Nee, dat is ook niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 16 december 2010 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat stadium maak ik gelukkig nooit mee.
Wacht maar af tot jouw toekomstige vrouw zwanger word en jij bij de bevalling mag zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat stadium maak ik gelukkig nooit mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was je plan dan??quote:
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
dat vergeet je nooooooit meerquote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot jouw toekomstige vrouw zwanger word en jij bij de bevalling mag zijn.
Willem is inmiddels geen baby meer. Willem groeit als kool en gisteren kwam ik thuis en was meneer buiten en liet hij voor het eerst van zich horen.quote:
* pgrferrari valt plat.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot jouw toekomstige vrouw zwanger word en jij bij de bevalling mag zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
*kan niet stoppen om naar de foto's te kijken*
en ik ben maar de tante!http://humortv.vara.nl/w.56.klapperende-eierstokken.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat was je plan dan??nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Mijn toekomstige vrouw is al te bang voor een relatiequote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
tsja.. je kan je ook "bekeren" tot de heren liefde.. weet je zeker dat je partner niet zwanger raakt!quote:
Das je verleden vrouw...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw is al te bang voor een relatie
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. je kan je ook "bekeren" tot de heren liefde.. weet je zeker dat je partner niet zwanger raakt!
wen er dan maar alvast aan..quote:
of kunnen je schoonouders geen kinderen krijgen?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw is al te bang voor een relatie
en wat is je gelijk?? en.. ben je blij met je gelijk??quote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet te hard roepen, mijn gelijk wordt steeds meer bevestigd.
Vers uit " de oven"quote:
hier nog 1...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Van werken gaat vandaag echt niks komen!
Dat ze bang is en dat postte ze zelfs op FOK!.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is je gelijk?? en.. ben je blij met je gelijk??
Hermanquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of kunnen je schoonouders geen kinderen krijgen?
k heb geen idee van jouw FOK! relatiequote:Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ze bang is en dat postte ze zelfs op FOK!.
En ja, dan is er weer een kansje dat het goed komt op termijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |