quote:Op donderdag 16 december 2010 16:48 schreef knappekloon het volgende:
Voor de in- en uitgang van het ziekenhuis in Hilversum zit er elke dag een kat. Het beestje knikt naar de patiënten/bezoekers alsof het zijn taak is. Af en toe wordt het beestje beloond met een aai over de bol. Het Tergooi Ziekenhuis is best tevreden met het diertje, dat stilaan een beroemdheid aan het worden is. Patiënten zouden gek zijn van de kat. Een verpleegkundige wist te achterhalen dat het om het huisdier gaat van mensen die in de buurt wonen. Als het beestje er uren heeft gezeten, keert het weer naar huis. De baasjes hebben het halsbandje van de kat verwijderd omdat er elke dag wel mensen belden om te zeggen dat hun kat terecht was
En mijn eigen post. Noem mij een sentimentele zak maar hier hou ik het niet droog bij.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:16 schreef knappekloon het volgende:
Een schilderij van de gekruisigde Jezus heeft grote verdeeldheid gezaaid in de katholieke parochie van Warr Acres in Oklahoma. Volgens sommigen is Christus afgebeeld met een enorme erectie, anderen beweren dat het gewoon de buikspieren zijn van de zoon van God. Dat meldt The Oklahoman. Sommige mensen hebben gemeld dat ze geen deel meer wensen uit te maken van onze gemeenschap vanwege het schilderij, zegt pastoor Philip Seeton. Anderen nemen er wel aanstoot aan, maar blijven toch naar de kerk komen. Ze beseffen dat dit kunstwerk geschilderd werd volgens de regels van de iconografische kunst. Het kruisbeeld is drie meter hoog en werd op 21 februari opgehangen boven het altaar van de kerk. De pastoor is niet van plan het te verwijderen, ondanks de vele klachten. Bij het bisdom heeft nog niemand officieel zijn ongenoegen geuit
Verdomd jammer, idd.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Antaris het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat die leeuw 'm net niet te pakken kreeg.
Inderdaad ja..quote:
Ja, voor jou zou ik sterven.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Sterf eens met dat waardeloze filmpje.
Sorry, dat werkte eerst voor geen meter, zal hem eens een 2e kans gevenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zie je die mooie knop rechtsonder dit topic?
ik stond ook met tranen in mijn ogen wat een gozer tog.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef Daywalk3r het volgende:
En mijn eigen post. Noem mij een sentimentele zak maar hier hou ik het niet droog bij.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, voor jou zou ik sterven.
Leer je te gedragen,klein kind.
Denk dat je is moet leren niet alleen naar visueel beeld te kijken, maar ook is te luisteren.
En post anders zelf ook iets.
Monkey boy
De hond is een dikke fake, maar dat filmpje over lsd is wel weer erg tof.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef Antaris het volgende:
Ziek! Ben je een dierenliefhebber? Niet kijken.
Tja ik vind het juist erg mooi om daar bij stil te staan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Sterf eens met dat waardeloze filmpje.
Heel leuk een aardig, maar de hond is gewoon gedrogeerd. Het filmpje is door de russen tijdens de koude oorlog opgenomen om bij de amerikanen angst te creeeren. Bron heb ik niet zo bij de hand, maar dit is een van de vele ''shocking'' filmpjes die tijdens de koude oorlog gemaakt waren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:07 schreef _Loki het volgende:
Niet fake.
http://www.archive.org/details/Experime1940
Die gast was physiologist en heeft veel medici geholpen met het onderzoeken van transplantaties en hoe bijvoorbeeld een getransplanteerd hart kon blijven leven.
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:19 schreef Fireblast het volgende:
Download de serie BBC Life eens (in HD uiteraard), da's ook best mooi en indrukwekkend.
Alles wat David Attenborough verteld is bij voorbaat al indrukwekkend.quote:Op zondag 19 december 2010 07:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
![]()
"Earth" van de BBC ook, erg indrukwekkend
quote:Op zondag 19 december 2010 09:44 schreef Antaris het volgende:
[..]
Alles wat David Attenborough verteld is bij voorbaat al indrukwekkend.
Truequote:Op zondag 19 december 2010 09:44 schreef Antaris het volgende:
[..]
Alles wat David Attenborough verteld is bij voorbaat al indrukwekkend.
Is voor mij inderdaad een ver van m'n bed show, maar zo'n filmpje als deze gaat me niet in de koude kleren zitten hoor. Heb een keer eerder zoiets gezien, wordt je niet vrolijk van.quote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Dit laat goed zien wat amerikanen nou precies doen in irak.
In het filmpje zie je hoe er vanuit een helikopter gemikt wordt op iedereen op straat, die met een mogelijk vuurwapen (mobieltje oid) rondloopt. en daarbij wordt iedereen eromheen ook afgeslacht, zonder enige reden. tja je moet het filmpje maar zelf zien om te oordelen. Voor velen is het een ver van me bed show, zoiets, maar ik ben er zelf geboren, en zoiets is voor mij dus heel dichtbij. en het maakt me buitengewoon woest
Wajoo die met die hond is echt creepyquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef Antaris het volgende:
Ziek! Ben je een dierenliefhebber? Niet kijken.
"I see about eleven dead bodies and one wounded child."quote:Op zondag 19 december 2010 12:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is voor mij inderdaad een ver van m'n bed show, maar zo'n filmpje als deze gaat me niet in de koude kleren zitten hoor. Heb een keer eerder zoiets gezien, wordt je niet vrolijk van.
Kon niet in een spoiler zeker?quote:
Nee ik heb de beelden uit die Apache bekeken die in dit topic gepost zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kon niet in een spoiler zeker?
@venger: jij hebt gisteravond zeker de documentaire over Wikileaks gekeken?![]()
Gisteravond op Nederland 2.quote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Nee ik heb de beelden uit die Apache bekeken die in dit topic gepost zijn.
Daar zie je het allemaal in terug.
Een docu? Dat zou ik wel willen zien.
Deze suggestie op jou vid is ook best ''indrukwekkend''quote:Op zondag 19 december 2010 12:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is voor mij inderdaad een ver van m'n bed show, maar zo'n filmpje als deze gaat me niet in de koude kleren zitten hoor. Heb een keer eerder zoiets gezien, wordt je niet vrolijk van.
Bedanktquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gisteravond op Nederland 2.
http://www.uitzendinggemi(...)1fcea4fa44e95cf82c4d
Vuurtoren is gewoon indrukwekkendquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
Met de baby en vuurtoren snap in niet helemaal.
Heb die docu ook gezien. Wat een waaghals die man. Geweldige filmquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Een man loopt over een koord gespannen tussen de twee torens van het WTC in New York.
Ik was echt flabbergasted na afloop. Wat een waanzinnige prestatie en wat een meeslepende docu. Zeer indrukwekkende beelden.
Die hakt er zeker wel even in inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef penny-wise het volgende:
Kreeg deze net over de mail.Ook om iets over na te denken met de feestdagen voor de deur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |