de licht?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
De licht bij het Glazen Huis brandt.
U woont in Diever?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Xantalien het volgende:
Ha, gerard ekdom was bij ons op school, gister.
Nabij.quote:
Dwingeloo of de andere kant op? Mijn ouders hebben een vakantiehuis op Landgoed ''tWildryckquote:
Richting Dwingeloo ja. Mijn oom en tante wonen op 't Wildryck.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Dwingeloo of de andere kant op? Mijn ouders hebben een vakantiehuis op Landgoed ''tWildryck
Nice daar kom ik al sinds ik geboren benquote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Richting Dwingeloo ja. Mijn oom en tante wonen op 't Wildryck.
kan die witte zooi niet gewoon blijven waar t hoort? Oostenrijk ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
<insert scheldwoord> "Tot vrijdagochtend valt er zo'n 12 centimeter sneeuw ". Hoop niet op dezelfde ellende als vorig jaar tijdens o.a. Serious Request. De sneeuw was toen wel een spelbreker..
Van mij hoeft het ook nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan die witte zooi niet gewoon blijven waar t hoort? Oostenrijk ofzo?
nou, ik ga maar eens naar bed. heb de slaap nodig!
trusten en tot morgen!
Ik heb vandaag alvast de boodschappen gedaan, na vorig jaar kun je maar beter voorbereid wezenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Gaat weer leuk worden met de boodschappen. Nu al slappen, wat is dit nou? Doen we tegenwoordig niet meer aan rock 'n roll??
ik heb vannacht ong 2-3uur geslapen en kon meteen om 7u mijn matras en zooi van bed afhalen en onder plastic verbergen voor een plafondsloper die niet kwam opdagen. Ga zo eerst mijn pc afkoppelen en opbergen en dan slapen. morgenochtend weer matras van t bed want waarschijnlijk komt ie morgen....dus nee, vandaag ga ik niet tot na 12en doorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Gaat weer leuk worden met de boodschappen. Nu al slappen, wat is dit nou? Doen we tegenwoordig niet meer aan rock 'n roll??
Verstandig! Ga morgen en overmorgen alvast even goed inkopen. Net ook even op de site van het KNMI gekeken en het ziet er niet best uit. RTV Noord is al helemaal niet positief. In het weekend valt er ook nog sneeuw en temperaturen van bijna - 10. Jammer, dat was vorig jaar ook al het geval tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alvast de boodschappen gedaan, na vorig jaar kun je maar beter voorbereid wezen
Damn, wat een bak zeg. Nou, sterkte! En welterusten uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vannacht ong 2-3uur geslapen en kon meteen om 7u mijn matras en zooi van bed afhalen en onder plastic verbergen voor een plafondsloper die niet kwam opdagen. Ga zo eerst mijn pc afkoppelen en opbergen en dan slapen. morgenochtend weer matras van t bed want waarschijnlijk komt ie morgen....dus nee, vandaag ga ik niet tot na 12en doorvrijdag weer
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Even over helden gesproken: http://open.spotify.com/track/3eqDiFEjN09mT86ZxV0cQ7
Vanmorgen ook langsgekomen in 3voor12Draait, lekker nummertjequote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Even over helden gesproken: http://open.spotify.com/track/3eqDiFEjN09mT86ZxV0cQ7
quote:Rudy blijft verbonden aan dit programma, maar hoe vertel ik je later
idd Lex Gaarthuisquote:Op donderdag 16 december 2010 00:38 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die gozer die er nu zit? Lex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |