doe es niet zo moeilijk taal typenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en je had de HaPo Miiejj! respect!
Dat is volgens mij niemand gelukt de laatst dagen dus, RESPECT!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en je had de HaPo Miiejj! respect!
de HaPo is de HansPost. de 3fm-variant op de LaPo (last postquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
doe es niet zo moeilijk taal typen![]()
+144quote:
oo okequote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
[..]
de HaPo is de HansPost. de 3fm-variant op de LaPo (last post)
ja, die gluiperd van een Hans heeft al een paar LaPo's op rij geloof ik...quote:
GODVERDOMME IK BEDOEL USAIN BOLTquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan had je het Turbo moeten noemen. Of Derek Bolt. Of Hans.
Die man van Spoorloos?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Derek Bolt? dies toch van Spoorloos? bedoel je niet achternaamgenoot Usain?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen, ik stikte zowat.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt. Ik dacht "hmm, iets klopt niet, ik zal effe googlen.....oh shit."
eerst naar t glazen huis in kenia en daarna....weten we nog nietquote:
Die vliegt morgenochtend naar Kenia.quote:
ja, dat wist ik, maar daarna...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die vliegt morgenochtend naar Kenia.
als t dan toch uit Glee moet...dan deze...quote:
Iig geen 3 voor 12 meerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat wist ik, maar daarna...
Song van het Jaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:21 schreef Waalwijker het volgende:
Euh, heb ik iets gemist? Wat is er morgen tussen 19/22?
song van het jaar. dus geen MetMichiel en 3voor12quote:Op woensdag 15 december 2010 22:21 schreef Waalwijker het volgende:
De Hans van het jaar verkiezingquote:Op woensdag 15 december 2010 22:21 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij ken ik deze Mieke....sterker nog, dat is een collega...
Over een poosje was ze je collega.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij ken ik deze Mieke....sterker nog, dat is een collega...
klopt....en misschien moet ik daar ook weg. op dit moment ben ik potentieel boventallig...maar in de praktijk gaat het wellicht goedk omen...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over een poosje was ze je collega.
Ik zag het ja, keigaaf tog?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
De licht bij het Glazen Huis brandt.
de licht?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
De licht bij het Glazen Huis brandt.
U woont in Diever?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Xantalien het volgende:
Ha, gerard ekdom was bij ons op school, gister.
Nabij.quote:
Dwingeloo of de andere kant op? Mijn ouders hebben een vakantiehuis op Landgoed ''tWildryckquote:
Richting Dwingeloo ja. Mijn oom en tante wonen op 't Wildryck.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Dwingeloo of de andere kant op? Mijn ouders hebben een vakantiehuis op Landgoed ''tWildryck
Nice daar kom ik al sinds ik geboren benquote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Richting Dwingeloo ja. Mijn oom en tante wonen op 't Wildryck.
kan die witte zooi niet gewoon blijven waar t hoort? Oostenrijk ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
<insert scheldwoord> "Tot vrijdagochtend valt er zo'n 12 centimeter sneeuw ". Hoop niet op dezelfde ellende als vorig jaar tijdens o.a. Serious Request. De sneeuw was toen wel een spelbreker..
Van mij hoeft het ook nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan die witte zooi niet gewoon blijven waar t hoort? Oostenrijk ofzo?
nou, ik ga maar eens naar bed. heb de slaap nodig!
trusten en tot morgen!
Ik heb vandaag alvast de boodschappen gedaan, na vorig jaar kun je maar beter voorbereid wezenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Gaat weer leuk worden met de boodschappen. Nu al slappen, wat is dit nou? Doen we tegenwoordig niet meer aan rock 'n roll??
ik heb vannacht ong 2-3uur geslapen en kon meteen om 7u mijn matras en zooi van bed afhalen en onder plastic verbergen voor een plafondsloper die niet kwam opdagen. Ga zo eerst mijn pc afkoppelen en opbergen en dan slapen. morgenochtend weer matras van t bed want waarschijnlijk komt ie morgen....dus nee, vandaag ga ik niet tot na 12en doorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Gaat weer leuk worden met de boodschappen. Nu al slappen, wat is dit nou? Doen we tegenwoordig niet meer aan rock 'n roll??
Verstandig! Ga morgen en overmorgen alvast even goed inkopen. Net ook even op de site van het KNMI gekeken en het ziet er niet best uit. RTV Noord is al helemaal niet positief. In het weekend valt er ook nog sneeuw en temperaturen van bijna - 10. Jammer, dat was vorig jaar ook al het geval tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alvast de boodschappen gedaan, na vorig jaar kun je maar beter voorbereid wezen
Damn, wat een bak zeg. Nou, sterkte! En welterusten uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vannacht ong 2-3uur geslapen en kon meteen om 7u mijn matras en zooi van bed afhalen en onder plastic verbergen voor een plafondsloper die niet kwam opdagen. Ga zo eerst mijn pc afkoppelen en opbergen en dan slapen. morgenochtend weer matras van t bed want waarschijnlijk komt ie morgen....dus nee, vandaag ga ik niet tot na 12en doorvrijdag weer
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Even over helden gesproken: http://open.spotify.com/track/3eqDiFEjN09mT86ZxV0cQ7
Vanmorgen ook langsgekomen in 3voor12Draait, lekker nummertjequote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Even over helden gesproken: http://open.spotify.com/track/3eqDiFEjN09mT86ZxV0cQ7
quote:Rudy blijft verbonden aan dit programma, maar hoe vertel ik je later
idd Lex Gaarthuisquote:Op donderdag 16 december 2010 00:38 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die gozer die er nu zit? Lex?
Wolf ouwe gabber. Alles kids in het zuiden des lands???quote:
Zuiden? ik ben een schiedammert!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wolf ouwe gabber. Alles kids in het zuiden des lands???
Weet je welke plaat ze draaien op WaterstadFM? Corona - Rythmn of the night ! Die plaat is zo dik
Ah een nep010'ertquote:Op donderdag 16 december 2010 08:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zuiden? ik ben een schiedammert!
Oh, sorry! Verwar je met de legendarische Roel aka baas uit Maastrichtquote:Op donderdag 16 december 2010 08:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zuiden? ik ben een schiedammert!
quote:09:00 Bruce Springsteen - Hungry Heart
09:03 John Lennon & Yoko Ono - Happy Xmas
oh-oh-ohquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet eens wie GM is, kun je nagaan![]()
Haaaaaans![]()
![]()
![]()
I know, ik werd dr vanmorgen zomaar mee wakker, nobody seems to knowquote:Op donderdag 16 december 2010 09:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Het staat bij je naam, haha
. Vaag
.
Waarwijker. WhiteSnake
.
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, ik werd dr vanmorgen zomaar mee wakker, nobody seems to know
Als ik nou JOUW secretaresse was dan zou ik hem voor je zoeken!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:28 schreef Waalwijker het volgende:
Ik ben de Roel-is-baas smiley kwijt.
Ok.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik nou JOUW secretaresse was dan zou ik hem voor je zoeken!
Roelquote:
3fmfan.nlquote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
Hola
Ik kom ff informeren over SR
Is net als vorig jaar weer zo pagina, waar je alle tweets/gebeurtenissen/streams kunt vinden?
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
Hola
Ik kom ff informeren over SR
Is net als vorig jaar weer zo pagina, waar je alle tweets/gebeurtenissen/streams kunt vinden?
Dankuquote:Op donderdag 16 december 2010 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://3fmfan.nl/page/sr10_player om precies te zijn
sirolfquote:Op donderdag 16 december 2010 09:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danku
Wie heeft 'm eigenlijk gemaakt?
quote:
Hansquote:
Silverlightquote:Op donderdag 16 december 2010 11:41 schreef Sirolf het volgende:
De webstream vanuit het Huis in Eindhoven is online!
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
Al lopen er vooralsnog alleen nog maar mensen rond te banjeren die alles lopen op te bouwen en in te richten.
Misschien komen die streams nog?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Wat een fail voor mobiele apparaten.
Iddquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Die goedmiddah van James Blunt ook.
Jaquote:
Dit ja. Doe dan Flash, dat kan ik tenminste afspelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Wat een fail voor mobiele apparaten.
Why ?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Pino spreekt de waarheid. Punt.
En ajb, laat het qua temperatuur even rond de 2 graden blijven... Het is hartstikke nat buiten.
Spektakel..quote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het qua temperatuur nu erg zakt dan wordt het vreselijk glad buiten. Levensgevaarlijk!.
Ik neem aan dat jij vandaag niet meer naar buiten hoeft....quote:
Serieus joh? Shit! Het is hier nog bijna 3 graden. Eerlijk gezegd zie ik dat hier nog niet zo snel komen, maar wie weet...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:22 schreef themauster het volgende:
Hans hier valt nu hagel en natte sneeuw wat langzamerhand overgaat in gewone sneeuw u bent gewaarschuwd
Morgenvroeg pas weer.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij vandaag niet meer naar buiten hoeft....
Het is hier nu weer droogquote:Op donderdag 16 december 2010 13:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus joh? Shit! Het is hier nog bijna 3 graden. Eerlijk gezegd zie ik dat hier nog niet zo snel komen, maar wie weet...
nadat ik een hint getweet had!quote:
Link?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef Mdrop het volgende:
Was er al gemeld dat de testbeelden van de streams waren, anders bij deze.
Mn signaturequote:
1 2 3 | http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1 (TV stream) http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream2 (Brievenbus) http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream3 (Buiten/Callcenter) |
Heb gisteren uiensoep en bruine bonen gegeten, sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 14:10 schreef themauster het volgende:
Het begint ineens heel hard te waaien en dat in combinate met stevige sneeuwval
Gelukkig zijn we met de auto en is het nog geen 4KMquote:Op donderdag 16 december 2010 14:10 schreef themauster het volgende:
Het begint ineens heel hard te waaien en dat in combinate met stevige sneeuwval
quote:
En wat denk jij? Witte kerst dit jaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwoot mexicaantje en het begint me hier toch te sneeuwen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vlokken zijn 4 cm in doorsneequote:Op donderdag 16 december 2010 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En wat denk jij? Witte kerst dit jaar?
Werk jij bij het ANP?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier nu 2.5 graden, minder dan een uur geleden nog 5,9
Damn, gaat hard dan !quote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier nu 2.5 graden, minder dan een uur geleden nog 5,9
Als ik moet autorijden wens ik die troep niet op de wegquote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet van sneeuw houden.
dat is midden op de Noordzee!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is zeeplatform f-3 eigenlijk? daar is het in 50 minuten van 55 naar 70km/h in windsnelheid gegaan, misschien komt dat wel deze kant op
Misschien omdat het een teringzooi geeft? Het hele land er door ontregeld wordt?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet van sneeuw houden.
Ja jankjank. Sneeuw is mooi en fijn en dat gezeik hoort er nou eenmaal bij.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien omdat het een teringzooi geeft? Het hele land er door ontregeld wordt?
Nee, dat vindt jij. Beetje rekening met anderen houden is nooit weg.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja jankjank. Sneeuw is mooi en fijn en dat gezeik hoort er nou eenmaal bij.
Probleem is alleen dat bij de NPO bijna alle streaming in Windows Media is, dus da's wat onhandig...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Doe dan Flash, dat kan ik tenminste afspelen.
Flash is ook, ik weet het.
Vindt jij dat ja?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat vindt jij. Beetje rekening met anderen houden is nooit weg.
Ik vind je.quote:
Oh sorry. Foutje. Kan gebeuren. Wil je naar buiten gaan? Misschien lazer je wel voor een auto door de sneeuwquote:
Kan je begrijpend lezen? Er ligt hier geen sneeuw.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh sorry. Foutje. Kan gebeuren. Wil je naar buiten gaan? Misschien lazer je wel voor een auto door de sneeuw.
Kan ik, heeeeel goed zelfs. Ik verwarde je echter met Dagoduck. Menselijk, goddank.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan je begrijpend lezen? Er ligt hier geen sneeuw.
Niet alles geloven wat GeenStijl roept.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH EN TROUWENS ALS JE DE SNEEUW DAAORM HAAT
Ben je stom. Want het is niet de schuld van de sneeuw maar van de mongolen die niet kunnen rijden in de sneeuw, of die gaan rijden in de sneeuw ipv gaan treinen, of de NS die de sneeuw niet aankan.
Denken dat iemand ben die op GS kijkt.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat GeenStijl roept.
Mensen die van zichzelf vinden dat ze een hoog niveau hebbenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denken dat iemand ben die op GS kijkt.Ik heb wel een wat hoger niveau.
Mensen die niet van zichzelf weten dat ze zo'n niveau hebben..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf vinden dat ze een hoog niveau hebben.
Ik zeg niet dat ik een hoog niveau heb, althans niet in die post. Ik zeg dat ik een hoger niveau heb dan het Geen Stijl niveau. Begrijpend lezen zei je?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar woon jij?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef themauster het volgende:
De sneeuw komt met pallets uit de lucht vallen
Aan de Groningse kustquote:
En het toch nog even willen vermeldenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een hoog niveau heb, althans niet in die post. Ik zeg dat ik een hoger niveau heb dan het Geen Stijl niveau. Begrijpend lezen zei je?
Echter, gymnasium en nu TU/e Bouwkunde, hoe kan ik dan van mezelf zeggen dat ik niet boven het Geen Stijl niveau uitstijg?
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen die niet van zichzelf weten dat ze zo'n niveau hebben..
IK ZEG TOCH IN DIE POST. Lees dan eens. En ik zeg nergens iets over verheven voelen. Dat maak jij ervan. Maar ik ben wel weer weg want alle leuke mensen missen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En het toch nog even willen vermelden. Nee, precies, je zegt nergens dat je een hoog niveau hebt.
Je zelf verheven voelen boven anderen is voor mij een eigenschap om te concluderen dat je eigenlijk nog minder bent dan de gemiddelde Geen Stijl bezoeker.
Fijn. Dadaaaaquote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH IN DIE POST. Lees dan eens. En ik zeg nergens iets over verheven voelen. Dat maak jij ervan. Maar ik ben wel weer weg want alle leuke mensen missen.
HOUDOE.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH IN DIE POST. Lees dan eens. En ik zeg nergens iets over verheven voelen. Dat maak jij ervan. Maar ik ben wel weer weg want alle leuke mensen missen.
Je doet nog aardig voor iemand die niet leuk genoeg bevonden isquote:
Ik heb zelf ook aanvaringen gehad met mevrouw arrogant.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je doet nog aardig voor iemand die niet leuk genoeg bevonden is.
Zou zomaar kunnen de naam komt niet heeeel veel voor:quote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef themauster het volgende:
Zojuist komt Bouwbedrijf Leemhuis voorbijrijden zou het familie van Tjibben zijn?
Ik zie altijd onderweg van huis naar school Taxi Leemhuis langskomenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef themauster het volgende:
Zojuist komt Bouwbedrijf Leemhuis voorbijrijden zou het familie van Tjibbe zijn?
Onderweg naar Sesamstraat?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie altijd onderweg van huis naar school Taxi Leemhuis langskomen
Ik wil een handtekening van Tommie en van Inimini, die van jou heb ik alquote:
Ik ben er hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Paul-89 het volgende:
Die laatste vraag is wel schandalig.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef Waalwijker het volgende:
Daar heb je Paultje Paultje Paultje Paultje...
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:03 schreef Waalwijker het volgende:
Coen & Sander.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()