Ik wacht dan ook eerst af hoe lang het duurt voor zijn volgende post...quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is anders ook lastig typen toch?
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Houd je wel je handjes netjes boven de tafel nu?
Dat dusquote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is anders ook lastig typen toch?
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wacht dan ook eerst af hoe lang het duurt voor zijn volgende post...
Gaaf nummerquote:
Ze is hier niet zo heel vaak, maar vandaag is ze goed bezigquote:
Ja, en Mutter, en Ich tu dir weh.. en .. och wat... ik vind ze allemaal tofquote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf nummer![]()
Ik vind dit ook zo'n gaaf nummer
Doe mij maar meer 'nerderige' muziek ala:quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf nummer![]()
Ik vind dit ook zo'n gaaf nummer
Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief isquote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is hier niet zo heel vaak, maar vandaag is ze goed bezig![]()
Ja, eigenlijk wel hequote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, en Mutter, en Ich tu dir weh.. en .. och wat... ik vind ze allemaal tof
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar meer 'nerderige' muziek ala:
Past wel bij mij
Duitse muziekquote:
Ik ben hier veel te vaak, maar ze is er echt niet heel vaak, ze komt af en toe gelukkig even binnen wandelenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief is
Gisteravond kwam ik hier voor het eerst even binnenwandelen maar toen was ze vrij rustig
Toen had ik het druk met andere dingenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb even de posthistory erbij gepakt en zie dat ze vooral in KSC actief is
Gisteravond kwam ik hier voor het eerst even binnenwandelen maar toen was ze vrij rustig
Ik ben meer van de tech/trance/chiptunesquote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
dat kan natuurlijk ook, maar doe mij maar gitaren enzo
![]()
Ja, is beter dan achter je rug om toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toen had ik het druk met andere dingen. Nu is het even wat rustiger
![]()
en gaan jullie vooral door met over mij praten alsof ik er niet bij ben hoor
Kan dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, en over mijn posthistorie... die gooi ik zo nu en dan helemaal leeg
Hai Toekquote:
Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en gaan jullie vooral door met over mij praten alsof ik er niet bij ben hoor
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
En als je een eee pc oid had dan zat daar geen ubuntu op maar een inderdaad erg crappy wazige linux distro ontwikkelt door Asus. En de Ubuntu netbook versie is niet te vergelijken met de echte Ubuntu, je weet niet wat je mist
Ja, jij bent grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
en nog dubbel ook.
Wat zei je.. goed bezig
Hij gaat straks een maand lang ergens anders heenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook weleens ergens anders heen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |