dat zijn iets van reddingsboten ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Er staan ook nog mensen op dat schip die veel groter zijn dan de mensen aan de kust. Ik geloof er niets van dat het echt is.
Is wel echt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Er staan ook nog mensen op dat schip die veel groter zijn dan de mensen aan de kust. Ik geloof er niets van dat het echt is.
Ik weet niet of het filmpje in dit topic hoort maar ik vind dit toch wel een heldquote:
Was wayback een keer op Discovery volgens mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
een man die verschillende dingen door zijn huid kon steken zonder 1 druppel bloed.
dit is ook getest in verschillende ziekenhuizen, nergens een oorzaak te vinden.
meer info op http://www.wereldgeheimen.nl/mirin_dajo.htm
Ik vind hem behoorlijk indrukwekkend.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:16 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Ik weet niet of het filmpje in dit topic hoort maar ik vind dit toch wel een held
Bizar gewoon ditquote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Dit laat goed zien wat amerikanen nou precies doen in irak.
In het filmpje zie je hoe er vanuit een helikopter gemikt wordt op iedereen op straat, die met een mogelijk vuurwapen (mobieltje oid) rondloopt. en daarbij wordt iedereen eromheen ook afgeslacht, zonder enige reden. tja je moet het filmpje maar zelf zien om te oordelen. Voor velen is het een ver van me bed show, zoiets, maar ik ben er zelf geboren, en zoiets is voor mij dus heel dichtbij. en het maakt me buitengewoon woest
Wat is er zo indrukwekkend aan dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:33 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk indrukwekkend.
Ik vind het eerder misselijkmakend hoe zijn moobs blubberenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:33 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk indrukwekkend.
Gewoon hoe hij zich gedraag. Terminator is er niks bijquote:Op zondag 9 januari 2011 12:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat is er zo indrukwekkend aan dan?
Damn wat een bloedneus zegquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Hoebluebenjij het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/427990/
bah .
http://en.wikipedia.org/wiki/R._Budd_Dwyerquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Hoebluebenjij het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/427990/
bah .
Welke crash? Pan Am en KLM?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef armageddin het volgende:
foto van de vliegtuigcrash in tenerife
[ afbeelding ]
Ik zie het ook ja, faalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef Beavis het volgende:
Het is vast een foto van een andere crash geplaatst bij deze. Ik heb even gezocht en vond deze site: http://top-10-list.org/2009/09/09/unforgettable-plane-crashes/
Daar staat vrijwel dezelfde foto bij de crash maar op nummer 5 staat een crash van Turkish airlines uit 1974 met een foto van de crash van Turkish Airlines bij Schiphol in 2009....
Heeel erg vetquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Revertis het volgende:
De Hang Son Doong grot te Vietnam, de grootste grot ter wereld. Zou zo hoog zijn dat het Empire State Building er rechtop in kan staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs een gedeelte jungle in de grot
[ afbeelding ]
..Of voor de duidelijkheid nog een 3d model
What the ...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef Antaris het volgende:
Ik weet niet of dit ooit eerder gepost is. Maar behoorlijk indrukwekkend.
Vanaf 1 min 40 dan begint het.
Sorry, meende dat ze wel algemeen bekend zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef Justinn het volgende:
[..]
Misschien handig om voortaan wat achtergrond informatie erbij te zetten?
Tjeemig hoe lang zullen ze daar wel niet op hebben geoefend?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef Antaris het volgende:
Ik weet niet of dit ooit eerder gepost is. Maar behoorlijk indrukwekkend.
Vanaf 1 min 40 dan begint het.
Wauw!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Revertis het volgende:
De Hang Son Doong grot te Vietnam, de grootste grot ter wereld. Zou zo hoog zijn dat het Empire State Building er rechtop in kan staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs een gedeelte jungle in de grot
[ afbeelding ]
..Of voor de duidelijkheid nog een 3d model
Dit filmpje zou verplicht moeten zijn voor iedereen van 16 en ouder. En niet alleen voor de feestdagen. Jemig...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef penny-wise het volgende:
Kreeg deze net over de mail.Ook om iets over na te denken met de feestdagen voor de deur..
Die kwam inderdaad harder aan dan ik had verwachtquote:Op maandag 24 januari 2011 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit filmpje zou verplicht moeten zijn voor iedereen van 16 en ouder. En niet alleen voor de feestdagen. Jemig...
tering lijer maar goed dat die gast dood isquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:33 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een van de 5000 slachtoffers van de genocide op de Koerden, 1988. Gifgasaanval op het gebied "halabja" door het iraakse regime, Ali Chemicali.
wtf die hond kk zieligquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef Antaris het volgende:
Ziek! Ben je een dierenliefhebber? Niet kijken.
da eerste filmpjequote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De heftigste documentaire die ik ooit heb gezien:
De mooiste documentaire die ik ooit heb gezien:
Beiden verdienen toch wel een plaatsje in dit topic, vind ik.
Zegt wel weer genoeg over de mens zelfquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De heftigste documentaire die ik ooit heb gezien:
Uitleg:quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Inderdaad ja..
Dat laatste filmpje is geweldig trouwens, heerlijk! Wat zijn sommige mensen toch slecht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |