Dat is toch niet nodig? Gewoon erin gooienquote:
Dat mag heulemaal niet, er mag sowieso geen papier in. Dan slaan de vlammen en roet uit de schoorsteen buiten en om dat te voorkomen hebben we nou net die pelletkachel aangeschaft...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig? Gewoon erin gooien
Sterkquote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef De_Hertog het volgende:
Kennen jullie deze al? Landen als karakter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Germany on Vacation
German tourists dig deep holes in Dutch and Danish beaches and steal Beware of Moose signs in Sweden and Norway.
The two things have to be connected somehow, or the world no longer makes sense! D:
Heel netjes. Hoop dat het ook net zo makkelijk is als we richting zomer gaan.quote:
Koffie werkt bij jou zeker niet meer?quote:Hmmm, nachtbraken terwijl ik moet werken is niet mijn hobby.
Avond.quote:
Ik drink liters koffie per dag, doet me niets...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koffie werkt bij jou zeker niet meer?
Ik heb ook wel eens melatonine geprobeerd, hielp niet. Maar misschien heb ik het niet lang genoeg geprobeerd, of is de dosering te laag.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het is echt niet leuk die sneeuw, de straten zijn erg glad. Ik heb net mn ouders uit Duitsland opgehaald van een verjaardag... en dat was niet fijn. Het ziet er wel mooi uit, maar praktisch is het echt niet.
Enne.. ik vind kerstkaarten
Laten we ons maar aanpassen aan de minderheid want dat is goed voor de integratiequote:Agenten krijgen voortaan halal-lunch
IJSSELDELTA/ZWOLLE - Met het oog op moslims in het korps deelt de politie IJsseland voortaan alleen nog lunchpakketjes uit waar geen varkensvlees in zit. "We willen een divers korps zijn", zo klinkt het.
Aanvankelijk bestonden de halal-pakketjes naast de reguliere lunchpakketten, meldt de Stentor.
Volgens een woordvoerder van de politie 'werkte dat echter niet'. Er zou een tekort zijn aan de halal-variant en bovendien zou de middaghap zonder varkensvlees bij de verkeerde mensen terechtkomen.
"We willen een divers korps zijn, dus hou je rekening met elkaar. Meer politiekorpsen doen dit zo."
Nee, omdat je zo..., zo...., zo contra alles bent...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat ik kerstkaarten leuk vind??
Ik hoop dat 'ie in het echt iets groter is...quote:
Elke dag dönner komt je ook je strot uit op den duur...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laten we ons maar aanpassen aan de minderheid want dat is goed voor de integratie
Als je verdomme niet wilt eten wat de pot schaft, neem je je eigen broodje maar mee.
Gewoon elke dag een broodtommeltje meenemen met twee sneetjes wit en een plakje kaas, en een zakje naturel chips voor tussendoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke dag dönner komt je ook je strot uit op den duur...
En wat zou Diaan moeten als ze daar bij de politie zou zitten???
Oh ja, divers korps. Dus we maken een pakket dat zowel voor autochtone als allochtone vleeseters geschikt is!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laten we ons maar aanpassen aan de minderheid want dat is goed voor de integratie
Als je verdomme niet wilt eten wat de pot schaft, neem je je eigen broodje maar mee.
Wisten we al, is ook al gemeld in post #13. Topic is nu toch bijna vol, dus het heeft geen zin meer om te wijzigenquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:08 schreef AryaMehr het volgende:
Enorme faal in de TT. Beschuldigd dus.
Geen reed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 06:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach een d'tje of t'tje meer, wat maakd hed uid.
Goetemorgen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar ja, Scandinavie heeft een autodichtheid dat lager is dan het aantal Elanden
En belachelijk veel elandenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar ja, Scandinavie heeft een autodichtheid die lager is dan het aantal Elanden
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn humeur is alweer wat beter, zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik nog maar 5 en half uur te gaan heb qua werk dit jaar
quote:Redirecting...
Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
En betekend stand-by dat je vaak opgeroepen gaat worden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht.![]()
Moet nog ruim een week officieel, maar ik vrees een stand-by dienst tussen Kerst en Oud & Nieuw...
Ik ben vooral contra sneeuw, in het bijzonder de troep en gladheid die het geeft.. ik ben gewoon geen wintermens. Vanmorgen ook weer glibberen op de fiets. Ik heb daar een hekel aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo..., zo...., zo contra alles bent...
[..]
Yep, 60x60 cm ong.quote:Ik hoop dat 'ie in het echt iets groter is...
Schrijf je 'betekend' nu bewust fout? Zo ja, waarom 'gaat' dan niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En betekend stand-by dat je vaak opgeroepen gaat worden?
Ik pest je maar wat, laat je niet door mij beïnvloeden...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal proberen wat positiever te doen, ik ben eigenlijk ook een heel positief ingesteld persoon...![]()
Fijn dat je doorgeslapen hebt!!
![]()
Nee, niet bewusdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrijf je 'betekend' nu bewust fout? Zo ja, waarom 'gaat' dan niet?
Maar of ik wel of niet vaak opgeroepen kan worden, hangt van een heleboel factoren af, dat kan ik nu nog niet overzien.
Ach, ik vond mezelf de laatste tijd ook wel negatief klinken in posts...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pest je maar wat, laat je niet door mij beïnvloeden...
quote:
En dan vanaf nu weerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, ik vond mezelf de laatste tijd ook wel negatief klinken in posts...![]()
Je bent een ouwe zeurquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, ik vond mezelf de laatste tijd ook wel negatief klinken in posts...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |