Hoi Red. Weltrusten.quote:
Ik heb er nog 3 over (quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, ben nog eventjes wakkerbeetje aan het kijken op dell.com naar laptops
Eentje met een accu die het langer dan 10 minuten volhoudt, en liefst meer dan 60 GBquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 over ()
Zoek je nog wat speciaals?
Ik heb een Toshiba... die vind ik erg goed.. Dell hebben we op het werk, maar daar zijn ze niet erg enthousiast over. Wat ik begrepen ehb, is Asus ook erg goed...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef wyccie het volgende:
Dells zijn best stabiel of niet?
Ik heb een Packard Bell en Acer gehad, die zijn gewoon allerbelabberdst.
Er zit nogal wat verschil in consumenten en zakelijke series bij veel merken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een Toshiba... die vind ik erg goed.. Dell hebben we op het werk, maar daar zijn ze niet erg enthousiast over. Wat ik begrepen ehb, is Asus ook erg goed...
Meteen afkloppen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal niet te hard roepen maar ik ben wel tevreden met m'n packard bell
donequote:
Wacht sowieso tot na 5 januari 2011. Kan je of het nieuwste van het nieuwste kopen, of tegen opruim prijzen de 'oude' voorraad weghalen ergensquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef lubje25 het volgende:
Ik ga over een tijdje ook een labtop kopen dus ik volg dit met interesse
En toen ging die stukquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Probeert te stoppen? Ik ben gestopt!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon een schouderklopje. Nou ja, ik probeer ook maar wat hip te praten.![]()
In ieder geval vind ik het heel bewonderenswaardig dat je serieus probeert te stoppen!
Toch een poging doen: Kan jij verklaren waarom ik last heb van slapeloosheid/na een paar uur al weer klaarwakker ben?quote:Ik ben niet van de neuro, maar toevallig zit ik nu wel op die afdeling.
Dank!!quote:
quote:Peaceman is vanmiddag uitgegleden toen hij naar de auto liep en dus gevallen op zn kont en op zn hoofd. Zn elleboog heeft nog een beetje de val opgevangen, zodat het vallen op zn hoofd nog een beetje meeviel. Hij heeft wel een kleine buil. En morgen flink spierpijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
helemaal niet.. ik moet/wil morgenmiddag nog op visite bij iemand in Duitsland.
Idem hier met m'n oude Dell Latitude 600 nu ere weer een verse HD in zit...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1250861/81b9721d/hebbon_.html
Oh, hoe lang al dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Probeert te stoppen? Ik ben gestopt!!
Ontwenningsverschijnselen. Even doorzetten dus.quote:Toch een poging doen: Kan jij verklaren waarom ik last heb van slapeloosheid/na een paar uur al weer klaarwakker ben?
quote:Heavy smokers often sleep very lightly and have reduced amounts of REM sleep. They also tend to wake up after 3 or 4 hours of sleep due to nicotine withdrawal.
2 Volle weken...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, hoe lang al dan?
Er zijn mensen die na een half jaar toch weer gaan roken, vandaar dat ik het nu nog een poging tot stoppen noem.
Hmmm, nachtbraken terwijl ik moet werken is niet mijn hobby.quote:Ontwenningsverschijnselen. Even doorzetten dus.
Nee, ondanks het slechte slapen, heb ik geen behoefte aan een sigaret.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw, het is gewoon een afkickverschijnsel!
That sucks, want daardoor voel je je waarschijnlijk niet heel tof, waardoor je nóg weer meer trek in een sigaret krijgt.
Nou Wyccie, verklaar dat laatste maar eens...quote:Wel echt heel goed inderdaad dat je bent gestopt MM, een vriend van mij is er een jaar geleden na een operatie ook ineens mee gekapt. Het enige jammere is dat onze enige echt lage bas nu niet meer zo laag kan zingen...
Hij rookte altijd Xenonsigarettenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou Wyccie, verklaar dat laatste maar eens...
Slaap wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef MadMaster het volgende:
En nu snel, de pillen beginnen te werken, geloof ik...
![]()
Slaap lang.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef MadMaster het volgende:
En nu snel, de pillen beginnen te werken, geloof ik...
![]()
Latitude is dan ook de zakelijke serie, die qua bouwkwaliteit en prijs ver van de consumentenlijn af zit. Zeker vroeger.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier met m'n oude Dell Latitude 600 nu ere weer een verse HD in zit...
Het is dan ook mijn 'oude' werk laptop, die ik na afschrijving kon overnemen...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Latitude is dan ook de zakelijke serie, die qua bouwkwaliteit en prijs ver van de consumentenlijn af zit. Zeker vroeger.
quote:
Sterker nog, het was hier vanmorgen 3,7 graden in de plus.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:05 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Amstelveen was niet eens onder nul vanochtend, en geen sneeuw
Ik vind ook dat er altijd snel in de stress wordt geschoten, maar hier is het echt wel glad, koud en veel, heel veel, sneeuw.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, het was hier vanmorgen 3,7 graden in de plus.
Al die paniek altijd als er maar een vlokje sneeuw valt of de temperatuur net onder de 0 duikt.![]()
Er zijn landen waar het tig keer erger is en waar ze ook geen rupsbanden onder hun auto hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |