zou ik zeggen
Er zal toch wel wat gelekt worden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Sowieso februari want dan de site ook pas.
Toch?
Heldquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zoek wel even
-edit- kan het zo snel niet vinden
Heb je al naar buiten gekeken? Liever niet dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil nu artiestennn.
Of liever
IK WIL NU LOWLANDS
ja, zolang die sneeuw dan maar niet in de zomer valt en mijn tentje vet goed geïsoleerd isquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef willemwaus het volgende:
Lowlands in de sneeuw, gods dat lijkt me ook wel is vet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, zolang die sneeuw dan maar niet in de zomer valt en mijn tentje vet goed geïsoleerd is
precies, dan kan ik alsnog een bikinidansje doen, om vervolgens mijn tent in te vluchtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
![]()
Ja oké, dan wel met tentverwarming oid
Ik ga het voorstellen bij Mojoquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
precies, dan kan ik alsnog een bikinidansje doen, om vervolgens mijn tent in te vluchten
Uhm, ja wiki gekopieerd. Goed of toch iets mis gegaan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
TWP hoe heb je het topic geopend? Uit de wiki?
Lees wat er onder staatquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Uhm, ja wiki gekopieerd. Goed of toch iets mis gegaan?
Oke, topic 9 en 10 staan in de OP en in de wiki.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lees wat er onder staat. De oude delen moeten er alleen in, dan is het ook weer goed.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke, topic 9 en 10 staan in de OP en in de wiki.
Nog steeds niet?quote:Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef julian6 het volgende:
tickets tickets.. waar blijven mijn tickets.. -.-
Bellen voor de vakantie man. Of is het al vakantie?quote:Op zondag 19 december 2010 23:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
nope.. iedereen die ik ken heeft ze al wel
Ik moet er ook nog 2 binnenkrijgenquote:Op zondag 19 december 2010 23:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
nope.. iedereen die ik ken heeft ze al wel
quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)ordt-wellicht-circus
Organisator Mojo van popfestival Lowlands in Biddinghuizen onderzoekt of het in de toekomst verder kan gaan als circus. Hiermee wil de organisator in het lagere btw-tarief van 6 procent komen. Het kabinet wil een btw-heffing van 19 procent voor podiumkunsten.
Dat scheelt weerquote:
Ja echt fantastisch, ik ga maar weer eens heen dit jaarquote:Op maandag 20 december 2010 15:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die line-up bedoel je he.Nu al te gek.
Beter verhogen ze gewoon niet elk jaar de prijs van de kaarten.quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)ordt-wellicht-circus
Organisator Mojo van popfestival Lowlands in Biddinghuizen onderzoekt of het in de toekomst verder kan gaan als circus. Hiermee wil de organisator in het lagere btw-tarief van 6 procent komen. Het kabinet wil een btw-heffing van 19 procent voor podiumkunsten.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Beter verhogen ze gewoon niet elk jaar de prijs van de kaarten.
1600 nuquote:Op maandag 20 december 2010 14:39 schreef Dupje het volgende:
3FM serious request veilt 2 lowlands vipkaarten, al 1100 euro!
Nog 2!quote:
Je staat er bij hoorquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef vault_tec het volgende:
ik ga ook, te lui om mijzelf in de op te zetten, 4e keer.
Laat het tegen die tijd maar wetenquote:Ook een kaartje voor zonisdegod, alleen niet zeker of ze ken komen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen! De pret kan nu echt beginnen
Neuh vergeet het altijdquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar stond je er niet bij?
Zoek je fotoarchief er bijquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben volgens mij twee jaar terug niet geweest, of ist alweer drie jaar terug. Oh zucht
Heula, ik ga ook nog wel als bezoeker naar evenementen hoorquote:
Komt er toch nog eens wat goeds uit Den Haagquote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen! De pret kan nu echt beginnen
Belachelijk!quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heula, ik ga ook nog wel als bezoeker naar evenementen hoor
Zeker! Altijd een reden om extra vroeg op te staan om te zorgen dat je een krantje hebt!quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef Thory het volgende:
Ik hoop weer op van die superkomische strips in de LL krant. Die kan ik na een gebrekkige nachtrust altijd waarderen.
Of anders van de grond rapen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeker! Altijd een reden om extra vroeg op te staan om te zorgen dat je een krantje hebt!
quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Krijgen we nu over elke scheet een poll?
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Krijgen we nu over elke scheet een poll?
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het gaat al meteen gelijk opquote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?
Je hebt gestemd op: Nee
Je IP is: 212
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |