En dat is erg? Waar is die 'veel, heel veel sneeuw'?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo ziet het nu hier eruit: mijn uitzicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat is erg? Waar is die 'veel, heel veel sneeuw'?![]()
![]()
Als je auto er zo uit ziet, dan praten we weer verder:
[ afbeelding ]
Ik zit nu op 3TB, maar die 3de die er nu bij is gekomen gaat niet zo hard vol als de rest denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn Acermonitor doet het prima, en de rest van mijn zelf in elkaar geschroefde desktop ook. Heb voorlopig ook nog geen upgrades nodig, ik vermoed dat de eerste upgrade meer harde schijf ruimte gaat zijn. Uiteindelijk heb je 1,5 TB (wat ik nu heb) ook vol
Helemaal eens behalve met het laatstequote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef MaJo het volgende:
Angus en Julia Stone was echt geweldig!
zo mooi! Het was in de rabo zaal van de melkweg en dat beviel erg goed! Mooie zaal en niet zo volgepropt als the max. Alleen wel drama bij de veel te kleine garderobe
![]()
Verder voel ik me best beroerd, hoop dat het morgen weer beter gaat!
Oh jawel, maar ik voel me niet beroerdquote:Op donderdag 16 december 2010 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
Jij hoopt niet dat MaJo zich vandaag beter voelt?
Ah.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik voel me niet beroerd
Ach ik vergeet altijd de flitser uit te zetten, staat standaard aan...quote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is wit
(en flitsen in combinatie met een raam is niet zo'n goed idee)
quote:
Dat ligt hier.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds geen vlokje sneeuw. Waar blijft dat flinke pak wat me nu al een.paar dagen beloofd wordt?
Dat ligt blijkbaar al bij Diaan voor de deur.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds geen vlokje sneeuw. Waar blijft dat flinke pak wat me nu al een.paar dagen beloofd wordt?
Hier ook. Dat gaat glibberen worden vanavond.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Hier is het keihard aan het regenen
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dad goes to a toy store and asks "whats the cost for a barbie doll?"
The salesman says: "we've got:
Gym Barbie 19.95
Volleybal Barbie 19.95
Mall Barbie 19.95
Beach Barbie 19.95
Dancing Barbie 19.95
Divorced Barbie 265.95"
Amazed man asks: "Why divorced barbie costs 265.95? all the rest costs 19.95"
Salesman says: "yes cause divorced Barbie includes:
Ken's Car
Ken's Mansion
Ken's Yacht
Ken's Furniture
Ken's Computer and Ken's friend!"
Het is nu weer aan het sneeuwen.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ligt blijkbaar al bij Diaan voor de deur.
Hier alleen maar regen, veel regenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is nu weer aan het sneeuwen.
Oud maar leukquote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dad goes to a toy store and asks "whats the cost for a barbie doll?"
The salesman says: "we've got:
Gym Barbie 19.95
Volleybal Barbie 19.95
Mall Barbie 19.95
Beach Barbie 19.95
Dancing Barbie 19.95
Divorced Barbie 265.95"
Amazed man asks: "Why divorced barbie costs 265.95? all the rest costs 19.95"
Salesman says: "yes cause divorced Barbie includes:
Ken's Car
Ken's Mansion
Ken's Yacht
Ken's Furniture
Ken's Computer and Ken's friend!"
Hier (Utrecht) ookquote:Op donderdag 16 december 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier alleen maar regen, veel regen
Liever regen dan sneeuw en liever +5 dan -5 in mijn geval hoorquote:
Ach, ik kan er wel van genietenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Liever regen dan sneeuw en liever +5 dan -5 in mijn geval hoor
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier alleen maar regen, veel regen
Ik heb het liever wat warmer, dat werkt een stuk lekkerder en dan doet m'n senseo het tenminstequote:Op donderdag 16 december 2010 13:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, ik kan er wel van genietenHet geeft in elk geval een mooier uitzicht dan die grauwe natte bedoening
Ik ook!!quote:
groot gelijk hoor!!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook!!
Heb nu de auto gepaktslecht, maar ik moest naar de andere kant van de stad, had vanochtend al gewerkt, had buikpijn en honger, en toen ik toch langs huis kwam fietsen dacht ik: schijt, ik doe lekker decadent!
Moet je maar weer in Enschede komen wonen.quote:
Legendarischquote:
Dat komt omdat 'ie zelf natuurlijk nogal klein was...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens net dat 'ie alweer 8 jaar dood is...dacht dat het veel korter geleden was.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat komt omdat 'ie zelf natuurlijk nogal klein was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |