Kende je die overvaller?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mwah, de overvaller die was pas naar!
Alleen voor hem is alle hulp te laat!
Om te huilen gewoon!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kende je die overvaller?
ik meen het, mensen zoals jij zijn het echte probleem in de samenleving
Even heel zwart/wit, als hij geen overval had gepleegd was hij nu niet dood geweest. Hij is dus schuldig aan zijn eigen dood.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom uit moeten leggen dat iemand dat heel gemakkelijk zo kan voelen, ook als het niet zo is? Het ging er (in wat ik zeg) over wat voor gevoel je hebt als er iemand dood is omdat jij hem die zet van de trap hebt gegeven en dat is niet altijd rationeel.
O en bovendien is er wel een oorzaak en gevolg Ik duw jouw in het heetst van de strijd van de trap => jij gaat dood.
Ik weet niet hoor, maar zo raar is het dan niet om je schuldig te voelen.
Even wat grijzer: Dat kan dan wel zo zijn, dat wil niet zeggen dat die eigenaar het zo voelt.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even heel zwart/wit, als hij geen overval had gepleegd was hij nu niet dood geweest. Hij is dus schuldig aan zijn eigen dood.
Ja, zo erg vind ik het dat er mensen zijn die zo idioot denken als jij.quote:
Ik ook niet. Ik vind dat men zich best mag verdedigen en waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ongeacht de afkomst, als je bedreigd wordt met een vuurwapen is iemand van de trap gooien wat mij betreft gepast geweld, wel jammer dat hij daarbij zijn nek heeft gebroken, dat gun ik niemand, ook een overvaller niet.
Wat een zwaar leven zal dat worden!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, zo erg vind ik het dat er mensen zijn die zo idioot denken als jij.
Gelukkig mijd ik de omgang met zulke mensen en heb ik het wel gezelligquote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven zal dat worden!
Aah gelukkig!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gelukkig mijd ik de omgang met zulke mensen en heb ik het wel gezellig
Niet aan toegeven. Toch wil ik even melden dat je in dit topic heel goed kan zien welke mensen je in de oorlog kon vertrouwen en wie nietquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
Ik lees in dit topic mensen die geweld verheerlijken richting een bevolkingsgroep. Heeft iemand tips om een Godwin te voorkomen?
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
Ik lees in dit topic mensen die geweld verheerlijken richting een bevolkingsgroep. Heeft iemand tips om een Godwin te voorkomen?
Och, Cohen gebruikt hem ook tegenwoordig, dus misschien werkt het hier ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
O! Wie zei dan dat geweld tegen supermarkteigenaren een standbeeld verdiende?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?
Godwinnen is hip tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Och, Cohen gebruikt hem ook tegenwoordig, dus misschien werkt het hier ook wel.
Geweld toejuichen ookquote:
quote:[img]h[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/18s.gif[/img] Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?
Dit is engquote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
Je proeft in de mening van sommige users een bepaalde mate van gelatenheid over het bedreigen en plunderen van hardwerkende MKB'ers. Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist. Eventuele risico's bij het uitoefenen van zijn 'métier' dienen wat mij betreft bij de overvaller te liggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O! Wie zei dan dat geweld tegen supermarkteigenaren een standbeeld verdiende?
Het wordt steeds meer gelegitimeerd om dat soort dingen te roepen, dat maakt het echt engquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |