Bellen voor de vakantie man. Of is het al vakantie?quote:Op zondag 19 december 2010 23:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
nope.. iedereen die ik ken heeft ze al wel
Ik moet er ook nog 2 binnenkrijgenquote:Op zondag 19 december 2010 23:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
nope.. iedereen die ik ken heeft ze al wel
quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)ordt-wellicht-circus
Organisator Mojo van popfestival Lowlands in Biddinghuizen onderzoekt of het in de toekomst verder kan gaan als circus. Hiermee wil de organisator in het lagere btw-tarief van 6 procent komen. Het kabinet wil een btw-heffing van 19 procent voor podiumkunsten.
Dat scheelt weerquote:
Ja echt fantastisch, ik ga maar weer eens heen dit jaarquote:Op maandag 20 december 2010 15:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die line-up bedoel je he.Nu al te gek.
Beter verhogen ze gewoon niet elk jaar de prijs van de kaarten.quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)ordt-wellicht-circus
Organisator Mojo van popfestival Lowlands in Biddinghuizen onderzoekt of het in de toekomst verder kan gaan als circus. Hiermee wil de organisator in het lagere btw-tarief van 6 procent komen. Het kabinet wil een btw-heffing van 19 procent voor podiumkunsten.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Beter verhogen ze gewoon niet elk jaar de prijs van de kaarten.
1600 nuquote:Op maandag 20 december 2010 14:39 schreef Dupje het volgende:
3FM serious request veilt 2 lowlands vipkaarten, al 1100 euro!
Nog 2!quote:
Je staat er bij hoorquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef vault_tec het volgende:
ik ga ook, te lui om mijzelf in de op te zetten, 4e keer.
Laat het tegen die tijd maar wetenquote:Ook een kaartje voor zonisdegod, alleen niet zeker of ze ken komen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen! De pret kan nu echt beginnen
Neuh vergeet het altijdquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar stond je er niet bij?
Zoek je fotoarchief er bijquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben volgens mij twee jaar terug niet geweest, of ist alweer drie jaar terug. Oh zucht
Heula, ik ga ook nog wel als bezoeker naar evenementen hoorquote:
Komt er toch nog eens wat goeds uit Den Haagquote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen! De pret kan nu echt beginnen
Belachelijk!quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heula, ik ga ook nog wel als bezoeker naar evenementen hoor
Zeker! Altijd een reden om extra vroeg op te staan om te zorgen dat je een krantje hebt!quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef Thory het volgende:
Ik hoop weer op van die superkomische strips in de LL krant. Die kan ik na een gebrekkige nachtrust altijd waarderen.
Of anders van de grond rapen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeker! Altijd een reden om extra vroeg op te staan om te zorgen dat je een krantje hebt!
quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Krijgen we nu over elke scheet een poll?
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Krijgen we nu over elke scheet een poll?
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het gaat al meteen gelijk opquote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poll: Willen we meer polls van PiRANiA?
Je hebt gestemd op: Nee
Je IP is: 212
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |