nadat ik een hint getweet had!quote:
Link?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef Mdrop het volgende:
Was er al gemeld dat de testbeelden van de streams waren, anders bij deze.
Mn signaturequote:
1 2 3 | http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1 (TV stream) http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream2 (Brievenbus) http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream3 (Buiten/Callcenter) |
Heb gisteren uiensoep en bruine bonen gegeten, sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 14:10 schreef themauster het volgende:
Het begint ineens heel hard te waaien en dat in combinate met stevige sneeuwval
Gelukkig zijn we met de auto en is het nog geen 4KMquote:Op donderdag 16 december 2010 14:10 schreef themauster het volgende:
Het begint ineens heel hard te waaien en dat in combinate met stevige sneeuwval
quote:
En wat denk jij? Witte kerst dit jaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwoot mexicaantje en het begint me hier toch te sneeuwen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vlokken zijn 4 cm in doorsneequote:Op donderdag 16 december 2010 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En wat denk jij? Witte kerst dit jaar?
Werk jij bij het ANP?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier nu 2.5 graden, minder dan een uur geleden nog 5,9
Damn, gaat hard dan !quote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier nu 2.5 graden, minder dan een uur geleden nog 5,9
Als ik moet autorijden wens ik die troep niet op de wegquote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet van sneeuw houden.
dat is midden op de Noordzee!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is zeeplatform f-3 eigenlijk? daar is het in 50 minuten van 55 naar 70km/h in windsnelheid gegaan, misschien komt dat wel deze kant op
Misschien omdat het een teringzooi geeft? Het hele land er door ontregeld wordt?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet van sneeuw houden.
Ja jankjank. Sneeuw is mooi en fijn en dat gezeik hoort er nou eenmaal bij.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien omdat het een teringzooi geeft? Het hele land er door ontregeld wordt?
Nee, dat vindt jij. Beetje rekening met anderen houden is nooit weg.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja jankjank. Sneeuw is mooi en fijn en dat gezeik hoort er nou eenmaal bij.
Probleem is alleen dat bij de NPO bijna alle streaming in Windows Media is, dus da's wat onhandig...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Doe dan Flash, dat kan ik tenminste afspelen.
Flash is ook, ik weet het.
Vindt jij dat ja?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat vindt jij. Beetje rekening met anderen houden is nooit weg.
Ik vind je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |