Jammer dat ze in Nederland ook zo gaan rijden en vervolgens het hele verkeer verneuken.quote:
Zéér indrukwekkend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Revertis het volgende:
De Hang Son Doong grot te Vietnam, de grootste grot ter wereld. Zou zo hoog zijn dat het Empire State Building er rechtop in kan staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs een gedeelte jungle in de grot
[ afbeelding ]
[/youtube]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef Gwywen het volgende:
Deze foto is de winnaar geworden van de World Press Photo 2011die foto deed me eigenlijk meteen denken aan deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op verzoek in spoiler gezet
Tevens op de site een serie merkwaardige Google Streetviewplaatjes met de titel "A series of unfortunate Events".
Foto's zijn helaas niet linkbaar wegens copyright.
ow en dat filmpje van al die ongelukken met REM op achtergrond.... Damn... Heftig...
just give a second thought
what if we don't get caught...
Heb net de eerste docu gezien, en ik vind dat toch wel het meest schokkende wat de mens kan doen. Ignorance is bliss, maar de meerderheid is dan zo achterlijk dom...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De heftigste documentaire die ik ooit heb gezien:
De mooiste documentaire die ik ooit heb gezien:
Beiden verdienen toch wel een plaatsje in dit topic, vind ik.
wtfquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De heftigste documentaire die ik ooit heb gezien:
Ik zat in tranen naar dat filmpje te kijken. Heb zelf een zware autoaanrijding gehad, en om dan weer geconfronteerd te worden met zulke beelden is echt heftig. Ik kan me die klap nog heel goed herinneren..quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef penny-wise het volgende:
Kreeg deze net over de mail.Ook om iets over na te denken met de feestdagen voor de deur..
Super indrukwekkend deze. Heb hem eens op een BHV cursus gezien. Vijf minuten is genoeg voor zo'n hel.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef penny-wise het volgende:
Hier het verhaal, kun je pas zien wat vuur kan doen in een korte tijd...![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bradford_City-stadionramp
Iedere keer als ik die foto zie moet ik aan Darth Maul denkenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die foto deed me eigenlijk meteen denken aan deze foto:
[ afbeelding ]
ow en dat filmpje van al die ongelukken met REM op achtergrond.... Damn... Heftig...![]()
Tom Egberts van de NOS heeft daar een goede docu over gemaakt. Zeker aan te radenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef penny-wise het volgende:
Hier het verhaal, kun je pas zien wat vuur kan doen in een korte tijd...![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bradford_City-stadionramp
Ja bizar inderdaad, maar toch vraag ik me af hoe ze weten wat er 100.000 lichtjaren hiervandaan ligt, of zelfs 5 miljard lichtjaren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:24 schreef _Loki het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar van alle ruimte-filmpjes heeft deze me echt het meeste doen verbazen.
Dat vroeg ik me inderdaad ook af. Ik denk een of andere vage berekening waar de snelheid van het licht in voortkomt, dat sowieso. Maar voor de rest zullen we het nooit weten, jammer genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja bizar inderdaad, maar toch vraag ik me af hoe ze weten wat er 100.000 lichtjaren hiervandaan ligt, of zelfs 5 miljard lichtjaren.
Als ze dat kunnen zien kan dat toch maximaal met de lichtsnelheid? Dat betekent dus dat ze er letterlijk zo lang over moeten doen.
Het is een berekening denk ik? Een 'gok'?
Ook mooi, gejat uit een ander topic:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |