Succes ermee! Ik hoop dat het bij jou wel werktquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster dankt MaJo voor de tip en neemt nu een pilleke in...
ik ga toch voor de black eyed peas - time of my lifequote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
Hierbij mijn nominatie voor slechtste cover van 2010:
Zonder die van WG te luisteren hoop ik dat je gelijk hebt, want dat is zulke enorme bagger, slechter kan toch niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ga toch voor de black eyed peas - time of my life![]()
Hmz, die had ik nog niet gehoord, maar damn die is ook wel tragisch slecht zeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ga toch voor de black eyed peas - time of my life![]()
Zulke mensen moeten een lintje krijgen ipv opgepakt worden zeg.. geez.quote:Dick (62) sloeg overvaller van zich af
Door Gijsbert Termaat en Jenny van der Zijden
MOERKAPPELLE - De 62-jarige Spar-winkelier Dick Pak uit Moerkapelle die gisteren werd overvallen door een 20-jarige Marokkaan, heeft de gewapende dief van zich afgeslagen, waarbij deze van de trap viel en zijn nek brak. De overvaller overleed aan zijn verwondingen.
Twee Marokkaanse overvallers van 19 en 20 jaar drongen de Spar-supermarkt van Dick Pak aan de Dorpsstraat gistermorgen rond halfacht binnen. Het duo verschafte zich de toegang door achter de bakker aan te lopen toen deze net als iedere morgen vers brood kwam brengen. Hierbij kreeg het broodmeisje een pistool tegen haar hoofd.
Vervolgens gingen de twee overvallers de trap op naar het kantoor waar de eigenaar en zijn zoon Joris aan de koffie zaten. De twee moesten onder bedreiging van een pistool de geldlades afgeven. Hierbij werden twee kogels afgevuurd. Pak en zijn zoon werden opgesloten in het kantoor, maar Joris wist een glazen deur in te trappen.
"Toen de politie ter plaatse kwam lag de oudste overvaller meer dood dan levend onder aan de trap", verklaarde een overbuurvrouw gisteravond. Volgens een buurman zou de overvaller bij de val zijn nek hebben gebroken. De politie is de hele dag bezig geweest met sporenonderzoek. "De vier tijdens de overval aanwezige supermarktmedewerkers zijn gisteren allemaal gehoord", zei woordvoerster Nicolette Stoel. "Een van hen zien we als verdachte."
Naar huis gestuurd
De winkelier is na het verhoor wel weer op vrije voeten gesteld en naar huis gestuurd. Het is voor het eerst dat het openbaar ministerie tot deze maatregel overgaat en een burger die een belager verwondt, niet meteen oppakt. Hij kan wel verdacht blijven. Volgens het OM heeft de zaak kenmerken van een noodweersituatie.
Staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie) zei maandag tijdens het Telegraaf Kerstconcert dat dit de nieuwe aanpak van het OM wordt. Iemand die aangevallen wordt door een gewelddadige inbreker of overvaller en zichzelf verdedigt door ook geweld te gebruiken, krijgt voortaan een bijzondere positie. Hij wordt wel als verdachte aangemerkt, maar niet aangehouden door de politie.
De tweede overvaller, die niet gewond raakte, is opgepakt.
Ik heb wel van 0.00 uur tot 3.05 uur aan één stuk door geslapen...quote:Op woensdag 15 december 2010 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Succes ermee! Ik hoop dat het bij jou wel werkt
Je viel er tenminste mee in slaapquote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel van 0.00 uur tot 3.05 uur aan één stuk door geslapen...![]()
Een lintje?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten een lintje krijgen ipv opgepakt worden zeg.. geez.
Ik neig nu naar 'he, alweer?'. Je hebt er wel vaker last van of niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:14 schreef MaJo het volgende:
MeuningVanavond naar Angus en Julia Stone met nem
![]()
Ik heb alleen een blaasontsteking dus ik hoop dat ik niet al te vaak naar het toilet moet
In slaap vallen was niet het probleem de afgelopen weken, was wel steeds midden in de nacht al wakker. Wat dat betreft hebben die Melatonine-pilletjes niets veranderd.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je viel er tenminste mee in slaapBij mij heeft het geen enkel effect. Maar hoe was de rest van de nacht? Misschien moet je er ook nog even aan wennen
Moet Angus en Juul nog steeds checken, zegt me echt helemaal niets...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:14 schreef MaJo het volgende:
MeuningVanavond naar Angus en Julia Stone met nem
![]()
Ik heb alleen een blaasontsteking dus ik hoop dat ik niet al te vaak naar het toilet moet
Het is net als geluk he...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je vanavond nodig moet, gewoon laten lopen.
Lekker warm met de temperaturen vandaag...
Paar keer per jaar jaquote:Op woensdag 15 december 2010 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik neig nu naar 'he, alweer?'. Je hebt er wel vaker last van of niet?
Ik ken dit zo goedquote:Op woensdag 15 december 2010 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In slaap vallen was niet het probleem de afgelopen weken, was wel steeds midden in de nacht al wakker. Wat dat betreft hebben die Melatonine-pilletjes niets veranderd.
De rest van de nacht was lang: draaien, woelen, weer op de klok kijken en uiteindelijk maar weer om 5.00 uur m'n bed uit.
Gelukkig begint volgende week Serious Request en daarna de Top 2000 met allebei ook 's nachts uitzendingen, dan kom ik de nacht dus wel door...![]()
En is er hier dan ook weer een echte nachtploeg...
Denk dat jij het wel mooi vindt eigenlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet Angus en Juul nog steeds checken, zegt me echt helemaal niets...
En als je vanavond nodig moet, gewoon laten lopen.
Lekker warm met de temperaturen vandaag...
Ik ben dus geen dokterloper en wil dus ook niet aan de echte slaaptabletten.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken dit zo goedHeel naar is dat
Mijn ervaring is wel dat je er vaak even doorheen moet en het uiteindelijk wel weer goed komt. Als het echt lang zo blijft kun je ook eens bij de dokter vragen naar bijvoorbeeld oxazepam of diazepam (valium), werkt bij mij als een tiet
Hehe, daar istie, eindelijk.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hehe, daar istie, eindelijk.
En aangezien de TT dat voorschrijft: Vuile kinderlokker, jij smerige kinderwagenduwer, jij, jij...
quote:LEEUWARDEN - In plaats van naar school te gaan, gingen twee meisjes van veertien en vijftien jaar naar de Weaze in Leeuwarden.
Bij wijze van een soort maatschappelijke stage wilden ze een dagje meedraaien met de hoeren.
Een 35-jarige pooier uit Leeuwarden had seks met ze. Volgens de officier van justitie om ze rijp te maken voor het beroep. Tegen de Leeuwarder is vier jaar cel geëist.
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi nieuws: ik kan tot iig 11 januari elke middag hier op mijn portiersplekje zitten!
Met pet, schouderpalletten en slagboomknop?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi nieuws: ik kan tot iig 11 januari elke middag hier op mijn portiersplekje zitten!
En nog even doorwerken, want je bent ook al zo lang niet in Italië geweestquote:Op woensdag 15 december 2010 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, nee helaas niet. Ik hoef niet eens een blouse aan met een v'tje erop... mag gewoon mn eigen kleren aan.
Maar zo fijn.... dit geeft me echt een fijn extra zakcentje aan het eind van het jaar
Kan ik mooi mn tripje naar Londen & Cambridge mee betalen!
Goed punt!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En nog even doorwerken, want je bent ook al zo lang niet in Italië geweest
Heb jij je beveiligingsdiploma danquote:Op woensdag 15 december 2010 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, nee helaas niet. Ik hoef niet eens een blouse aan met een v'tje erop... mag gewoon mn eigen kleren aan.
Nee maar dat heeft de meneer die hier 's ochtends voor vast werkt ook niet, dus blijkbaar doen ze daar niet zo heel moeilijk overquote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb jij je beveiligingsdiploma dan
Doe maar wel, dan staan we niet zo ingemetseldquote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat jij het wel mooi vindt eigenlijk
En dat laatste ga ik maar niet doen
Handigquote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee maar dat heeft de meneer die hier 's ochtends voor vast werkt ook niet, dus blijkbaar doen ze daar niet zo heel moeilijk over
Inderdaadquote:
Ja ik denk dat ze het wat druk hadden met 55.000 kaartenquote:Maarre... Kreeg je ze nu dus pas???
Melkweg grote zaal toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe maar wel, dan staan we niet zo ingemetseld
Yupquote:
Ik ben toch meer een benedenmens maar we kijken wel even wat het handigst isquote:Rechter balkon vooraan bij het podium, heerlijk onder de koelende airco buizen.
Beproefd plekje, ook v.w.b. drank halen (even teruglopen naar achteren en afzakken naar de bar)...
150.000 Kaarten voor U2 waren binnen een week verspreid.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik denk dat ze het wat druk hadden met 55.000 kaarten
Goede mogelijkheidquote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
150.000 Kaarten voor U2 waren binnen een week verspreid.
Heb het idee dat de TNT-stakingen hun tol beginnen te eisen, aangezien ik ook nog steeds op mijn kaarten voor The Specials zit te wachten, die ik ruim anderhalve week geleden heb besteld...
Gokje: Rabobankquote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Handig![]()
Ik had post van mijn bank, dat ik geen recht meer heb op een studentenrekening. Dat zou ik heel handig via internet kunnen omzetten naar een andere rekening. Dus ik dat doen, wil dat nietMoet ik contact opnemen met de bank
Prutsers
Kom, zuipen! Anders droog je nog uit ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef MaJo het volgende:
En ik heb me een partij dorstmaar wil eigenlijk niet al te veel drinken omdat ik sowieso al de hele tijd naar de wc moet
maar goed, het is wel verstandig natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef MaJo het volgende:
En ik heb me een partij dorstmaar wil eigenlijk niet al te veel drinken omdat ik sowieso al de hele tijd naar de wc moet
maar goed, het is wel verstandig natuurlijk.
quote:
Ha, die staat op mijn iPod...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
Een hiaat in mijn dvd collectie. Ik heb Animal House niet. Die wilde ik gaan kijken.
Mazzelpik.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 de onderste graag wil pakken...
Die donkere rij er tussen vind ik maar stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Laten we om 2000 uur even stilstaan bij hen die vandaag gevallen zijn:
Peaceman.Is dit je last post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ga pas slapen na de toespraak van Diaan. Eens zien wat zij gaat zeggen over Peaceman.quote:
De cover zelf vind ik niet eens zo slecht. Als je het origineel niet kent, is dit best lekker.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
Hierbij mijn nominatie voor slechtste cover van 2010:
Nee, geen specifieke reden.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef wyccie het volgende:
MM, is er een specifieke aanleiding geweest om te stoppen met roken?
Als we op Hyves zaten had ik je kudo's gegeven (toch?).
Gewoon een schouderklopje. Nou ja, ik probeer ook maar wat hip te praten.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Nee, geen specifieke reden.
Hyves? Kudo's?![]()
![]()
Ik ben niet van de neuro, maar toevallig zit ik nu wel op die afdeling.quote:Maar jij bent toch van de neuro?
Of heb ik dat voor de zoveelste keer fout gedacht?
Nog steeds zo glad in het oosten? Hier is alles weg.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman is vanmiddag uitgegleden toen hij naar de auto liep en dus gevallen op zn kont en op zn hoofd.
Het is hier inderdaad nog steeds erg glad. Het vriest nu ook alweer een tijdje en er is maandag veel, heel veel, sneeuw gevallen. De strooiwagens konden het ook gewoon niet aan. En morgen krijgen we nog meer.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog steeds zo glad in het oosten? Hier is alles weg.
Heb jij hem inderdaad een kusje op zijn hoofd en kont gegeven?
Let it snow, let it snow, let it snow!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
Teletekst 704. Kans op zon morgen:
0 %
Lekker vooruitzicht.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Let it snow, let it snow, let it snow!
Hier is bijna alles nog wit...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is het wit alweer bijna weg
Ah, en arme Peaceman.....zal morgen wel spierpijn zijn ja!
In dat kader, van de zelfde producer van die top hit waar wyccie ons net nog aan herinnert:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
helemaal niet.. ik moet/wil morgenmiddag nog op visite bij iemand in Duitsland.
Hoi Red. Weltrusten.quote:
Ik heb er nog 3 over (quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, ben nog eventjes wakkerbeetje aan het kijken op dell.com naar laptops
Eentje met een accu die het langer dan 10 minuten volhoudt, en liefst meer dan 60 GBquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 over ()
Zoek je nog wat speciaals?
Ik heb een Toshiba... die vind ik erg goed.. Dell hebben we op het werk, maar daar zijn ze niet erg enthousiast over. Wat ik begrepen ehb, is Asus ook erg goed...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef wyccie het volgende:
Dells zijn best stabiel of niet?
Ik heb een Packard Bell en Acer gehad, die zijn gewoon allerbelabberdst.
Er zit nogal wat verschil in consumenten en zakelijke series bij veel merken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een Toshiba... die vind ik erg goed.. Dell hebben we op het werk, maar daar zijn ze niet erg enthousiast over. Wat ik begrepen ehb, is Asus ook erg goed...
Meteen afkloppen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal niet te hard roepen maar ik ben wel tevreden met m'n packard bell
donequote:
Wacht sowieso tot na 5 januari 2011. Kan je of het nieuwste van het nieuwste kopen, of tegen opruim prijzen de 'oude' voorraad weghalen ergensquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef lubje25 het volgende:
Ik ga over een tijdje ook een labtop kopen dus ik volg dit met interesse
En toen ging die stukquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Probeert te stoppen? Ik ben gestopt!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon een schouderklopje. Nou ja, ik probeer ook maar wat hip te praten.![]()
In ieder geval vind ik het heel bewonderenswaardig dat je serieus probeert te stoppen!
Toch een poging doen: Kan jij verklaren waarom ik last heb van slapeloosheid/na een paar uur al weer klaarwakker ben?quote:Ik ben niet van de neuro, maar toevallig zit ik nu wel op die afdeling.
Dank!!quote:
quote:Peaceman is vanmiddag uitgegleden toen hij naar de auto liep en dus gevallen op zn kont en op zn hoofd. Zn elleboog heeft nog een beetje de val opgevangen, zodat het vallen op zn hoofd nog een beetje meeviel. Hij heeft wel een kleine buil. En morgen flink spierpijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
helemaal niet.. ik moet/wil morgenmiddag nog op visite bij iemand in Duitsland.
Idem hier met m'n oude Dell Latitude 600 nu ere weer een verse HD in zit...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1250861/81b9721d/hebbon_.html
Oh, hoe lang al dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Probeert te stoppen? Ik ben gestopt!!
Ontwenningsverschijnselen. Even doorzetten dus.quote:Toch een poging doen: Kan jij verklaren waarom ik last heb van slapeloosheid/na een paar uur al weer klaarwakker ben?
quote:Heavy smokers often sleep very lightly and have reduced amounts of REM sleep. They also tend to wake up after 3 or 4 hours of sleep due to nicotine withdrawal.
2 Volle weken...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, hoe lang al dan?
Er zijn mensen die na een half jaar toch weer gaan roken, vandaar dat ik het nu nog een poging tot stoppen noem.
Hmmm, nachtbraken terwijl ik moet werken is niet mijn hobby.quote:Ontwenningsverschijnselen. Even doorzetten dus.
Nee, ondanks het slechte slapen, heb ik geen behoefte aan een sigaret.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw, het is gewoon een afkickverschijnsel!
That sucks, want daardoor voel je je waarschijnlijk niet heel tof, waardoor je nóg weer meer trek in een sigaret krijgt.
Nou Wyccie, verklaar dat laatste maar eens...quote:Wel echt heel goed inderdaad dat je bent gestopt MM, een vriend van mij is er een jaar geleden na een operatie ook ineens mee gekapt. Het enige jammere is dat onze enige echt lage bas nu niet meer zo laag kan zingen...
Hij rookte altijd Xenonsigarettenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou Wyccie, verklaar dat laatste maar eens...
Slaap wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef MadMaster het volgende:
En nu snel, de pillen beginnen te werken, geloof ik...
![]()
Slaap lang.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef MadMaster het volgende:
En nu snel, de pillen beginnen te werken, geloof ik...
![]()
Latitude is dan ook de zakelijke serie, die qua bouwkwaliteit en prijs ver van de consumentenlijn af zit. Zeker vroeger.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier met m'n oude Dell Latitude 600 nu ere weer een verse HD in zit...
Het is dan ook mijn 'oude' werk laptop, die ik na afschrijving kon overnemen...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Latitude is dan ook de zakelijke serie, die qua bouwkwaliteit en prijs ver van de consumentenlijn af zit. Zeker vroeger.
quote:
Sterker nog, het was hier vanmorgen 3,7 graden in de plus.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:05 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Amstelveen was niet eens onder nul vanochtend, en geen sneeuw
Ik vind ook dat er altijd snel in de stress wordt geschoten, maar hier is het echt wel glad, koud en veel, heel veel, sneeuw.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, het was hier vanmorgen 3,7 graden in de plus.
Al die paniek altijd als er maar een vlokje sneeuw valt of de temperatuur net onder de 0 duikt.![]()
Er zijn landen waar het tig keer erger is en waar ze ook geen rupsbanden onder hun auto hebben...
En dat is erg? Waar is die 'veel, heel veel sneeuw'?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo ziet het nu hier eruit: mijn uitzicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat is erg? Waar is die 'veel, heel veel sneeuw'?![]()
![]()
Als je auto er zo uit ziet, dan praten we weer verder:
[ afbeelding ]
Ik zit nu op 3TB, maar die 3de die er nu bij is gekomen gaat niet zo hard vol als de rest denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn Acermonitor doet het prima, en de rest van mijn zelf in elkaar geschroefde desktop ook. Heb voorlopig ook nog geen upgrades nodig, ik vermoed dat de eerste upgrade meer harde schijf ruimte gaat zijn. Uiteindelijk heb je 1,5 TB (wat ik nu heb) ook vol
Helemaal eens behalve met het laatstequote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef MaJo het volgende:
Angus en Julia Stone was echt geweldig!
zo mooi! Het was in de rabo zaal van de melkweg en dat beviel erg goed! Mooie zaal en niet zo volgepropt als the max. Alleen wel drama bij de veel te kleine garderobe
![]()
Verder voel ik me best beroerd, hoop dat het morgen weer beter gaat!
Oh jawel, maar ik voel me niet beroerdquote:Op donderdag 16 december 2010 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
Jij hoopt niet dat MaJo zich vandaag beter voelt?
Ah.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik voel me niet beroerd
Ach ik vergeet altijd de flitser uit te zetten, staat standaard aan...quote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is wit
(en flitsen in combinatie met een raam is niet zo'n goed idee)
quote:
Dat ligt hier.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds geen vlokje sneeuw. Waar blijft dat flinke pak wat me nu al een.paar dagen beloofd wordt?
Dat ligt blijkbaar al bij Diaan voor de deur.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds geen vlokje sneeuw. Waar blijft dat flinke pak wat me nu al een.paar dagen beloofd wordt?
Hier ook. Dat gaat glibberen worden vanavond.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Hier is het keihard aan het regenen
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dad goes to a toy store and asks "whats the cost for a barbie doll?"
The salesman says: "we've got:
Gym Barbie 19.95
Volleybal Barbie 19.95
Mall Barbie 19.95
Beach Barbie 19.95
Dancing Barbie 19.95
Divorced Barbie 265.95"
Amazed man asks: "Why divorced barbie costs 265.95? all the rest costs 19.95"
Salesman says: "yes cause divorced Barbie includes:
Ken's Car
Ken's Mansion
Ken's Yacht
Ken's Furniture
Ken's Computer and Ken's friend!"
Het is nu weer aan het sneeuwen.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ligt blijkbaar al bij Diaan voor de deur.
Hier alleen maar regen, veel regenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is nu weer aan het sneeuwen.
Oud maar leukquote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dad goes to a toy store and asks "whats the cost for a barbie doll?"
The salesman says: "we've got:
Gym Barbie 19.95
Volleybal Barbie 19.95
Mall Barbie 19.95
Beach Barbie 19.95
Dancing Barbie 19.95
Divorced Barbie 265.95"
Amazed man asks: "Why divorced barbie costs 265.95? all the rest costs 19.95"
Salesman says: "yes cause divorced Barbie includes:
Ken's Car
Ken's Mansion
Ken's Yacht
Ken's Furniture
Ken's Computer and Ken's friend!"
Hier (Utrecht) ookquote:Op donderdag 16 december 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier alleen maar regen, veel regen
Liever regen dan sneeuw en liever +5 dan -5 in mijn geval hoorquote:
Ach, ik kan er wel van genietenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Liever regen dan sneeuw en liever +5 dan -5 in mijn geval hoor
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier alleen maar regen, veel regen
Ik heb het liever wat warmer, dat werkt een stuk lekkerder en dan doet m'n senseo het tenminstequote:Op donderdag 16 december 2010 13:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, ik kan er wel van genietenHet geeft in elk geval een mooier uitzicht dan die grauwe natte bedoening
Ik ook!!quote:
groot gelijk hoor!!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook!!
Heb nu de auto gepaktslecht, maar ik moest naar de andere kant van de stad, had vanochtend al gewerkt, had buikpijn en honger, en toen ik toch langs huis kwam fietsen dacht ik: schijt, ik doe lekker decadent!
Moet je maar weer in Enschede komen wonen.quote:
Legendarischquote:
Dat komt omdat 'ie zelf natuurlijk nogal klein was...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens net dat 'ie alweer 8 jaar dood is...dacht dat het veel korter geleden was.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat komt omdat 'ie zelf natuurlijk nogal klein was...
Gelukkig is het bijna 16.00 uur...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Beter dan de bedrijfskoffie hierdaar neem ik maar niet teveel van...
De cup-a-soup bevalt wél erg goed!
Ja, ik zei vanochtend nog dat dat zo'n ontzettend goeie reclame is geweest, dat het nog steeds echt een begrip isquote:Op donderdag 16 december 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna 16.00 uur...
Ik ook...was pas om half drie thuis vannachtquote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee, ik begin in te kakken hier...
Toen werd ik net zo'n beetje wakker...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook...was pas om half drie thuis vannacht
Maar wakker worden kost niets. Taxis welquote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen werd ik net zo'n beetje wakker...
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Etcetera het volgende:
De vlag kan nu echt uit
![]()
Post van school, de examencommissie heeft vastgesteld dat ik geslaagd ben![]()
![]()
In maart kan ik m'n diploma ophalen. Dan pas ja.
Kan er nu helemaal niks meer tussenkomen?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Etcetera het volgende:
De vlag kan nu echt uit
![]()
![]()
Dat is niet zo erg want dan heb je aan je diploma toch niets. Veel erger is tegen een boom knallen en je hele leven als een plantje op een bed liggen terwijl je wel "bij" bent.quote:
Laten we maar hopen van niet!quote:
Of datquote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg want dan heb je aan je diploma toch niets. Veel erger is tegen een boom knallen en je hele leven als een plantje op een bed liggen terwijl je wel "bij" bent.
Nope, I'm donequote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen van niet!![]()
Maar verder kan niks het verpesten?
Jaquote:
quote:
quote:
Die moet je dan ook boycotten...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wakker worden kost niets. Taxis wel
Dus 2 uur lopen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet je dan ook boycotten...
De vlag kan nu echt uit
![]()
![]()
Ik heb het gelezen... Ik heb geen zin om een motivatie te bedenken, die heb ik ook niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan, lees even snel de tweet van MissMontreal.
De vlag kan nu echt uit
![]()
![]()
Ik zal nog eens meedenken.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen... Ik heb geen zin om een motivatie te bedenken, die heb ik ook niet echt eigenlijk.
Ik zal nog eens meedenken.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
En Don Diablo kan van mij wel een DJ Masterclass krijgen tegen betaling voor Serious Request 2010...
De vlag kan nu echt uit
![]()
![]()
quote:
Dankquote:
T minus 60 and counting.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
hier ook sneeuw, blijft ook deels liggen. Nu nog wachten tot de treinen ermee stoppen en het verkeer een algeheel infarct beleeft
Nee joh, tot het verkeersinfarct.quote:
Oh. Dat is al begonnenquote:
Pelletkachelquote:Op donderdag 16 december 2010 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Kerst kan beginnen, onze Serious Request kerstmutsen zijn binnen!!
Plus nog ladingen goedbedoelde kerstkaarten, terwijl we al jaren zeggen geen kaarten meer te willen ontvangen (stort het geld maar naar een goed doel) en ze zelf ook niet verzenden.
Oud papierbakvulling dus...
Dat is toch niet nodig? Gewoon erin gooienquote:
Dat mag heulemaal niet, er mag sowieso geen papier in. Dan slaan de vlammen en roet uit de schoorsteen buiten en om dat te voorkomen hebben we nou net die pelletkachel aangeschaft...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig? Gewoon erin gooien
Sterkquote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef De_Hertog het volgende:
Kennen jullie deze al? Landen als karakter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Germany on Vacation
German tourists dig deep holes in Dutch and Danish beaches and steal Beware of Moose signs in Sweden and Norway.
The two things have to be connected somehow, or the world no longer makes sense! D:
Heel netjes. Hoop dat het ook net zo makkelijk is als we richting zomer gaan.quote:
Koffie werkt bij jou zeker niet meer?quote:Hmmm, nachtbraken terwijl ik moet werken is niet mijn hobby.
Avond.quote:
Ik drink liters koffie per dag, doet me niets...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koffie werkt bij jou zeker niet meer?
Ik heb ook wel eens melatonine geprobeerd, hielp niet. Maar misschien heb ik het niet lang genoeg geprobeerd, of is de dosering te laag.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het is echt niet leuk die sneeuw, de straten zijn erg glad. Ik heb net mn ouders uit Duitsland opgehaald van een verjaardag... en dat was niet fijn. Het ziet er wel mooi uit, maar praktisch is het echt niet.
Enne.. ik vind kerstkaarten
Laten we ons maar aanpassen aan de minderheid want dat is goed voor de integratiequote:Agenten krijgen voortaan halal-lunch
IJSSELDELTA/ZWOLLE - Met het oog op moslims in het korps deelt de politie IJsseland voortaan alleen nog lunchpakketjes uit waar geen varkensvlees in zit. "We willen een divers korps zijn", zo klinkt het.
Aanvankelijk bestonden de halal-pakketjes naast de reguliere lunchpakketten, meldt de Stentor.
Volgens een woordvoerder van de politie 'werkte dat echter niet'. Er zou een tekort zijn aan de halal-variant en bovendien zou de middaghap zonder varkensvlees bij de verkeerde mensen terechtkomen.
"We willen een divers korps zijn, dus hou je rekening met elkaar. Meer politiekorpsen doen dit zo."
Nee, omdat je zo..., zo...., zo contra alles bent...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat ik kerstkaarten leuk vind??
Ik hoop dat 'ie in het echt iets groter is...quote:
Elke dag dönner komt je ook je strot uit op den duur...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laten we ons maar aanpassen aan de minderheid want dat is goed voor de integratie
Als je verdomme niet wilt eten wat de pot schaft, neem je je eigen broodje maar mee.
Gewoon elke dag een broodtommeltje meenemen met twee sneetjes wit en een plakje kaas, en een zakje naturel chips voor tussendoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke dag dönner komt je ook je strot uit op den duur...
En wat zou Diaan moeten als ze daar bij de politie zou zitten???
Oh ja, divers korps. Dus we maken een pakket dat zowel voor autochtone als allochtone vleeseters geschikt is!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laten we ons maar aanpassen aan de minderheid want dat is goed voor de integratie
Als je verdomme niet wilt eten wat de pot schaft, neem je je eigen broodje maar mee.
Wisten we al, is ook al gemeld in post #13. Topic is nu toch bijna vol, dus het heeft geen zin meer om te wijzigenquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:08 schreef AryaMehr het volgende:
Enorme faal in de TT. Beschuldigd dus.
Geen reed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 06:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach een d'tje of t'tje meer, wat maakd hed uid.
Goetemorgen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar ja, Scandinavie heeft een autodichtheid dat lager is dan het aantal Elanden
En belachelijk veel elandenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar ja, Scandinavie heeft een autodichtheid die lager is dan het aantal Elanden
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn humeur is alweer wat beter, zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik nog maar 5 en half uur te gaan heb qua werk dit jaar
quote:Redirecting...
Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
En betekend stand-by dat je vaak opgeroepen gaat worden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht.![]()
Moet nog ruim een week officieel, maar ik vrees een stand-by dienst tussen Kerst en Oud & Nieuw...
Ik ben vooral contra sneeuw, in het bijzonder de troep en gladheid die het geeft.. ik ben gewoon geen wintermens. Vanmorgen ook weer glibberen op de fiets. Ik heb daar een hekel aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo..., zo...., zo contra alles bent...
[..]
Yep, 60x60 cm ong.quote:Ik hoop dat 'ie in het echt iets groter is...
Schrijf je 'betekend' nu bewust fout? Zo ja, waarom 'gaat' dan niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En betekend stand-by dat je vaak opgeroepen gaat worden?
Ik pest je maar wat, laat je niet door mij beïnvloeden...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal proberen wat positiever te doen, ik ben eigenlijk ook een heel positief ingesteld persoon...![]()
Fijn dat je doorgeslapen hebt!!
![]()
Nee, niet bewusdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrijf je 'betekend' nu bewust fout? Zo ja, waarom 'gaat' dan niet?
Maar of ik wel of niet vaak opgeroepen kan worden, hangt van een heleboel factoren af, dat kan ik nu nog niet overzien.
Ach, ik vond mezelf de laatste tijd ook wel negatief klinken in posts...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pest je maar wat, laat je niet door mij beïnvloeden...
quote:
En dan vanaf nu weerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, ik vond mezelf de laatste tijd ook wel negatief klinken in posts...![]()
Je bent een ouwe zeurquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, ik vond mezelf de laatste tijd ook wel negatief klinken in posts...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |