Ik ga toch niet naar Japan?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze tropenshizzle in Japan ja?Ik dacht dat dat gewoon een beschaafd land was

Ik niet meerquote:

tja, ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, lekkere hacker
Hoe is het met jou?
[..]

Ja, al een jaar of 5 nuquote:
 Maar ik wil eigenlijk wel over op een andere distro
 Maar ik wil eigenlijk wel over op een andere distro  

* MPG draait zich weer om.quote:

Niets engs aan hoorquote:

Huh? Strange.... Maar vooral druk met werk dus?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik weet het niet meer.
eigenlijk druk maar ik heb tijd over die kwijt moet in de uren staten

Heb je écht Ubuntu gebruikt?quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.

Nu ben je me kwijtquote:

Dat is het gevaar van MPGen, als je dat niet had gedaan was er niets aan de hand geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] draait zich weer om.
[/me]
Poepharrie!

quote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je écht Ubuntu gebruikt?Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.

Hardcore dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, al een jaar of 5 nuMaar ik wil eigenlijk wel over op een andere distro

Heb ikquote:

En als je een eee pc oid had dan zat daar geen ubuntu op maar een inderdaad erg crappy wazige linux distro ontwikkelt door Asus. En de Ubuntu netbook versie is niet te vergelijken met de echte Ubuntu, je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezet

Vreemd? Ubuntu is Open source en dus vrij verkrijgbaar, wist niet dat er ook uitgeklede versies warenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Zat standaard op mijn netbook, maar was geen volledige versie... en die herkende mijn internetverbindingen niet om de één of andere wazige reden. Dus daar heb ik toen windows op gezet

Nou ja, ik vind het gewoon prettigquote:Op donderdag 16 december 2010 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hardcore dus
Heb het ook gebruikt maar nu ik een nieuwe PC heb en alles in het begin nog niet zo lekker draaide heb ik dit project even aan de kant geschoven en zit ik nu op een rustige maar stabiele XP Pro
 En ik heb juist voor het eerst sinds die 5 jaar weer een dualboot met Windows op de gewone pc, ivm games.... En ik irriteer me er mateloos aan
 En ik heb juist voor het eerst sinds die 5 jaar weer een dualboot met Windows op de gewone pc, ivm games.... En ik irriteer me er mateloos aan  

Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgeklederquote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd? Ubuntu is Open source en dus vrij verkrijgbaar, wist niet dat er ook uitgeklede versies waren

Te uitgekleed dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgekleder
 . Verder zag het er niet onaardig uit hoor. Had er anders wel aan kunnen wennen denk ik.
. Verder zag het er niet onaardig uit hoor. Had er anders wel aan kunnen wennen denk ik.

Weet je ook veel van de commandline/terminal?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het gewoon prettigEn ik heb juist voor het eerst sinds die 5 jaar weer een dualboot met Windows op de gewone pc, ivm games.... En ik irriteer me er mateloos aan

Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverdquote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Speciale netbookversie. Voor noobs en lichter en daardoor uitgekleder

Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je ook veel van de commandline/terminal?
[..]
Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverd

Ja, vond ik ook hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Te uitgekleed dus. Verder zag het er niet onaardig uit hoor. Had er anders wel aan kunnen wennen denk ik.
 Ik had de eee pc met Asus Linux, maar daar heb ik gewoon de volledige Ubuntu op gezet
 Ik had de eee pc met Asus Linux, maar daar heb ik gewoon de volledige Ubuntu op gezet 
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je ook veel van de commandline/terminal?
[..]
Leuk om te weten, dacht dat alles standaard met Windows werd geleverd
 En anders is google my friend
 En anders is google my friend 
 En omdat dat zo hip was is die speciale Ubuntu versie ontwikkeld
 En omdat dat zo hip was is die speciale Ubuntu versie ontwikkeld  

quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?
 Is anders ook lastig typen toch?
 Is anders ook lastig typen toch?  

WOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!! Feli mop!!!quote:
 Bij wie/wat/hoe? Lijkt het je wat?
 Bij wie/wat/hoe? Lijkt het je wat?

Ik wacht dan ook eerst af hoe lang het duurt voor zijn volgende post...quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is anders ook lastig typen toch?

quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?

Dat dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is anders ook lastig typen toch?

quote:Op donderdag 16 december 2010 14:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wacht dan ook eerst af hoe lang het duurt voor zijn volgende post...
 Je bent op dreef
 Je bent op dreef  

Gaaf nummerquote:

Ze is hier niet zo heel vaak, maar vandaag is ze goed bezigquote:

Ja, en Mutter, en Ich tu dir weh.. en .. och wat... ik vind ze allemaal tofquote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf nummer
Ik vind dit ook zo'n gaaf nummer

Doe mij maar meer 'nerderige' muziek ala:quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf nummer
Ik vind dit ook zo'n gaaf nummer

Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief isquote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is hier niet zo heel vaak, maar vandaag is ze goed bezig

Ja, eigenlijk wel hequote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, en Mutter, en Ich tu dir weh.. en .. och wat... ik vind ze allemaal tof

quote:Op donderdag 16 december 2010 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar meer 'nerderige' muziek ala:
Past wel bij mij
 dat kan natuurlijk ook, maar doe mij maar gitaren enzo

Duitse muziekquote:

Ik ben hier veel te vaak, maar ze is er echt niet heel vaak, ze komt af en toe gelukkig even binnen wandelenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief is
Gisteravond kwam ik hier voor het eerst even binnenwandelen maar toen was ze vrij rustig

Toen had ik het druk met andere dingenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief is
Gisteravond kwam ik hier voor het eerst even binnenwandelen maar toen was ze vrij rustig
 . Nu is het even wat rustiger
. Nu is het even wat rustiger  

Ik ben meer van de tech/trance/chiptunesquote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:

Ja, is beter dan achter je rug om toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toen had ik het druk met andere dingen. Nu is het even wat rustiger

en gaan jullie vooral door met over mij praten alsof ik er niet bij ben hoor

Kan dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, en over mijn posthistorie... die gooi ik zo nu en dan helemaal leeg

Hai Toekquote:

Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en gaan jullie vooral door met over mij praten alsof ik er niet bij ben hoor

quote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
En als je een eee pc oid had dan zat daar geen ubuntu op maar een inderdaad erg crappy wazige linux distro ontwikkelt door Asus. En de Ubuntu netbook versie is niet te vergelijken met de echte Ubuntu, je weet niet wat je mist

Ja, jij bent grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
en nog dubbel ook.
Wat zei je.. goed bezig

Hij gaat straks een maand lang ergens anders heenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook weleens ergens anders heen??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |