Ja, maar ik zou wel goed uitkijken dat je wel de goede koopt, want wol is vet gevoelig.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil dadelijk/morgen wel even kijken, ben nu ziek dus dan heb ik ze niet echt aan.
Wat ik nog wilde vragen, ik heb dus niet suede uggs maar wollen? moet ik die ook inspuiten met waterafstotend spul etc?
Ik heb twee maten, maat 41 en maat 40. Mijn eigen maat is 41 en van Uggs past 40 beter. Anders slof ik ze uit. Ik betwijfel of het daar aan ligt, anders moet je dat meteen merken.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh, wat zondeIk heb dat met mijn classic cardy. Heb je ze niet te klein gekocht? Laatst was ik in de schoenenwinkel, en daar zeiden ze dat ze vaak mensen kregen die dat ook hadden. Dat kwam omdat ze te klein waren. Ik heb het nl. met mijn andere Uggs niet (één maat groter).
Ik heb Classics een maat kleiner (38 dus ipv 39), maar m'n knightsbridge waren toch echt te klein (maar die boot is hard aan de buitenkant). Dus die zijn wel maat 39. Op de plek van m'n grote teen zit aan de binnenkant wel wat slijtage. Ik heb ze in het begin zonder sokken gedragen, nu dan met om te voorkomen dat ik er doorheen ga met m'n teenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb schoenmaat 40 en uggs altijd 39 anders zijn ze te groot. Ik heb het nog nooit gehad, bij geen enkel paar
Nep, want Nightfall in obscure kleurtjes.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
Mijn moeder wilde uggs van http://www.uggboots-clearance-mall.com bestellen, maar ik vond het té goedkoop. Iemand die hier meer verstand van heeft?
En betalen gaat niet beveiligd.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Melochan het volgende:
[..]
Nep, want Nightfall in obscure kleurtjes.
Ik vraag me af he; hoe krijg je een gat in je Ugg? Slijt je dan zodanig met je teen langs de voorkant dat er een gaatje ontstaat of wat?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef Sosha het volgende:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd
Ik zat op de fiets met mijn Uggies aan, Classic Short, en plotseling voelde ik mijn rechtervoet nat en koud worden. WTF?! Ik heb ze nu ruim een jaar en ze hebben door weer en wind mijn voeten droog en warm gehouden. Met verkleumde tenen ging ik thuis kijken wat er aan de hand was: ER ZIT GEWOON EEN GAATJE IN MIJN RECHTER-UGG. 't Is piepklein, iets groter dan een speldenprikje, maar die UGG is nu dus wel mooi naar de maan...
't Is mijn enige paar en ik heb helaas voorlopig echt geen geld voor nieuwe. Ik baal als een stekker, ik ben zo verliefd op die dingen. Dit kan vast niet gemaakt worden
Dus vanaf dinsdag misschien een keer bellen?quote:VerzendinformatieWanneer wij uw bestelling op voorraad hebben in ons magazijn, zal deze binnen 5 werkdagen met TNT Post worden afgeleverd.
welke zooltje bedoel je precies? Speciaal op maat gemaakte of de gewone inlegzooltjes die je bij de schoenmaker kan kopen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik woon ongeveer in mijn uggs omdat ik snel koude voeten heb. Uggs zijn lekker warm en zacht. Goed voor je voeten/rug zijn ze niet want de voetzool is niet gevormd, dus als jouw moeder en zus er niet lang op kunnen lopen is dat goed mogelijk. Ik draag ze zelf ook met zooltjes erin anders krijg ik last van mijn rug. Uggs + zooltjes = goddelijke combo
Ik weet niet hoe het gebeurd is, voor mijn gevoel had ik het gaatje van 't ene op 't andere moment.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ik vraag me af he; hoe krijg je een gat in je Ugg? Slijt je dan zodanig met je teen langs de voorkant dat er een gaatje ontstaat of wat?
Je kunt er trouwens een lapje achter laten zetten. Heeft amaranta ook gedaan volgens mij.
Jupquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nep denk ik
http://www.us-uggshoes.com heeft ze ze vandaan
Heeft ze die ook al binnen? Ze riskeert wel een boete op deze manier.quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noezz mn zus heeft net triplet baileys uit amerika besteld voor 90euro
Nee vandaag besteld geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heeft ze die ook al binnen? Ze riskeert wel een boete op deze manier.
Off-topic, maar ik vind dat whois zo eng. Als iemand je webadres heeft, kan ie zo je hele adres en telefoonnummer opzoeken. Niet grappigquote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef Miffy1 het volgende:
Die site is ook van een of andere Chinees dus ik denk dat er helemaal niets uit Amerika komt....
http://domains.whois.com/domain.php?action=whois
en dan us-uggshoes.com invullen
27quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Sosha het volgende:
[..]
Off-topic, maar ik vind dat whois zo eng. Als iemand je webadres heeft, kan ie zo je hele adres en telefoonnummer opzoeken. Niet grappig
Maar inderdaad, waarschijnlijk krijgt ze én geen Uggs, én een boete. Hoe oud is je zus als ik vragen mag?
Het is gewoon bekend hoor, je adresgegevens worden bekend gemaakt zodra je een domein afsluit, anders moet je de algemene voorwaarden maar niet accepteren. Als je anoniem een domein wilt moet je er meer voor betalen ...quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Sosha het volgende:
[..]
Off-topic, maar ik vind dat whois zo eng. Als iemand je webadres heeft, kan ie zo je hele adres en telefoonnummer opzoeken. Niet grappig
Maar inderdaad, waarschijnlijk krijgt ze én geen Uggs, én een boete. Hoe oud is je zus als ik vragen mag?
En shoe-store.net is al zoveel goedkoper dan in de winkel, dus kon ze beter dat doenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee vandaag besteld geloof ik.
Naja had ze met dr domme hoofd maar moeten bedenken dat je niet online uggs 10x zo goedkoop kunt bestellen
op maat gemaakte!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:04 schreef Day het volgende:
[..]
welke zooltje bedoel je precies? Speciaal op maat gemaakte of de gewone inlegzooltjes die je bij de schoenmaker kan kopen?
Da's toch niet meer dan normaal?quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Sosha het volgende:
[..]
nee jij hebt mooiequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Achja het is mijn geld niet en ik hoef er niet op te lopen
Weet ik wel, en ik weet ook altijd al dat 't kan, maar ik vind 't vervelend dat iemand zomaar mijn gegevens kan zoeken bij mijn hobby-websites.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is gewoon bekend hoor, je adresgegevens worden bekend gemaakt zodra je een domein afsluit, anders moet je de algemene voorwaarden maar niet accepteren. Als je anoniem een domein wilt moet je er meer voor betalen ...
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:50 schreef Eef999 het volgende:
Mijn Classic Tall Metallic Marbled Nickel zijn binnen![]()
![]()
Ze zijn echt supermooi
Ik vond ze op de foto al mooi, maar het is altijd afwachten hoe ze er "in het echt" uitzien.quote:
Ik ook niet, maar ik zeg alleen maar dat het hier dus NIET zo is.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou als de laatste maat 99 euro is dan klaag ik niet. Was trouwens gewoon een 39, dus ook behoorlijk gangbaar
.
Zag op beide plekken die Uggs met dat ontplofte bont aan de buitenkant tegen in de aanbieding, ik vind die zo lelijk
deze dus: http://fashion.blog.nl/files/2010/06/ugg2.jpg
Ontplofte bontquote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou als de laatste maat 99 euro is dan klaag ik niet. Was trouwens gewoon een 39, dus ook behoorlijk gangbaar
.
Zag op beide plekken die Uggs met dat ontplofte bont aan de buitenkant tegen in de aanbieding, ik vind die zo lelijk
deze dus: http://fashion.blog.nl/files/2010/06/ugg2.jpg
Fake, de Nightfall staat er in meerdere kleuren op.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Muizenbeest het volgende:
Hey, ik ben een beetje een Noob met bestellen via internet op UGG gebied hoor. Maar wat van deze site? http://www.ugglaarzenboots.com/
graag uw mening!
ja lopen nog wel uit, je loopt het schapebont wat platterquote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef Kyrez het volgende:
Ik heb vandaag mijn wollen (tall stripe) ugg's binnen gekregenHeb ze in maat 37 genomen, maar mijn teen zit wel helemaal tegen de voorkant aan..loopt dit nog een beetje uit? Aangezien er bont tegen de hiel aan zit..ik heb namelijk het idee dat 38 weer veel te groot was geweest, dat was namelijk bij mijn classic tall ook het probleem..
En hoe spuit ik ze precies in? Niet?
Ooooh die krijg ik met kerst. :3 Classic tall wool blue.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef Kyrez het volgende:
Ik heb vandaag mijn wollen (tall stripe) ugg's binnen gekregenHeb ze in maat 37 genomen, maar mijn teen zit wel helemaal tegen de voorkant aan..loopt dit nog een beetje uit? Aangezien er bont tegen de hiel aan zit..ik heb namelijk het idee dat 38 weer veel te groot was geweest, dat was namelijk bij mijn classic tall ook het probleem..
En hoe spuit ik ze precies in? Niet?
aahahahha wat een geweldige poes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Binnen
Je kan zeggen van m'n projectpersje wat je wil, maar ze heeft wel smaak
[ afbeelding ]
Ze ligt inmiddels diep te snurken, dus ik kan ze straks pas proberen
Geweldige fotoquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Binnen
Je kan zeggen van m'n projectpersje wat je wil, maar ze heeft wel smaak
[ afbeelding ]
Ze ligt inmiddels diep te snurken, dus ik kan ze straks pas proberen
Bij mij binnen een paar uur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef Maria2.0 het volgende:
Iemand enig idee hoelang het duurt voor je een mail krijgt met instructies voor Paypal betaling bij Shoe-Store.net?
Dat vind ik niet erg, het gaat me meer om vlekken door strooizout etc?quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan er wel mee door de sneeuw lopen, maar als je dat te lang duurt of er ligt teveel sneeuw, heb je natte voeten. Ik zou het dus niet doen
Dat vond ik wat riskant. Een vriendin van me had gewone suedespray en haar Uggs zijn compleet verpest door een beetje sneeuwquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Gewoon suedespray en een borsteltje voldoet ook wel denk ik? Heb er geen carekit bij besteld ofzo. Hoewel ik die volgende week opzich wel even kan scoren bij de Outlet, als dat echt beter is?
ik heb gewoon normale spray van de shoenmaker, ik heb al heel veel door de sneeuw gebaggerd maar mijn uggs zien er nog geweldig uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat vond ik wat riskant. Een vriendin van me had gewone suedespray en haar Uggs zijn compleet verpest door een beetje sneeuwDus ik wilde het er zelf niet op wagen, en heb het care kit setje maar gekocht
Er zit niet alleen spray inquote:Op maandag 27 december 2010 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb gewoon normale spray van de shoenmaker, ik heb al heel veel door de sneeuw gebaggerd maar mijn uggs zien er nog geweldig uit.
Ik ken genoeg mensen die uggs hebben en gewoon normale spray gebruiken, je hoeft echt die care kit niet te halen om je uggs mooi te houden
Ja duuhhquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Moeten de kensingtons ook ingespoten worden? Met leerspray ofzeuuu?
uggs moet je vaak een maat kleiner nemen dan je normale schoenmaatquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Poemgirl het volgende:
Hoe vallen Uggs uit? Maat groter of kleiner? Of gewoon goed, ik heb voeten van 225 millimeter ongeveer, en dat is volgens mij maatje 36
Mijn gemiddelde schoenmaat is eigenlijk 37, maar als ik het zo opmeet komt er 36 uit.. Terwijl ik dus 37 draag, dus als ik 36 bestel is dat vast wel goed, toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uggs moet je vaak een maat kleiner nemen dan je normale schoenmaat
Mijn voeten zijn 23 cm. Ik heb van Uggs maat W6.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Poemgirl het volgende:
Hoe vallen Uggs uit? Maat groter of kleiner? Of gewoon goed, ik heb voeten van 225 millimeter ongeveer, en dat is volgens mij maatje 36
Ik zou als ik jou was gewoon in de winkel passen zodat je het zeker weet en dan bestellenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde schoenmaat is eigenlijk 37, maar als ik het zo opmeet komt er 36 uit.. Terwijl ik dus 37 draag, dus als ik 36 bestel is dat vast wel goed, toch?
Absoluut. Zo zijn mijn Classics een maat kleiner dan m'n Knightsbridge.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zit ook nog een verschil tussen classic en andere Uggs.
Conclusie: Even passen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb UGGS gehaald, http://www.uggaustralia.c(...)sic%20Short%20Bomber
En ja ik ben een jongen, en ja die dingen zijn zo tof en fijn en warm.
Zijn jouw Cardy's zo groot ja? Ik heb normaal 41 en ik heb de Cardy's in 41 en 40 gepast en 41 viel de hele tijd van mijn voet af. Mijn schoonzusje heeft ze in maat 39 en ook die kan ik wel makkelijk aan..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zit ook nog een verschil tussen classic en andere Uggs.
Ik heb normaal maat 38/39, mijn voeten zijn 24cm.
Van Classic (zowel tall als short) heb ik maat 38. Mijn ouders hebben een paar jaar geleden een paar Uggs voor me meegenomen uit Amerika in maat 38, Swell tall was dat geloof ik. Die passen, maar een maat 39 had stiekem geen kwaad gekund.
M'n cardy's zijn maat 41, maar had ik echt niet kleiner moeten hebben (waardoor ik een beetje twijfel aan de echtheid, hoewel ze er verder wel helemaal echt uit zien). Ik heb ook nog een paar open schoenen van Ugg, daarvan weet ik de maat niet uit mijn hoofd. M'n Uggs met sleehak zijn maat 39.
Conclusie: Even passen!
Ja vaag is het he?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zijn jouw Cardy's zo groot ja? Ik heb normaal 41 en ik heb de Cardy's in 41 en 40 gepast en 41 viel de hele tijd van mijn voet af. Mijn schoonzusje heeft ze in maat 39 en ook die kan ik wel makkelijk aan..
Ik heb geen idee, misschien bij anderen wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja vaag is het he?
Mijn vriendin had ze besteld, maar voor haar waren ze dus veel te klein, je zag haar grote teen door de wol heen.
Het maakt me niet zoveel uit, ik draag ze nooit, maar ik durf ze nu dus niet te verkopen omdat ik echt niet weet of ze echt zijn of niet.
Maar het is dus niet normaal voor Cardy's?
Hoe weet je dat? En waar heb je besteld?quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:32 schreef Tamashii het volgende:
Eindelijk zijn mijn uggs de douane uit.
USPS track and trace hebben we. Maar ze lagen 10 dagen bij de douane ofzo. Maar mijn vriend heeft ze besteld, maar ze waren voor kerst. xDquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En waar heb je besteld?![]()
Ik heb een melding dat mijn Uggies gister het land hebben verlaten vanuit Chicago. Ben erg benieuwd hoelang het duurt voor ik ze heb![]()
Zal in elk geval vast even gaan pinnen en een bedragje klaarleggen.
Ik ook maar daarop is alleen maar te zien dat ze het land hebben verlaten. Verdere updates geeft ie nietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
USPS track and trace hebben we. Maar ze lagen 10 dagen bij de douane ofzo. Maar mijn vriend heeft ze besteld, maar ze waren voor kerst. xD
Mss is ie nog niet zo ver? De mijne zegt dit:quote:Op zondag 2 januari 2011 11:24 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik ook maar daarop is alleen maar te zien dat ze het land hebben verlaten. Verdere updates geeft ie niet
Hoop het ook voor je. M'n vriend moet 31 euro bijbetalen maar we hebben ze voor minder dan 150 gekocht maar dat zijn ze wel waard, hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Jaa hij update bij mij ook! Pakje ligt sinds vanmorgen bij customs. Ik hou ervan, hoop dat ie er sneller uit is dan de jouwe Tamashii
Jaaa nou we hadden korting gekregen omdat er heel veel mis ging eerst en ze waren voor kerst bedoeld. Dus m'n vriend heeft minder betaald dan dat het waard was maar moet nu wel 30 euro betalen (das dus boven de 150 euro ipv eronder) terwijl hij minder dan 150 heeft betaald...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe bedoel je dat?
Ik heb classic shorts die inclusief verzenden omgerekend niet boven de 150 uitkomen ook.
Ik heb dus 19% berekend plus 12,50 voor tnt en dat bedrag (niet op de cent af maar gewoon met wat losse euro's er bovenop) klaarliggen voor als ze komen
Lol wist niet dat zoiets bestaat. Kijken of ze wat schaap terug kunnen duwen danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ze brengen naar een ugg repair store. ;o
De foto die je hebt geplaatst is wel van een nepper hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef Koningin het volgende:
Ik heb sinds gister mijn eerste paar UGGS, ben helemaal verkocht!!!
Het zijn net sloffen, ze zitten echt heerlijk!
[ afbeelding ]
Oh daar heb ik niet op gelet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
De foto die je hebt geplaatst is wel van een nepper he
quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:10 schreef cheesebaks1 het volgende:
Yeaah ik ga vanacht de enigste man zijn op dit forum!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een groep vrienden vonden we ze zo geniaal dat we ze nu allemaal hebben (en ja allemaal 100% hetero)
Die heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 04:10 schreef cheesebaks1 het volgende:
Yeaah ik ga vanacht de enigste man zijn op dit forum!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een groep vrienden vonden we ze zo geniaal dat we ze nu allemaal hebben (en ja allemaal 100% hetero)
Ik vind het stoer als mannen Uggs hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
En een paar zwarte Ultra shorts :p
Heb ze nu aan naar mijn werk, heb al een hele tijd geen andere schoenen aangehad...
Ik woon ook in een dorp maar:quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind het stoer als mannen Uggs hebben.
Ik vraag me af of je dan uitgelachen wordt, of dat er opmerkingen worden gemaakt, of is jouw omgeving wel open minded (anders dan mijn omgeving waar t echt not done is om als man Uggs te dragen ik woon in een klein dorp )?
Ja, heerlijk warmquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Zijn de ugg cozy knit sloffen lekker warm ondanks dat ze aan de achterkant open zijn?
Ik vind dat eigenlijk de enige leuke sloffen maar wil wel warme voetjes
oke dat wordt dan maar de volgende ugg aankoopquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, heerlijk warm![]()
Ik heb ze iedere dag aan, en ik heb het heel snel koud, maar nu echt niet, een aanrader
Welke? Foto!quote:
Ik krijg er ook heel vaak opmerkingen over, maar ook ik heb echt schijt. Als ik ze maar mooi vind. Zelfs mijn vriendin vindt het homo, achjaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind het stoer als mannen Uggs hebben.
Ik vraag me af of je dan uitgelachen wordt, of dat er opmerkingen worden gemaakt, of is jouw omgeving wel open minded (anders dan mijn omgeving waar t echt not done is om als man Uggs te dragen ik woon in een klein dorp )?
weet je zeker dat dat echte zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:26 schreef Audreyoot het volgende:
Behalve dat de schapenvacht er verschrikkelijk snel uitsleet zit er nu sinds vorige week ook een scheurtje voren op de neus! Echt geen idee hoe die erin is gekomen maar het leer is ook niet meer soepel op de neusIk ga geen Uggs meer kopen, had iets meer kwaliteit verwacht
Ja het zijn de echte, heb ze destijds in de Ugg store in Amerika gekocht. Zit ook het certificaat bij en alles. Ik baal er echt van want ik wel verwacht dat ze langer mee zouden gaan dan een paar maanden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat echte zijn?
Ik heb nooit problemen gehad met de mijne. Mijn eerste paar ziet er nu wat sneu uit, omdat ik ze al 3 jaar onder de slechte weerstomstandigheden draag en slecht verzorg. Maar slijtage van het schaap of scheuren in het leer heb ik nog niet meegemaakt, ook niet met de andere Uggs.
@koningin komen ze bij een winkel vandaan dan? Welke Uggs zijn het? Er zijn wel Uggs waar je uit kunt floepen (de cardy's bijvoorbeeld) en je voeten zijn nooit helemaal gelijk, dus het zou kunnen dat dat maar aan één kant gebeurd.. Maar je kunt altijd proberen of ze iets voor je kunnen doen.
Ik heb trouwens een probleem met m'n nieuwe Uggs. Ik heb nieuwe classic talls gekocht omdat de oude er zo slecht uit zien, dus deze zijn echt voor het nette... En nu durf ik ze dus niet aan, bang dat ze niet meer net zijn. Moet me er even overheen zetten :p. Maar in de regen doe ik het nog wel even met m'n shorts, die zien er ook nog goed uit
Balen! Mijn nieuwe komen ook uit Amerika, zou ik me zorgen moeten maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja het zijn de echte, heb ze destijds in de Ugg store in Amerika gekocht. Zit ook het certificaat bij en alles. Ik baal er echt van want ik wel verwacht dat ze langer mee zouden gaan dan een paar maanden.
Als ik thuis ben kan ik wel een foto ervan posten.
uggs komen toch helemaal niet met een certificaat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja het zijn de echte, heb ze destijds in de Ugg store in Amerika gekocht. Zit ook het certificaat bij en alles. Ik baal er echt van want ik wel verwacht dat ze langer mee zouden gaan dan een paar maanden.
Als ik thuis ben kan ik wel een foto ervan posten.
Jawel.En tegenwoordig ook met een holografische sticker op de doos.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uggs komen toch helemaal niet met een certificaat?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
Ik heb nieuws voor alle uggs fans en fashionistas.![]()
![]()
Mijn vrouw zegt dat E Entertainment meldt dat uggs passe zijn!Dus tuttelbellen met jullie fake gucci en fake grote zonnenbrillen en lindsay lohen taalgebruik: Zoek een echt leven!
![]()
wie moet er hier nou een leven zoeken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
![]()
Mijn vrouw zegt dat E Entertainment meldt dat uggs passe zijn!Dus tuttelbellen met jullie fake gucci en fake grote zonnenbrillen en lindsay lohen taalgebruik: Zoek een echt leven!
![]()
tja.. als E Entertainment het zegt zal het wel waar zijn...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
![]()
![]()
sorry maar ik zou echt ECHT een klacht indienen met die naam van betreffende mevrouw erbij, hoe durven ze jou zo te behandelen? ik had het dus niet gepikt ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bleef ergens achter haken en behalve mijn teen is ook m'n ugg goed beschadigd, er zit een grote winkelhaak in![]()
Gelijk contact opgenomen met Uggs Nederland, om te vragen of ze een adres hadden voor de reparatie. Ik was bereid zelf te betalen, dat is het niet, maar ik wilde gewoon advies. Nou, die troela aan de telefoon beschuldigde me eerst van fake uggs (waarna ik toch echt zei dat ik ze bij een originele etailer had gekocht) en kondigde toen aan niks te maken te hebben met .com en me ook niet van advies te willen voorzien aangaande reparatie omdat dat allemaal via de winkels loopt en zij daar niets vanaf wist verder![]()
Dus een goede schoenmaker hier in de buurt gebeld, die zag er geen probleem in, ugg afgeleverd en gister voor 12,50 euro weer opgehaald. Je ziet het nog wel iets (ik heb natuurlijk ook paarse, dat valt meer op!), maar hij is gewoon weer waterdicht en volgens de schoenmaker zal het na verloop van tijd niet meer te zien zijn.
Maar het was echt ff balen, ik dacht dat ze voorgoed verpest waren.
Ik ben bezig met een klacht naar .com, zeg maar. Dat ik teleurgesteld ben dat ik bij een adviesvraag schandalig word afgescheept, terwijl je er vanuit mag gaan dat men je in ieder geval netjes te woord staat en van advies voorziet bij een wereldwijd opererend merk. Maar deze schoenmaker heeft het perfect gedaan doet ook de garantieafhandeling van merken als van Bommel en van Lier en zo, dat wist ik niet, ik kom normaal nooit bij de schoenmaker eigenlijk en ik had ze binnen een dag weer terug, dus an sich ben ik er wel blij mee, maar dit hoort natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar ik zou echt ECHT een klacht indienen met die naam van betreffende mevrouw erbij, hoe durven ze jou zo te behandelen? ik had het dus niet gepikt ..
Oh noes! Jouw vrouw is??? En E-entertainment zal t wel weten jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
![]()
![]()
Het is geen klacht, het is een vraag. Namelijk: 'Ik heb mijn uggs kapot gemaakt en ik zou graag willen weten bij welke schoenmaker ik terecht kan'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef alexandervdb het volgende:
Ik weet niet hoe het gesprek is gegaan, maar meestal moet je toch wenden naar de winkelier waar je ze gekocht heb. Die horen de klacht af te handelen. Of iig je te helpen.
Klopt. En die sturen ze, naar ik van andere berichten op internet begrepen heb, op naar één schoenmaker die die reparaties afhandelt. Ik wilde de naam van die schoenmaker, opdat ik mijn schoen kon laten repareren door iemand met ervaring.quote:Waarschijnlijk gebeuren alle reparaties gewoon via de winkeliers.
Nou, dan ga ik meteen een schadeclaim indienen bij Uggs, want ik heb ze via een officiële etailer van hun site. Ik ga er namelijk vanuit dat winkels die in dit rijtje staan echte uggs leveren.quote:En misschien heb je toch neppers gekocht, aangezien ze niks wist van die ''officiële webwinkel'' waar je ze gekocht had.
Hoezo, misschien? Waarom zou ik niet netjes en rationeel zijn? Nogmaals, ik weet ten volle dat het mijn eigen schuld is. Ik was alleen op zoek naar fatsoenlijk advies.quote:Dit is hoe ik het lees, misschien was je wel heel netjes en rationeel en had je idd een dom geval aan de telefoon.
Met winkels heb ik echt niet alleen goede ervaringen, fijn dat het voor jou blijkbaar anders is, maar mijn ervaring is dat kopen in een echte winkel niet garandeert dat je fijn behandeld wordt. Daarnaast is het geen gevalletje 'teruggaan', maar ergens verkeerd mee omgaan, van mijn kant en een adviesvraag over hoe dat te fiksen. Niemand garandeert mij dat de winkelier niet zou zeggen 'Jammer dan, geen garantie, dus je zult het zelf moeten oplossen'. En ik zou niet te sterke aannames doen, als ik jou was. Zowel niet over de prijs, als over mijn betaalmethodes. Ik reken dat soort dingen echt niet via iDeal afquote:Snap ook niet waarom je die dingen niet uit de winkel haalt en het makkelijker is om met dit soort dingen terug te gaan naar de winkel. Ik neem aan dat het prijs verschil van echte uggs op internet en uit een winkel niet veel zullen schelen. Ik hecht ook meestal waarde aan hoe ik wordt geholpen en het hele koop proces in een mooie winkel. Ipv 300 euro af te rekenen met ideal en wachten maar.
Fijn dat jou dingen worden verteld, maar ik bestel niet voor niets online (en heel velen met mij in dit topic), dus reken maar dat het wel degelijk scheelt. Daarnaast had ik mijn Uggs wel degelijk van tevoren gepast, via een bekende die me dat vriendelijk aanbood. Jij bent wel snel met je aannames, he?quote:Het is mij zelfs verteld dat het niet eens veel uit maakt of je ze nou uit usa laat importeren met de dure verzendkosten tax en import kosten erbij. Stel je bespaart 3 tientjes, gefeliciteerd mag je een maand wachten op die dingen en je weet niet eens hoe ze passen.
Klopt, mijn excuses voor de gevallen dat ik fout zat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is geen klacht, het is een vraag. Namelijk: 'Ik heb mijn uggs kapot gemaakt en ik zou graag willen weten bij welke schoenmaker ik terecht kan'.
[..]
Klopt. En die sturen ze, naar ik van andere berichten op internet begrepen heb, op naar één schoenmaker die die reparaties afhandelt. Ik wilde de naam van die schoenmaker, opdat ik mijn schoen kon laten repareren door iemand met ervaring.
[..]
Nou, dan ga ik meteen een schadeclaim indienen bij Uggs, want ik heb ze via een officiële etailer van hun site. Ik ga er namelijk vanuit dat winkels die in dit rijtje staan echte uggs leveren.
[..]
Hoezo, misschien? Waarom zou ik niet netjes en rationeel zijn? Nogmaals, ik weet ten volle dat het mijn eigen schuld is. Ik was alleen op zoek naar fatsoenlijk advies.
[..]
Met winkels heb ik echt niet alleen goede ervaringen, fijn dat het voor jou blijkbaar anders is, maar mijn ervaring is dat kopen in een echte winkel niet garandeert dat je fijn behandeld wordt. Daarnaast is het geen gevalletje 'teruggaan', maar ergens verkeerd mee omgaan, van mijn kant en een adviesvraag over hoe dat te fiksen. Niemand garandeert mij dat de winkelier niet zou zeggen 'Jammer dan, geen garantie, dus je zult het zelf moeten oplossen'. En ik zou niet te sterke aannames doen, als ik jou was. Zowel niet over de prijs, als over mijn betaalmethodes. Ik reken dat soort dingen echt niet via iDeal af
[..]
Fijn dat jou dingen worden verteld, maar ik bestel niet voor niets online (en heel velen met mij in dit topic), dus reken maar dat het wel degelijk scheelt. Daarnaast had ik mijn Uggs wel degelijk van tevoren gepast, via een bekende die me dat vriendelijk aanbood. Jij bent wel snel met je aannames, he?
3 tientjes!!!! Mijn kensingtons waren 160 euro goedkoper en via een webwinkel die netjes via de uggs website aangeduid staat als officieel ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef alexandervdb het volgende:
Ik weet niet hoe het gesprek is gegaan, maar meestal moet je toch wenden naar de winkelier waar je ze gekocht heb. Die horen de klacht af te handelen. Of iig je te helpen.
Waarschijnlijk gebeuren alle reparaties gewoon via de winkeliers. En misschien heb je toch neppers gekocht, aangezien ze niks wist van die ''officiële webwinkel'' waar je ze gekocht had.
Dit is hoe ik het lees, misschien was je wel heel netjes en rationeel en had je idd een dom geval aan de telefoon.
Snap ook niet waarom je die dingen niet uit de winkel haalt en het makkelijker is om met dit soort dingen terug te gaan naar de winkel. Ik neem aan dat het prijs verschil van echte uggs op internet en uit een winkel niet veel zullen schelen. Ik hecht ook meestal waarde aan hoe ik wordt geholpen en het hele koop proces in een mooie winkel. Ipv 300 euro af te rekenen met ideal en wachten maar.
Het is mij zelfs verteld dat het niet eens veel uit maakt of je ze nou uit usa laat importeren met de dure verzendkosten tax en import kosten erbij. Stel je bespaart 3 tientjes, gefeliciteerd mag je een maand wachten op die dingen en je weet niet eens hoe ze passen.
Ik heb ze ingespoten met leer spray en daarna eigenlijk niets! er zat een keer een vlek op, doekje eroverheen en het was weg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Voor degenen (Sharana oa) met Kensingtons:
Hoe onderhoud je ze?
Wat doe je bij een krasje?
Ik heb de mijne ingespoten ook, maar op de neus stoot ik ze wel eens en dan komt er een veeg (krasje) op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze ingespoten met leer spray en daarna eigenlijk niets! er zat een keer een vlek op, doekje eroverheen en het was weg!
heb je erge krassen erop dan? beetje poetsen helpt niet?
mmm ik heb een keer een kras aan de zijkant gehad, die heb ik doen met een nat doekje op gedept en het was wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ingespoten ook, maar op de neus stoot ik ze wel eens en dan komt er een veeg (krasje) op.
Ik durf niet zo goed met een doekje erop omdat ik bang ben dat ik ze beschadig
Oke thanks, een doekje kan geen kwaad dus. Ik ben gewoon té voorzichtig met diequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmm ik heb een keer een kras aan de zijkant gehad, die heb ik doen met een nat doekje op gedept en het was weg
Ik ken het, ik heb vanochtend nagellak over een van mijn leren laarzen gegooid en zit nu ook te kutten om het zo netjes mogelijk weg te krijgen zonder dat iets uitbijtquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oke thanks, een doekje kan geen kwaad dus. Ik ben gewoon té voorzichtig met dieschoenen
.
Terug gaan naar de winkel? Is het heel duidelijk te zien? Anders kun je miss even een foto maken en hier plaatsen zodat wij een idee krijgen. Als je uggs ingespoten zijn zouden ze niet zo snel raar eruit mogen zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben hier pas nieuw maar ik heb ook een vraagje:
Ik heb echte uggs,gekocht bij een officiele dealer.Daar hebben ze de uggs voor mij ingespoten maar na 2 mnd dragen zien ze er heel erg droog uit.Eén keertje per ongeluk mee in de regen beland,voor de rest erg zuinig op geweest.
Wie weet wat te doen?
Ja dat zei ik dus ook al, zonder foto schiet het helpen niet echt opquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
maak eens een foto, ik heb echt geen beeld bij wat het probleem nou is
Als het een fout is zou ik een nieuw paar eisen, maar zoals ik al zei, zet een foto neer want dan kunnen we misschien zien of wij dit ook hebben of dat mensen er al ervaring mee hebben waar het door kan komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ja het ziet er echt heel erg uit,ik vind het iig niet normaal,zeker niet voor zulke dure schoenen.
Droog,ja hoe moet ik het uitleggen,het ziet er in ieder geval niet mooi uit.
Teruggaan naar de winkel is idd een goed idee,maar wat zouden ze er aan kunnen doen?
Check anders even een van de outlets in de buurt daar, volgens mij zit er een Ugg outlet in omgeving SF.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef ivetje het volgende:
Heb afgelopen week in Las vegas een paar classic short kimono's gekocht in het roze. Zo schattig! En de prijs was nog schattiger, omgerekend 122 euroGewoon 100 euro goedkoper dan in nederland. Zit nu in San francisco en de ugg-store zit aan de overkant van mijn hotel. Zo nog ff een paar bailey buttons in het zwart scoren
Als ze die hebben hier...in las vegas waren ze uitverkocht helaas. Maar Nordstrom zit om de hoek dus heb altijd daar nog kans. En anders bij Bloomingdale's volgens mij ook nog
Ik vind hem echt schattig. Had nog geen korte uggs, maar vond deze heel leuk. En wat de print toevoegd? Uhm, moet het iets toevoegen dan? Ze zien er gewoon heel anders en vrolijker uit dan gewone classic shorts. Ik vind ze heel leuk voor de lente en ben er blij meequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind die kimono zo lelijk. Wat the fuck voegt die print er nou aan toe? Ik vind het echt vreselijk
Ja lijkt me wel, je maakt twee versies, want er is al een ugg mini in 4 kleuren. En dan maak je de ugg mini kimono. Het enige wat daar anders aan is, is het printje. Terwijl ik het printje echt lelijk vind. xDquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind hem echt schattig. Had nog geen korte uggs, maar vond deze heel leuk. En wat de print toevoegd? Uhm, moet het iets toevoegen dan? Ze zien er gewoon heel anders en vrolijker uit dan gewone classic shorts. Ik vind ze heel leuk voor de lente en ben er blij mee
Oh.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:22 schreef Tamashii het volgende:
Nee schat. Dat is oke. Tegenwoordig worden ze daar gemaakt.
Overal uitverkocht? Waar zitten je ouders dan? Er zijn zoveel ugg stores in Amerika, en in de grote warenhuizen worden ze ook verkocht, weet je iig zeker dat ze echt zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 10:17 schreef Tsunade het volgende:
Even een vraagje: mijn ouders zitten momenteel in Amerika en ze willen op mijn verzoek een paar Uggs meenemen voor me. Helaas zijn ze bijna overal uitverkocht![]()
In een winkel hadden ze ze nog wel, de classic short voor 140 dollar. Ze zien er gewoon echt uit maar aan de binnenkant zit een label met 'made in china'neem aan dat het dus neppe zijn?
Mn moeder mailde me met deze info, heb geen idee of ze ze nou moet kopen of niet. Wat staat er bij jullie op dat labetje aan de binnenkant van de schoen?
Ja hier wel (z-o Brabant)..quote:
doos weggooien en kaartjes eraf halen, bon weggooien, met een beetje mazzel laat de douane ze dan doorgaan, want ze kunnen niet aantonen dat ze net gekocht zijn. Desnoods de zool beetje vies maken zodat t lijkt alsof er op gelopen is.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:52 schreef Tsunade het volgende:
Nou, ze hebben ze op de kop getiktclassic shorts donkerbruin. Me happy! Eerste paar Uggs haha.
Moeten ze nou nog ergens rekening mee houden als ze ze hierheen vervoeren? Dat de koffers gecheckt worden en ze moeten bijbetalen ofzo? Ik ben echt een leek qua dit sorry
Of je trekt ze gewoon aanquote:Op woensdag 27 april 2011 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doos weggooien en kaartjes eraf halen, bon weggooien, met een beetje mazzel laat de douane ze dan doorgaan, want ze kunnen niet aantonen dat ze net gekocht zijn. Desnoods de zool beetje vies maken zodat t lijkt alsof er op gelopen is.
Nee mijn moeder heeft kleinere pootjesquote:Op woensdag 27 april 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet of haar moeder dezelfde maat heeft? ;p
BB bij mannenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:34 schreef AntiChrist het volgende:
zou er een kans bestaan dat ze ooit met bailey buttons voor mannen komen? of ben ik nou echt verwijfd aan het raken?ik vind die bailey buttons mooier dan de classic short, talls..
omdag je via imageshack doet, via tinypic werkt t welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:55 schreef deedeetee het volgende:
Mijn nieuwe UGGs![]()
[ http://img835.imageshack.us/img835/6458/2juliuggs1.jpg (copy/paste deze link) ]
waarom kan ik geen foto plaatsen ?
is en prima prijs, en shipping is niet gratis naar NL dus dat komt er nog bij, eventuele douane kosten mochten ze tegen gehouden worden,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef Susanne81 het volgende:
Nu de zomer echt voorbij lijkt te zijn (of nooit echt is begonnen :S), heb ik toch ook wel zin in een paar nieuwe Uggs. Ik heb mijn oog laten vallen op de Bailey Button Chestnut. Via Shoe-store.net zijn ze 160 dollar, is dat een redelijke prijs? Er staat 'free shipping' bij, maar moet ik toch nog rekening houden met extra kosten etc?
Ik zie het nu inderdaad van de verzendkosten. Als ik het goed begrijp, is het in verhouding dus ook goedkoper als je meerdere paren besteld. Zal mn vriendinnen eens gaan polsenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is en prima prijs, en shipping is niet gratis naar NL dus dat komt er nog bij, eventuele douane kosten mochten ze tegen gehouden worden,
Met al die kosten bij elkaar ben je alsnog goedkoper uit dan in NL
Aaaah, net een maat te kleinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik verkoop mijn NIEUWE Bailey Button Black (met 1 knoop).
Maat: 37 (het is een kindermaat 35, komt overeen met 37).
Voor meer info: stuur me een PB.
Richtprijs: 125 euro.
Ze vallen mij te ruim, daarom verkoop ik ze ook..quote:
Ik heb dezelfde in het grijs.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze vallen mij te ruim, daarom verkoop ik ze ook..
Ik heb normaal 37, maar daar kun je natuurlijk niet op gokken.
Nou dat scheelt 90 euro dus dat tikt wel lekker aan lijkt me ... ff kijken of shipping er al bij zit of nog niet en de eventuele douane kostenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Waar rekenen jullie de Amerikaanse dollar om naar Euro? Ik doe dit nu bij Travelex en ik kom uit op een bedrag van ¤ 126,50 voor deze Uggs: http://www.shoe-store.net/ugg-bailey-button-bomber-womens
Is shoe-store.net dan echt zoveel goedkoper??? Want bij Omoda kosten ze ¤ 219.
Moet ik nog ergens rekening mee houden bij die ¤ 126,50 als ik ze bestel?
ja is betrouwbaar, meerdere paar schoenen verhoogt ook de shipping dus dat maakt niet uit, en douane kosten kun je gewoon op internet vinden, en levertijd was bij mij steeds binnen 2 weken maar als ze bij douane terecht komen kunnen ze de schoenen max 30 dagen vast houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:47 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Ik zie het nu inderdaad van de verzendkosten. Als ik het goed begrijp, is het in verhouding dus ook goedkoper als je meerdere paren besteld. Zal mn vriendinnen eens gaan polsen
Over douanekosten kan ik zo niks vinden, heb je enig idee waar ik dan rekening mee moet houden? En ga levertijd? En ik zie deze site (shoe-store.net) hier vaker in dit topic voorbij komen, ga er dus even vanuit dat het allemaal betrouwbaar is?
Ja dat bedrag is dus ook al inclusief de shipping kosten van 30 dollar. Ongelooflijk dat dat zoveel scheelt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou dat scheelt 90 euro dus dat tikt wel lekker aan lijkt me ... ff kijken of shipping er al bij zit of nog niet en de eventuele douane kosten
die heb ik allebei ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik wist serieus niet dat het zoveel kon schelen als je ze vanuit amerika haalt. Heb vorig jaar de Bailey button tripple gekocht, maar was eigenlijk direct verliefd op de kensingtons......mssn toch nog maar even sparen dan en nadenken over de kleur
Welke kleur?quote:
k heb de baily button triplet in chestnut en kensingtons de bruine. ik vond olive op het plaatje mooi maar irl vond ik de bruine mooier staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Welke kleur?
Ben eigenlijk aan het twijfelen over de zwarten en de toast en de olives.....
lastig lastig
Ja passen zou een goed idee zijn alleen zijn er hier in de buurt(omgeving noord limburg) weinig winkels met uggs in het assortiment. En wil eigenlijk ook niet te ver reizen om alleen maar te passen....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
i
[..]
k heb de baily button triplet in chestnut en kensingtons de bruine. ik vond olive op het plaatje mooi maar irl vond ik de bruine mooier staan
desnoods even naar de winkel gaan en allebei de kleuren passen
Dankjewel! Ik zal nog eens wat beter gaan zoeken op internet mbt de douanekosten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja is betrouwbaar, meerdere paar schoenen verhoogt ook de shipping dus dat maakt niet uit, en douane kosten kun je gewoon op internet vinden, en levertijd was bij mij steeds binnen 2 weken maar als ze bij douane terecht komen kunnen ze de schoenen max 30 dagen vast houden
Dit zijn geen originele ugg australia boots ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:53 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik zal nog eens wat beter gaan zoeken op internet mbt de douanekosten.
Heeft iemand ervaring met de site www.uggols.com? Een vriendin kwam hiermee maar de uggs zijn hier zo goedkoop (de Bailey Button voor omgerekend 79 euro!) dat ik het eigenlijk niet helemaal vertrouw...
ik zou je toch aanraden om de kensingtons te passen. De normale uggs komt iedereen wel in, maar de kensingtons zijn heel stroef waardoor sommige mensen er niet in komen of een maat groter nodig hebben. Ik heb vrij slanke benen en ik heb de kensingtons wel in mijn normale schoenmaat maar kom er maar net aan in, als ik ze eenmaal aan heb zitten ze goed, heb soms wel moeite om ze uit te krijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja passen zou een goed idee zijn alleen zijn er hier in de buurt(omgeving noord limburg) weinig winkels met uggs in het assortiment. En wil eigenlijk ook niet te ver reizen om alleen maar te passen....
Hahaha dank je voor de tip. Ik heb nu dus de bailey buttons en ik heb het idee dat die door het uitlopen net iets te groot zijn geworden. Dus ik wil idd graag passen en idd even kijken of ik er wel in kom, inclusief broekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit zijn geen originele ugg australia boots ...
[..]
ik zou je toch aanraden om de kensingtons te passen. De normale uggs komt iedereen wel in, maar de kensingtons zijn heel stroef waardoor sommige mensen er niet in komen of een maat groter nodig hebben. Ik heb vrij slanke benen en ik heb de kensingtons wel in mijn normale schoenmaat maar kom er maar net aan in, als ik ze eenmaal aan heb zitten ze goed, heb soms wel moeite om ze uit te krijgen
Uggs moeten niet te klein zitten, maar ze mogen wel wat aansluiten op je voeten want je trapt tijdens het lopen dat schapevachtje ook nog wel beetje plat dus ze worden sowieso iets wijder, maar je moet het natuurlijk nooit te klein kopen. Een vriendin van mij past helemaal niet in die kensingtons, of ze moet 2 maten groter nemen dan normaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahaha dank je voor de tip. Ik heb nu dus de bailey buttons en ik heb het idee dat die door het uitlopen net iets te groot zijn geworden. Dus ik wil idd graag passen en idd even kijken of ik er wel in kom, inclusief broek
Op zoek naar een winkel dusscheelt dat het nog september moet worden
ik doe altijd koersconversie via de GWK website.... is die site met de link wel betrouwbaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Waar rekenen jullie de Amerikaanse dollar om naar Euro? Ik doe dit nu bij Travelex en ik kom uit op een bedrag van ¤ 126,50 voor deze Uggs: http://www.shoe-store.net/ugg-bailey-button-bomber-womens
Is shoe-store.net dan echt zoveel goedkoper??? Want bij Omoda kosten ze ¤ 219.
Moet ik nog ergens rekening mee houden bij die ¤ 126,50 als ik ze bestel?
Ja pciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kensingtons zijn moeilijk met aantrekken door de smalle wreef.
Je moet je voeten in een hele rare "hoek" houden, wanneer je ze aantrekt.
Daarna zitten ze goddelijk..
... Ja ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef liefde4acties het volgende:
[..]
ik doe altijd koersconversie via de GWK website.... is die site met de link wel betrouwbaar?
Dat is Travelexquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef liefde4acties het volgende:
[..]
ik doe altijd koersconversie via de GWK website.... is die site met de link wel betrouwbaar?
failquote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Tsunade het volgende:
Grom! Ik ben op straat op een pizzadoos gaan staan per ongelukwaar nog pizza in zat en nu zit er een vetvlek op mn uggs! hoe krijg ik dit er t beste uit?
Welke idioot legt er ook een pizza op straat! Sterf!
Waar kan ik die krijgen?quote:Op maandag 19 september 2011 07:50 schreef Tsunade het volgende:
Dank je voor je vleiende comment. Dan ben jij een idioot als je denkt dat ik er expres in ga staan.
![]()
Anyway, suedeshampoo it is
schoenmakerquote:Op maandag 19 september 2011 09:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waar kan ik die krijgen?
Ik heb ook eens een pizza momentje gehad
Hahaha. Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op maandag 19 september 2011 09:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waar kan ik die krijgen?
Ik heb ook eens een pizza momentje gehad
heb je ze ingespoten met de beschermspray voordat je ze aan deed? anders kun je het er waarschijnlijk met een beetje water ook wel afkrijgenquote:Op maandag 19 september 2011 13:21 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Hahaha. Gelukkig ben ik niet de enigewel sip hoor! Eerste keer dat ik ze aan deed en meteen een vlek erop.
Jep, met het borsteltje en een beetje water krijg je het er dan zo afquote:Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je ze ingespoten met de beschermspray voordat je ze aan deed? anders kun je het er waarschijnlijk met een beetje water ook wel afkrijgen
Toch bleef ik het verschil met de andere schoen zien...quote:Op maandag 19 september 2011 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, met het borsteltje en een beetje water krijg je het er dan zo af
Je toon matigen ook. Ze doen het heus niet expres en jij impliceert zoiets alsof je de koningin bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:11 schreef ivetje het volgende:
Ik heb inmiddels al 5 jaar lang zeer regelmatig uggs aan, maar nog nooit een ongelukje gehad. Beetje uitkijiken waar je loopt en wat je doet loont dus wel blijkbaar
Terwijl uit dit topic is gebleken dat ook de Majesteit haarzelf deze problemen kentquote:Op donderdag 22 september 2011 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je toon matigen ook. Ze doen het heus niet expres en jij impliceert zoiets alsof je de koningin bent.
Maar even serieus, ik ben het helemaal met je eens. Schoenen zijn nu eenmaal producten die je dagelijks gebruikt en waar je mee door weer en wind gaat, je loopt altijd het risico op vlekken en beschadigingen. Sommige dingen kun je heel makkelijk voorkomen (zoals vetvlekken bij het koken- ja, dat is mij dus al eens overkomen, ik had er niet zo over nagedacht en dan heb je net de pech dat je pan begint te spatten, dat overkomt me niet nog eens!), maar sommige dingen kun je minder makkelijk voorkomen en dat is geen kwestie van schuld.quote:Op maandag 19 september 2011 14:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Toch bleef ik het verschil met de andere schoen zien...
Ja maar Tsunade, dát kan niet hoor. Je kan de auto toch niet zomaar uitstappen, er wordt van je verwacht dat je eerst vanuit je autostoel rond de auto kijkt. Van links naar rechts en weer terug, zoals je bij het zebrapad doet dus, dan er onder kijkt en dan voorzichtig met een been proefstapt om vervolgens je andere been er naast te zetten. Dit is ongeveer een proces van 20 minuten, maar dat moet je er maar gewoon voor over hebben hoor anders kijk je niet goed genoeg uit!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:01 schreef Tsunade het volgende:
Tsja, ik ben ook heel voorzichtig met mn uggs maar als ik uit mn auto stap verwacht ik niet in een pizza te belanden.kortom er kan altijd wat op je schoenen komen ook al ben je er zuinig op.
Whahaquote:Op donderdag 22 september 2011 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar Tsunade, dát kan niet hoor. Je kan de auto toch niet zomaar uitstappen, er wordt van je verwacht dat je eerst vanuit je autostoel rond de auto kijkt. Van links naar rechts en weer terug, zoals je bij het zebrapad doet dus, dan er onder kijkt en dan voorzichtig met een been proefstapt om vervolgens je andere been er naast te zetten. Dit is ongeveer een proces van 20 minuten, maar dat moet je er maar gewoon voor over hebben hoor anders kijk je niet goed genoeg uit!
...
Weeeh. Iedereen die buiten loopt: inleveren die handel! Ik doe ze voortaan wel alleen aan in bedquote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef Tamashii het volgende:
Ja of je moet je uggs maar wegdoen. Ze zijn niet voor mensen zoals jij en ik.
Ik neig wel meer die kant op ja. Vooral omdat ik shorts ook echt het hele jaar draag en tall alleen in de winter.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef ivetje het volgende:
Owja, er was een reden waarop ik hier niet meer kwam. Nu weet ik hem weer!! Thanx en houdoe
Doe niet zo mal joh, tis fok ! hier kom je wel vaker valse katten en lichtgeraakte luitjes tegen.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef ivetje het volgende:
Owja, er was een reden waarop ik hier niet meer kwam. Nu weet ik hem weer!! Thanx en houdoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |