Ik ga toch niet naar Japan?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze tropenshizzle in Japan ja?Ik dacht dat dat gewoon een beschaafd land was
Ik niet meerquote:
tja, ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, lekkere hacker![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Ja, al een jaar of 5 nuquote:
* MPG draait zich weer om.quote:
Niets engs aan hoorquote:
Huh? Strange.... Maar vooral druk met werk dus?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik weet het niet meer.
eigenlijk druk maar ik heb tijd over die kwijt moet in de uren staten
Heb je écht Ubuntu gebruikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Nu ben je me kwijtquote:
Dat is het gevaar van MPGen, als je dat niet had gedaan was er niets aan de hand geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] draait zich weer om.
[/me]
Poepharrie!
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je écht Ubuntu gebruikt?Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Hardcore dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, al een jaar of 5 nuMaar ik wil eigenlijk wel over op een andere distro
Heb ikquote:
En als je een eee pc oid had dan zat daar geen ubuntu op maar een inderdaad erg crappy wazige linux distro ontwikkelt door Asus. En de Ubuntu netbook versie is niet te vergelijken met de echte Ubuntu, je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezet
Vreemd? Ubuntu is Open source en dus vrij verkrijgbaar, wist niet dat er ook uitgeklede versies warenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezet
Nou ja, ik vind het gewoon prettigquote:Op donderdag 16 december 2010 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hardcore dus
Heb het ook gebruikt maar nu ik een nieuwe PC heb en alles in het begin nog niet zo lekker draaide heb ik dit project even aan de kant geschoven en zit ik nu op een rustige maar stabiele XP Pro
Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgeklederquote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd? Ubuntu is Open source en dus vrij verkrijgbaar, wist niet dat er ook uitgeklede versies waren
Te uitgekleed dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgekleder
Weet je ook veel van de commandline/terminal?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het gewoon prettigEn ik heb juist voor het eerst sinds die 5 jaar weer een dualboot met Windows op de gewone pc, ivm games.... En ik irriteer me er mateloos aan
![]()
Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverdquote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgekleder
Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je ook veel van de commandline/terminal?
[..]
Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverd
Ja, vond ik ook hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Te uitgekleed dus. Verder zag het er niet onaardig uit hoor. Had er anders wel aan kunnen wennen denk ik.
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je ook veel van de commandline/terminal?
[..]
Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverd
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |