Ben ik 2009 meegenomen bij de ingang om te fouilleren en heb daarna een uur bij het politiekamp achter gezeten.. was niet zo leuk en ben daarom een beetje huiverigquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
En hoe bedoel je, altijd op je hoede moet zijn?Ik werk ook als evenementen-beveiliger dus jammerlijk genoeg weet ik ook als ik prive ben precies wat er gebeurt..
Oh hehe, tja, ik vond alsnog dat ze relaxt waren, als je cola fles meenam met iets gemixed erin deden ze alsnog niet moeilijk, alleen ff fouilleren omdat ze dat moesten, maar verder over de drank deden ze heel relaxtquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben ik 2009 meegenomen bij de ingang om te fouilleren en heb daarna een uur bij het politiekamp achter gezeten.. was niet zo leuk en ben daarom een beetje huiverig
maar op het terrein zelf is het een ander verhaal idd.
Je werkt toch niet bij WWS he?
Nog nooit last gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef julian6 het volgende:
oh is dat zo? Ik hoorde -geloof ik, kan ook 2009 zijn geweest- dat ze echt alle vloeistoffen innamen en dat je heel misschien met alleen een flesje water geluk had. Maar echt geen bier of cola.
Pillen?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben ik 2009 meegenomen bij de ingang om te fouilleren en heb daarna een uur bij het politiekamp achter gezeten.. was niet zo leuk en ben daarom een beetje huiverig
maar op het terrein zelf is het een ander verhaal idd.
Je werkt toch niet bij WWS he?
Gek dat ik me daar niet aan gestoord heb. Het is me ook helemaal niet opgevallen. Maar misschien als je met 10 kilo drugs in je zakken loopt en rotzooi wil trappen dat je meer op dat soort dingen let?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Je mocht niks het terrein meenemen van hun, op zondagnacht zag ik gewoon hoe ze een opblaaskrokodil uit iemand z'n handen rukten en snel naar achteren brachten, bij de entree was dat.
en die metalen toegangspoortjes6 beveiligers die je tegemoet komt voordat je het terrein eindelijk kan zien
vind het gewoon niet bij LL passen.
maarja mij vallen dat soort dingen misschien meer op omdat ik altijd op mn hoede moet zijn
rotzooi trappen doe ik niet, maar wil wel gewoon normaal kunnen genieten en dus ben ik wat extra op m'n hoede omdat iemand toevallig ooit heeft bepaald dat je wel alcohol mag drinken, wiet/tabak mag roken maar geen pilletje mag nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek dat ik me daar niet aan gestoord heb. Het is me ook helemaal niet opgevallen. Maar misschien als je met 10 kilo drugs in je zakken loopt en rotzooi wil trappen dat je meer op dat soort dingen let?
Als je 1 of 2 pillen op zak hebt, dan hoef je toch niet druk te maken man?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
rotzooi trappen doe ik niet, maar wil wel gewoon normaal kunnen genieten en dus ben ik wat extra op m'n hoede omdat iemand toevallig ooit heeft bepaald dat je wel alcohol mag drinken, wiet/tabak mag roken maar geen pilletje mag nemen.
Dat zei 'ie een maand geleden ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Näsenbar het volgende:
Kees zei gisteren dat ie er waarschijnlijk niet bij is
idd, maar vet was het!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Näsenbar het volgende:
Kees zei gisteren dat ie er waarschijnlijk niet bij is
Ja maar nu was het nog erger om het uit zijn eigen mond te horenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zei 'ie een maand geleden ook al
En ik vrees dat het misschien verstandiger is. Wat een terringzooi was het afgelopen keer
Sowiesoooo wat was het keeswaardig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |