quote:Op donderdag 16 december 2010 16:48 schreef knappekloon het volgende:
Voor de in- en uitgang van het ziekenhuis in Hilversum zit er elke dag een kat. Het beestje knikt naar de patiënten/bezoekers alsof het zijn taak is. Af en toe wordt het beestje beloond met een aai over de bol. Het Tergooi Ziekenhuis is best tevreden met het diertje, dat stilaan een beroemdheid aan het worden is. Patiënten zouden gek zijn van de kat. Een verpleegkundige wist te achterhalen dat het om het huisdier gaat van mensen die in de buurt wonen. Als het beestje er uren heeft gezeten, keert het weer naar huis. De baasjes hebben het halsbandje van de kat verwijderd omdat er elke dag wel mensen belden om te zeggen dat hun kat terecht was
En mijn eigen post. Noem mij een sentimentele zak maar hier hou ik het niet droog bij.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:16 schreef knappekloon het volgende:
Een schilderij van de gekruisigde Jezus heeft grote verdeeldheid gezaaid in de katholieke parochie van Warr Acres in Oklahoma. Volgens sommigen is Christus afgebeeld met een enorme erectie, anderen beweren dat het gewoon de buikspieren zijn van de zoon van God. Dat meldt The Oklahoman. Sommige mensen hebben gemeld dat ze geen deel meer wensen uit te maken van onze gemeenschap vanwege het schilderij, zegt pastoor Philip Seeton. Anderen nemen er wel aanstoot aan, maar blijven toch naar de kerk komen. Ze beseffen dat dit kunstwerk geschilderd werd volgens de regels van de iconografische kunst. Het kruisbeeld is drie meter hoog en werd op 21 februari opgehangen boven het altaar van de kerk. De pastoor is niet van plan het te verwijderen, ondanks de vele klachten. Bij het bisdom heeft nog niemand officieel zijn ongenoegen geuit
Verdomd jammer, idd.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Antaris het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat die leeuw 'm net niet te pakken kreeg.
Inderdaad ja..quote:
Ja, voor jou zou ik sterven.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Sterf eens met dat waardeloze filmpje.
Sorry, dat werkte eerst voor geen meter, zal hem eens een 2e kans gevenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zie je die mooie knop rechtsonder dit topic?
ik stond ook met tranen in mijn ogen wat een gozer tog.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef Daywalk3r het volgende:
En mijn eigen post. Noem mij een sentimentele zak maar hier hou ik het niet droog bij.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, voor jou zou ik sterven.
Leer je te gedragen,klein kind.
Denk dat je is moet leren niet alleen naar visueel beeld te kijken, maar ook is te luisteren.
En post anders zelf ook iets.
Monkey boy
De hond is een dikke fake, maar dat filmpje over lsd is wel weer erg tof.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef Antaris het volgende:
Ziek! Ben je een dierenliefhebber? Niet kijken.
Tja ik vind het juist erg mooi om daar bij stil te staan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Sterf eens met dat waardeloze filmpje.
Heel leuk een aardig, maar de hond is gewoon gedrogeerd. Het filmpje is door de russen tijdens de koude oorlog opgenomen om bij de amerikanen angst te creeeren. Bron heb ik niet zo bij de hand, maar dit is een van de vele ''shocking'' filmpjes die tijdens de koude oorlog gemaakt waren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:07 schreef _Loki het volgende:
Niet fake.
http://www.archive.org/details/Experime1940
Die gast was physiologist en heeft veel medici geholpen met het onderzoeken van transplantaties en hoe bijvoorbeeld een getransplanteerd hart kon blijven leven.
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:19 schreef Fireblast het volgende:
Download de serie BBC Life eens (in HD uiteraard), da's ook best mooi en indrukwekkend.
Alles wat David Attenborough verteld is bij voorbaat al indrukwekkend.quote:Op zondag 19 december 2010 07:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
![]()
"Earth" van de BBC ook, erg indrukwekkend
quote:Op zondag 19 december 2010 09:44 schreef Antaris het volgende:
[..]
Alles wat David Attenborough verteld is bij voorbaat al indrukwekkend.
Truequote:Op zondag 19 december 2010 09:44 schreef Antaris het volgende:
[..]
Alles wat David Attenborough verteld is bij voorbaat al indrukwekkend.
Is voor mij inderdaad een ver van m'n bed show, maar zo'n filmpje als deze gaat me niet in de koude kleren zitten hoor. Heb een keer eerder zoiets gezien, wordt je niet vrolijk van.quote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Dit laat goed zien wat amerikanen nou precies doen in irak.
In het filmpje zie je hoe er vanuit een helikopter gemikt wordt op iedereen op straat, die met een mogelijk vuurwapen (mobieltje oid) rondloopt. en daarbij wordt iedereen eromheen ook afgeslacht, zonder enige reden. tja je moet het filmpje maar zelf zien om te oordelen. Voor velen is het een ver van me bed show, zoiets, maar ik ben er zelf geboren, en zoiets is voor mij dus heel dichtbij. en het maakt me buitengewoon woest
Wajoo die met die hond is echt creepyquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef Antaris het volgende:
"I see about eleven dead bodies and one wounded child."quote:Op zondag 19 december 2010 12:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is voor mij inderdaad een ver van m'n bed show, maar zo'n filmpje als deze gaat me niet in de koude kleren zitten hoor. Heb een keer eerder zoiets gezien, wordt je niet vrolijk van.
Kon niet in een spoiler zeker?quote:
Nee ik heb de beelden uit die Apache bekeken die in dit topic gepost zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kon niet in een spoiler zeker?
@venger: jij hebt gisteravond zeker de documentaire over Wikileaks gekeken?![]()
Gisteravond op Nederland 2.quote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Nee ik heb de beelden uit die Apache bekeken die in dit topic gepost zijn.
Daar zie je het allemaal in terug.
Een docu? Dat zou ik wel willen zien.
Deze suggestie op jou vid is ook best ''indrukwekkend''quote:Op zondag 19 december 2010 12:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is voor mij inderdaad een ver van m'n bed show, maar zo'n filmpje als deze gaat me niet in de koude kleren zitten hoor. Heb een keer eerder zoiets gezien, wordt je niet vrolijk van.
Bedanktquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gisteravond op Nederland 2.
http://www.uitzendinggemi(...)1fcea4fa44e95cf82c4d
Vuurtoren is gewoon indrukwekkendquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
Met de baby en vuurtoren snap in niet helemaal.
Heb die docu ook gezien. Wat een waaghals die man. Geweldige filmquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Een man loopt over een koord gespannen tussen de twee torens van het WTC in New York.
Ik was echt flabbergasted na afloop. Wat een waanzinnige prestatie en wat een meeslepende docu. Zeer indrukwekkende beelden.
Die hakt er zeker wel even in inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef penny-wise het volgende:
Kreeg deze net over de mail.Ook om iets over na te denken met de feestdagen voor de deur..
Je zou toch denken dat dit 2 verschillende plaatjes zijn die onder elkaar zijn geplaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
(Onbekend):
[ afbeelding ]
zo zag ik het plaatje wel. Pas door jouw commentaar zie ik dat het maar 1 foto is...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat dit 2 verschillende plaatjes zijn die onder elkaar zijn geplakt
Krijg nou wat... ik vroeg me al af wat er zo indrukwekkend was aan die onderstequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:35 schreef kvd het volgende:
[..]
zo zag ik het plaatje wel. Pas door jouw commentaar zie ik dat het maar 1 foto is...
Dit vind ik ook wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel indrukwekkend, een foto van de aarde genomen net buiten het zonnestelsel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pale_blue_dot
Nu ik weet dat jij er bent geweest, is het inderdaad een stuk indrukwekkender.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef Justinn het volgende:
Satelliet foto van 9/11.
Pas op! Zeer grote foto (9372 x 9372 pixels):
http://www.stopgeek.com/w(...)10/sat_photo_911.jpg
Erg indrukwekkend. Zeker omdat ik daar zelf ook ben geweest vorig jaar.
Oh my god?quote:
Voor mezelf wel ja. Daar is toch niets mis mee.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij er bent geweest, is het inderdaad een stuk indrukwekkender.
Hier ook hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:06 schreef Justinn het volgende:
[..]
Voor mezelf wel ja. Daar is toch niets mis mee.
Nee hoor, zie ook PI bij mijn postquote:Op zondag 2 januari 2011 22:06 schreef Justinn het volgende:
[..]
Voor mezelf wel ja. Daar is toch niets mis mee.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Een man loopt over een koord gespannen tussen de twee torens van het WTC in New York.
Ik was echt flabbergasted na afloop. Wat een waanzinnige prestatie en wat een meeslepende docu. Zeer indrukwekkende beelden.
Beste bloedneus wel verder niet echt indrukwekkend.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Hoebluebenjij het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/427990/
bah .
Die man snapt het idd niet: bij een bloedneus moet je je hoofd achterover houden.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Beste bloedneus wel verder niet echt indrukwekkend.
Die is sickquote:
Hier staat een filmpje, echt ziekquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
een man die verschillende dingen door zijn huid kon steken zonder 1 druppel bloed.
dit is ook getest in verschillende ziekenhuizen, nergens een oorzaak te vinden.
meer info op http://www.wereldgeheimen.nl/mirin_dajo.htm
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef Blackmagicwoman het volgende:
prachtig, dat filmpje van die basketballer!
Ik kan niet geloven dat dat echt is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Vaag dit plaatje van een paar posts terug
een foto van de andere kant genomen, dan is het indrukwekkende er al wat vanafquote:The 225m long Pasha Bulker was one of 10 vessels (of the 58 anchored off Newcastle awaiting access to bulk coal loading facilities) who defied requests to move to sea by Port Authorities in the serious 1 in 30 year storm of June 7th-8th 2007.She finally dropped her ballast water and attemted to head to sea,to no avail,being washed up on Nobbys Beach just near the harbour entrance.There was great concern for the likely environmental impacts of an unsuccessful salvage but on July 2nd 2007 salvage tugs were,with the aid of on deck winches and sea anchors,able to drag her free,fortunately with minimal environmental impact.
Er staan ook nog mensen op dat schip die veel groter zijn dan de mensen aan de kust. Ik geloof er niets van dat het echt is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat dat echt is.
- Zie de zee tekeer gaan tegen het schip en een paar meter verderop lekker rustig het strand op kabbelen.
- Hoe komt zo'n schip zo dichtbij het strand?
- Wat doen die mensen bij vloed?
Zo kan je nog talloze dingen bedenken om de foto onderuit te halen.
dat zijn iets van reddingsboten ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Er staan ook nog mensen op dat schip die veel groter zijn dan de mensen aan de kust. Ik geloof er niets van dat het echt is.
Is wel echt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Er staan ook nog mensen op dat schip die veel groter zijn dan de mensen aan de kust. Ik geloof er niets van dat het echt is.
Ik weet niet of het filmpje in dit topic hoort maar ik vind dit toch wel een heldquote:
Was wayback een keer op Discovery volgens mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
een man die verschillende dingen door zijn huid kon steken zonder 1 druppel bloed.
dit is ook getest in verschillende ziekenhuizen, nergens een oorzaak te vinden.
meer info op http://www.wereldgeheimen.nl/mirin_dajo.htm
Ik vind hem behoorlijk indrukwekkend.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:16 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Ik weet niet of het filmpje in dit topic hoort maar ik vind dit toch wel een held
Bizar gewoon ditquote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Dit laat goed zien wat amerikanen nou precies doen in irak.
In het filmpje zie je hoe er vanuit een helikopter gemikt wordt op iedereen op straat, die met een mogelijk vuurwapen (mobieltje oid) rondloopt. en daarbij wordt iedereen eromheen ook afgeslacht, zonder enige reden. tja je moet het filmpje maar zelf zien om te oordelen. Voor velen is het een ver van me bed show, zoiets, maar ik ben er zelf geboren, en zoiets is voor mij dus heel dichtbij. en het maakt me buitengewoon woest
Wat is er zo indrukwekkend aan dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:33 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk indrukwekkend.
Ik vind het eerder misselijkmakend hoe zijn moobs blubberenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:33 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk indrukwekkend.
Gewoon hoe hij zich gedraag. Terminator is er niks bijquote:Op zondag 9 januari 2011 12:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat is er zo indrukwekkend aan dan?
Damn wat een bloedneus zegquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Hoebluebenjij het volgende:
bah .
http://en.wikipedia.org/wiki/R._Budd_Dwyerquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Hoebluebenjij het volgende:
bah .
Welke crash? Pan Am en KLM?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef armageddin het volgende:
foto van de vliegtuigcrash in tenerife
[ afbeelding ]
Ik zie het ook ja, faalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef Beavis het volgende:
Het is vast een foto van een andere crash geplaatst bij deze. Ik heb even gezocht en vond deze site: http://top-10-list.org/2009/09/09/unforgettable-plane-crashes/
Daar staat vrijwel dezelfde foto bij de crash maar op nummer 5 staat een crash van Turkish airlines uit 1974 met een foto van de crash van Turkish Airlines bij Schiphol in 2009....
Heeel erg vetquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Revertis het volgende:
De Hang Son Doong grot te Vietnam, de grootste grot ter wereld. Zou zo hoog zijn dat het Empire State Building er rechtop in kan staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs een gedeelte jungle in de grot
[ afbeelding ]
..Of voor de duidelijkheid nog een 3d model
What the ...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef Antaris het volgende:
Ik weet niet of dit ooit eerder gepost is. Maar behoorlijk indrukwekkend.
Vanaf 1 min 40 dan begint het.
Sorry, meende dat ze wel algemeen bekend zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef Justinn het volgende:
[..]
Misschien handig om voortaan wat achtergrond informatie erbij te zetten?
Tjeemig hoe lang zullen ze daar wel niet op hebben geoefend?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef Antaris het volgende:
Ik weet niet of dit ooit eerder gepost is. Maar behoorlijk indrukwekkend.
Vanaf 1 min 40 dan begint het.
Wauw!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Revertis het volgende:
De Hang Son Doong grot te Vietnam, de grootste grot ter wereld. Zou zo hoog zijn dat het Empire State Building er rechtop in kan staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..Of voor de duidelijkheid nog een 3d model
Dit filmpje zou verplicht moeten zijn voor iedereen van 16 en ouder. En niet alleen voor de feestdagen. Jemig...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef penny-wise het volgende:
Kreeg deze net over de mail.Ook om iets over na te denken met de feestdagen voor de deur..
Die kwam inderdaad harder aan dan ik had verwachtquote:Op maandag 24 januari 2011 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit filmpje zou verplicht moeten zijn voor iedereen van 16 en ouder. En niet alleen voor de feestdagen. Jemig...
tering lijer maar goed dat die gast dood isquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:33 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een van de 5000 slachtoffers van de genocide op de Koerden, 1988. Gifgasaanval op het gebied "halabja" door het iraakse regime, Ali Chemicali.
wtf die hond kk zieligquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef Antaris het volgende:
da eerste filmpjequote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De heftigste documentaire die ik ooit heb gezien:
De mooiste documentaire die ik ooit heb gezien:
Beiden verdienen toch wel een plaatsje in dit topic, vind ik.
Zegt wel weer genoeg over de mens zelfquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Uitleg:quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Inderdaad ja..
Dat laatste filmpje is geweldig trouwens, heerlijk! Wat zijn sommige mensen toch slecht..
maar heeft hij het gered of?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:15 schreef Roellie80 het volgende:
Als we op die toer gaan..
Leeuw eet trainert
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
maar heeft hij het gered of?
Ja tuurlijk maar ergens vind ik het toch heel erg voor die gozer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Zal ze leren dat wilde dieren niet in een circus thuishoren.
Ik totaal niet om eerlijk te zijn. Een wild dier, dat z'n instinct volgt (het jagen op prooien), wordt afgeschoten omdat hij iemand aanvalt die zo dom is geweest om bewust te dicht bij hem in de buurt te komen. Nadat die leeuw de kogel heeft gehad, zie je hem lijden. Ik vind het zieliger voor het die leeuw.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ergens vind ik het toch heel erg voor die gozer.
Nja volgens mij stopt het filmpje vóór hij gaat lijden, dus ik heb het niet gezien. Ben namelijk gestopt zodra die gozer op kwam met een pistool in zijn hand.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ik totaal niet om eerlijk te zijn. Een wild dier, dat z'n instinct volgt (het jagen op prooien), wordt afgeschoten omdat hij iemand aanvalt die zo dom is geweest om bewust te dicht bij hem in de buurt te komen. Nadat die leeuw de kogel heeft gehad, zie je hem lijden. Ik vind het zieliger voor het die leeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op verzoek in spoiler gezet
Tevens op de site een serie merkwaardige Google Streetviewplaatjes met de titel "A series of unfortunate Events".
Foto's zijn helaas niet linkbaar wegens copyright.
[ Bericht 10% gewijzigd door Gwywen op 13-02-2011 01:57:59 (foto in spoiler gezet) ]
Precies wat ik wilde zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Zal ze leren dat wilde dieren niet in een circus thuishoren.
wikipediaquote:Cave of the Crystals or Giant Crystal Cave (Spanish: Cueva de los Cristales) is a cave connected to the Naica Mine 300 metres (980 ft) deep in Chihuahua, Mexico. The main chamber contains giant selenite crystals, some of the largest natural crystals ever found.[1] The cave's largest crystal found to date is 11 m (36 ft) in length, 4 m (13 ft) in diameter and 55 tons in weight. The cave is 27 m (89 ft) in length and 9 m (30 ft) in width. The cave is extremely hot with air temperatures reaching up to 58 °C (136 °F)[2] with 90 to 100 percent humidity. The cave is relatively unexplored due to the extreme temperatures and high humidity.[3] Without proper protection people can only endure approximately ten minutes of exposure at a time.
De waarheid is te hard?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
De World Press Photo mocht best in een spoiler.
Daar word je stil van. Vooral die foto's op het eind, van die mensen die uit die ramen hangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zal vast wel eerder gepost zijn, maar dit maakte erg veel indruk op mij: de mensen bovenin het WTC op 9/11 die naar beneden gesprongen zijn om niet levend te verbranden:
Vanaf 0:55
Daar werd ik toch wel even stil van...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zal vast wel eerder gepost zijn, maar dit maakte erg veel indruk op mij: de mensen bovenin het WTC op 9/11 die naar beneden gesprongen zijn om niet levend te verbranden:
Vanaf 0:55
Nee maar ik ga ervan uit dat niet iedereen tegen zulke plaatjes kan?quote:
Jammer dat ze in Nederland ook zo gaan rijden en vervolgens het hele verkeer verneuken.quote:
Zéér indrukwekkend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Revertis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/youtube]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef Gwywen het volgende:
Deze foto is de winnaar geworden van de World Press Photo 2011die foto deed me eigenlijk meteen denken aan deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op verzoek in spoiler gezet
Tevens op de site een serie merkwaardige Google Streetviewplaatjes met de titel "A series of unfortunate Events".
Foto's zijn helaas niet linkbaar wegens copyright.
ow en dat filmpje van al die ongelukken met REM op achtergrond.... Damn... Heftig...
just give a second thought
what if we don't get caught...
Heb net de eerste docu gezien, en ik vind dat toch wel het meest schokkende wat de mens kan doen. Ignorance is bliss, maar de meerderheid is dan zo achterlijk dom...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De mooiste documentaire die ik ooit heb gezien:
Beiden verdienen toch wel een plaatsje in dit topic, vind ik.
wtfquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zat in tranen naar dat filmpje te kijken. Heb zelf een zware autoaanrijding gehad, en om dan weer geconfronteerd te worden met zulke beelden is echt heftig. Ik kan me die klap nog heel goed herinneren..quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef penny-wise het volgende:
Super indrukwekkend deze. Heb hem eens op een BHV cursus gezien. Vijf minuten is genoeg voor zo'n hel.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef penny-wise het volgende:
Hier het verhaal, kun je pas zien wat vuur kan doen in een korte tijd...![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bradford_City-stadionramp
Iedere keer als ik die foto zie moet ik aan Darth Maul denkenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die foto deed me eigenlijk meteen denken aan deze foto:
[ afbeelding ]
ow en dat filmpje van al die ongelukken met REM op achtergrond.... Damn... Heftig...![]()
Tom Egberts van de NOS heeft daar een goede docu over gemaakt. Zeker aan te radenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef penny-wise het volgende:
Ja bizar inderdaad, maar toch vraag ik me af hoe ze weten wat er 100.000 lichtjaren hiervandaan ligt, of zelfs 5 miljard lichtjaren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:24 schreef _Loki het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar van alle ruimte-filmpjes heeft deze me echt het meeste doen verbazen.
Dat vroeg ik me inderdaad ook af. Ik denk een of andere vage berekening waar de snelheid van het licht in voortkomt, dat sowieso. Maar voor de rest zullen we het nooit weten, jammer genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja bizar inderdaad, maar toch vraag ik me af hoe ze weten wat er 100.000 lichtjaren hiervandaan ligt, of zelfs 5 miljard lichtjaren.
Als ze dat kunnen zien kan dat toch maximaal met de lichtsnelheid? Dat betekent dus dat ze er letterlijk zo lang over moeten doen.
Het is een berekening denk ik? Een 'gok'?
Ook mooi, gejat uit een ander topic:
[ afbeelding ]
Is al eens voorbij gekomen, maar ik heb er met verbazing en ontzag naar gekeken. Bizar hoe groot het helaal is. (ja, duh, oneindig etc, maar om dat zo te zien is echt apart)quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:24 schreef _Loki het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar van alle ruimte-filmpjes heeft deze me echt het meeste doen verbazen.
Dan kan ik je aanraden om de andere drie delen ook even door te bladeren.quote:
Ben ik nu mee bezig!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan kan ik je aanraden om de andere drie delen ook even door te bladeren.
dies idd heel mooi!quote:
Dit dus...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef knappekloon het volgende:
mmm jammer dat ik al die filmpjes niet op mijn werk kan bekijken....
Sommige van deze filmpjes die hier voorbijkomen moeten eigenlijk verplichte kost zijn bij je opvoeding/school.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef IceBeach het volgende:
Kwam van de week [deze] video tegen. Erg indrukwekkend.
Oooh TEDtalks zijn zo leuk. Wetenschap op z'n best. Deze ook eens bekijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef IceBeach het volgende:
Kwam van de week [deze] video tegen. Erg indrukwekkend.
De grote vraag: Wat is er buiten die bol op 3:36...quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:24 schreef _Loki het volgende:
Ik denk dat er echt niets is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef anno2010 het volgende:
[..]
De grote vraag: Wat is er buiten die bol op 3:36...
Blijft mij altijd fascineren.
Als er ''niets'' is, dan moet er toch ''iets'' zijn.
Maar dit zal te ver gaan voor het menselijk brein.
Ken je ook het filmpje van een stadion waar een vak overvol raakt? Dat vond ik zo vreselijk om te zien maar ik zou het na die paar jaar toch nog willen herzien.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef penny-wise het volgende:
Heizeldrama 1985quote:Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef iewl het volgende:
[..]
Ken je ook het filmpje van een stadion waar een vak overvol raakt? Dat vond ik zo vreselijk om te zien maar ik zou het na die paar jaar toch nog willen herzien.
Wat ik zo gauw kan vinden qua bewegende beelden:quote:Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef iewl het volgende:
[..]
Ken je ook het filmpje van een stadion waar een vak overvol raakt? Dat vond ik zo vreselijk om te zien maar ik zou het na die paar jaar toch nog willen herzien.
Dit was m! Die andere is ook erg maar slechter beeld. Dit vind ik echt vreselijk:oquote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat ik zo gauw kan vinden qua bewegende beelden:
Daar wordt ik zo boos om, vooral omdat het allemaal onschuldige mensen zijn die vermoord worden terwijl ze niks te maken hebben met de toestand in Irak/midden Oosten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef fh101 het volgende:
[..]
Daar word je stil van. Vooral die foto's op het eind, van die mensen die uit die ramen hangen.
Ik herinner me nog die documentaire van die Franse broers, dat je idd die dreunen hoort van die mensen die sprongen. Koude rillingen.
Die hele aanslag had niets met het midden Oosten te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef Fubupower het volgende:
[..]
Daar wordt ik zo boos om, vooral omdat het allemaal onschuldige mensen zijn die vermoord worden terwijl ze niks te maken hebben met de toestand in Irak/midden Oosten.
Ik weet dat nog wel maar dat de wedstrijd gewoon doorging is nieuw voor me !quote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef classpc het volgende:
Nu we het toch over stadions hebben:
Je ziet de doden hier gewoon open en bloot liggen![]()
Pfoe, verschrikkelijk zeg. Het valt me wel op dat mensen hier veel van leren, zoiets maak je nu denk ik niet meer mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef classpc het volgende:
[..]
afgelopen zomer nog gebeurd: Loveparade. Geen voetbal idd maar wel dat mensen elkaar in paniek dooddrukten.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef potienza het volgende:
[..]
Pfoe, verschrikkelijk zeg. Het valt me wel op dat mensen hier veel van leren, zoiets maak je nu denk ik niet meer mee.
hij staat er welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef Fredo55 het volgende:
Een cameraploeg was bezig om een documentaire te maken over de brandweer in NY, toen het eerste vliegtuig in het WTC boorde. Dat is ook gefilmt, alleen ik kan het niet vinden op youtube.
De brandweerwagens in NY vind ik ook erg indrukwekkend.
Haha geweldige vent.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:02 schreef _Loki het volgende:
[..]
Oooh TEDtalks zijn zo leuk. Wetenschap op z'n best. Deze ook eens bekijken
Ook een leuke ervan, niet echt indrukwekkend alleen:
Alle respect voor de getroffenen hoor maar ik moest wel even lachen om het feit dat een Nederlandse basisschoolleerling beter Engels schrijft dan 95% van de door Britten geplaatste reacties bij dat filmpje.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef classpc het volgende:
[..]
Niets bestaat niet, er is vast wel iets daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt niets is.
Ergens is er iets begonnen, dat straalde licht uit en dat zit miljarden lichtjaren verder ondertussen. De buitenrand wordt dan steeds groter en bestaat uit alleen licht. Denk ik in ieder geval, heb me er nooit zo in verdiept.
Is dat er altijd al geweest dan? En wat is daar buiten? Waar houdt het op?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:51 schreef KFCsoldaat het volgende:
[..]
Niets bestaat niet, er is vast wel iets daar.
Dit. Als er ''iets'' is, waar is dat ''iets'' uit begonnen. En als ''iets'' ergens uit begonnen is, wat was dan waaruit ''iets'' begon.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dat er altijd al geweest dan? En wat is daar buiten? Waar houdt het op?Of anders, hoe groot is het?
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 12 april 2011 02:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Geen idee of ik deze uit deze reeks heb, maar dit verdient gewoon meer views
En het is een mooie kick voor een goede topicreeks.
Ja vastquote:Op donderdag 14 april 2011 09:36 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man zoekt naar z'n trouwring...
Dat stond onder de foto (bron)quote:
Je hebt vast gelijk. Valt allemaal reuze mee daar.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:56 schreef Zith het volgende:
Ja klinkt lekker zielig en doet de lezer gelijk denken aan zijn dode vrouw... maar die man is echt niet zo ver van de wereld dat hij denke en trouwring te kunnen vinden.
Vond hem zelf zeer indrukwekkend, onder andere door de manier van filmen.quote:We are living in exceptional times. Scientists tell us that we have 10 years to change the way we live, avert the depletion of natural resources and the catastrophic evolution of the Earth's climate.
The stakes are high for us and our children. Everyone should take part in the effort, and HOME has been conceived to take a message of mobilization out to every human being.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die muziek is fakking vervelend manquote:
Dit heeft niks met mijn username te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:03 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed argument, met die username ook. Zal ik mijn post aanpassen voor je?
Ach, pot ketel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mijn username te maken.
En moet jij weten.
quote:President Barack Obama, Vice President Joe Biden, Hillary Clinton and members of the national security team, observe an update on the mission against Osama bin Laden in the Situation Room of the White House, May 1, 2011. The Atlantic says the elite Navy Seals team was probably wired with helmet cameras during the raid on Osama’s residence in Abbottabad, Pakistan. The White House says a classified document seen in this photograph has been obscured.
Wah wtf dat zwaardvechtenquote:
Is bekende drumband ja. heel stoer om te zien!quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef Michael-H het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar kwam hem net tegen:
[..]
Vond hem zelf zeer indrukwekkend, onder andere door de manier van filmen.Dit is echt een prachtige docu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:
Ik word altijd helemaal stil van dit soort docu's, bedankt voor het posten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dit is echt een prachtige docu.
Ik vind het trouwens ook best indrukwekkend hoe sommige gebouwen zijn ontworpen (jadaar kijk ik dan weer naar). je ziet op een gegeven moment hele plafonds bewegen tov de muren zonder dat er iets gebeurt.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:33 schreef _Loki het volgende:
Ik vind natuurrampen nooit echt interessant maar dit is allemaal gefilmt door bewoners. Eindelijk eens zonder enge muziekjes enzo, gewoon zoals het was. En ik vind het 10x indrukwekkender.
Als deze fiets er niet had gestaan, dan waren ze em nu nog kwijt geweestquote:Op zondag 29 mei 2011 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
De fiets van Pedro Horrillo. De jongen raakte in coma, maar herstelde. De fiets bleef aan de goede kant van het ravijn.
Is de vleugel van het Pan Am toestel, die verrassend genoeg nog bijna intact was. Sommigen uit het Pan Am toestel hebben het wel degelijk overleefd. De foto klopt dus gewoon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef Beavis het volgende:
[..]
Welke crash? Pan Am en KLM?
Waar komen die mensen vandaan? Iedereen was toch dood? Het was ook enorm mistig? Is dit wel een foto van die dag?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef Antaris het volgende:
Zeker de moeite waard om helemaal af te kijken.
Serieusquote:
Maar het is wel waar. De reden waarom overheden zoveel schuld mogen maken, is omdat ze met geweld aan geld komen. Je betaald je belasting niet, dan ga je de gevangenis in. En crediteurs gaan er vanuit dat overheden zullen doen om hen terug te betalen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Serieusenigste wat ik hoor is wat loze argumenten over boertjes en slaven zonder, geen enkele inhoud of beargumentatie.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Serieusenigste wat ik hoor is wat loze argumenten over boertjes en slaven zonder, geen enkele inhoud of beargumentatie.
Loze argumenten. Ze doen hier alsof de overheid een particulier bedrijf is dat toevallig de baas is over iedereen, en dat wij hun producten en inkomsten zijn. Veeeel te conservatief/republikeins benaderd. Een van de duizenden filmpjes waar Amerikanen weer worden bang gemaakt voor collectieve samenlevingen en systemen, zoals het nieuwe health-systeem van Obama (die gebaseerd is op die van ons). Amerikanen betalen amper belasting en geven geld uit wat ze niet hebben dmv van creditcards. Op die manier hebben ze zichzelf eigenlijk al verkocht aan de overheid, gaan we ook nog een crisis van krijgen, mark my words.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Maar het is wel waar. De reden waarom overheden zoveel schuld mogen maken, is omdat ze met geweld aan geld komen. Je betaald je belasting niet, dan ga je de gevangenis in. En crediteurs gaan er vanuit dat overheden zullen doen om hen terug te betalen.
Hoort hier niet, weghalen! 2de rangs zangeresjes zijn niet bijzonder......quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Mag dit hierbij? Een prachtig, mooie zangeres met een prachtige stem en een prachtig liedje tijdens de British Awards 2011. Op het laatst hoor je hoe ze haar emoties nog net in bedwang kan houden en tijdens het applaus huilt ze. Waarom ze huilt weet ik niet, kan het liedje zijn, de tekst of ontroering vanwege het applaus? Anyway, ik vind het zoooo
![]()
![]()
en
![]()
![]()
tegelijkertijd.
Als jullie vinden dat het hier niet thuis hoort, haal ik het wel weg, maar wil het zo graag delen, omdat ik het wel indrukwekkend vind.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Hoort hier niet, weghalen! 2de rangs zangeresjes zijn niet bijzonder......
Laat ik het zo zeggen, Adele is waarschijnlijk weer zo'n iemand die een paar nummertjes heeft en waar je over een maandje niks meer over hoort.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Mag dit hierbij? Een prachtig, mooie zangeres met een prachtige stem en een prachtig liedje tijdens de British Awards 2011. Op het laatst hoor je hoe ze haar emoties nog net in bedwang kan houden en tijdens het applaus huilt ze. Waarom ze huilt weet ik niet, kan het liedje zijn, de tekst of ontroering vanwege het applaus? Anyway, ik vind het zoooo
![]()
![]()
en
![]()
![]()
tegelijkertijd.
Als jullie vinden dat het hier niet thuis hoort, haal ik het wel weg, maar wil het zo graag delen, omdat ik het wel indrukwekkend vind.
niet dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:20 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Adele is waarschijnlijk weer zo'n iemand die een paar nummertjes heeft en waar je over een maandje niks meer over hoort.
Had hem dan gewoon laten staan. Laat een moderator bepalen of het hier maar blijven staan of niet, niet een paar users die het niet met je eens zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:31 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
niet dus
Heb het maar weggehaald, jammer dat er hier geen voor plek is, dacht dat het ging om dingen die indruk maakten en dat doet dit filmpje bij mij. Snap dat het in het niet valt bij veel hier. Verder goed topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |