Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
omdat ze dat niet allemaal zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
ja maar waarom KUNNEN pasgeboren papas schattig zijn?
quote:nog een kusje op je knieën en elleboog
ik weet niet of ik schattig was, maar de trots straalde er wel vanafquote:Op donderdag 16 december 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ze dat niet allemaal zijn
[..]
onder de minuut is snel genoegquote:Op donderdag 16 december 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
duurde wel lang hoor.
maar ja, je bent ook geen 18 meer![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet niet of ik schattig was, maar de trots straalde er wel vanaf
weet ik veel.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor kutpop is die linkse?
ik zou het niet wetenquote:
Baby's zijn liehief. Hondenbaby's en poezenbaby's ook.quote:
jaquote:Op donderdag 16 december 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Baby's zijn liehief. Hondenbaby's en poezenbaby's ook.
Dat heet Zwitsalquote:Op donderdag 16 december 2010 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
en mensenbaby's ruiken zo lekker
Jaaaaaahquote:Op donderdag 16 december 2010 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
en mensenbaby's ruiken zo lekker
quote:
Dat stadium maak ik gelukkig nooit mee.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is later pas, niet als ze nog onder de huidsmeer met de navelstreng aan mama zitten
vooral Willemquote:Op donderdag 16 december 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Baby's zijn liehief. Hondenbaby's en poezenbaby's ook.
Nee, dat is ook niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 16 december 2010 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat stadium maak ik gelukkig nooit mee.
Wacht maar af tot jouw toekomstige vrouw zwanger word en jij bij de bevalling mag zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat stadium maak ik gelukkig nooit mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was je plan dan??quote:
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
dat vergeet je nooooooit meerquote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot jouw toekomstige vrouw zwanger word en jij bij de bevalling mag zijn.
Willem is inmiddels geen baby meer. Willem groeit als kool en gisteren kwam ik thuis en was meneer buiten en liet hij voor het eerst van zich horen.quote:
* pgrferrari valt plat.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot jouw toekomstige vrouw zwanger word en jij bij de bevalling mag zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
*kan niet stoppen om naar de foto's te kijken*
en ik ben maar de tante!http://humortv.vara.nl/w.56.klapperende-eierstokken.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat was je plan dan??nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Mijn toekomstige vrouw is al te bang voor een relatiequote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
tsja.. je kan je ook "bekeren" tot de heren liefde.. weet je zeker dat je partner niet zwanger raakt!quote:
Das je verleden vrouw...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw is al te bang voor een relatie
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. je kan je ook "bekeren" tot de heren liefde.. weet je zeker dat je partner niet zwanger raakt!
wen er dan maar alvast aan..quote:
of kunnen je schoonouders geen kinderen krijgen?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw is al te bang voor een relatie
en wat is je gelijk?? en.. ben je blij met je gelijk??quote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet te hard roepen, mijn gelijk wordt steeds meer bevestigd.
Vers uit " de oven"quote:
hier nog 1...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Van werken gaat vandaag echt niks komen!
Dat ze bang is en dat postte ze zelfs op FOK!.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is je gelijk?? en.. ben je blij met je gelijk??
Hermanquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of kunnen je schoonouders geen kinderen krijgen?
k heb geen idee van jouw FOK! relatiequote:Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ze bang is en dat postte ze zelfs op FOK!.
En ja, dan is er weer een kansje dat het goed komt op termijn.
quote:
Duke, mascotte van java.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor kutpop is die linkse?
quote:
Ja, die staan er ook op.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]En kroamschudd'n en McBeth ook?
McBethquote:Op donderdag 16 december 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]En kroamschudd'n en McBeth ook?
quote:
ik riep hier laatst nog iets over in de blote kontquote:Op donderdag 16 december 2010 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
McBeth![]()
ik wil een voorspelling voor mijn hele leven
das dan 2,50
Fijn dat je er blij mee bent. Dat het maar mag vriezen waar jij woont en niet hier waar ik woon.quote:
dat is niet te hopenquote:
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Fijn dat je er blij mee bent. Dat het maar mag vriezen waar jij woont en niet hier waar ik woon.
je denkt dat het warm wordt dan? Ik ben er niet blij mee iigquote:
als het nou gaat vriezen wordt het 1 grote ijsbaan hierquote:Op donderdag 16 december 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
je denkt dat het warm wordt dan? Ik ben er niet blij mee iig
Yup, en dat gaat er dus gebeuren. het is hier 2 graden, vanavond gaat dat wel naar benedenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het nou gaat vriezen wordt het 1 grote ijsbaan hier
Nou wat een Joyquote:Op donderdag 16 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, en dat gaat er dus gebeuren. het is hier 2 graden, vanavond gaat dat wel naar benedenEen grote chaos op de weg. Joy !
Sarcasme.quote:
dan zal het hier vanavond wel rustig zijn in de zaakquote:Op donderdag 16 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, en dat gaat er dus gebeuren. het is hier 2 graden, vanavond gaat dat wel naar benedenEen grote chaos op de weg. Joy !
OF morgen overdag drukquote:Op donderdag 16 december 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het hier vanavond wel rustig zijn in de zaak
of ze blijven plakken (hihi)quote:Op donderdag 16 december 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het hier vanavond wel rustig zijn in de zaak
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
@ vorige TT (of heb ik al meer topics gemist nu?) : Feli GF!![]()
![]()
![]()
quote:
ze schaatsen maar naar huisquote:
quote:
thanksquote:
glij hem erin wordt glij maar naar huisquote:Op donderdag 16 december 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze schaatsen maar naar huis
fixedquote:Op donderdag 16 december 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glij hem erin wordt gevolgd door glij maar naar huis
En als dat zo was.. ga je dan eens gauw schamen GF.... zelf een naamtopic aanmaken.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:57 schreef DR34M3R het volgende:
ow. Deze TT ook zie ik
LOL... Was die net ook al zo?
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:57 schreef DR34M3R het volgende:
ow. Deze TT ook zie ik
LOL... Was die net ook al zo?
Dat was ikquote:Op donderdag 16 december 2010 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En als dat zo was.. ga je dan eens gauw schamen GF.... zelf een naamtopic aanmaken.
quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 16 december 2010 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was ikMoet ie het topic maar niet volblaffen.
quote:
wanneer ga je trakteren?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin heeft hem verandert
vanavond. In de club. Rondje van de zaak Du'h...quote:
* goldfinger1963 zet een pot koffie en een pot thee neerquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vanavond. In de club. Rondje van de zaak Du'h...
Lekker! *neemt pot thee vast mee*quote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 zet een pot koffie en een pot thee neer
Laat dreamer struikelen en pakt pot af!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lekker! *neemt pot thee vast mee*
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was ikMoet ie het topic maar niet volblaffen.
Veel plezier dan met al die natte schervenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat dreamer struikelen en pakt pot af!
als je hem maar niet weer laat vallenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Veel plezier dan met al die natte scherven
Krijg ik een nieuwe pot van je, GF? *puppy-eyes*
Hou jij Pheno dan ook uit mijn buurt?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem maar niet weer laat vallen
geestelijk of lichamelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gefeliciteerd GF![]()
Hoe jong ben je geworden?
En mag mijn hoofd er af, auw auw... Ik had me vanochtend maar ziek gemeld![]()
ik zal het proberenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hou jij Pheno dan ook uit mijn buurt?
Gewoon wat minder in de spiegel kijken, scheelt stukken!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:20 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag op deze grijze donderdagmiddag
En gefeliciteerd Goldfinger
Mijn hoofd doet ook auw auw evenals de spieren in mijn nek.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gefeliciteerd GF![]()
Eh..ik kijk uit het raam?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gewoon wat minder in de spiegel kijken, scheelt stukken!
Geestelijk kan ik wel een inschatting makenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geestelijk of lichamelijk![]()
op je hoofd
Licht binnen uit doen, dat scheelt in de weerspiegelingquote:
Ja, ik wil jouw hoofd er ook afquote:Op donderdag 16 december 2010 14:24 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil mijn hoofd er ook af.
Wat zal dat een kopzorgen schelen.
37quote:Op donderdag 16 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geestelijk kan ik wel een inschatting makenMaar lichamelijk/biologisch?
En dankje
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gewoon wat minder in de spiegel kijken, scheelt stukken!
Dankquote:
Nou ja, het lost wel iets op maar niet allesquote:Op donderdag 16 december 2010 14:24 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil mijn hoofd er ook af.
Wat zal dat een kopzorgen schelen.
Dat van jou trekt volle treinen zalen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik wil jouw hoofd er ook afHet is lelijk
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik wil jouw hoofd er ook afHet is lelijk
Mopjequote:
voor het 10e jaar zeker?quote:
Ik snap je nietquote:Op donderdag 16 december 2010 14:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Licht binnen uit doen, dat scheelt in de weerspiegeling
Wel honderd duuzend stationsbordjesquote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat van jou trekt volle treinen zalen.
ben 10 jaar ziek geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
voor het 10e jaar zeker?Was vergeten dat die getallen in je username je geboortejaar waren
![]()
hmm.. 2010 - 1963...quote:
Ook niet nee. Haal er ook maar afquote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat van jou trekt volle treinen zalen.
Dat je grijs bentquote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
Maargoed, ben ook een beetje duf vandaag
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. 2010 - 1963...
Of geef ik de clou nou weg??
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben 10 jaar ziek geweest
dank jequote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben 10 jaar ziek geweest
Ik had em zelf al gevondenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. 2010 - 1963...
Of geef ik de clou nou weg??
Off with their heads!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet nee. Haal er ook maar af
Ja dat blijktquote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
Maargoed, ben ook een beetje duf vandaag
En toch snap ik hem nietquote:Op donderdag 16 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat je grijs bentEn dat als je in de spiegel kijkt of in de weerspiegeling dat je dan je grijze haar ziet
En als ik hem zo uitleg vind ik hem opeens een stuk minder grappig
Klinkt toch beter dan of je vrouw volgespoten kan worden...quote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken of mijn vrouw haar injecties kan krijgen, is dat ook weer gedaan. Gelukkig hoef ik zelf niet, ik heb nog tot 2013 bescherming tegen die tropenshizzle.
Uitleggen is nooit grappig Marijkequote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch snap ik hem niet
Ben iig nog te jong voor grijze haren gelukkig.
Had ik al gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.. Ik heb het nu 2x gezegd.. maar ik ga het niet uitleggen hoor
.
Het is ook een grapjequote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch snap ik hem niet
Ben iig nog te jong voor grijze haren gelukkig.
Nee, vond ik dus ookquote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uitleggen is nooit grappig Marijke
Enneh.. ik heb eens een vriend gehad... heeeeeeel lang geleden, die was toen 18 en al half grijs..
Hebben ze tropenshizzle in Japan ja?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken of mijn vrouw haar injecties kan krijgen, is dat ook weer gedaan. Gelukkig hoef ik zelf niet, ik heb nog tot 2013 bescherming tegen die tropenshizzle.
Dat is wel héél jongquote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uitleggen is nooit grappig Marijke
Enneh.. ik heb eens een vriend gehad... heeeeeeel lang geleden, die was toen 18 en al half grijs..
Ik weet iets van computers en gerelateerde zakenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is ook een grapjeMaar geeft niets, je hebt vast andere kwaliteiten
![]()
Ik had een neef die werd vanaf z'n 17e al kaalquote:
En kijk, dat is veel beter dan grijs zijnquote:Ik weet iets van computers en gerelateerde zaken![]()
Vergeet de taart niet!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een neef die werd vanaf z'n 17e al kaalSommige mensen zijn erfelijk benadeeld
[..]
En kijk, dat is veel beter dan grijs zijn![]()
Gebruikt ze linux?quote:
Wokje, lekkere hackerquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gebruikt ze linux?![]()
Dat is wel okej
quote:
zij is zeker wel.o.kquote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gebruikt ze linux?![]()
Dat is wel okej
valt wel mee hoorquote:
linux enzo..quote:
Ik ga toch niet naar Japan?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze tropenshizzle in Japan ja?Ik dacht dat dat gewoon een beschaafd land was
Ik niet meerquote:
tja, ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, lekkere hacker![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Ja, al een jaar of 5 nuquote:
* MPG draait zich weer om.quote:
Niets engs aan hoorquote:
Huh? Strange.... Maar vooral druk met werk dus?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik weet het niet meer.
eigenlijk druk maar ik heb tijd over die kwijt moet in de uren staten
Heb je écht Ubuntu gebruikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Nu ben je me kwijtquote:
Dat is het gevaar van MPGen, als je dat niet had gedaan was er niets aan de hand geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] draait zich weer om.
[/me]
Poepharrie!
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je écht Ubuntu gebruikt?Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Hardcore dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, al een jaar of 5 nuMaar ik wil eigenlijk wel over op een andere distro
Heb ikquote:
En als je een eee pc oid had dan zat daar geen ubuntu op maar een inderdaad erg crappy wazige linux distro ontwikkelt door Asus. En de Ubuntu netbook versie is niet te vergelijken met de echte Ubuntu, je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezet
Vreemd? Ubuntu is Open source en dus vrij verkrijgbaar, wist niet dat er ook uitgeklede versies warenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezet
Nou ja, ik vind het gewoon prettigquote:Op donderdag 16 december 2010 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hardcore dus
Heb het ook gebruikt maar nu ik een nieuwe PC heb en alles in het begin nog niet zo lekker draaide heb ik dit project even aan de kant geschoven en zit ik nu op een rustige maar stabiele XP Pro
Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgeklederquote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd? Ubuntu is Open source en dus vrij verkrijgbaar, wist niet dat er ook uitgeklede versies waren
Te uitgekleed dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgekleder
Weet je ook veel van de commandline/terminal?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het gewoon prettigEn ik heb juist voor het eerst sinds die 5 jaar weer een dualboot met Windows op de gewone pc, ivm games.... En ik irriteer me er mateloos aan
![]()
Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverdquote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgekleder
Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je ook veel van de commandline/terminal?
[..]
Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverd
Ja, vond ik ook hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Te uitgekleed dus. Verder zag het er niet onaardig uit hoor. Had er anders wel aan kunnen wennen denk ik.
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je ook veel van de commandline/terminal?
[..]
Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverd
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?
WOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!! Feli mop!!!quote:
Ik wacht dan ook eerst af hoe lang het duurt voor zijn volgende post...quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is anders ook lastig typen toch?
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?
Dat dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is anders ook lastig typen toch?
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wacht dan ook eerst af hoe lang het duurt voor zijn volgende post...
Gaaf nummerquote:
Ze is hier niet zo heel vaak, maar vandaag is ze goed bezigquote:
Ja, en Mutter, en Ich tu dir weh.. en .. och wat... ik vind ze allemaal tofquote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf nummer![]()
Ik vind dit ook zo'n gaaf nummer
Doe mij maar meer 'nerderige' muziek ala:quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf nummer![]()
Ik vind dit ook zo'n gaaf nummer
Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief isquote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is hier niet zo heel vaak, maar vandaag is ze goed bezig![]()
Ja, eigenlijk wel hequote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, en Mutter, en Ich tu dir weh.. en .. och wat... ik vind ze allemaal tof
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar meer 'nerderige' muziek ala:
Past wel bij mij
Duitse muziekquote:
Ik ben hier veel te vaak, maar ze is er echt niet heel vaak, ze komt af en toe gelukkig even binnen wandelenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief is
Gisteravond kwam ik hier voor het eerst even binnenwandelen maar toen was ze vrij rustig
Toen had ik het druk met andere dingenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief is
Gisteravond kwam ik hier voor het eerst even binnenwandelen maar toen was ze vrij rustig
Ik ben meer van de tech/trance/chiptunesquote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
dat kan natuurlijk ook, maar doe mij maar gitaren enzo
![]()
Ja, is beter dan achter je rug om toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toen had ik het druk met andere dingen. Nu is het even wat rustiger
![]()
en gaan jullie vooral door met over mij praten alsof ik er niet bij ben hoor
Kan dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, en over mijn posthistorie... die gooi ik zo nu en dan helemaal leeg
Hai Toekquote:
Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en gaan jullie vooral door met over mij praten alsof ik er niet bij ben hoor
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
En als je een eee pc oid had dan zat daar geen ubuntu op maar een inderdaad erg crappy wazige linux distro ontwikkelt door Asus. En de Ubuntu netbook versie is niet te vergelijken met de echte Ubuntu, je weet niet wat je mist
Ja, jij bent grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
en nog dubbel ook.
Wat zei je.. goed bezig
Hij gaat straks een maand lang ergens anders heenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook weleens ergens anders heen??
Tnxquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent grappig
[..]
Hij gaat straks een maand lang ergens anders heen
LOLquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor
Je posts hebben humor
Echt, het is knap dat je nu al meer dan 4 keer een lach hebt weten te veroorzakenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx. Dat goed bezig was meer omdat ik tot 3x toe een post wil editen en gewoon een reply neerzet :S
quote:
quote:
Okejquote:Op donderdag 16 december 2010 15:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik bedoelde het ook niet negatief hoor, kan het prima hebben
stofwolk?quote:
Dan gaat ie naar huis, operatie stofwolkquote:
kwestie van de juiste tijdzone kiezenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu al? Wintertijd gaat maar 1x per jaar in hoor.
Als jij mijn kaak amputeertquote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gefeliciteerd GF![]()
Kaak?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij mijn kaak amputeert.
Tevens, hoi Liebchen
Maak er dan maar sneeuwwolk vanquote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat ie naar huis, operatie stofwolk
Bah, je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maak er dan maar sneeuwwolk van
Net sneeuwde het bij mij ook (omg. Den Helder) maar dooit het nog wel flink door dus blijft er niets liggenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah, je hebt gelijkDe regen is hier natte sneeuw geworden
Hier ia het ook een rotzooiquote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah, je hebt gelijkDe regen is hier natte sneeuw geworden
Dag snoetepopjequote:
Kusjesquote:
Wat een lieve SC zoquote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dag snoetepopje
[..]
Kusjes![]()
Bluh, hoofd wil niet vandaag en ik ben kapotquote:
Ach man, het stroomt hier altijd over van liefde, tandglazuur breekt door alle zoetigheid hierquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef Barretje80 het volgende:
*gaat zo operatie roze baby wolk doen! *![]()
Nee, mijn kies zit er godzijdank nog. Nee, ik verrek al een dag ofwat van de pijn, niet in de kies, maar erachter, waar de kaak aan de schedel zit (scharnierpunt zeg maar). Ik gok een ontstekinkje oidquote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kaak?Is je kies er uit?
Hai liebchen
Trevjequote:
goed he?quote:
Baby'squote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef Barretje80 het volgende:
*gaat zo operatie roze baby wolk doen! *![]()
Groot gelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bluh, hoofd wil niet vandaag en ik ben kapotDus ik ben thuis gebleven
Met jou dan?
Daar past dan een Red Bull goed bij, is ook erg slecht voor je glazuurquote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach man, het stroomt hier altijd over van liefde, tandglazuur breekt door alle zoetigheid hier
Verstandskies die doorkomt?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, mijn kies zit er godzijdank nog. Nee, ik verrek al een dag ofwat van de pijn, niet in de kies, maar erachter, waar de kaak aan de schedel zit (scharnierpunt zeg maar). Ik gok een ontstekinkje oid
iewquote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar past dan een Red Bull goed bij, is ook erg slecht voor je glazuur![]()
* *weer een slokje neemt
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, mijn kies zit er godzijdank nog. Nee, ik verrek al een dag ofwat van de pijn, niet in de kies, maar erachter, waar de kaak aan de schedel zit (scharnierpunt zeg maar). Ik gok een ontstekinkje oid
Klinkt goedquote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Trevje
[..]
goed he?
Kleffe bende hier zo af en toe
[..]
Baby's
[..]
Groot gelijk![]()
Ik heb laaaang geslapen, maar het geweldige concert dat we gisteren neergezet hebben en het wiiiiiiieeeeejjjj-gevoel over het huisje maakt dat ik nu weer stuiter aan allerlei kanten
Ik vind dat zo stinkenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* *weer een slokje neemt
[Flauwe grap]quote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef Muck het volgende:
Ik heb laaaang geslapen, maar het geweldige concert dat we gisteren neergezet hebben en het wiiiiiiieeeeejjjj-gevoel over het huisje maakt dat ik nu weer stuiter aan allerlei kanten
Doet ie toch bijna nooitquote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet te veel kauwgom kauwen enzo...
[..]
Ja, ik heb net ramen gezeemd en mijn nagellak zit er nog netjes op, das ook wel eenquote:Klinkt goed![]()
Ben jij mij?quote:Ik vind dat zo stinken![]()
quote:
Je moet er ook niet aan ruiken maar alleen proevenquote:
Jawelquote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Flauwe grap]
Laat me raden, je hebt een Wii
[/Flauwe grap]
Kusje op je VPNquote:
Ik ben meer van de monsterquote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* *weer een slokje neemt
No wayquote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Je moet er ook niet aan ruiken maar alleen proeven
Hoi muck.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Verstandskies die doorkomt?
[..]
iew
Haiquote:Op donderdag 16 december 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi muck.
Verstandskies is al jaren door, compleet en happy. Dus dat zal t nie zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Flauwe grap]
Laat me raden, je hebt een Wii
[/Flauwe grap]
Nicequote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Doet ie toch bijna nooit
[..]
Ja, ik heb net ramen gezeemd en mijn nagellak zit er nog netjes op, das ook wel eenwaard
[..]
Ben jij mij?
Ben jij mijquote:Op donderdag 16 december 2010 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel
Guitar Hero FTW
[..]
Kusje op je VPN
Ben jij mij?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
No way
Ik word al misselijk van de lucht als iemand in mijn buurt het drinkt
quote:
Haha, had ik dus goed gegoktquote:
Nooit geprobeerd, waar smaakt het eigenlijk naar?quote:
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 16 december 2010 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
No way
Ik word al misselijk van de lucht als iemand in mijn buurt het drinkt
Elke kauw- of slikbeweging is een pijnscheut, dusse...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet te veel kauwgom kauwen enzo...
Goed hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
NiceKom je ze ook een keer bij mij zemen?
Onbekende kloonquote:En niet dat ik weet
[..]
Ben jij mij
[..]
Ben jij mij?
Marioquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, had ik dus goed gegokt
Ben meer van de 'casual' games ala Mario maar ken GH wel
[..]
Nooit geprobeerd, waar smaakt het eigenlijk naar?
[..]
Dat is wel heel erg
Meestal hoor je dat over rokers/niet rokers maar nooit geweten dat Red Bull zulke reacties kan oproepen
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke kauw- of slikbeweging is een pijnscheut, dusse...
Woahquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik heb ooit in een bejaardenhuis gewerkt en het enige positieve dat ik daaraan heb overgehouden is het talent om heel snel ramen te zemen zonder strepen
[..]
Onbekende kloon
Haal er maar eens eentje, dan weet je hetquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Nooit geprobeerd, waar smaakt het eigenlijk naar?
[..]
Dat is wel heel erg
Meestal hoor je dat over rokers/niet rokers maar nooit geweten dat Red Bull zulke reacties kan oproepen
Ben jij Muckquote:
Ookquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doenquote:[..]
Dat is wel heel erg
Doe maar de eerste 2quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MarioZelda
Taarten bakken op de DS
![]()
Is het echt zo erg?quote:En van rook word ik niet meer misselijk, maar smakelijk vind ik het nietMaar als ik mag kiezen tussen rook en red bull dan ga ik voor rook
![]()
Nee, niet dat ik weetquote:
Dat taarten bakken doe ik echt elke dagquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe maar de eerste 2
[..]
Is het echt zo erg?![]()
Ik ruik het natuurlijk niet meer omdat ik het al jaren drink
Ja he?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef Pien85 het volgende:
Wat een ongelofelijk kutweer
Waarmee moet ik gf feliciteren?
Ga ik doenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haal er maar eens eentje, dan weet je het
Meestal zijn ex-rokers de ergste anti rook mensen, valt me mee dusquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook
Mario Party
Super Paper Mario
[..]
Ik kan er niets aan doen
Over roken doe ik niet zo moeilijk, omdat ik zelf ook een paar jaar gerookt heb. Bij mijn vriend thuis wordt heel veel gerookt (hijzelf gelukkig niet) en daar heb ik niet echt last van
Doe ik. Ehm... Drie nachtem slecht geslapen, dat is dus ehm... Sinds maandag.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan doen... En hoe lang heb je er al last van dan?
Werkse trevquote:
Ik ben ook ex-roker, dus moet je nagaan hoe erg Red Bull isquote:Op donderdag 16 december 2010 15:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga ik doen
[..]
Meestal zijn ex-rokers de ergste anti rook mensen, valt me mee dus
En Mario party + alles heb ik ook
Kortom, jij belt zo de huisarts even?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik. Ehm... Drie nachtem slecht geslapen, dat is dus ehm... Sinds maandag.
Moet je een pilletje van me?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik. Ehm... Drie nachtem slecht geslapen, dat is dus ehm... Sinds maandag.
Gelukkig maarquote:
Ik hoop maandag een bak chaos te kunnen makenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Het is nu officieël nationale gekkendag![]()
CHAOS!
ontslagbrief?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop maandag een bak chaos te kunnen maken
Nee, het is niet zo dat ik hier dood zit te gaan ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kortom, jij belt zo de huisarts even?
De wens is de vader van de gedachten he?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik las serieus: visiteer hier gf
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met poep met kakhet weer wordt alleen maar NOG slechter
![]()
Ja, maar iets met ontsteking enzoquote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat ik hier dood zit te gaan ofzo...
Zo gauw er ergens een krabbel onder staat: ja. maar goed, dat zal niet zo snel gaan lijkt me, eerst morgen maar kijken of het wat is.quote:
Scorequote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachten he?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachten he?
Dat bestaat niet voor mequote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
wat is daar dan mee?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven dus
[..]
Ja, maar iets met ontsteking enzoDus doe maar
Ziek figuurquote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oja, natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziek figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
nee hoor, dat is niet lastigquote:Op donderdag 16 december 2010 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk
Jij hebt invincibility
Lijkt me wel lastig als je in een gesloten topic doorpost zonder dat je het doorhebt
Dat mocht je willen...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
hier valt nu natte sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef es70 het volgende:
Gefeliciteerd GF!
Van 10 tot kwart over 3 buiten geweest en 't is geen tel droog geweest, nu is het gaan sneeuwen. Uiteraard heeft vandaag niemand gezegd dat ik zo'n lekker baantje heb
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |