abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89985290

We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]
Het Grote UGG Australia #6
Het Grote UGG Australia Topic #7
Het Grote UGG Australia Topic #8
Het Grote UGG Australia Topic #9
Het Grote UGG Australia Topic #10

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Nederlands verkoopadres:
Van den Assem Schoenen bv
Dit bedrijf werkt samen met FOK!, onder meer door het aan FOK! ter beschikking stellen van meer dan 250 VIP cards voor de Uggs Australia Outlet in Rotterdam.

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust
pi_89987543
Een dezer dagen een paar shorts kopen :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_89988157
Tamashii kun je aanfoto plaatsen van je uggs? Ben erg benieuwd hoe ze staan, kon geen foto van ze vinden op internet.
All good things are wild and free.
  donderdag 16 december 2010 @ 11:31:02 #4
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_89992692
Helaas nog geen verzendbevestiging gekregen :(...ben benieuwd hoe lang t nog duurt...Had gehoopt ze morgen wel binnen te hebben maar denk dat ik dus tot maandag ofzo moet wachten :(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_89994903
Ik wil dadelijk/morgen wel even kijken, ben nu ziek dus dan heb ik ze niet echt aan.

Wat ik nog wilde vragen, ik heb dus niet suede uggs maar wollen? moet ik die ook inspuiten met waterafstotend spul etc?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89996913
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil dadelijk/morgen wel even kijken, ben nu ziek dus dan heb ik ze niet echt aan.

Wat ik nog wilde vragen, ik heb dus niet suede uggs maar wollen? moet ik die ook inspuiten met waterafstotend spul etc?
Ja, maar ik zou wel goed uitkijken dat je wel de goede koopt, want wol is vet gevoelig. :P
pi_89998469
Er is iets verschrikkelijks gebeurd :'(
Ik zat op de fiets met mijn Uggies aan, Classic Short, en plotseling voelde ik mijn rechtervoet nat en koud worden. WTF?! Ik heb ze nu ruim een jaar en ze hebben door weer en wind mijn voeten droog en warm gehouden. Met verkleumde tenen ging ik thuis kijken wat er aan de hand was: ER ZIT GEWOON EEN GAATJE IN MIJN RECHTER-UGG :'(. 't Is piepklein, iets groter dan een speldenprikje, maar die UGG is nu dus wel mooi naar de maan... :'( 't Is mijn enige paar en ik heb helaas voorlopig echt geen geld voor nieuwe. Ik baal als een stekker, ik ben zo verliefd op die dingen. Dit kan vast niet gemaakt worden :'(
pi_90000253
Oh, wat zonde ;( Ik heb dat met mijn classic cardy. Heb je ze niet te klein gekocht? Laatst was ik in de schoenenwinkel, en daar zeiden ze dat ze vaak mensen kregen die dat ook hadden. Dat kwam omdat ze te klein waren. Ik heb het nl. met mijn andere Uggs niet (één maat groter).
pi_90006825
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh, wat zonde ;( Ik heb dat met mijn classic cardy. Heb je ze niet te klein gekocht? Laatst was ik in de schoenenwinkel, en daar zeiden ze dat ze vaak mensen kregen die dat ook hadden. Dat kwam omdat ze te klein waren. Ik heb het nl. met mijn andere Uggs niet (één maat groter).
Ik heb twee maten, maat 41 en maat 40. Mijn eigen maat is 41 en van Uggs past 40 beter. Anders slof ik ze uit. Ik betwijfel of het daar aan ligt, anders moet je dat meteen merken.
pi_90010258
Ik heb schoenmaat 40 en uggs altijd 39 anders zijn ze te groot. Ik heb het nog nooit gehad, bij geen enkel paar :o
pi_90010568
Ik heb nu wel last van mijn grote teen, maar dat komt omdat ik mijn teennagel te kort heb afgeknipt. :') Ik heb er wel meer last van in mijn Cardy's dan in mijn Classics. _O-
  donderdag 16 december 2010 @ 20:08:35 #12
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90013842
Ik heb ook maat 39 van UGGs, anders dan slof ik er inderdaad teveel op.
Heb wel besloten dat ik de classic shorts grey ga kopen. Nu nog even een goed moment vinden O-)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_90014254
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb schoenmaat 40 en uggs altijd 39 anders zijn ze te groot. Ik heb het nog nooit gehad, bij geen enkel paar :o
Ik heb Classics een maat kleiner (38 dus ipv 39), maar m'n knightsbridge waren toch echt te klein (maar die boot is hard aan de buitenkant). Dus die zijn wel maat 39. Op de plek van m'n grote teen zit aan de binnenkant wel wat slijtage. Ik heb ze in het begin zonder sokken gedragen, nu dan met om te voorkomen dat ik er doorheen ga met m'n teen :{
pi_90016677
Mijn moeder wilde uggs van http://www.uggboots-clearance-mall.com bestellen, maar ik vond het té goedkoop. Iemand die hier meer verstand van heeft? :')
Moo
pi_90016885
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
Mijn moeder wilde uggs van http://www.uggboots-clearance-mall.com bestellen, maar ik vond het té goedkoop. Iemand die hier meer verstand van heeft? :')
Nep, want Nightfall in obscure kleurtjes.
pi_90017238
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Melochan het volgende:

[..]

Nep, want Nightfall in obscure kleurtjes.
En betalen gaat niet beveiligd.
pi_90017588
Dankjulliewel, zal mams eens even gaan confronteren. }) ~O>
Moo
pi_90020146
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef Sosha het volgende:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd :'(
Ik zat op de fiets met mijn Uggies aan, Classic Short, en plotseling voelde ik mijn rechtervoet nat en koud worden. WTF?! Ik heb ze nu ruim een jaar en ze hebben door weer en wind mijn voeten droog en warm gehouden. Met verkleumde tenen ging ik thuis kijken wat er aan de hand was: ER ZIT GEWOON EEN GAATJE IN MIJN RECHTER-UGG :'(. 't Is piepklein, iets groter dan een speldenprikje, maar die UGG is nu dus wel mooi naar de maan... :'( 't Is mijn enige paar en ik heb helaas voorlopig echt geen geld voor nieuwe. Ik baal als een stekker, ik ben zo verliefd op die dingen. Dit kan vast niet gemaakt worden :'(
Ik vraag me af he; hoe krijg je een gat in je Ugg? Slijt je dan zodanig met je teen langs de voorkant dat er een gaatje ontstaat of wat?

Je kunt er trouwens een lapje achter laten zetten. Heeft amaranta ook gedaan volgens mij.
pi_90031285
Ik heb mijn ugss ook binnen!

Ben natuurlijk helemaal happy en mijn voetjes zijn heerlijk warm!

Ik heb een paar Dakota, en een paar Suburb Crochet Tall.

Ik vroeg me alleen af, in die Sub Crochets... ik moet echt hard trekken om erin te komen. Als ik er eenmaal in ben zitten ze als gegoten, maar het suede stuk is heel dik en stevig en om er goed in te komen moet ik dus echt veel moeite doen, ben echt bang dat ik het gebreide stuk sloop ofzo. Is dat normaal, of wordt dit nog wijder...?

By the way: I LOVE EM! Nice cozy tootsies!

:D
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_90031705
De Uggs voor mijn vriendin zijn gisteren binnengekomen, Classic tall Bomber chocolat. Valt me alles mee, heeft me in totaal 195 euro gekost via shoe-store.net

Ze is er blij mee niet normaal, denk dat ik dit jaar niks meer verkeerd kan doen O-)
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:55:19 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_90032568
En ik heb nogsteeds geen verzendbevestiging van Van Assem :(....dinsdagavond besteld. Iemand een idee hoe lang ik nog zou moeten wachten.....

Ben beetje ongeduldig!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_90033228
;) Er staat op de website:

quote:
VerzendinformatieWanneer wij uw bestelling op voorraad hebben in ons magazijn, zal deze binnen 5 werkdagen met TNT Post worden afgeleverd.
Dus vanaf dinsdag misschien een keer bellen?
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_90046706

Ik vind ze kort mooier dan lang.
pi_90056558
Ik vind ze niet zo mooi, maar dat komt omdat ik het net een sok vind. :P
pi_90062358
Ja lang vind ik ze echt lelijk, maar kort zijn ze pretty.
Gelukkig krijg ik voor kerst classic tall wool. :3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')