quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:28 schreef Barretje80 het volgende:
Ik heb geen klacht!
vanmorgen om 7.28 is m'n beste vriendinnetje bevallen van een zoontje: Zian
En ik mocht "erbij " zijn.. ( in de verloskamer wachten totdat ze de keizersne achter de rug had..
maar zo'n mini mensje is wel echt fantastisch!!
![]()
Een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:36 schreef Toekito het volgende:
Ik heb 2 tientjes van mijn eigen manager gehad en van de andere managers een kerstkaartOh en KPN betaaldde cola
ooohh!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog geen kadootjes gekregen
gefeliciteerd manquote:Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
nou nog een groen blaadje![]()
[..]
thanksquote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ooohh!!!!
Gefeliciteerd met je tweehonderdrieenvijftigste verjaardag!
en eenals kadootje van mij!
Nope was niet geplanned.. het was een sterrekijkertje, dus natuurlijk ging het niet lukken..quote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
was het een geplande keizersnee?
en gefeliciteerd met je beste vriendinnetje-mama![]()
![]()
Baby's![]()
![]()
Gefeliciteerd GFquote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
me eerste verjaardagskadootje vandaag![]()
![]()
dankjewel giertjequote:
Mocht je anders ook bij de 'gewone' bevalling zijn? Bijzonder hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
Nope was niet geplanned.. het was een sterrekijkertje, dus natuurlijk ging het niet lukken..
maar het is wel een rustige keizersnee geweest, geen spoed keizersnee ofzo..
en "pasgeboren papa's" zijn echt heel schattig!!
Praise me, bossquote:Op donderdag 16 december 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
20 uur om een nieuwe connectie te maken, 10 minuten later ben ik klaar.
zie dat maar eens in je urenverantwoording te verwerken
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd GF![]()
![]()
Drank, Gebak en Wilde Damesch
19 uur en 50 min fokken om de tijd te vullenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
Goed zo jongen, schrijf maar gewoon 20 uur, dat ben je wel waardquote:Op donderdag 16 december 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praise me, bossHet is me in slechts 17 uur al gelukt door mijn enorme 1337 sk1llz
wordt moeilijkquote:Op donderdag 16 december 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
Ben jij jarig?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
me eerste verjaardagskadootje vandaag![]()
![]()
Dat komt omdat je niets invult in je profiel. TT-changequote:Op donderdag 16 december 2010 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog geen kadootjes gekregen
dit vraagt om een uitlegquote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mocht je anders ook bij de 'gewone' bevalling zijn? Bijzonder hoor!![]()
Ehm.
Kunnen heel schattig zijn
nee, ik zag geen vraagtekenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praise me, bossHet is me in slechts 17 uur al gelukt door mijn enorme 1337 sk1llz
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo jongen, schrijf maar gewoon 20 uur, dat ben je wel waard
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
196 uur en 50 min fokken om de tijd te vullen
quote:
nou, soms mag er een vriendin bij je bevalling zijn, dat is heel normaal hoorquote:
nou welquote:Op donderdag 16 december 2010 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niets invult in je profiel. TT-change
Hier niet, alleen heel plaatselijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
Nou, hopelijk is het niet glad, want ik moet zo nog even de weg op.
Je hebt net de vloer gedweild?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier niet, alleen heel plaatselijk.
Auw.
hier is het aan het dooienquote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
Nou, hopelijk is het niet glad, want ik moet zo nog even de weg op.
hahaha, en je geboortejaar niet invullen hequote:
ze werkt bij mijquote:
ja maar waarom KUNNEN pasgeboren papas schattig zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, soms mag er een vriendin bij je bevalling zijn, dat is heel normaal hoor
nog een kusje op je knieën en elleboogquote:Op donderdag 16 december 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier niet, alleen heel plaatselijk.
Auw.
ik laat nog wat te raden overquote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahaha, en je geboortejaar niet invullen he
ik weet weer genoeg.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het aan het dooien
drink je zoveelquote:Op donderdag 16 december 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet weer genoeg.
mij een beetje een dweil noemen
Voor je eerste al papa zijn? Damn, ik wist dat ze er vroeg bij waren tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar waarom KUNNEN pasgeboren papas schattig zijn?
[..]
heheh was meneer taart niet zo schattig???quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mocht je anders ook bij de 'gewone' bevalling zijn? Bijzonder hoor!![]()
Ehm.
Kunnen heel schattig zijn
Uhm... zou zijn nickname...quote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahaha, en je geboortejaar niet invullen he
volgen barretje welquote:Op donderdag 16 december 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor je eerste al papa zijn? Damn, ik wist dat ze er vroeg bij waren tegenwoordig.
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope was niet geplanned.. het was een sterrekijkertje, dus natuurlijk ging het niet lukken..
maar het is wel een rustige keizersnee geweest, geen spoed keizersnee ofzo..
en "pasgeboren papa's" zijn echt heel schattig!!
het blijft fok he?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
het staat tussen aanhalingstekens he!! :p
wel lezen zoals het bedoelt is..
( ik weet het .. dat is moeilijk.... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
het staat tussen aanhalingstekens he!! :p
wel lezen zoals het bedoelt is..
( ik weet het .. dat is moeilijk.... )
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:56 schreef Barretje80 het volgende:
Goed.. nu weer aan het werk..
weet niet of dat gaat lukken..
ik loop een beetje als een kip zonder kop rondAh, je bent net bij de poelier geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |