Gelukkig is het bijna 16.00 uur...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Beter dan de bedrijfskoffie hierdaar neem ik maar niet teveel van...
De cup-a-soup bevalt wél erg goed!
Ja, ik zei vanochtend nog dat dat zo'n ontzettend goeie reclame is geweest, dat het nog steeds echt een begrip isquote:Op donderdag 16 december 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna 16.00 uur...
Ik ook...was pas om half drie thuis vannachtquote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee, ik begin in te kakken hier...
Toen werd ik net zo'n beetje wakker...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook...was pas om half drie thuis vannacht
Maar wakker worden kost niets. Taxis welquote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen werd ik net zo'n beetje wakker...
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Etcetera het volgende:
De vlag kan nu echt uit
![]()
Post van school, de examencommissie heeft vastgesteld dat ik geslaagd ben![]()
![]()
In maart kan ik m'n diploma ophalen. Dan pas ja.
Kan er nu helemaal niks meer tussenkomen?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Etcetera het volgende:
De vlag kan nu echt uit
![]()
![]()
Dat is niet zo erg want dan heb je aan je diploma toch niets. Veel erger is tegen een boom knallen en je hele leven als een plantje op een bed liggen terwijl je wel "bij" bent.quote:
Laten we maar hopen van niet!quote:
Of datquote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg want dan heb je aan je diploma toch niets. Veel erger is tegen een boom knallen en je hele leven als een plantje op een bed liggen terwijl je wel "bij" bent.
Nope, I'm donequote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen van niet!![]()
Maar verder kan niks het verpesten?
Jaquote:
quote:
quote:
Die moet je dan ook boycotten...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wakker worden kost niets. Taxis wel
Dus 2 uur lopen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet je dan ook boycotten...
De vlag kan nu echt uit
![]()
![]()
Ik heb het gelezen... Ik heb geen zin om een motivatie te bedenken, die heb ik ook niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan, lees even snel de tweet van MissMontreal.
De vlag kan nu echt uit
![]()
![]()
Ik zal nog eens meedenken.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen... Ik heb geen zin om een motivatie te bedenken, die heb ik ook niet echt eigenlijk.
Ik zal nog eens meedenken.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
En Don Diablo kan van mij wel een DJ Masterclass krijgen tegen betaling voor Serious Request 2010...
De vlag kan nu echt uit
![]()
![]()
quote:
Dankquote:
T minus 60 and counting.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
hier ook sneeuw, blijft ook deels liggen. Nu nog wachten tot de treinen ermee stoppen en het verkeer een algeheel infarct beleeft
Nee joh, tot het verkeersinfarct.quote:
Oh. Dat is al begonnenquote:
Pelletkachelquote:Op donderdag 16 december 2010 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Kerst kan beginnen, onze Serious Request kerstmutsen zijn binnen!!
Plus nog ladingen goedbedoelde kerstkaarten, terwijl we al jaren zeggen geen kaarten meer te willen ontvangen (stort het geld maar naar een goed doel) en ze zelf ook niet verzenden.
Oud papierbakvulling dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |