Verstandig! Ga morgen en overmorgen alvast even goed inkopen. Net ook even op de site van het KNMI gekeken en het ziet er niet best uit. RTV Noord is al helemaal niet positief. In het weekend valt er ook nog sneeuw en temperaturen van bijna - 10. Jammer, dat was vorig jaar ook al het geval tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alvast de boodschappen gedaan, na vorig jaar kun je maar beter voorbereid wezen
Damn, wat een bak zeg. Nou, sterkte! En welterusten uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vannacht ong 2-3uur geslapen en kon meteen om 7u mijn matras en zooi van bed afhalen en onder plastic verbergen voor een plafondsloper die niet kwam opdagen. Ga zo eerst mijn pc afkoppelen en opbergen en dan slapen. morgenochtend weer matras van t bed want waarschijnlijk komt ie morgen....dus nee, vandaag ga ik niet tot na 12en doorvrijdag weer
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Even over helden gesproken: http://open.spotify.com/track/3eqDiFEjN09mT86ZxV0cQ7
Vanmorgen ook langsgekomen in 3voor12Draait, lekker nummertjequote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Even over helden gesproken: http://open.spotify.com/track/3eqDiFEjN09mT86ZxV0cQ7
quote:Rudy blijft verbonden aan dit programma, maar hoe vertel ik je later
idd Lex Gaarthuisquote:Op donderdag 16 december 2010 00:38 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die gozer die er nu zit? Lex?
Wolf ouwe gabber. Alles kids in het zuiden des lands???quote:
Zuiden? ik ben een schiedammert!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wolf ouwe gabber. Alles kids in het zuiden des lands???
Weet je welke plaat ze draaien op WaterstadFM? Corona - Rythmn of the night ! Die plaat is zo dik
Ah een nep010'ertquote:Op donderdag 16 december 2010 08:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zuiden? ik ben een schiedammert!
Oh, sorry! Verwar je met de legendarische Roel aka baas uit Maastrichtquote:Op donderdag 16 december 2010 08:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zuiden? ik ben een schiedammert!
quote:09:00 Bruce Springsteen - Hungry Heart
09:03 John Lennon & Yoko Ono - Happy Xmas
oh-oh-ohquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet eens wie GM is, kun je nagaan![]()
Haaaaaans![]()
![]()
![]()
I know, ik werd dr vanmorgen zomaar mee wakker, nobody seems to knowquote:Op donderdag 16 december 2010 09:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Het staat bij je naam, haha
. Vaag
.
Waarwijker. WhiteSnake
.
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, ik werd dr vanmorgen zomaar mee wakker, nobody seems to know
Als ik nou JOUW secretaresse was dan zou ik hem voor je zoeken!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:28 schreef Waalwijker het volgende:
Ik ben de Roel-is-baas smiley kwijt.
Ok.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik nou JOUW secretaresse was dan zou ik hem voor je zoeken!
Roelquote:
3fmfan.nlquote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
Hola
Ik kom ff informeren over SR
Is net als vorig jaar weer zo pagina, waar je alle tweets/gebeurtenissen/streams kunt vinden?
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
Hola
Ik kom ff informeren over SR
Is net als vorig jaar weer zo pagina, waar je alle tweets/gebeurtenissen/streams kunt vinden?
Dankuquote:Op donderdag 16 december 2010 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://3fmfan.nl/page/sr10_player om precies te zijn
sirolfquote:Op donderdag 16 december 2010 09:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danku
Wie heeft 'm eigenlijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |