Het is suede!! Wat verwacht je dan? Dat je ermee door de sneeuw/regen/pekel kan banjeren zonder dat ze ooit vies worden. Suede is gewoon een stof waar je voorzichtig mee moet zijn. Hoe duur de schoenen ook zijn, ze moeten goed verzorgd worden. Ik heb zelf 3 paar uggs en ze zijn bij mij allemaal nog steeds mooi. Geen vlekken van regen of wat dan ook (alleen beetje groezelig van dagelijks vuil, maar goed). Gewoon regelmatig inspuiten met een suedespray, borstelen af en toe en klaar is kees. Ik heb 1 paar trouwens ook in de wasmachine gedaan en dat ging prima. Op 30 graden, beetje wasmiddel erbij en op het wolprogramma. Daarna met handdoeken of krantenpapier erin laten drogen een paar dagen en dan weer goed insprayenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:51 schreef SHE het volgende:
Ik weet wel dat ik NOOIT meer een paar aanschaf, voor dat geld verwacht je wel dat ze tenminste freakin' mooi blijven.
Je hebt van die speciale ugg schoonmaaksetjes en die werken goed.. 24 uur voor gebruik je schoenen impregneren met dat spul wat in het setje zit werkt heel goed en dat werkt voor een aantal weken, afhankelijk van het gebruik. Het wasspul heb ik nog niet gebruikt omdat t niet nodig is dus dat kan ik je niet vertellen, maar de rest van t setje werkt goed (geurtjesverwijderaar/kwast/gum voor vlekken op je zool) en het setje is niet zo heel duur, dacht iets van 15 euro.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef boesboes123 het volgende:
met mn lekkere warme uggs door de sneeuw gelopen een tijdje terug.
bij thuiskomst bleken er allemaal rare kringen en vlekken op te zitten![]()
heb het een tijdje afgewacht, maar nee ze zijn nog steeds niet om aan te zien( ok uggs zijn ook gewoon lelijk, maar op een grappige manier).
iemand een idee of ik ze nog een beetje toonbaar kan gaan maken? weggooien vind ik ook zonde en ze zijn zo lekker warm
Als ik jou was zou ik nog een controle-rondje doen.quote:[ Bericht 0% gewijzigd door lisa-baby op 01-11-2009 12:52 (spel fout) ]
Als je beige bedoeld...vast een teleurstelling, maar die zijn nep. Hoop dat je er niet al te veel voor betaald hebt, maar ugg australia maakt geen nightfall in lichte kleur. Alleen in chestnut. En dan is het nu dus nog maar de vraag wat voor suede het is en of je ze ooit nog schoon krijgt. Zeker in die lichte kleur houdt je kleurverschil als je er vanalles op gaatsmeren. Zowiezo nooit met wasverzachter doen! Dit mag je ook nooit toevoegen als je ze in de wasmachine doet. Ik denk echt dat ze niet meer te redden zijn als ik het zo hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 12:50 schreef lisa-baby het volgende:
ik heb pas nieuwe uggs gehaald. uggs nightfall bese kleur.
Ik weet het 100% zeker. Heb er zelfs nog over gemaild met ugg australia zelf en die hebben destijds ook toegezegt dat ze geen andere kleuren nightfalls hebbe gemaakt dan chestnut en dat ook niet gingen doen. Alles wat in andere kleuren aageboden wordt is 100% nep. En ugg australia heeft de nightfall dit jaar helemaal uit het assortiment gegooid en is nog maar heel moeilijk te krijgen (de echte dan, neppe zijn er in overvloed helaas).quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Tamashii het volgende:
Weet je dat heel zeker ivetje? Ik geloof dat ugg australia ze wel maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |