Aah gelukkig!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gelukkig mijd ik de omgang met zulke mensen en heb ik het wel gezellig
Niet aan toegeven. Toch wil ik even melden dat je in dit topic heel goed kan zien welke mensen je in de oorlog kon vertrouwen en wie nietquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
Ik lees in dit topic mensen die geweld verheerlijken richting een bevolkingsgroep. Heeft iemand tips om een Godwin te voorkomen?
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
Ik lees in dit topic mensen die geweld verheerlijken richting een bevolkingsgroep. Heeft iemand tips om een Godwin te voorkomen?
Och, Cohen gebruikt hem ook tegenwoordig, dus misschien werkt het hier ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef JoaC het volgende:
O! Wie zei dan dat geweld tegen supermarkteigenaren een standbeeld verdiende?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?
Godwinnen is hip tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Och, Cohen gebruikt hem ook tegenwoordig, dus misschien werkt het hier ook wel.
Geweld toejuichen ookquote:
quote:[img]h[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/18s.gif[/img] Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vormen supermarkteigenaren nu ook al een bevolkingsgroep?
Dit is engquote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
Je proeft in de mening van sommige users een bepaalde mate van gelatenheid over het bedreigen en plunderen van hardwerkende MKB'ers. Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist. Eventuele risico's bij het uitoefenen van zijn 'métier' dienen wat mij betreft bij de overvaller te liggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O! Wie zei dan dat geweld tegen supermarkteigenaren een standbeeld verdiende?
Het wordt steeds meer gelegitimeerd om dat soort dingen te roepen, dat maakt het echt engquote:
dat doet niemand -.-quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je proeft in de mening van sommige users een bepaalde mate van gelatenheid over het bedreigen en plunderen van hardwerkende MKB'ers. Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist. Eventuele risico's bij het uitoefenen van zijn 'métier' dienen wat mij betreft bij de overvaller te liggen.
Die crimineel zette een pistool op het hoofd van een broodmeisje. En nee, dan kan ik geen seconde om zijn dood wakker liggen.quote:
Lol, met zulke stroman-argumenten wordt het wel héél makkelijk om discussies te winnenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist.
Zwaarder straffen niet, consequent zijn en het niet laten bij enkel de straf maar die jongens in de gaten houden zou al een stuk schelen. (Nogmaals, afkomst maakt me niet uit, jongeren die dit soort dingen uitspoken moet je niet alleen straffen maar ook begeleiden en desnoods uit huis halen.)quote:Op woensdag 15 december 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af nu of mensen hier ook denken dat zwaarder straffen helpt?
HAHA, het is het meisje die pontificaal haar hand opsteekt!!!!!!!quote:
Dan proef je ws verkeerd. Ik zie niemand dat zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je proeft in de mening van sommige users een bepaalde mate van gelatenheid over het bedreigen en plunderen van hardwerkende MKB'ers. Alsof er een soort 'goddelijk recht' bestaat om dergelijke mensen te overvallen, waarbij je als overvaller vooral geen strobreed in de weg gelegd mag worden. Ik vind dat niet juist. Eventuele risico's bij het uitoefenen van zijn 'métier' dienen wat mij betreft bij de overvaller te liggen.
Nonsens. Met dit soort onzin wordt het debat al jaren gevoed. Ik vind dat een ieder het recht heeft zich te verdedigen. Maar verdedigen zal met regelmaat doorslaan naar mishandeling (hij ligt dan toch op de grond) of naar excessiever geweld van de overvaller (als ze terug mogen slaan dan kan ik beter een dubbelloops meenemen)quote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie zei er dat het dat wel was?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind dit geen zinloos geweld...
Niemand, is mijn quote.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zei er dat het dat wel was?
Quote?
Nou, het is in elk geval mooi dat je niet roept dat iedereen die zegt dat het niet een feest is dat die overvaller dood is een linkse boomknuffelaar is die de waarheid niet onder ogen wil zien oid.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Niemand, is mijn quote.
Jij verdedigt de belangen van rovende hordes barbaren. Ik sta pal naast een hardwerkende winkelier als Dick Pak, uit Moerkapelle.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lol, met zulke stroman-argumenten wordt het wel héél makkelijk om discussies te winnen
Simpele retoriek die prijsgeeft dat je alles puur zwart/wit bekijkt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij verdedigt de belangen van rovende hordes barbaren. Ik sta pal naast een hardwerkende winkelier als Dick Pak, uit Moerkapelle.
Als die overvaller 1 van die medewerkers iets had aangedaan, was je dan ook nog steeds tegen geweld jegens die overvallers? zeker als het je eigen personeel/familie zou zijn?quote:
FOK! wordt schreeuwend dommer.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Simpele retoriek die prijsgeeft dat je alles puur zwart/wit bekijkt.
De winkeliers vraagt niet om de overval dus ook niet om geweld te mogen gebruiken.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens heb ik ervaring met geweld (in verschillende vormen) en dan nog zou ik het heel erg hebben gevonden als ik degenen die mij pijn hebben gedaan had gedood. Ook als dat duidelijk noodweer was.
(1 voorbeeldje is toevallig dat iemand me van de trap heeft gegooid, ik kan me zo voorstellen dat ik hem in mijn val meegetrokken zou hebben, niet mijn schuld, weet ik, en toch zou ik er niet blij mee zijn geweest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |