Die trapt Dick één voor één van de trap af.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:59 schreef mstx het volgende:
Het valt me op dat de winkel nog niet omsingeld is door 250 familieleden van de overvallers.
Wanneer is de stille tocht trouwens?
Dan kom ik ook wel ff langs met een honkbalknuppel om die kutventjes af te makenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:59 schreef Etcetera het volgende:
En nu staat hij met naam en foto in de krant, dus de matties van de dader zullen nog wel even verhaal komen halen. Ik hoop niet dat dat zal gebeuren trouwens.
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef ditiseenusername het volgende:
Hulde voor deze man ! niets dan respect. Ik ken deze man persoonlijk, en heeft echt een hart voor de zaak. Zoals gebleken zal hij er alles aan doen om dit zo te houden.
Ik hoop echt voor hem dat hij niet vervolgd gaat worden, maarja tis en blijft Nederland
Met 'n dooie Marokkaan aan z'n voetquote:
Ik denk dat we dan nog wel eens wat (voor NL begrippen) heftige dingen mee kunnen gaan maken, want ik denk dat er nav deze zaak ook genoeg mensen zijn die gebruik willen maken van het momentum om een zeker standpunt uit te dragen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:59 schreef mstx het volgende:
Het valt me op dat de winkel nog niet omsingeld is door 250 familieleden van de overvallers.
quote:
Het zijn net kinderen, je moet ze kort houden.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef Flurry het volgende:
Wat een held! De familie zal inderdaad wel snel op de stoep staan. Wat een ongelooflijk kutvolk zit daartussen.
quote:Teeven steunt Spar-winkelier
MOERKAPELLE - De Spar supermarkt in Moerkapelle waar dinsdagmorgen een overvaller zijn nek brak en later overleed, is gisterenmorgen nog dicht gebleven. "Na alles wat er is gebeurd, is mijn zoon te aangedaan om de winkel te openen," zegt de moeder van supermarkteigenaar Dick Pak. "Fred Teeven belde mij net. Hij vroeg het telefoonnummer van Dick. Hij zei dat hij hem wilde bellen en dat hij er alles aan zou doen om ons te helpen."
Fred Teeven In het Zuid-Hollandse dorp is de overval het gesprek van de dag. "Na vier inbraken, nu weer een overval. Deze mensen krijgen het wel voor hun kiezen." Een bejaarde dame die met haar boodschappenwagentje tevergeefs naar de winkel in de Dorpsstraat is gekomen, kan wel begrijpen dat de winkeliers zich hebben verdedigd tegenover de twee Marokkaanse overvallers. "Joris wordt altijd woest wanneer ze aan zijn spullen zitten. Laatst was er ook iemand aan het gappen. Hij rende er meteen achteraan. Gelijk heeft hij, ze moet gewoon van zijn spullen afblijven. Alleen is het deze keer wel naar afgelopen."
Lezers van deze krant noemen de actie van de winkeliers typisch noodweer. "De mannen mogen hier absoluut niet voor worden gestraft". Ook hopen ze dat de twee winkeliers niet worden vervolgd. "Mochten ze toch veroordeeld worden dan hoop ik op een massale opstand van de bevolking.
Ik denk dat er best een kans is dat het trauma alleen maar groter is nu..quote:Op woensdag 15 december 2010 08:23 schreef Henk-B het volgende:
Heerlijk dat hij dood is.
Mijn koffie smaakt nu nog beter.![]()
Crimineeltje dacht weer eens hardwerkende mensen een trauma te bezorgen, maar helaas het mocht niet zo WEZEN.
Nee, het trauma is nu alleen groter aan de kant van de dader. Het slachtoffer zal nuchter genoeg blijken om te kunnen gaan hiermee. Bedrijfsongevalletje, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat er best een kans is dat het trauma alleen maar groter is nu..
Is een beroep op noodweer ook mogelijk (als aan de voorwaarden wordt voldaan).quote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef beeer het volgende:
[..]
En wanneer iemand er met je geld of juwelen vandoor gaat?
Tjee wat gezellig.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef Oksel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga naar de hel. U komt niet langs Start, en ontvangt geen 77 maagden.
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.quote:
Inderdaad..quote:Op woensdag 15 december 2010 10:59 schreef mstx het volgende:
Wanneer is de stille tocht trouwens?
Als je het zo kan afdoen op het moment dat er iemand dood is door jouw schuld, is dat ook niet helemaal een normale reactiequote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, het trauma is nu alleen groter aan de kant van de dader. Het slachtoffer zal nuchter genoeg blijken om te kunnen gaan hiermee. Bedrijfsongevalletje, niets meer en niets minder.
Ah je bent dus gewoon een racist.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
Het was dan ook niet zijn schuld. Waarom altijd weer een schuldvraag willen verzinnen?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je het zo kan afdoen op het moment dat er iemand dood is door jouw schuld, is dat ook niet helemaal een normale reactie
Ongeacht de afkomst, als je bedreigd wordt met een vuurwapen is iemand van de trap gooien wat mij betreft gepast geweld, wel jammer dat hij daarbij zijn nek heeft gebroken, dat gun ik niemand, ook een overvaller niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad..
Maar respect voor de winkeleigenaar.
Gewoon van je afbijten(of slaan dus).
Neemt niet weg dat het overlijden van de overvaller wel iets te rigoureus is. Maar dat heb je ook niet perse in de hand als je jezelf probeert te verdedigen tegen iemand met een pistool.
Nee, daar ben ik het helemaal mee eens. Het kan mis gaan als iemand geweld gebruikt.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad..
Maar respect voor de winkeleigenaar.
Gewoon van je afbijten(of slaan dus).
Neemt niet weg dat het overlijden van de overvaller wel iets te rigoureus is. Maar dat heb je ook niet perse in de hand als je jezelf probeert te verdedigen tegen iemand met een pistool.
Nee, ik heb alleen maar een hekel aan criminele Marokkanen. Niet aan alle Marokkanen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ah je bent dus gewoon een racist.
Waarom uit moeten leggen dat iemand dat heel gemakkelijk zo kan voelen, ook als het niet zo is? Het ging er (in wat ik zeg) over wat voor gevoel je hebt als er iemand dood is omdat jij hem die zet van de trap hebt gegeven en dat is niet altijd rationeel.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zijn schuld. Waarom altijd weer een schuldvraag willen verzinnen?
Ik zie een pleonasme!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar een hekel aan criminele Marokkanen. Niet aan alle Marokkanen.
Je reactie blijft racistisch.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat moet even, anders ben ik een racist.
Weet je wanneer je pas een naar gevoel in je buik krijgt?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je reactie blijft racistisch.
Prima als iemand zichzelf verdedigd! maar dat er dan iemand dood gaat en er dan wordt gejuicht en die man voor held wordt uitgemaakt vindt ik niets anders dan walgelijk.
Krijg een naar gevoel in mijn buik van die reacties hier
Die winkeleigenaar zal er ook wel een klap van hebben ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is niet erg om jezelf te verdedigen, goede zaak dat mensen niet over zich heen laten lopen. Maar wel zelfverdediging dus, je moet weten wanneer iets dat niet meer is. Ik zeg niet dat het in dit geval meer is geweest dan zelfverdediging, ik zeg ook niet dat die man fout was om iets tegen die jongen te beginnen. Wat ik wel zeg is dat een dode niet een uitkomst is waar je om moet gaan staan juichen.
ontken ik dat dan..quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weet je wanneer je pas een naar gevoel in je buik krijgt?
Als je wordt overvallen en ze schieten je vader en moeder dood.
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom uit moeten leggen dat iemand dat heel gemakkelijk zo kan voelen, ook als het helemaal niet zo is? Het ging er (in wat ik zeg) over wat voor gevoel je hebt als er iemand dood is omdat jij hem die zet van de trap hebt gegeven en dat is niet altijd rationeel.
Ja! JA!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weet je wanneer je pas een naar gevoel in je buik krijgt?
Als je wordt overvallen en ze schieten je vader en moeder dood.
Wat zou ik het heerlijk vinden als ik degene was die de trap had uitgedeeld!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja! JA!
Of of als ik op straat loop en ik zie voor mn neus dat er een man wordt doodgereden! Dan ook!
En als ik iemand van de trap af zou duwen en hij zou zn nek breken, denk dat ik dan ook best een naar gevoel zou krijgen...
Je bent een erg naar mannetje. Zoek hulp, http://www.psychologischehulp.nl/quote:Op woensdag 15 december 2010 14:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat zou ik het heerlijk vinden als ik degene was die de trap had uitgedeeld!
Mwah, de overvaller die was pas naar!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je bent een erg naar mannetje. Zoek hulp, http://www.psychologischehulp.nl/
Klopt. Ik zeg (nogmaals) nergens dat hier iemand over de schreef is gegaan. Dat weet ik nl niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:46 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Die winkeleigenaar zal er ook wel een klap van hebben ja.
Maar ik vind niet dat het de schuld van die eigenaar is dat die jongen dood is. Dat is zijn eigen schuld en het risico dat hij genomen heeft toen hij besloot die overval te plegen. En echt, ik kan er niet van wakker liggen. Opgeruimd staat netjes.
Wat betreft "je moet weten wanneer het geen zelfverdediging meer is", dat is heel leuk achteraf gepraat, maar in een gevecht met iemand die een vuurwapen heeft heb je weinig tijd voor dergelijke afwegingen.
Kende je die overvaller?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mwah, de overvaller die was pas naar!
Alleen voor hem is alle hulp te laat!
Om te huilen gewoon!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kende je die overvaller?
ik meen het, mensen zoals jij zijn het echte probleem in de samenleving
Even heel zwart/wit, als hij geen overval had gepleegd was hij nu niet dood geweest. Hij is dus schuldig aan zijn eigen dood.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom uit moeten leggen dat iemand dat heel gemakkelijk zo kan voelen, ook als het niet zo is? Het ging er (in wat ik zeg) over wat voor gevoel je hebt als er iemand dood is omdat jij hem die zet van de trap hebt gegeven en dat is niet altijd rationeel.
O en bovendien is er wel een oorzaak en gevolg Ik duw jouw in het heetst van de strijd van de trap => jij gaat dood.
Ik weet niet hoor, maar zo raar is het dan niet om je schuldig te voelen.
Even wat grijzer: Dat kan dan wel zo zijn, dat wil niet zeggen dat die eigenaar het zo voelt.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even heel zwart/wit, als hij geen overval had gepleegd was hij nu niet dood geweest. Hij is dus schuldig aan zijn eigen dood.
Ja, zo erg vind ik het dat er mensen zijn die zo idioot denken als jij.quote:
Ik ook niet. Ik vind dat men zich best mag verdedigen en waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ongeacht de afkomst, als je bedreigd wordt met een vuurwapen is iemand van de trap gooien wat mij betreft gepast geweld, wel jammer dat hij daarbij zijn nek heeft gebroken, dat gun ik niemand, ook een overvaller niet.
Wat een zwaar leven zal dat worden!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, zo erg vind ik het dat er mensen zijn die zo idioot denken als jij.
Gelukkig mijd ik de omgang met zulke mensen en heb ik het wel gezelligquote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven zal dat worden!
Aah gelukkig!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gelukkig mijd ik de omgang met zulke mensen en heb ik het wel gezellig
Niet aan toegeven. Toch wil ik even melden dat je in dit topic heel goed kan zien welke mensen je in de oorlog kon vertrouwen en wie nietquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
Ik lees in dit topic mensen die geweld verheerlijken richting een bevolkingsgroep. Heeft iemand tips om een Godwin te voorkomen?
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
Ik lees in dit topic mensen die geweld verheerlijken richting een bevolkingsgroep. Heeft iemand tips om een Godwin te voorkomen?
Och, Cohen gebruikt hem ook tegenwoordig, dus misschien werkt het hier ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
O! Wie zei dan dat geweld tegen supermarkteigenaren een standbeeld verdiende?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?
Godwinnen is hip tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Och, Cohen gebruikt hem ook tegenwoordig, dus misschien werkt het hier ook wel.
Geweld toejuichen ookquote:
quote:[img]h[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/18s.gif[/img] Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?
Dit is engquote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
Je proeft in de mening van sommige users een bepaalde mate van gelatenheid over het bedreigen en plunderen van hardwerkende MKB'ers. Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist. Eventuele risico's bij het uitoefenen van zijn 'métier' dienen wat mij betreft bij de overvaller te liggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O! Wie zei dan dat geweld tegen supermarkteigenaren een standbeeld verdiende?
Het wordt steeds meer gelegitimeerd om dat soort dingen te roepen, dat maakt het echt engquote:
dat doet niemand -.-quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je proeft in de mening van sommige users een bepaalde mate van gelatenheid over het bedreigen en plunderen van hardwerkende MKB'ers. Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist. Eventuele risico's bij het uitoefenen van zijn 'métier' dienen wat mij betreft bij de overvaller te liggen.
Die crimineel zette een pistool op het hoofd van een broodmeisje. En nee, dan kan ik geen seconde om zijn dood wakker liggen.quote:
Lol, met zulke stroman-argumenten wordt het wel héél makkelijk om discussies te winnenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist.
Zwaarder straffen niet, consequent zijn en het niet laten bij enkel de straf maar die jongens in de gaten houden zou al een stuk schelen. (Nogmaals, afkomst maakt me niet uit, jongeren die dit soort dingen uitspoken moet je niet alleen straffen maar ook begeleiden en desnoods uit huis halen.)quote:Op woensdag 15 december 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af nu of mensen hier ook denken dat zwaarder straffen helpt?
HAHA, het is het meisje die pontificaal haar hand opsteekt!!!!!!!quote:
Dan proef je ws verkeerd. Ik zie niemand dat zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je proeft in de mening van sommige users een bepaalde mate van gelatenheid over het bedreigen en plunderen van hardwerkende MKB'ers. Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist. Eventuele risico's bij het uitoefenen van zijn 'métier' dienen wat mij betreft bij de overvaller te liggen.
Nonsens. Met dit soort onzin wordt het debat al jaren gevoed. Ik vind dat een ieder het recht heeft zich te verdedigen. Maar verdedigen zal met regelmaat doorslaan naar mishandeling (hij ligt dan toch op de grond) of naar excessiever geweld van de overvaller (als ze terug mogen slaan dan kan ik beter een dubbelloops meenemen)quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie zei er dat het dat wel was?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind dit geen zinloos geweld...
Niemand, is mijn quote.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zei er dat het dat wel was?
Quote?
Nou, het is in elk geval mooi dat je niet roept dat iedereen die zegt dat het niet een feest is dat die overvaller dood is een linkse boomknuffelaar is die de waarheid niet onder ogen wil zien oid.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Niemand, is mijn quote.
Jij verdedigt de belangen van rovende hordes barbaren. Ik sta pal naast een hardwerkende winkelier als Dick Pak, uit Moerkapelle.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lol, met zulke stroman-argumenten wordt het wel héél makkelijk om discussies te winnen
Simpele retoriek die prijsgeeft dat je alles puur zwart/wit bekijkt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij verdedigt de belangen van rovende hordes barbaren. Ik sta pal naast een hardwerkende winkelier als Dick Pak, uit Moerkapelle.
Als die overvaller 1 van die medewerkers iets had aangedaan, was je dan ook nog steeds tegen geweld jegens die overvallers? zeker als het je eigen personeel/familie zou zijn?quote:
FOK! wordt schreeuwend dommer.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Simpele retoriek die prijsgeeft dat je alles puur zwart/wit bekijkt.
De winkeliers vraagt niet om de overval dus ook niet om geweld te mogen gebruiken.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens heb ik ervaring met geweld (in verschillende vormen) en dan nog zou ik het heel erg hebben gevonden als ik degenen die mij pijn hebben gedaan had gedood. Ook als dat duidelijk noodweer was.
(1 voorbeeldje is toevallig dat iemand me van de trap heeft gegooid, ik kan me zo voorstellen dat ik hem in mijn val meegetrokken zou hebben, niet mijn schuld, weet ik, en toch zou ik er niet blij mee zijn geweest)
De cynicus die hardste schreeuwde, is dan de meest hypocriete van allemaalquote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
FOK! wordt schreeuwend dommer.
Zal ik het maar verklappen: ik was een beetje cynisch.
Die kan op een tegeltje.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
De cynicus die hardste schreeuwde, is dan de meest hypocriete van allemaal
De enige overeenkomst tussen oversteken en overvallen zit hem in het woordje over. Ik hoop van harte dat je dat wel beseft en dat je dus ook inziet hoe tenenkrommend je vergelijking is.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik vind het inderdaad te zwart wit om te zeggen: Eigen schuld.
Je kan zoals ik al zei scenarios bedenken waarbij het wel degelijk de schuld van de eigenaar zou zijn.
(Als die jongen laatst niet was overgestoken, was hij ook niet aangereden...)
Dat dus, eigen schuld.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Refragmental het volgende:
De overvaller heeft alle acties in gang gezet die hebben geleid tot zijn dood, hij had ieder moment kunnen beslissen om niet door te gaan met zijn daad, maar nam iedere keer de verkeerde beslissing en heeft dit moeten bekopen met de dood. Geen moeite mee, wel erg klote voor het personeel.
Als hij geen overval had gepleegd had ie nog geleefd.
Sterke gewenst voor het personeel.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De enige overeenkomst tussen oversteken en overvallen zit hem in het woordje over. Ik hoop van harte dat je dat wel beseft en dat je dus ook inziet hoe tenenkrommend je vergelijking is.
het was natuurlijk wel door zijn toedoen dat deze mislukte overvaller met geknakt nekje onderaan de trap is belandquote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zijn schuld. Waarom altijd weer een schuldvraag willen verzinnen?
ik hoop dat hij een medaile krijgtquote:Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef ditiseenusername het volgende:
Hulde voor deze man ! niets dan respect. Ik ken deze man persoonlijk, en heeft echt een hart voor de zaak. Zoals gebleken zal hij er alles aan doen om dit zo te houden.
Ik hoop echt voor hem dat hij niet vervolgd gaat worden, maarja tis en blijft Nederland
Ja, ga er vooral op doorquote:Op woensdag 15 december 2010 17:19 schreef Refragmental het volgende:
Je trekt het zwart-witte verkeerd door, maar dat begrijp je natuurlijk zelf wel.
Oversteken is geen actie waarbij normaal gesproken kwaad word gedaan.
Overvallen daarentegen schaden minimaal 1 partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |