Dit ja. Doe dan Flash, dat kan ik tenminste afspelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Wat een fail voor mobiele apparaten.
Why ?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Pino spreekt de waarheid. Punt.
En ajb, laat het qua temperatuur even rond de 2 graden blijven... Het is hartstikke nat buiten.
Spektakel..quote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het qua temperatuur nu erg zakt dan wordt het vreselijk glad buiten. Levensgevaarlijk!.
Ik neem aan dat jij vandaag niet meer naar buiten hoeft....quote:
Serieus joh? Shit! Het is hier nog bijna 3 graden. Eerlijk gezegd zie ik dat hier nog niet zo snel komen, maar wie weet...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:22 schreef themauster het volgende:
Hans hier valt nu hagel en natte sneeuw wat langzamerhand overgaat in gewone sneeuw u bent gewaarschuwd
Morgenvroeg pas weer.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij vandaag niet meer naar buiten hoeft....
Het is hier nu weer droogquote:Op donderdag 16 december 2010 13:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus joh? Shit! Het is hier nog bijna 3 graden. Eerlijk gezegd zie ik dat hier nog niet zo snel komen, maar wie weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |