abonnement Unibet Coolblue
  Donald Duck held donderdag 2 december 2010 @ 23:39:03 #251
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_89456895
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Damn, indrukwekkend!
Erg indrukwekkend inderdaad. Een mier op zich is niks, maar samen vormen ze een soort collectief superwezen. Geweldig staaltje evolutie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_89458953
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Erg indrukwekkend inderdaad. Een mier op zich is niks, maar samen vormen ze een soort collectief superwezen. Geweldig staaltje evolutie.
Zeker. Het schijnt zelfs dat er op sommige plekken kolonies met elkaar verbonden zijn met tunnels van enkele kilometers lang.
Het is echter nog niet goed onderzocht dacht ik, maar als dat waar is, dan is dat pas echt indrukwekkend!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_89460469
pi_89461558
kippevel.

Geluid helemaal open en maximaliseren die handel!

"I was born not knowing and have had only a little time to change that here and there." -Richard P. Feynman
pi_89467762
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Zeker. Het schijnt zelfs dat er op sommige plekken kolonies met elkaar verbonden zijn met tunnels van enkele kilometers lang.
Het is echter nog niet goed onderzocht dacht ik, maar als dat waar is, dan is dat pas echt indrukwekkend!
Het schijnt dat het totaalgewicht van alle insecten op aarde groter is dan het gewicht van alle mensen op aarde... :o
pi_89470750
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:56 schreef SciTechFreak het volgende:
kippevel.

Geluid helemaal open en maximaliseren die handel!

Prachtig

Weet iemand welke muziek gebruikt is?

[ Bericht 3% gewijzigd door Unischroef op 03-12-2010 12:47:17 ]
pi_89471457
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Unischroef het volgende:

[..]

Prachtig

Weet iemand welke muziek gebruikt is?
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:38:51 #259
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89473404
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:56 schreef SciTechFreak het volgende:
kippevel.

Geluid helemaal open en maximaliseren die handel!

pff, sorry, duurt me te lang + teveel gepraat -O-
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:59:07 #260
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_89474361
quote:
Die scene uit Kick Ass ^O^
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_89474481
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Die scene uit Kick Ass ^O^
en Sunshine die toch net iets eerder is opgenomen ;)
pi_89478935
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:56 schreef SciTechFreak het volgende:
kippevel.

Geluid helemaal open en maximaliseren die handel!

^O^
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:11:53 #263
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_89480459
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:56 schreef SciTechFreak het volgende:
kippevel.

Geluid helemaal open en maximaliseren die handel!

even voor thuis :D
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 4 december 2010 @ 14:33:53 #264
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_89516695
Hagelbuitje....
pi_89518113
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:56 schreef SciTechFreak het volgende:
kippevel.

Geluid helemaal open en maximaliseren die handel!

Ik zoek eigenlijk ook nog steeds het laatste nummer. Iemand enig idee?
"I was born not knowing and have had only a little time to change that here and there." -Richard P. Feynman
pi_89520456
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 14:33 schreef penny-wise het volgende:
Hagelbuitje....
Wtf net alsof iemand heeeeel veel golfballen aan het gooien is :{
pi_89535878
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:16 schreef SciTechFreak het volgende:

[..]

Ik zoek eigenlijk ook nog steeds het laatste nummer. Iemand enig idee?
was dat deze?
pi_89560816
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:31 schreef kvd het volgende:

[..]

was dat deze?
jep dat is em! thx a lot *O*
"I was born not knowing and have had only a little time to change that here and there." -Richard P. Feynman
pi_89560981
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 19:56 schreef SciTechFreak het volgende:

[..]

jep dat is em! thx a lot *O*
comments kunnen zo handig zijn ;)
pi_89676877


ook indrukwekkend.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_89677270
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]

ook indrukwekkend.
Die loopt naast haar schoenen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_89679894
Man, dat zie ik elke dag. Denken die meiden dat dat hip is of zo? :{
pi_89681730
"Maar ze zijn zo lekker warm." :')
  woensdag 8 december 2010 @ 23:20:42 #274
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_89701832


Voor mensen die een beschrijving willen, kreeg het als doorstuurmailtje op hyves ( :') ) dus hoeveel er van waar is, geen idee.. Maar vond de foto zeer ontroerend.

quote:
De echtgenote van John Gebhardt, Mindy, zegt dat het hele gezin van dit kleine meisje is vermoord. De rebellen wilden ook haar vermoorden, maar ze overleefde.
Ze wordt verzorgd in het hospitaal van John en is aan de beterhand, zelfs wanneer ze weent en klaagt.

De verpleegsters zeggen dat John de enige is die haar kan kalmeren, dus John hield haar gedurende 4 nachten in zijn armen en sliepen samen in de zetel.
Het kleine meisje komt langzaam weer op de been.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_89702593
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]

Voor mensen die een beschrijving willen, kreeg het als doorstuurmailtje op hyves ( :') ) dus hoeveel er van waar is, geen idee.. Maar vond de foto zeer ontroerend.

[..]

Heb je ook dat plaatje van dat huilende jongetje met een pistool tegen z'n hoofd en zo'n breezer tekst er onder? :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 8 december 2010 @ 23:52:26 #276
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_89703372
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Heb je ook dat plaatje van dat huilende jongetje met een pistool tegen z'n hoofd en zo'n breezer tekst er onder? :')
Hahaha nee? :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_89703866
Dit topic is geniaal. Morgen weer verder kijken :D
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_89705158
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:56 schreef SciTechFreak het volgende:
kippevel.

Geluid helemaal open en maximaliseren die handel!

Heerlijk dit soort filmpjes!

Daardoor vind ik het altijd jammer dat ik geen natuurkunde studeer.
Geen referral hier.
pi_89707606
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Heerlijk dit soort filmpjes!

Daardoor vind ik het altijd jammer dat ik geen natuurkunde studeer.
Bij natuurkunde krijg je ook al die rotzooi erbij die je niet wil weten ;(
pi_89999396
rustig hier
Chickz Rule!!!!
pi_89999552

in Zwitserland heeft een 64-jarige vrouw een kind ter wereld gebracht. De vrouw uit het dorp Oberlunkhofen, in het kanton Aargau, is mogelijk de oudste moeder van het land. Dat meldt het persbureau SDA. De vrouw en haar 61-jarige man trokken naar Rusland voor een kunstmatige bevruchting met een donoreicel. Het intussen 4,5 maanden oude meisje verkeert naar verluidt in goede gezondheid. In Zwitserland is kunstmatige bevruchting met eicellen van een andere vrouw verboden
Chickz Rule!!!!
pi_89999860
Ochjezus. Het is niet voor niets verboden, boven de 40 is er een heel grote kans dat het fout gaat (buitenbaarmoederlijke zwangerschap enzo.)
pi_89999918

Begin november werd er in Miami een man met een wel erg ongewoon voorkomen door de politie in de boeien geslagen. De 25-jarige Carlos Rodriguez heeft namelijk maar een half hoofd. Rodriguez zou op 9 november een prositituee geld hebben willen betalen voor haar diensten. De man wist echter niet dat de vrouw in werkelijkheid een undercoveragente was. Hij werd meteen ingerekend en meegenomen naar het politiekantoor. De man werd verhoord en er werden ook enkele mugshots van hem gemaakt. Deze fotos kwamen uiteindelijk op het internet terecht. Hoe de man aan zijn bizar gevormde hoofd is gekomen, is niet duidelijk
Chickz Rule!!!!
pi_90000181
Een auto-ongeluk :)
pi_90000756


Juliana Wetmore lijdt aan een uiterst merkwaardige aandoening. Het nu zevenjarige meisje ontbreekt veertig procent van de beenderen in haar aangezicht. Juliana werd geboren zonder kaakbeenderen, oogkassen en oren. Het meisje lijdt aan het Treacher Collins-syndroom, een genetische afwijking die bij één op de 10.000 mensen voorkomt. Juliana is naar verluidt een van de ergst getroffen patiënten die bekend zijn bij de artsen. Sinds haar geboorte heeft het moedige meisje al veertig operaties ondergaan om haar gezicht beetje bij beetje te herstellen. De ingrepen moeten er eveneens toe leiden dat het kind beter kan ademen, zien, horen, eten en spreken
Chickz Rule!!!!
pi_90001037
Wat een leven... Zoiets wil je toch niet voor je kind
pi_90001544
quote:
9s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef Rookert het volgende:
Wat een leven... Zoiets wil je toch niet voor je kind
nee niemand... 1 op de 10.000 vind ik trouwens best veel.
Marja om je kind daarom te vermoorden doe je ook niet zo snel.
pi_90001741
Die heb ik ooit eens op tv gezien. Echt belachelijk dat ze die laten leven. Ze ademt door een gat in haar keel, eet door buisjes en kan amper praten/horen/zien. En 40 operaties in 7 jaar, echt erg.
pi_90001961
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef _Loki het volgende:
Die heb ik ooit eens op tv gezien. Echt belachelijk dat ze die laten leven. Ze ademt door een gat in haar keel, eet door buisjes en kan amper praten/horen/zien. En 40 operaties in 7 jaar, echt erg.
ja... dan kan je t beter bij de geboorte in laten slapen, zou ik niet op mn geweten willen hebben als ouders om dat kind zon leven te laten lijden....
pi_90002010
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

nee niemand... 1 op de 10.000 vind ik trouwens best veel.
Marja om je kind daarom te vermoorden doe je ook niet zo snel.
Daarom bij dit soort gevallen toch embryonale selectie overwegen, scheelt veel ellende.

Bovendien ook efficiënter, want dit meisje kost natuurlijk een fortuin. Maar dat is niet politiek correct om te stellen :P
pi_90002629
ik heb een keer een documentaire van haar gezien, en haar ouders wisten niet voor de geboorte dat het kind deze aandoening heeft.
dus abortus hebben ze uiteraard dan ook niet gedaan.

Tijdens de docu hebben ze ook laten zien dat dit meisje, ondanks haar aandoeningen, toch plezier heeft in het leven.
Chickz Rule!!!!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 15:47:01 #293
25682 2cv
Niet subtiel
pi_90002720
Als dat meisje maar lol in haar leven heeft, dat is het belangrijkste.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_90003011
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
Begin november werd er in Miami een man met een wel erg ongewoon voorkomen door de politie in de boeien geslagen. De 25-jarige Carlos Rodriguez heeft namelijk maar een half hoofd. Rodriguez zou op 9 november een prositituee geld hebben willen betalen voor haar diensten. De man wist echter niet dat de vrouw in werkelijkheid een undercoveragente was. Hij werd meteen ingerekend en meegenomen naar het politiekantoor. De man werd verhoord en er werden ook enkele mugshots van hem gemaakt. Deze fotos kwamen uiteindelijk op het internet terecht. Hoe de man aan zijn bizar gevormde hoofd is gekomen, is niet duidelijk
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien... De helft van zijn hoofd was weggevaagd door een shotgun maar hij leefde gewoon nog :{
pi_90004987

Een 21-jarige Amerikaanse vrouw kan eten wat ze wil, maar komt toch niet aan. Dat klinkt mooier dan het is. Door een zeldzame aandoening moet ze elk kwartier eten om in leven te blijven. Lizzie Velasquez uit Texas weegt maar 25 kilo, maar heeft toch geen anorexia. Ze eet zelfs zestig maaltijden per dag. Hoewel ze daarmee 5000 tot 8000 calorieën per dag binnenkrijgt, blijft ze zo mager. Dat komt doordat ze lijdt aan een zeer zeldzame aandoening, waarvan er maar drie gevallen op de wereld bekend zijn. Ik eet elke 15 tot 20 minunten om mijn energieniveau op pijl te houden. Ik eet de hele dag kleine porties chips, snoep, chocola, pizza, kip, taart, donuts, ijs en noodles. Ik vind het daarom erg verveldend dat mensen soms denken dat ik anorexia heb, zegt ze tegen de Daily Mail. Lizzie werd een maand te vroeg geboren. Artsen ontdekten dat ze in de baarmoeder door zo weinig vruchtwater was omgeven dat het een wonder was dat ze had overleefd. Ze kreeg problemen met groeien en allerlei andere mankementen. Wat haar echter precies mankeerde, bleef een raadsel. Nu denken artsen van de University of Texas dat ze lijdt aan Neonatal Progeroid Syndrome (NPS). Dat veroorzaakt een snelle veroudering, vetverlies en de afbraak van lichaamsweefsel. NPS kan niet genezen worden. De enige remedie is veel eten. Het lijkt desondanks uitgesloten dat Lizzie erg oud zal worden, al valt daar geen voorspelling over te doen.
Chickz Rule!!!!
pi_90005440
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:34 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
Een 21-jarige Amerikaanse vrouw kan eten wat ze wil, maar komt toch niet aan. Dat klinkt mooier dan het is. Door een zeldzame aandoening moet ze elk kwartier eten om in leven te blijven. Lizzie Velasquez uit Texas weegt maar 25 kilo, maar heeft toch geen anorexia. Ze eet zelfs zestig maaltijden per dag. Hoewel ze daarmee 5000 tot 8000 calorieën per dag binnenkrijgt, blijft ze zo mager. Dat komt doordat ze lijdt aan een zeer zeldzame aandoening, waarvan er maar drie gevallen op de wereld bekend zijn. Ik eet elke 15 tot 20 minunten om mijn energieniveau op pijl te houden. Ik eet de hele dag kleine porties chips, snoep, chocola, pizza, kip, taart, donuts, ijs en noodles. Ik vind het daarom erg verveldend dat mensen soms denken dat ik anorexia heb, zegt ze tegen de Daily Mail. Lizzie werd een maand te vroeg geboren. Artsen ontdekten dat ze in de baarmoeder door zo weinig vruchtwater was omgeven dat het een wonder was dat ze had overleefd. Ze kreeg problemen met groeien en allerlei andere mankementen. Wat haar echter precies mankeerde, bleef een raadsel. Nu denken artsen van de University of Texas dat ze lijdt aan Neonatal Progeroid Syndrome (NPS). Dat veroorzaakt een snelle veroudering, vetverlies en de afbraak van lichaamsweefsel. NPS kan niet genezen worden. De enige remedie is veel eten. Het lijkt desondanks uitgesloten dat Lizzie erg oud zal worden, al valt daar geen voorspelling over te doen.
das mooi kut.. enige wat je doet is eten eten en eten... ben je klaar met de maaltijd kan je weer met de volgende beginnen... :r
pi_90005666

Voor de in- en uitgang van het ziekenhuis in Hilversum zit er elke dag een kat. Het beestje knikt naar de patiënten/bezoekers alsof het zijn taak is. Af en toe wordt het beestje beloond met een aai over de bol. Het Tergooi Ziekenhuis is best tevreden met het diertje, dat stilaan een beroemdheid aan het worden is. Patiënten zouden gek zijn van de kat. Een verpleegkundige wist te achterhalen dat het om het huisdier gaat van mensen die in de buurt wonen. Als het beestje er uren heeft gezeten, keert het weer naar huis. De baasjes hebben het halsbandje van de kat verwijderd omdat er elke dag wel mensen belden om te zeggen dat hun kat terecht was
Chickz Rule!!!!
pi_90006950


Een schilderij van de gekruisigde Jezus heeft grote verdeeldheid gezaaid in de katholieke parochie van Warr Acres in Oklahoma. Volgens sommigen is Christus afgebeeld met een enorme erectie, anderen beweren dat het gewoon de buikspieren zijn van de zoon van God. Dat meldt The Oklahoman. Sommige mensen hebben gemeld dat ze geen deel meer wensen uit te maken van onze gemeenschap vanwege het schilderij, zegt pastoor Philip Seeton. Anderen nemen er wel aanstoot aan, maar blijven toch naar de kerk komen. Ze beseffen dat dit kunstwerk geschilderd werd volgens de regels van de iconografische kunst. Het kruisbeeld is drie meter hoog en werd op 21 februari opgehangen boven het altaar van de kerk. De pastoor is niet van plan het te verwijderen, ondanks de vele klachten. Bij het bisdom heeft nog niemand officieel zijn ongenoegen geuit
Chickz Rule!!!!
  donderdag 16 december 2010 @ 18:11:21 #299
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_90008943
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_90009032
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:16 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]

Een schilderij van de gekruisigde Jezus heeft grote verdeeldheid gezaaid in de katholieke parochie van Warr Acres in Oklahoma. Volgens sommigen is Christus afgebeeld met een enorme erectie, anderen beweren dat het gewoon de buikspieren zijn van de zoon van God. Dat meldt The Oklahoman. Sommige mensen hebben gemeld dat ze geen deel meer wensen uit te maken van onze gemeenschap vanwege het schilderij, zegt pastoor Philip Seeton. Anderen nemen er wel aanstoot aan, maar blijven toch naar de kerk komen. Ze beseffen dat dit kunstwerk geschilderd werd volgens de regels van de iconografische kunst. Het kruisbeeld is drie meter hoog en werd op 21 februari opgehangen boven het altaar van de kerk. De pastoor is niet van plan het te verwijderen, ondanks de vele klachten. Bij het bisdom heeft nog niemand officieel zijn ongenoegen geuit
aparte buikspieren :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')