abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89906206
@ Cobra Ra topic geopend
pi_89906250
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 08:19 schreef Clan het volgende:
@ Cobra Ra topic geopend
Dank je wel! ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89906284
Was een intens werk met inscannen, zelfs mijn nieuwe computer trekt die vele MB's amper, hoop niet dat het openen te traag gaat. Rechtsonder klikken, dan kun je de pagina lezen.
pi_89906656
Morge! :W
Er was eens....
pi_89906670
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Maitje het volgende:
Morge! :W
Goeiemorgen lieve Maitje. :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89906680
Goedemorgen Maitje :)
pi_89906898
om ff verder te gaan op focking hell, youtube/uitzending gemist gaat ook niet werken. Zelf fok openen duurt al allejezus lang. wij hebben alleen internet op de werkplek, en dan nog langzamer dan in nederland.

represto staat ook ergens online, kan ik om dezelfde reden ook niet zien :X

gisteren was ik op een ander kamp, en voor het eerst in 7 weken weer van een gewoon bord en met normaal bestek gegeten ipv wegwerp rommel :Y)
pi_89906927
Fokking Hell staat niet op uitzendinggemist en maar kleine stukjes op jouwbuis.
pi_89906949
Ook goed, als dat wel t geval was had ik dr nog niks aan gehad :P
pi_89907254
@Bouke
Ik heb Restrepo hier op dvd, als je daar een dvd spelert heb wil ik hem best naar je toe sturen?
Er was eens....
pi_89907363
Gisteren met een oud buurmeisje zitten "praten". Zij was gezakt voor de medische keuring bij de KL, is toen gaan solliciteren bij de politie.
Nu moet ik zeggen dat toen ik aan het beslissen was of ik def wilde of heel wat anders, de politie ook op mijn lijstje stond. Laat ik eerlijk zijn, ik zou dat veel liever doen als billen wassen in het ziekenhuis. :').

Frustrerend!
Er was eens....
pi_89907568
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Gisteren met een oud buurmeisje zitten "praten". Zij was gezakt voor de medische keuring bij de KL, is toen gaan solliciteren bij de politie.
Nu moet ik zeggen dat toen ik aan het beslissen was of ik def wilde of heel wat anders, de politie ook op mijn lijstje stond. Laat ik eerlijk zijn, ik zou dat veel liever doen als billen wassen in het ziekenhuis. :').

Frustrerend!
Maar dat is plan C. Waar is plan B gebleven?
pi_89907576
:W
pi_89907594
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef EllaN het volgende:
Mogguh EllaN. :W
pi_89907672
Heb ik nog iets gemist :)?
pi_89907688
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Maar dat is plan C. Waar is plan B gebleven?
Plan B zou eigenlijk 2 jarige opleiding worden tot verpleegkundige en dan als nog amver doen. Alleen kom ik hoogstwaarschijnlijk niet in aanmerking voor de 2 jarige opleiding omdat ik dan een big registratie mis.
Dus dan moet ik 4 jaar studeren (welliswaar werken en leren) en ik weet niet of ik daar wel zo zin in heb om dat op die manier te doen.

Daarbij denk ik dat ik ik liever politiewerk doe dan billenwassen.

Goed, moet eerst nog van alles uitzoeken. En het komt uiteraard niet 1,2,3 uit de luchtvallen :).

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef EllaN het volgende:
Hooi EllaN
Er was eens....
pi_89907753
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:39 schreef Maitje het volgende:

Goed, moet eerst nog van alles uitzoeken. En het komt uiteraard niet 1,2,3 uit de luchtvallen :).

Goed zo! Daar kunnen sommigen in de SC een voorbeeld aan nemen! ;)

Maar dan wel meteen solliciteren voor hoofdagent!
pi_89907769
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:38 schreef EllaN het volgende:
Heb ik nog iets gemist :)?
Een rel over een hondje geloof ik. ;)
pi_89907825
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Een rel over een hondje geloof ik. ;)
Ah die heb ik nog meegekregen haha.

Klinkt verstandig Maitje. Goed jouw opties afwegen :). Ook al maak je uiteindelijk een besluit, waar je toch niet heel blij mee bent; je bent nog jong dus alles kan nog ;).
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:50:35 #20
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89907933
Goeiesmorgens.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89908085
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:50 schreef Vortix het volgende:
Goeiesmorgens.
Goedemorgen :)
pi_89908614
Goeiemorgen DEF. :O

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:

Frustrerend!
Politiekeuring is wel pret overigens: Als ze denken dat je levenservaring mist word je gewoon afgekeurd, en ze zeuren om de kleinste dingen.

Ben zelf afgekeurd ervoor omdat ze vond dat ik te ver weg woonde en daardoor de opleiding niet zou afmaken.. terwijl ze me wel vertelde dat alles voor de rest gewoon perfect was :').

Let wel op: er zijn momenteel ook bij de politie niet echt veel vacatures vrij, en al helemaal niet in de provincie utrecht.

http://www.kombijdepoliti(...)atures&se=vac_uitgeb

Haaglanden etc.. wil misschien nog wel lukken, maar dan ga je dus wel verhuizen: En je zit niet intern op de politie-academie, houd daar dus rekening mee!

En: toen ik gekeurd werd was er sprake van een regeling dat je maar 50% van je salaris kreeg op de academie dagen, dus dat is misschien 400 euro.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_89908796
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Goed zo! Daar kunnen sommigen in de SC een voorbeeld aan nemen! ;)

Maar dan wel meteen solliciteren voor hoofdagent!
Gehehe, nee dan gewoon eerst agent :P.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:46 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ah die heb ik nog meegekregen haha.

Klinkt verstandig Maitje. Goed jouw opties afwegen :). Ook al maak je uiteindelijk een besluit, waar je toch niet heel blij mee bent; je bent nog jong dus alles kan nog ;).
Nou, ik moet juist een "goed" besluit maken :P. Dus eerst gewoon alles uitzoeken hoe of wat.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Vronsky het volgende:
Goeiemorgen DEF. :O

[..]

Politiekeuring is wel pret overigens: Als ze denken dat je levenservaring mist word je gewoon afgekeurd, en ze zeuren om de kleinste dingen.

Ben zelf afgekeurd ervoor omdat ze vond dat ik te ver weg woonde en daardoor de opleiding niet zou afmaken.. terwijl ze me wel vertelde dat alles voor de rest gewoon perfect was :').

Let wel op: er zijn momenteel ook bij de politie niet echt veel vacatures vrij, en al helemaal niet in de provincie utrecht.

http://www.kombijdepoliti(...)atures&se=vac_uitgeb

Haaglanden etc.. wil misschien nog wel lukken, maar dan ga je dus wel verhuizen: En je zit niet intern op de politie-academie, houd daar dus rekening mee!

En: toen ik gekeurd werd was er sprake van een regeling dat je maar 50% van je salaris kreeg op de academie dagen, dus dat is misschien 400 euro.
Nou, ik ken 2 mensen die beide in Amsterdam hebben gesolliciteerd en beide hier in Amersfoort wonen en gewoon beide zijn aangenomen :P.

En ik geloof dat het nu 75% uitbetaald is. Maar zoals ik al zei. Ik ga het eerst uitzoeken :).
Er was eens....
pi_89908991
Zoek dan ook de trajecten uit. ;)

Kijk maar eens naar de verschillen tussen de trajecten van agent en hoofdagent.
pi_89909090
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:26 schreef Cobra4 het volgende:
Zoek dan ook de trajecten uit. ;)

Kijk maar eens naar de verschillen tussen de trajecten van agent en hoofdagent.
Ga ik zeker doen. ;)
Er was eens....
pi_89909134
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen. ;)
^O^
pi_89911857
Vraagje: als je het schema van de voorbereiding op de ECO volgt (en hem natuurlijk al minstens een keer hebt doorlopen), moet je dan genoeg kracht hebben om cluster 4 te halen tijdens de keuring? De meningen zijn namelijk verdeeld op de verschillende fora of het verstandig is erbij te gaan fitnessen.

In het schema train je ook meer je krachtuithoudingsvermogen dan de 'piekkracht' (zelf bedachte term), terwijl dat laatste wordt gemeten tijdens de krachttest.

http://www.korpscommandot(...)ingsschema_KCT_3.pdf
pi_89911938
Ik zeg: beiden.

Maar let er wel op dat je dankzij pullups echt BERESTERK word.
Dat is een erg mooie combinatie van 'piekkracht' en uithoudingsvermogen.

Ga maar uit van 10-15 pullups als je vol die cluster 4 wilt halen.

Alleen combineer het wel met krachttraining in de sportschool.
pi_89913481
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.

Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.

Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.

Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.

Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.

Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.

Ik kreeg zelfs te horen van het schoolhoofd dat ik maar niet meer moest komen!

:{
pi_89913531
Wtf..

Wat voor een achterlijke school is dat?
Ziehier het effect van al dat gebeuren over die pedofilie zaken de laatste tijd.. mensen gaan dingen zien die er niet zijn.

Ohja, en elke pedofiel is in bezit van een iPad. :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:49:40 #31
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89913630
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.

Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.

Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.

Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.

Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.

Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.

-O-
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89913632
Dat MEEN je niet :(?!
pi_89913701
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:49 schreef EllaN het volgende:
Dat MEEN je niet :(?!
Yep, ik meen het.
pi_89913720
lekker dan! en die directeur die moet zn ogen uit zn kop schamen! Brief richting de gemeente of wie dr ook maar de leiding over die school heeft(boven die directeur).
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:52:39 #35
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_89913723
Op zich na dat pedo-schandaal kan ik het mij ergens wel voorstellen dat men extra alert is, maar die reactie van dat schoolhoofd? Ik had hem de huid vol gescholden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_89913860
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:45 schreef Vronsky het volgende:
Wtf..

Wat voor een achterlijke school is dat?
Ziehier het effect van al dat gebeuren over die pedofilie zaken de laatste tijd.. mensen gaan dingen zien die er niet zijn.

Ohja, en elke pedofiel is in bezit van een iPad. :')
Juist. Ik zou overmorgen met hem gaan zwemmen. Maar ik weet niet of dat nog een goed plan is.
pi_89913881
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Op zich na dat pedo-schandaal kan ik het mij ergens wel voorstellen dat men extra alert is, maar die reactie van dat schoolhoofd? Ik had hem de huid vol gescholden.
Ik ben netjes gebleven omdat mijn neefje erbij was.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:59:10 #38
110987 ErwinRommel
pi_89913934
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik ben netjes gebleven omdat mijn neefje erbij was.
Ja, ok. Snap ik.
Anyway, bizarre weer zeg.
En gewoon gaan zwemmen met je neefje.
pi_89913980
Ik zou ook gewoon gaan als ik jou was.. wat willen ze doen?

En als er problemen zijn is er altijd nog de DEF knokploeg. :Y
(Ik wil die man van die vrouw wel ontmoeten die jou dood zou moeten slaan. :') )
pi_89913985
quote:

Godskolere wat een lef. -O-
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_89914052
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja, ok. Snap ik.
Anyway, bizarre weer zeg.
En gewoon gaan zwemmen met je neefje.
Het gaat mij meer om mijn neefje. Hoe zal hij zich voelen als dit ook in het zwembad zou gebeuren?
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:04:20 #42
110987 ErwinRommel
pi_89914126
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om mijn neefje. Hoe zal hij zich voelen als dit ook in het zwembad zou gebeuren?
Daar heb je idd wel gelijk in ja. Bepraat het anders met je zus.
pi_89914327
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Daar heb je idd wel gelijk in ja. Bepraat het anders met je zus.
Zij gaat zo eerst naar die school.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:10:03 #44
110987 ErwinRommel
pi_89914348
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zij gaat zo eerst naar die school.
Ahh, ok.
pi_89914874
pfff lekker is dat :{
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_89915190
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:24 schreef m.k het volgende:
pfff lekker is dat :{
Correct. ;(
pi_89915515
That's it. Mijn zusje heeft net het zelfde "advies" van het schoolhoofd gekregen. Ik heb nu een afspraak staan bij de politie om aangifte te doen van alles wat in dit geval mogelijk is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89915590
en terecht, wat een simpele mongolen ;(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_89915729
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
That's it. Mijn zusje heeft net het zelfde "advies" van het schoolhoofd gekregen. Ik heb nu een afspraak staan bij de politie om aangifte te doen van alles wat in dit geval mogelijk is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht!

Wat een domme, koppige, kwaaddenkende mensen heb je toch in dit land zeg. Mijn bek valt open.
pi_89916488
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef CpV het volgende:

[..]

Terecht!

Wat een domme, koppige, kwaaddenkende mensen heb je toch in dit land zeg. Mijn bek valt open.
Lang leve de media. :X
pi_89917146
Er lopen hier buiten tokkies in half GVT. ;(
pi_89917179
Ik zeg doen :D.
pi_89917362
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:20 schreef Vronsky het volgende:
Er lopen hier buiten tokkies in half GVT. ;(
Schreeuw ze in de houding en geef ze straf exercitie.
pi_89917368
Wat is een eipet? :@

Het raarste vind ik die ouders nog wel. De school is allicht gewoon alert, soit, was zo opgelost met de politie. Maar die ouders.. tuig van tegenwoordig.
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_89917412
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:20 schreef AchJa het volgende:
Wat voor fucking klapjosti is dat schoolhoofd?

Zullen we hem opwachten bij het fietsenhok? :P
Ik heb anoniem vernomen dat de Politie dat ook wel wil doen.
pi_89917489
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef hcwp het volgende:
Wat is een eipet? :@

Het raarste vind ik die ouders nog wel. De school is allicht gewoon alert, soit, was zo opgelost met de politie. Maar die ouders.. tuig van tegenwoordig.
Een ipad. ;)

En dat met de school is niet opgelost.
pi_89917558
Nou zeg cobra! Wat een eikels!
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:34:28 #59
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89917772
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Cobra4 het volgende:

SPOILER
Wat een fucking idioten. Ik weet niet hou oud je neefje is, maar om een klein jochie weg te trekken bij al zijn vriendjes en kennissen is een opvoedkundig kutidee.

Fijne school zeg.
pi_89917881
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:29 schreef Maitje het volgende:
Nou zeg cobra! Wat een eikels!
Eens. Zwaar klote. :{
pi_89918002
cobra, neem een koffie een peuk luister wat naar the cure en ga dan beslissingen maken ;)
pi_89918109
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef m.k het volgende:
coba, neem een koffie een peuk luister wat naar the cure en ga dan beslissingen maken ;)
Ik neem een borrel, een peuk, luister naar The Cure, denk ondertussen aan Maitje, ga vervolgens snurken en bepaal overmorgen na het gesprek met de Politie over hoe en wat. ;)
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:47:30 #63
110987 ErwinRommel
pi_89918336
YES!!!! Mijn cadeautje van Lotusss is binnen :)
pi_89918558
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
YES!!!! Mijn cadeautje van Lotusss is binnen :)
Een predictor met een blauwe verkleuring?
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:54:04 #65
110987 ErwinRommel
pi_89918613
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Een predictor met een blauwe verkleuring?
whehehe :D
Nee, gelukkig niet ;)
pi_89918965
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:42 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik neem een borrel, een peuk, luister naar The Cure, denk ondertussen aan Maitje, ga vervolgens snurken en bepaal overmorgen na het gesprek met de Politie over hoe en wat. ;)
goed plan ^O^
pi_89919062
Vergroting Reservisten bestand, gelijkstelling diploma NLDA, Uitbesteding onderhoud materialen en inkrimping staven aangenomen in de Tweede Kamer.
pi_89919107
Schadeloostelling Veteranen verworpen.
pi_89919143
Onafhankelijke inspectie voor Defensie verworpen.
pi_89919209
Geen bezuinigingen op innovatie Defensie aangenomen.
pi_89919231
Zakgeld voor cadetten aangenomen!
pi_89919271
Uitstel aankoop 2de testtoestel JSF verworpen
pi_89919288
Mariniers op koopvaardij schepen aangenomen!!!
pi_89919341
Alle bovenstaande resultaten net waargenomen op politiek.24 live uitzending uit de Tweede Kamer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cobra4 op 14-12-2010 15:30:31 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:14:47 #75
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89919457
Staat een hoop goeds tussen. En een hoop kutzooi.
pi_89919471
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:05 schreef Cobra4 het volgende:
Vergroting Reservisten bestand
Nou ben benieuwd dan nadat we een half jaar stil hebben gelegen door een tekort aan budget...
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:15:13 #77
110987 ErwinRommel
pi_89919472
Morgen btw een gesprek met de D66 defensie-woordvoerdster om 15:00. (telefonetisch, dat dan weer wel)
pi_89919535
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen btw een gesprek met de D66 defensie-woordvoerdster om 15:00. (telefonetisch, dat dan weer wel)
Wij willen een uitgewerkt verslag. :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:17:00 #79
110987 ErwinRommel
pi_89919545
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:16 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Wij willen een uitgewerkt verslag. :)
Dat zal ik posten ;)
pi_89919684
Wauw!! Kamerleden op wachtgeld moeten werken voor de samenleving. Net aangenomen in de Tweede Kamer.
pi_89920394
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw!! Kamerleden op wachtgeld moeten werken voor de samenleving. Net aangenomen in de Tweede Kamer.
hoppa gemeente jas aan en harken die bloemperken :P
pi_89920708
Vronsky, bedankt voor het advies. Misschien toch maar een dag erbij fitnessen, daar moeten we dan maar tijd voor maken.

Vortix, wat fitnesste jij ook voor je VFB?

Cobra: lekker dan. Wat stond er in je spoiler, ik kan ze hier niet zien (ik kan ook niet quoten). Zo te lezen was de reactie van het schoolhoofd niet helemaal oké.
pi_89920759
Ik kan niet eens editten. Internet Explorer :').
pi_89920936
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:10 schreef Cobra4 het volgende:
Get Some!
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:05:52 #85
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89921529
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:43 schreef Sloggi het volgende:

Vortix, wat fitnesste jij ook voor je VFB?

Twee keer per week twee uur fitnessen , drie keer per week hardlopen.
pi_89921610
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef hcwp het volgende:

[..]

Get Some!
Het zou eens tijd worden!!
pi_89921807
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zakgeld voor cadetten aangenomen!
Oh schijt. Hoelang zou het duren voordat zoiets ingevoerd wordt?
pi_89921864
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 16:13 schreef Cesp het volgende:

[..]

Oh schijt. Hoelang zou het duren voordat zoiets ingevoerd wordt?
Als het aan het kabinet ligt krijgen langmodel cadetten sinds gisteren zakgeld.
pi_89921882
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:10 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is wel prima. Hoop dat (8> een rondje mee mag.
pi_89921926
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 16:15 schreef EllaN het volgende:

[..]

En ik hoop dat er dan een ALOO nodig is. Dan mag ik ook mee. :)
pi_89922163
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En ik hoop dat er dan een ALOO nodig is. Dan mag ik ook mee. :)
Zou grappig zijn als jullie samen gaan :D. Dan zie je wellicht een foto van mij hangen zonder dat je weet dat ik het ben.
pi_89922302
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:15 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ben dus wel benieuwd of ze volk van de MSO gaan meesturen of van een Marnsbat.
pi_89922394
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Bedenk je eens hoeveel schepen er dan gaan varen zonder convooi. En hoeveel mensen daarvoor nodig zijn. ;)
pi_89922405
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Wellicht beiden.
pi_89922433
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef EllaN het volgende:

[..]

Zou grappig zijn als jullie samen gaan :D. Dan zie je wellicht een foto van mij hangen zonder dat je weet dat ik het ben.
Is dat een pluspunt dan! :P
pi_89922472
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Bedenk je eens hoeveel schepen er dan gaan varen zonder convooi. En hoeveel mensen daarvoor nodig zijn. ;)
Dus.. op een bepaald moment gaat het volledige Korps Mariniers op bootjes zitten omdat iedereen ineens denkt dat het veilig is? :')
pi_89922580
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Dus.. op een bepaald moment gaat het volledige Korps Mariniers op bootjes zitten omdat iedereen ineens denkt dat het veilig is? :')
Nee, als iedereen denkt dat het veilig is zit er geen enkele Marinier aan boord. ;)
pi_89922644
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Is dat een pluspunt dan! :P
Dat is al een reden om te proberen om mee te gaan :o!
pi_89922705
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 16:35 schreef EllaN het volgende:

[..]

Dat is al een reden om te proberen om mee te gaan :o!
om die reden zou ik dat nooit doen!

Geen zorgen Maitje. :*
pi_89922819
quote:

What. the. fuck?! Mensen zijn echt doorgeslagen... :|W

Goedemiddag, allen, trouwens. :)
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_89922870
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:36 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:D!

Dag Jankaas :). En echt een belachelijke situatie inderdaad :(!
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:47:02 #102
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_89923053
Cobra, voor ik overhaaste conclusies wil gaan trekken, stond je toevallig met je broek op je enkels zonder dat je het door had? :)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_89923122
Vandaag m'n nieuwe daagsblauw opgehaald, inc. nette schoenen, blijken het geen Van Liers te zijn maar 1 of andere knakedingen met een fucking spiegelgladde leren lap als zool... :r
pi_89923289
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Rave_NL het volgende:
Cobra, voor ik overhaaste conclusies wil gaan trekken, stond je toevallig met je broek op je enkels zonder dat je het door had? :)
Flikker op met die kut opmerkingen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:55:30 #105
168777 Rave_NL
pi_89923386
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Flikker op met die kut opmerkingen.
:')

Blijf lekker alles serieus nemen he.
Jij staat op elk punt in je gelijk, en zal het ook krijgen.
Ontspan he.. :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:56:24 #106
168777 Rave_NL
pi_89923423
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef jankaas020 het volgende:
Vandaag m'n nieuwe daagsblauw opgehaald, inc. nette schoenen, blijken het geen Van Liers te zijn maar 1 of andere knakedingen met een fucking spiegelgladde leren lap als zool... :r
pi_89923807
Kun je daar ook mee voetballen?
pi_89924025
Das wel een idee, rave! :D

Ik snap dat dure Van Liers bullshit zijn als je die maar 2 keer per jaar aan heb. Maar om zoiets aan boord aan te treken is echt een nogo! |:(
pi_89924196
haha wat, zij dat schoenen voor aan boord? leer je wel goed schaatsen _O-
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:19:46 #110
168777 Rave_NL
pi_89924355
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:11 schreef jankaas020 het volgende:
Das wel een idee, rave! :D
[ afbeelding ]
Ik snap dat dure Van Liers bullshit zijn als je die maar 2 keer per jaar aan heb. Maar om zoiets aan boord aan te treken is echt een nogo! |:(
Ik heb de van Liers meerdere malen per jaar aan maar los daarvan zijn die spekzolen gewoon kut.. :')
Misschien een idee om naar de schoenmakert op de Nieuwe Haven te gaan om ze daar te verzolen? Die vent is een held!
pi_89924794
De onderste zijn van Van Lier, en ik geloof dat je die officieel al niet aan mag aan boord, maar dat gebeurde dus vaak wel als je in Daags Blauw stond.. En op zich kunnen die onderste nog wel als je een beetje oplet. Maar aan boord trek ik die bovenste dus nooit aan.

Ik heb eigenlijk altijd het lage model veiligheidsschoenen aan.
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:39:02 #112
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89925163
Sowieso.. zonder veiligheidsschoenen op een boot lopen lijkt mij nou niet echt een slim idee.

Welke knuppel heeft dit bedacht? :D
pi_89925216
je kan er wel lekker mee tapdansen op het staal
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:42:19 #114
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89925294
* Vronsky moet het weerstaan om een "IN THE NAVY" grap te maken.

:')
pi_89925327
Geen idee... Staat ook echt alleen een NSN (NatoStockNumber) in en de (militaire) maat... :')
Ik was net op zoek naar een foto van m'n haix, en ik zie op hun site dat ze precies hetzelfde model nette schoenen hebben maar dan wel met goede zolen.. :|W
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:46:34 #116
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89925486
Bleh, haix.

Dat vind ik dus echt klote schoenen, had dat spul ook bij de brandweer.. erg oncomfortabel.

Meindl zit juist weer perfect hier, maar die maken geen brandweerlaarzen :D.
pi_89925628
Die lage zitten erg goed! :Y Met die hoge heb ik wat meer last.. En ik heb geen flauw idee welk merk laarzen ik heb..
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:13:07 #118
110987 ErwinRommel
pi_89926396
Deze ga ik dragen met ingenomen trots:

pi_89926475
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:36 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik volg het niet ;(
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:24:37 #120
168777 Rave_NL
pi_89926789
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Vronsky het volgende:
Bleh, haix.

Dat vind ik dus echt klote schoenen, had dat spul ook bij de brandweer.. erg oncomfortabel.

Meindl zit juist weer perfect hier, maar die maken geen brandweerlaarzen :D.
Haix zijn Duitse hoge werkschoenen, heeft met legerkisten niks te maken..

Jungleboots.. O+
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:40:49 #121
110987 ErwinRommel
pi_89927396
Gewoon die oude legerkisten gebruiken en er dan Fibram zolen onder zetten, niks geen probleem!!!
pi_89928643
Hier deden mensen dat ook, de gewone kisten gebruiken, maar er wel een olievaste zool onder laten zetten. Maar ik vind de lage veiligheidsschoenen gewoon fijn zitten, precies zo geknoopt dat ik ze zo uit kan trappen! ^O^
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:14:55 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:58:24 #124
110987 ErwinRommel
pi_89930934
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:00:59 #125
168777 Rave_NL
pi_89931066
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Deze bedoel je?

[ afbeelding ]

Ik vind ze verschrikkelijk zitten.
De zwarte leren, loop er bijna het hele jaar rond mee.. O+
pi_89931215
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef Vortix het volgende:

[..]

Twee keer per week twee uur fitnessen , drie keer per week hardlopen.
Ok.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:06:01 #127
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:06:03 #128
110987 ErwinRommel
pi_89931288
Heerlijk deze muziek!!!

dinsdag 14 december 2010 @ 20:08:18 #129
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89931533
Heren en dames,

Een tijdje terug hadden jullie een quote van een Amerikaakse militair die iets zei over het koffiegebruik van Nederlandse militairen. Ik kan hem alleen nergens meer vinden en wilden hem graag gebruiken in mn kerstgedicht voor mn vriendinnetje op uitzending. Wie kan me verder helpen?

Thanks!
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:11:52 #131
110987 ErwinRommel
pi_89931545
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Kraftwerk _O_
Idd, de pioniers!!!! ;)

Deze gasten mag ik ook wel

dinsdag 14 december 2010 @ 20:12:39 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:13:29 #133
110987 ErwinRommel
pi_89931613
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef Sunglasses het volgende:
Heren en dames,

Een tijdje terug hadden jullie een quote van een Amerikaakse militair die iets zei over het koffiegebruik van Nederlandse militairen. Ik kan hem alleen nergens meer vinden en wilden hem graag gebruiken in mn kerstgedicht voor mn vriendinnetje op uitzending. Wie kan me verder helpen?

Thanks!
Hmmm geen idee, was dat een fragment in een docu? Zo ja, welke!
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:15:49 #134
110987 ErwinRommel
pi_89931718
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Okee, die groene dingen zijn een ramp, net zoals de desert boots van dat model.
In Bosnie kregen we die groene, of dessert boots, was een rommeltje. Ik kreeg niks, en was tevreden met mijn gewone boots.
Zou ook een zomer outfit krijgen. Nooit aangekomen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:27:45 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:38:09 #136
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89932785
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hmmm geen idee, was dat een fragment in een docu? Zo ja, welke!
Volgens mij postte RonaldV die, naar aanleiding van wat een Amerikaanse stafofficier zei tijdens een internationale oefening. De strekking was "The Dutch are a wonderful bunch. I just prey the world doesn't run out of coffee first." Of zoiets.
pi_89932874
The first shot is for the Devil, the second for God, and only the third for the King."
Napoleon Bonaparte

Nothing is more destructive than the charge of artillery on a crowd.
Napoleon Bonaparte

The best generals are those who have served in the artillery.
Napoleon Bonaparte

God fights on the side with the best artillery.
Napoleon Bonaparte

With Artillery, War is made.
Napoleon Bonaparte

"Leave the Artillerymen alone, they are an obstinate lot. . ."
Napoleon Bonaparte

Napoleon was misschien wel de beste Artillerist in de geschiedenis, de Artilleriegraden die wij gebruikten in de jaren 60 waren afkomstig van Napoleon, die man won zijn oorlogen met artillerie.

http://www.jvisbeek.dds.nl/artikelen/napoleon-oorlog.html
pi_89932980
Sprak wel goed Engels, Napoleon.
pi_89933017
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

In Bosnie kregen we die groene, of dessert boots, was een rommeltje. Ik kreeg niks, en was tevreden met mijn gewone boots.
Zou ook een zomer outfit krijgen. Nooit aangekomen.
Wij droegen de standaard gevechtslaars en veldtenue, was ook niet te doen, onder in ht dal was het warm, en hoog in de bergen lag er sneeuw. Het was mouwen op -en afstropen.
pi_89933237
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Sloggi het volgende:
Sprak wel goed Engels, Napoleon.
Napoleon was enorm leergierig, hij had een koets, met verwarmingsbuizen, en allerlei boeken erin, Wiskunde, natuurkunde, en als hij het boek uit had, gooide hij die uit het raam, zo weet men heel veel af van de routes die hij, door Europa, af legde.

Toen hij in Engeland op de boot zat, in afwachting van zijn verbanning, heeft hij nog zijn beklag gedaan tegover een Engelse Generaal dat hij nooit het bevel had moeten geven, bij Waterloo, aan Generaal ( ben even de naam kwijt, niet Ney ).
pi_89933823
Met alle respect voor de Ozzies: ik hecht meer waarde aan de wijze woorden van een USAF generaal die ik ooit tijdens een oefening op pikte:
"Those Dutch are an excellent bunch. I just hope this airbase has enough coffee to keep them going."

de goede man refereerde aan het feit dat hij (alweer) moest wachten met de ochtendbriefing tot 150 Nederlanders allemaal voorzien waren van een bak cafeïne

Dit was dus idd de uitspraak die ik zocht! Vortix, geef jezelf even een schouderklopje voor je goede geheugen! ^O^
pi_89935271
Verkeerde topic stond deze post
pi_89935778
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Sunglasses het volgende:
Met alle respect voor de Ozzies: ik hecht meer waarde aan de wijze woorden van een USAF generaal die ik ooit tijdens een oefening op pikte:
"Those Dutch are an excellent bunch. I just hope this airbase has enough coffee to keep them going."

de goede man refereerde aan het feit dat hij (alweer) moest wachten met de ochtendbriefing tot 150 Nederlanders allemaal voorzien waren van een bak cafeïne

Dit was dus idd de uitspraak die ik zocht! Vortix, geef jezelf even een schouderklopje voor je goede geheugen! ^O^
_O-
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:42:27 #144
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_89936089
Avond mensen

Ben ffkes bezig met mijn schema voor fitnessen en ik heb nu dit:
Day 1 (Chest, Shoulder, Back)
- Abs
- Benchpress
- Incline Chest Presses
- Flat Chest Flies
- Seated Shoulder Presses
- Front Raises
- Dead Lifts
- Upright Rows
- Squat
- Abs

Day 2 (Biceps, Triceps)
- Abs
- Benchpress
- Hammer Curls
- Concentration Curls
- Lying Bent Over Rows
- French Presses
- Overhead Triceps Extensions
- Squat
- Abs

Was begonnen met paar oefeningen en ben toen telkens meer gaan doen aan de hand van gesprekken met meer ervaren mensen etc. Volgens mij heb ik zo wel een redelijke verdeling.
Any thoughts?

[ Bericht 6% gewijzigd door Iska op 14-12-2010 21:54:12 ]
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_89936405
Iska, Ik heb een boekje waar je alles bij kan houden en welke spiergroepen je moet doen om goed door de keuring te komen..
Ik heb alleen wel bij elke oefening de naam van het apparaat staan en niet hoe de oefening heet, heb je daar misschien wat aan?
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:49:39 #146
230985 Iska
pi_89936569
80kg squat
50kg overhead press
60kg bench
60kg deadlift

Had ik via Vronsky, maar dat zijn niet echt richtlijnen meer ;)
Maar handig boekje! Alleen vind ik apparaten helemaal niks :S. Vervelende is dat die alleen doen waarvoor ze ontworpen zijn, terwijl je met gewichten gewoon natuurlijker traint
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_89936720
Nouja, met de apparaten weet je gewoon goed welke spiergroepen je traind en dan exact. Kijk, ik ga niet met losse gewichten lopen kutten.. ten 1e vind ik dat niks en ten 2e sta ik gewoon voor lul :') .

Maar goed. :)
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:54:42 #148
230985 Iska
pi_89936862
Spiergroepen@oefening

Maar waarom loop je voor lul?
pi_89937085
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef Iska het volgende:
Spiergroepen@oefening

Maar waarom loop je voor lul?
Omdat er altijd van die "ow kijk mij is aan gewicht trekken en wat ben ik gespierd" mannetjes :') . En ik heb serieus nog nooit dat een vrouw zien doen.. en daarbij vind ik het minder leuk dan de apparaten.

Kijk, zou er geen andere weg zijn dan alleen maar die losse gewichte, ja.. dan ga ik er bij staan en laat ik mijn kippenkreften is zien.. maar nee :') doe mij maar de apparaten dan.
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:00:05 #150
168777 Rave_NL
pi_89937145
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef Iska het volgende:
Avond mensen
Was begonnen met paar oefeningen en ben toen telkens meer gaan doen aan de hand van gesprekken met meer ervaren mensen etc. Volgens mij heb ik zo wel een redelijke verdeling.
Any thoughts?
Ik train altijd tegenovergestelde spiergroepen die samenwerken.
Als je je borst traint duw je gewicht weg met je triceps.
Als je je rug traint trek je gewicht naar je toe met je biceps.

Als je die spiergroepen dan samenpakt kun je ze de volgende dag ontlasten door een andere spiergroep te trainen.
Dus rug/biceps, borst/triceps, schouder met benen erbij en dan op alle drie de trainingsdagen wat buik erbij.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:00:26 #151
230985 Iska
pi_89937172
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:
Omdat er altijd van die "ow kijk mij is aan gewicht trekken en wat ben ik gespierd" mannetjes :') . En ik heb serieus nog nooit dat een vrouw zien doen.. en daarbij vind ik het minder leuk dan de apparaten.

Kijk, zou er geen andere weg zijn dan alleen maar die losse gewichte, ja.. dan ga ik er bij staan en laat ik mijn kippenkreften is zien.. maar nee :') doe mij maar de apparaten dan.
Meestal kan je wel lachen met dat soort gasten hoor.. Maar verschil is misschien dat ik @ TU zit waardoor het type mensen toch iets anders is dat er komt
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:02:13 #152
230985 Iska
pi_89937281
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Rave_NL het volgende:
Ik train altijd tegenovergestelde spiergroepen die samenwerken.
Als je je borst traint duw je gewicht weg met je triceps.
Als je je rug traint trek je gewicht naar je toe met je biceps.

Als je die spiergroepen dan samenpakt kun je ze de volgende dag ontlasten door een andere spiergroep te trainen.
Dus rug/biceps, borst/triceps, schouder met benen erbij en dan op alle drie de trainingsdagen wat buik erbij.
Wel een goed punt (had al gehoopt dat je zou reageren ;) ). Benen doe ik alleen niet omdat in combinatie met veel hardlopen etc niet altijd even lekker gaat.
Maar ik ga het denk ik eens proberen. Ben benieuwd of het lekker werkt! Train btw wel maar 3 keer per week (om de dag dus)
pi_89937295
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Iska het volgende:

[..]

Meestal kan je wel lachen met dat soort gasten hoor.. Maar verschil is misschien dat ik @ TU zit waardoor het type mensen toch iets anders is dat er komt
Die zien mij al aankomen _O-
Ach ze zullen vast aardig zijn, bedoel miss letten ze er nog geen eens op, maar ik werk gewoon met die apparaten en train 2 tot 3x per week.
Eerst beginnen met conditie. Als ik er niet op de fiets naar toe ben gegaan ga ik fietsen een half uur, ben ik er wel op de fiets heen gegaan, dan ga ik hardlopen of steppen en dat ook een half uur tot 40 minuten. En daarna train ik de spiergroepen die ik afwissel met been en arm spieren en als laatste buik en rug. :)
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:03:26 #154
168777 Rave_NL
pi_89937341
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ik train voor mezelf, en verwacht ook dat anderen dat doen. Ik heb liever dat een meid moeite heeft met een gewicht van 5kg en vooruitgang boekt dan een meid die hetzelfde gewicht stiekem op een machine doet omdat ze bang is dat mensen zullen zien dat ze niet helemaal comfortabel is met het feit dat ze in een fitnesshal staat.

En daarnaast, losse gewichten zijn veel nuttiger voor je lichaam dan machines. ;)
pi_89937409
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Iska het volgende:

[..]

Benen doe ik alleen niet omdat in combinatie met veel hardlopen etc niet altijd even lekker gaat.
Waarom niet? Ik meen te weten dat dit ook te maken heeft met marsen?

Ik weet wel van mijzelf toen, toen ik extreem veel trainde voor Nijmegen en echt lange afstanden ging lopen (denk aan 30 tot 45km) ik gewoon niet kon hardlopen :') , ik had zulke zware benen.

Maar ben benieuwd?
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:06:08 #156
168777 Rave_NL
pi_89937517
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Iska het volgende:

[..]

Wel een goed punt (had al gehoopt dat je zou reageren ;) ). Benen doe ik alleen niet omdat in combinatie met veel hardlopen etc niet altijd even lekker gaat.
Maar ik ga het denk ik eens proberen. Ben benieuwd of het lekker werkt! Train btw wel maar 3 keer per week (om de dag dus)
Dan kan je dus wel weer wat jij zei doen.
Want dan train je borst met een beetje triceps en rug met een beetje biceps, heb je een dag om te herstellen, en daarna triceps met een beetje borst en biceps met een beetje rug. En dan weer herstellen. :P
pi_89937671
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik train voor mezelf, en verwacht ook dat anderen dat doen. Ik heb liever dat een meid moeite heeft met een gewicht van 5kg en vooruitgang boekt dan een meid die hetzelfde gewicht stiekem op een machine doet omdat ze bang is dat mensen zullen zien dat ze niet helemaal comfortabel is met het feit dat ze in een fitnesshal staat.

En daarnaast, losse gewichten zijn veel nuttiger voor je lichaam dan machines. ;)
Tuurlijk train ik ook voor mijzelf, dat is ook de bedoeling ;) .

Tja, ik vind het *vervelend dat als ik de fitnisszaal binnen kom lopen, jan en alleman opkijkt.. met zo'n bek :o , ik vervolgens.. goede middag roept.. iedereen weg kijkt en dit doet :@ en niks zegt. Ik ga aan de slag en vervolgens komt er 1 of andere gozert binnen, die zegt ook goeiemiddag en je krijgt antwoord uit alle hoeken van de zaal (zo groot is het niet). Dan denk ik ook.. wtf!

Kijk, verder heb ik schijt aan wat ze doen en denken en ik ga mijn riedeltje af. En.. ik heb een trainingsprogamma gekregen van een sportinstructeur waar geen losse gewichten als het ware in voor komen ;) .

*om even terug te komen op het vervelend, het is meer gewoon dat ik het niet netjes vind, net of je te bang bent om tegen mij te praten ofzo ;( . Zo gruwelijk zie ik er ook niet uit. :')
Er was eens....
pi_89937848
Gek dat ze niets terug zeggen :P. Wij hebben ook zo'n zaal die liefkozend het machohok wordt genoemd :'), maar de mannen doen nooit raar ofzo. Ze kijken even op, zeggen hoi of geven een knikje en gaan verder met hun training. Ze zijn zelfs heel behulpzaam :D.
pi_89937977
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef EllaN het volgende:
Gek dat ze niets terug zeggen :P. Wij hebben ook zo'n zaal die liefkozend het machohok wordt genoemd :'), maar de mannen doen nooit raar ofzo. Ze kijken even op, zeggen hoi of geven een knikje en gaan verder met hun training. Ze zijn zelfs heel behulpzaam :D.
Ja, als je uiteindelijk iets vraagt dan helpen ze uiteraard, daar zijn ze ook niet te beroerd voor. Maar gewoon als je binnen komt en even een goede dag terwijl je staat/zit te staren vind ik erg onbeleefd.

Maarum, ik ga aan de CHAMPAGNE! :D *O*
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:14:01 #160
230985 Iska
pi_89937999
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Maitje het volgende:
Waarom niet? Ik meen te weten dat dit ook te maken heeft met marsen?

Ik weet wel van mijzelf toen, toen ik extreem veel trainde voor Nijmegen en echt lange afstanden ging lopen (denk aan 30 tot 45km) ik gewoon niet kon hardlopen :') , ik had zulke zware benen.

Maar ben benieuwd?
Een maandje of langer geleden had ik een dag flink aan benen gewerkt. Toen ik de dag erna ging hardlopen kon ik na een half uurtje lopen een paar km naar huis strompelen omdat m'n kuiten gewoon vaststonden :P
pi_89938005
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ja, als je uiteindelijk iets vraagt dan helpen ze uiteraard, daar zijn ze ook niet te beroerd voor. Maar gewoon als je binnen komt en even een goede dag terwijl je staat/zit te staren vind ik erg onbeleefd.

Maarum, ik ga aan de CHAMPAGNE! :D *O*
Ik zou me dan inderdaad ook niet op mijn gemak voelen.

Have fun ;).
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:23:21 #162
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89938551
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Maitje het volgende:

[..]

Die zien mij al aankomen _O-
Ach ze zullen vast aardig zijn, bedoel miss letten ze er nog geen eens op, maar ik werk gewoon met die apparaten en train 2 tot 3x per week.
Eerst beginnen met conditie. Als ik er niet op de fiets naar toe ben gegaan ga ik fietsen een half uur, ben ik er wel op de fiets heen gegaan, dan ga ik hardlopen of steppen en dat ook een half uur tot 40 minuten. En daarna train ik de spiergroepen die ik afwissel met been en arm spieren en als laatste buik en rug. :)
Als je conditioneel een beest wil worden moet je gewoon op dat roei apparaat gaan zitten.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:26:13 #163
168777 Rave_NL
pi_89938746
Roeien is goed voor je vleugels! ^O^
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:28:42 #164
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:31:03 #165
168777 Rave_NL
pi_89939044
Heb het zelfs nog een tijdje op het water gedaan, kan geen ergometer tegenop.. O+
pi_89939332
Zwemmen is misschien nog wel de beste oefening, train je meteen je hele lichaam!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:35:53 #167
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:36:30 #168
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89939386
Oh ja, moet ook naar de sportschool deze week.... :')
Kut-energieprobleem!!! :(
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:36:46 #169
168777 Rave_NL
pi_89939407
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik roeide altijd in een stalen schouw.
4+. in de zomer. _O_
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:37:42 #170
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89939462
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Clan het volgende:
Zwemmen is misschien nog wel de beste oefening, train je meteen je hele lichaam!
Ben ik het niet mee eens, misschien dat het wel zo is maar bij het zwemmen ga ik niet door tot ik kapot ga ofzo, dan verzuip ik onderweg.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:40:08 #171
110987 ErwinRommel
pi_89939594
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:41:06 #173
110987 ErwinRommel
pi_89939645
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Lotusss het volgende:
Oh ja, moet ook naar de sportschool deze week.... :')
Kut-energieprobleem!!! :(
Try and go my dear :*
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:41:21 #174
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89939655
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Try and go my dear :*
Eerst naar jou morgen :*
... and I feel fine.
pi_89939697
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, misschien dat het wel zo is maar bij het zwemmen ga ik niet door tot ik kapot ga ofzo, dan verzuip ik onderweg.
Daarom heb ik MLV zonder zwemmen gedaan, twee uur zwemmen doet niemand. Maar elke ochtend wat zwemmen is al heel gezond, ook voor je uithoudingsvermogen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:42:14 #176
110987 ErwinRommel
pi_89939701
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Eerst naar jou morgen :*
Uiteraard ;)
Morgen weer lekker samen zijn. Kip Tandoori morgen wat de pot schaft!!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:44:27 #177
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:45:22 #178
110987 ErwinRommel
pi_89939846
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef AchJa het volgende:
@ER

WTF!!! Ja! Die is GOED!!! :D
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:47:10 #179
110987 ErwinRommel
pi_89939921
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef AchJa het volgende:
@ER

Deze ken jij ook wel dan:
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:48:14 #180
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89939972
... and I feel fine.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:51:26 #181
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:51:59 #182
110987 ErwinRommel
pi_89940138
quote:
:*

Maar wat dacht je van deze?

dinsdag 14 december 2010 @ 22:53:28 #183
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89940196
... and I feel fine.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:55:11 #184
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:56:55 #185
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:57:20 #186
110987 ErwinRommel
pi_89940373
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:58:26 #187
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89940416
Losser worden, of is het iets anders

Wat zielig. :>

(Def gerelateerd want meneer heeft problemen omdat z'n papa militair is.)
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:58:34 #188
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:59:08 #189
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89940455
... and I feel fine.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:00:53 #190
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89940543
... and I feel fine.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:01:26 #191
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:01:34 #192
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89940597
Als iemand dit nog kent ga ik lachen:

dinsdag 14 december 2010 @ 23:03:14 #193
110987 ErwinRommel
pi_89940695
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:04:50 #194
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:04:51 #195
110987 ErwinRommel
pi_89940783
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:05:19 #196
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89940807
Heeeel erg vaudt:
... and I feel fine.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:05:27 #197
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:05:55 #198
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89940838
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ga maar lachen dan. Ik ben nogal een headbanger geweest.
:D

Voor een stel anarchisten maakten ze nog best wel goed spul.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:06:25 #199
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89940866
Nog steeds een favoriet op Engelse bruiloften :')
... and I feel fine.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:07:09 #200
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:07:42 #201
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:08:05 #202
110987 ErwinRommel
pi_89940959
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
Nog steeds een favoriet op Engelse bruiloften :')
Die draaiden we hier afgelopen week :D
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:10:43 #203
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:10:43 #204
110987 ErwinRommel
pi_89941101
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:11:55 #205
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:12:47 #206
110987 ErwinRommel
pi_89941213
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:18:00 #207
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:18:04 #208
110987 ErwinRommel
pi_89941483
Wie deze niet kent mag afgeschoten worden ;)

dinsdag 14 december 2010 @ 23:21:09 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:21:44 #210
110987 ErwinRommel
pi_89941721
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef AchJa het volgende:
Nog 1 uit begin 80... die gaan we deze dagen weer vaak horen!

Die gaan we idd weer veel horen maar blijft wel een mooi nummer.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:25:01 #211
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89942046
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef AchJa het volgende:
En wie deze niet kent toch wel!

Die ken ik zelfs nog, ik heb die ergens op een cd staan, met stukken uitgevoerd op keyboard.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:30:06 #213
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:31:48 #214
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89942475
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Vronsky het volgende:
Losser worden, of is het iets anders

Wat zielig. :>

(Def gerelateerd want meneer heeft problemen omdat z'n papa militair is.)
Is jou vader wel is langer dan 3 weken van huis geweest?

Ik denk dat vele kinderen van militairen hierover mee kunnen praten. De 1 gaat daar makkelijker mee om dan de ander. Wie ben jij om er over te oordelen?
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:37:24 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89942599
Ik moest destijds mijn halve begrafenis regelen toen ik naar Afghanistan ging, ik zat te twijfelen tussen twee nummers.

Dust in the wind van Kansas:

Of Old and Wise van Allan Parsons project.

Ik twijfel nog steeds, welke moet ik nemen?
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:40:16 #217
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89942727
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ik denk dat vele kinderen van militairen hierover mee kunnen praten. De 1 gaat daar makkelijker mee om dan de ander. Wie ben jij om er over te oordelen?
Hier ben ik het mee eens. Mijn vader was toen ik jong was ook vrij veel van huis (hij is muzikant en mijn ouders zijn al lang niet meer bij elkaar) en dat kan echt wel je gevoelens flink omgooien. Natuurlijk niet echt vergelijkbaar met iemand die aan de andere kant van de wereld zijn leven riskeert, maar goed.

Ik kan me best vinden in wat die jongen zegt hoor. Niet iedereen is een stoere gevoelloze Rambo, Vrons ;)
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:40:49 #218
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89942748
quote:

[..]

Eens na het lezen van de OP van het topic!
... and I feel fine.
pi_89942906
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef AchJa het volgende:
Ik moest destijds mijn halve begrafenis regelen toen ik naar Afghanistan ging, ik zat te twijfelen tussen twee nummers.

Ik vind ze beiden erg depressief klinken, maar ik vind de eerste zachter klinken dan de tweede.

Ik vind dit een mooi passend nummer;

dinsdag 14 december 2010 @ 23:44:33 #220
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89942925
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef Vortix het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Mijn vader was toen ik jong was ook vrij veel van huis (hij is muzikant en mijn ouders zijn al lang niet meer bij elkaar) en dat kan echt wel je gevoelens flink omgooien. Natuurlijk niet echt vergelijkbaar met iemand die aan de andere kant van de wereld zijn leven riskeert, maar goed.

Ik kan me best vinden in wat die jongen zegt hoor. Niet iedereen is een stoere gevoelloze Rambo, Vrons ;)
Ik kan uit de post van Vrons niet echt goed uithalen of hij nu negatief of postitief is.
pi_89943015
Toen ik uitgezonden werd toen stonden heel veel kinderen te huilen bij het afscheid.

Ik kan me herinneren dat ik nog, als grap, zo'n teddybeer in VN tenue voor mijn jongste heb gekocht ( hij was toen 17 ;) )
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:46:25 #222
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89943016
quote:

[..]

Ja, en: Ik heb overigens geen mening neergezet, ik heb er ook bij gezet waarom ik het gelinked heb.
En ja, ik kom misschien grof over maar verder staat er niets ;).

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Ik kan uit de post van Vrons niet echt goed uithalen of hij nu negatief of postitief is.
Dat was dus ook de bedoeling :P.

Als ik wel zou reageren: Ik vind het wel triest voor dat jong, maar hij komt er wel overheen.. het is niet alsof z'n vader voor eeuwig weg is. (Kan wel natuurlijk.. maar gezien de huidige omstandigheden verwacht ik het niet.)
pi_89943062
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef Iska het volgende:
80kg squat
50kg overhead press
60kg bench
60kg deadlift

Had ik via Vronsky, maar dat zijn niet echt richtlijnen meer ;)
Maar handig boekje! Alleen vind ik apparaten helemaal niks :S. Vervelende is dat die alleen doen waarvoor ze ontworpen zijn, terwijl je met gewichten gewoon natuurlijker traint
Waar zijn deze cijfers voor?
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:49:35 #224
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89943165
Dat zijn de 4 testen die je voorgeschoteld krijgt tijdens de fysieke keuring, is mijn persoonlijke zicht op wat je moet doen om cluster 4 te scoren naar aanleiding van wat ik zelf toentertijd trainde.

Alleen uithoudingsvermogen is nog steeds het belangrijkste, daarom snap ik niet waarom ze niet het Amerikaanse PFT model overnemen: Gewoon pushups, situps en pullups.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:52:23 #225
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89943294
quote:

Als ik echt moest kiezen werd het die wel.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:53:13 #226
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89943333
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef Clan het volgende:
Toen ik uitgezonden werd toen stonden heel veel kinderen te huilen bij het afscheid.

Ik kan me herinneren dat ik nog, als grap, zo'n teddybeer in VN tenue voor mijn jongste heb gekocht ( hij was toen 17 ;) )
Ik heb bij de voordeur afscheid genomen, de oudste was toen anderhalf en de jongste drie maanden. Dus de kinderen hadden het niet echt door. Maar ze zijn ook niet anders gewend dat papa altijd pleite is. Een collega van mij is een zoon van een marine vent van de onderzeedienst. De eerste verjaardag waar zijn vader bij was, was toen hij 18 werd.
pi_89943347
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef Vronsky het volgende:
Dat zijn de 4 testen die je voorgeschoteld krijgt tijdens de fysieke keuring, is mijn persoonlijke zicht op wat je moet doen om cluster 4 te scoren naar aanleiding van wat ik zelf toentertijd trainde.

Alleen uithoudingsvermogen is nog steeds het belangrijkste, daarom snap ik niet waarom ze niet het Amerikaanse PFT model overnemen: Gewoon pushups, situps en pullups.
Oké, nog maar eens bedankt.

In hoeverre ben je zeker van deze cijfers?

Hiermee ga ik binnenkort naar de lokale fitnessboer om eens te kijken wat verstandig is. Ik wil sowieso het KCT-programma afwerken (ook al wordt het geen KCT), en daarnaast één of twee keer per week fitnessen.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 23:54:01 ]
pi_89943374
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef Vronsky het volgende:

Uithoudingsvermogen is ook mentaal, ga maar eens een hele dag saai puin staan te scheppen, of zand.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:58:00 #229
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89943554
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik heb bij de voordeur afscheid genomen, de oudste was toen anderhalf en de jongste drie maanden. Dus de kinderen hadden het niet echt door. Maar ze zijn ook niet anders gewend dat papa altijd pleite is. Een collega van mij is een zoon van een marine vent van de onderzeedienst. De eerste verjaardag waar zijn vader bij was, was toen hij 18 werd.
Mijn vader zat bij de Koopvaardij en was ook gewoon 4 à 5 maanden achter elkaar pleite. Dat was iets wat ik (en mijn broertje) van jongs af aan gewend waren. Geen trauma's aan overgehouden hoor ;)

Al is Koopvaardij wel iets anders dan de Krijgsmacht; dat laatste is iets minder qua weten dat iemand terugkomt enzo....
... and I feel fine.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:58:49 #230
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_89943588
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Oké, nog maar eens bedankt.

In hoeverre ben je zeker van deze cijfers?

Hiermee ga ik binnenkort naar de lokale fitnessboer om eens te kijken wat verstandig is. Ik wil sowieso het KCT-programma afwerken (ook al wordt het geen KCT), en daarnaast één of twee keer per week fitnessen.
90% zeker, maar echt veel stelt het ook niet voor dus als jij nog een paar maanden de tijd heb red je het heus wel.

Zou je dus niet te veel erop gaan focussen: De conditie test is eigenlijk belangrijker.. onderschatten volgens mij veel mensen.
pi_89943594
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die van mij waren dat ook gewend, of op oefening, 's avond wachtlopen, of intern in opleiding.Ik nam wel een 's avonds de jongste mee naar de kazerne als ik wacht liep, dan sliep hij op een bepaald moment op de bank, in het kantoortje, en legde ik hem daarna op de achterbank van de auto. Ook toen ik bij de GGD stage liep in Den Bosch, en een dag op de meldingskamer zat nam ik hem mee, dan zag die me wat vaker.

Maar goed, alles went.
pi_89943628
@Vrons

Naja er stond zielig... Kwam over als of dat jong zich aanstelde en niet goed snik is. :)
Er was eens....
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:59:32 #233
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_89943822
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Mijn vader zat bij de Koopvaardij en was ook gewoon 4 à 5 maanden achter elkaar pleite. Dat was iets wat ik (en mijn broertje) van jongs af aan gewend waren. Geen trauma's aan overgehouden hoor ;)

Al is Koopvaardij wel iets anders dan de Krijgsmacht; dat laatste is iets minder qua weten dat iemand terugkomt enzo....
Ik denk niet dat het anders is, weg is weg.
pi_89943853
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Dat wilde ik net zeggen, de 'wilde vaart' is soms maanden op zee.
pi_89943907
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Clan het volgende:

[..]

Die van mij waren dat ook gewend, of op oefening, 's avond wachtlopen, of intern in opleiding.Ik nam wel een 's avonds de jongste mee naar de kazerne als ik wacht liep, dan sliep hij op een bepaald moment op de bank, in het kantoortje, en legde ik hem daarna op de achterbank van de auto. Ook toen ik bij de GGD stage liep in Den Bosch, en een dag op de meldingskamer zat nam ik hem mee, dan zag die me wat vaker.

Maar goed, alles went.
In die luxe positie zit ik niet, ik mag een enkele reis van 240 kilometer doen.
pi_89943911
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Vronsky het volgende:

[..]

90% zeker, maar echt veel stelt het ook niet voor dus als jij nog een paar maanden de tijd heb red je het heus wel.

Zou je dus niet te veel erop gaan focussen: De conditie test is eigenlijk belangrijker.. onderschatten volgens mij veel mensen.
Dat komt zeker goed. Coopertest twee maanden geleden was 2650 meter, en toen was ik nog niet eens begonnen met rennen naast het voetballen. Ik ben een ervaren wielrenner, heb op een paar flinke cols afgezien, dus die fietstest gaat me zeker lukken.

En ja, dit klinkt misschien als onderschatting, maar ik heb 'm zes jaar geleden al eens gedaan :).
pi_89943927
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef AchJa het volgende:
@Clan en Vrons. Nee, die muziek gaat hem niet worden. Dan zou ik nog liever Boudewijn draaien met het testament.

Dat is ook een mooi nummer voor een uitvaart.
pi_89943940
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat komt zeker goed. Coopertest twee maanden geleden was 2650 meter, en toen was ik nog niet eens begonnen met rennen naast het voetballen. Ik ben een ervaren wielrenner, heb op een paar flinke cols afgezien, dus die fietstest gaat me zeker lukken.

En ja, dit klinkt misschien als onderschatting, maar ik heb 'm zes jaar geleden al eens gedaan :).
Aaaaah, waar was je toen precies voor gegaan? :)
pi_89943971
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef AchJa het volgende:
@Clan en Vrons. Nee, die muziek gaat hem niet worden. Dan zou ik nog liever Boudewijn draaien met het testament.

Als een vriendin van me deze hoort moet ze weer getroost worden:

Haar stiefbroer is vorig jaar gesneuveld, dit speelden ze op zijn begrafenis. Wel een prachtig nummer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 00:09:01 ]
pi_89944051
Gehehe ik weet nog wel ik was 1 jaar (samen met zus) en vaders was voor 6 weken niet thuis geweest, :') we moesten meteen niets meer van hem weten :P.

Overigens is mijn vader sinds ik leef en kan heugen nooit langer als 4 maanden weg geweest (daarvoor wel voor uitzending).

Ik miste hem wel, maar wist niet beter dat die dan op oefening was en als die terug kwam was het feest :D.
Nu is die eigenlijk bijna nooit meer weg, af en toe 2 weken ofzo, oefening in Duitsland maar dan smsen we elke dag wel ff en bellen dan zo nu en dan :).

Maar goed, ik ben tukke! Morgen drukke dag!

Truste
Er was eens....
pi_89944056
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

In die luxe positie zit ik niet, ik mag een enkele reis van 240 kilometer doen.
Dat is een aardig lange rit zeg, dat is het halve land af rijden.
pi_89944060
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Aaaaah, waar was je toen precies voor gegaan? :)
Officier infanterie lang model. Maar toen was ik 17, een watje en deed ik niets aan fitness. Ik ben blij dat ik er toen zelf een punt achter heb gezet, ik heb nu stukken meer bagage.

Toen zat ik geloof ik zonder noemenswaardige training 13 minuten op de fiets. De krachttest was een flop, maar ik had me niet goed voorbereid. Vandaar dat ik daar ook wat meer tegenaan hik; ik ben nooit een krachtmens geweest, ik moet het meer van souplesse hebben. Afzien kan ik wel (ik ben een keer of zeven dood gegaan op de Tourmalet), maar sterk ben ik niet.
pi_89944148
quote:
8s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:06 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als een vriendin van me deze hoort moet ze weer getroost worden:

Haar stiefbroer is vorig jaar gesneuveld. Wel een prachtig nummer.
Dat heb ik met Why worry van de Dire Straits. Was het nummer van mijn broertje die ook al een jaar of 20 onder de grond ligt.

pi_89944240
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Officier infanterie lang model. Maar toen was ik 17, een watje en deed ik niets aan fitness. Ik ben blij dat ik er toen zelf een punt achter heb gezet, ik heb nu stukken meer bagage.

Toen zat ik geloof ik zonder noemenswaardige training 13 minuten op de fiets. De krachttest was een flop, maar ik had me niet goed voorbereid. Vandaar dat ik daar ook wat meer tegenaan hik; ik ben nooit een krachtmens geweest, ik moet het meer van souplesse hebben. Afzien kan ik wel (ik ben een keer of zeven dood gegaan op de Tourmalet), maar sterk ben ik niet.
Ik begrijp niet dat jullie allemaal van die programma's volgen, ik heb dat nooit gedaan behalve gewoon hard werk verricht, en ik ben gewoon door de testen heengekomen, en toen was ik al 26!
pi_89944341
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Van Fryslan naar Limburg! :D
Toen zat je in Weert? Ik geloof Hiversum en Grave zijn de langste stukken die ik heb afgelegd, ik heb altijd in de buurt gewerkt waar ik woonde; Venlo/Roermond/Weert/Veldhoven/Oirschot.
pi_89944349
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:14 schreef Clan het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat jullie allemaal van die programma's volgen, ik heb dat nooit gedaan behalve gewoon hard werk verricht, en ik ben gewoon door de testen heengekomen, en toen was ik al 26!
Ik heb niet zo'n fysiek beroep. Van geschiedenisboeken lezen word je niet bepaald groot en sterk ;).

Maar ik wil ook liever niet fitnessen; met opdrukken, pull-ups en sit-ups ben je gewoon fit en hebben je spieren een goede combinatie van kracht en uithoudingsvermogen. Maar bij de keuring wordt dus alleen maar de kracht gemeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 00:20:39 ]
pi_89944459
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:14 schreef Clan het volgende:

[..]

Je moet tegenwoordig vooral te vinden zijn in het stiekem sterk hok en ontzettend breed worden, want dat schijnt de eis te zijn. Met "basisconditie" schijn je er niet te komen. Hadk jij ook als intake 2800 meter op de coopertest?
pi_89944474
Tja, de één is sterker of heeft een beter uithoudingsvermogen dan de ander.. Wij zaten op ons max als we x kg wegdrukte, een andere gozer warmde zich daarmee op. En die jongen was niet veel bijzonders, alleen groot en lomp. Daarentegen, een maat van mij is echt een spijker die nooit wat aan sporten doet, maar wel ff, zonder moeite, een plaat staal overneemt van een aantal sportbilly's. ;)
pi_89944485
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:16 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n fysiek beroep. Van geschiedenisboeken lezen word je niet bepaald groot en sterk ;).

Maar ik wil ook liever niet fitnessen; met opdrukken, pull-ups en sit-ups ben je gewoon fit en hebben je spieren een goede combinatie van kracht en uithoudingsvermogen. Maar bij de keuring wordt dus alleen maar het uithoudingsvermogen gemeten.
Dat weet ik wel, ik heb bij het keurings en selectiecentrum gewerkt ;) ( Dat was toen niet alleen in Amsterdam, maar je had vroeger ook nog dienstplicht ) Daarom zeg ik ook, ga maar eens een hele dag saai zand scheppen, is goed voor het uithoudingsvermogen.
pi_89944517
Ik bedoelde trouwens de kracht in plaats van het uithoudingsvermogen als we het over spieren hebben :P.
pi_89944599
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:16 schreef Clan het volgende:

[..]

Toen zat je in Weert? Ik geloof Hiversum en Grave zijn de langste stukken die ik heb afgelegd, ik heb altijd in de buurt gewerkt waar ik woonde; Venlo/Roermond/Weert/Veldhoven/Oirschot.
Het probleem is dat alles naar het zuiden verdwijnt en dat ik prima woon in het noorden van het land. Ik zit nu in de Peel, daarvoor Ede, Den Helder, Ede, Oirschot, Havelte, Steenwijk, Weert, Seedorf... ik ben vast wel een paar vergeten... Maar ik ben nu langer onderweg naar de Peel dan dat ik was toen ik in Seedorf zat.
pi_89944623
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je moet tegenwoordig vooral te vinden zijn in het stiekem sterk hok en ontzettend breed worden, want dat schijnt de eis te zijn. Met "basisconditie" schijn je er niet te komen. Hadk jij ook als intake 2800 meter op de coopertest?
Coopertest had je in 1969 nog niet, wij deden 30 minuten duurloop etc, gewichtheffen enzovoort
pi_89944894
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het probleem is dat alles naar het zuiden verdwijnt en dat ik prima woon in het noorden van het land. Ik zit nu in de Peel, daarvoor Ede, Den Helder, Ede, Oirschot, Havelte, Steenwijk, Weert, Seedorf... ik ben vast wel een paar vergeten... Maar ik ben nu langer onderweg naar de Peel dan dat ik was toen ik in Seedorf zat.
Dat is idd een nadeel, ik ben zelf wel eens in Seedorf geweest, toen zat ik nog bij RLJ, en moest ik daar instructie geven voor de AMX Pri, maar dan bleef ik daar slapen, en Hilversum en Utrecht zat ik intern.

Veel zit idd in het zuiden, ik denk dat er gewoon weinig mensen in het noorden wonen, maar in Limburg heb je naast NAVO Brunssum en Van Horne in Weert ook niets meer liggen, Maastricht is, geloof ik alles dicht, Roermond, Venlo.

Brunssum heb ik ook een tijd gewerkt, kreeg ik zo'n zwarte NAVO plaat op de wagen, en kon ik dagelijks tax free inkopen, sigaretten en sterke drank waren een 'prikkie'.
pi_89944941
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik bedoelde trouwens de kracht in plaats van het uithoudingsvermogen als we het over spieren hebben :P.
Wanneer ga je op keuring?
pi_89944990
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:32 schreef Clan het volgende:
Brunssum heb ik ook een tijd gewerkt, kreeg ik zo'n zwarte NAVO plaat op de wagen, en kon ik dagelijks tax free inkopen, sigaretten en sterke drank waren een 'prikkie'.
Toen het goedkoper was om Jenever in je ruitensproei tankje te gooien dan het spul van de pomp. _O-
pi_89945082
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Toen het goedkoper was om Jenever in je ruitensproei tankje te gooien dan het spul van de pomp. _O-
Precies ;)
pi_89945121
als we het toch over begrafenis nummer gaan hebben. dit zou die van mij zijn. :)

pi_89945205
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:41 schreef m.k het volgende:
als we het toch over begrafenis nummer gaan hebben. dit zou die van mij zijn. :)

Nee hoor, dat was al afgesloten ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 00:49:37 #261
110987 ErwinRommel
pi_89945262
quote:

Als ik de pijp uit ga dan dit voor mij:
En:

pi_89945394
Allemaal die deperssieve liedjes, ik hoorde laatst van een vriend dat die bij zijn crematie de Vogeltjesdans wilde laten draaien, ik kwam niet meer bij, bij de gedachte daaraan;

pi_89945429
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Om het bij huis te houden toch maar deze denk ik...

Dan draai ik deze;

woensdag 15 december 2010 @ 01:00:19 #265
110987 ErwinRommel
pi_89945437
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:57 schreef Clan het volgende:
Allemaal die deperssieve liedjes, ik hoorde laatst van een vriend dat die bij zijn crematie de Vogeltjesdans wilde laten draaien, ik kwam niet meer bij, bij de gedachte daaraan;

Niks depri aan hoor, en nee, niks geen vogeltjsdans aan mijn graf ;)
Herinner mij nu weer de begravenis van mijn opa, die met zijn KNIL makkers werd geëerd. Vaandelwacht etc, erg indrukwekkend.
pi_89945481
@ErwinRommel

Ik zit al mijn 'oude' OnderOfficieren en Legerkoeriers in te lezen en interessante artikels in te scannen, vond ook een mooie over de oprichting van de LM, ik zal die voor je inscannen.

Ik moet zeggen dat ik vroeger niet veel tijd had om al die bladen in te lezen, maar er staan verdomd mooie items in.
pi_89945501
Het Friese Volkslied

Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!

Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen,
Oerâlde, leave Fryske grûn,
Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen,
Dy't Friezen oan har lân ferbûn.

Fan bûgjen frjemd, bleau by 't âld folk yn eare
Syn namme en taal, syn frije sin;
Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare,
En twang, fan wa ek, stie it tsjin.

Trochloftich folk fan dizze âlde namme,
Wês jimmer op dy âlders grut!
Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme
In grien, in krêftich bloeiend leat!
  woensdag 15 december 2010 @ 01:08:09 #268
110987 ErwinRommel
pi_89945524
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:03 schreef Clan het volgende:
@ErwinRommel

Ik zit al mijn 'oude' OnderOfficieren en Legerkoeriers in te lezen en interessante artikels in te scannen, vond ook een mooie over de oprichting van de LM, ik zal die voor je inscannen.

Ik moet zeggen dat ik vroeger niet veel tijd had om al die bladen in te lezen, maar er staan verdomd mooie items in.
Dank Clan.

Deze moet jij wel kennen denk ik. (ik kom zelf uit een Indo familie)
  woensdag 15 december 2010 @ 01:09:27 #269
110987 ErwinRommel
pi_89945541
pi_89945559
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dank Clan.

Deze moet jij wel kennen denk ik. (ik kom zelf uit een Indo familie)
The blue Diamonds kende ik wel, maar je had eind vijftiger/begin zestiger jaren geen 'jeugd muziek' op de radio, later kreeg je twee uur op Radio Luxemburg. Wat ik vroeger hoorde was vooral fanfaremuziek. Ik ben trouwens al in 1959 gaan werken, dus met jeugdgroeperingen zoals later de Provo's had ik niets, en dat was alleen maar in de randstad.
pi_89945572
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:05 schreef AchJa het volgende:
Het Friese Volkslied

Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.

Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen,
Oerâlde, leave Fryske grûn,
Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen,
Dy't Friezen oan har lân ferbûn.

Fan bûgjen frjemd, bleau by 't âld folk yn eare
Syn namme en taal, syn frije sin;
Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare,
En twang, fan wa ek, stie it tsjin.

Trochloftich folk fan dizze âlde namme,
Wês jimmer op dy âlders grut!
Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme
In grien, in krêftich bloeiend leat!
Ik ben de Friese taal niet machtig, heb je ook een vertaling naar het Nederlands?
pi_89945597
@Erwin Rommel; Wieteke van Dort zal je wel kennen, ze treedt nog vaak op de veteranendag op als Tante Leen.
  woensdag 15 december 2010 @ 01:15:58 #273
110987 ErwinRommel
pi_89945601
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:11 schreef Clan het volgende:

[..]

The blue Diamonds kende ik wel, maar je had eind vijftiger/begin zestiger jaren geen 'jeugd muziek' op de radio, later kreeg je twee uur op Radio Luxemburg. Wat ik vroeger hoorde was vooral fanfaremuziek. Ik ben trouwens al in 1959 gaan werken, dus met jeugdgroeperingen zoals later de Provo's had ik niets, en dat was alleen maar in de randstad.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:11 schreef Clan het volgende:

[..]

Indo-rock scheen toen wel "hot" te zijn in met name Duitsland.
Ik ben van bouwjaar 1973, maar heb die "Indische" roots nog steeds een beetje in me mbt sentiment. Ik groeide op met jaren 80 en 90 muziek. De muziek van nu kan me eigenlijk geen flikker schelen want het is allemaal hetzelfde.
  woensdag 15 december 2010 @ 01:16:49 #274
110987 ErwinRommel
pi_89945610
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:15 schreef Clan het volgende:
@Erwin Rommel; Wieteke van Dort zal je wel kennen, ze treed nog vaak op de veteranendag op als Tante Leen.
Ik ken haar wel, maar niet mijn ding ;)
Mijn oma en opa (wijlen) echter weer wel.
  woensdag 15 december 2010 @ 01:18:55 #275
110987 ErwinRommel
pi_89945635
Mijn overgrootopa (wijlen) draaide altijd dit soort muziek:
pi_89945644
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

[..]

Indo-rock scheen toen wel "hot" te zijn in met name Duitsland.
Ik ben van bouwjaar 1973, maar heb die "Indische" roots nog steeds een beetje in me mbt sentiment. Ik groeide op met jaren 80 en 90 muziek. De muziek van nu kan me eigenlijk geen flikker schelen want het is allemaal hetzelfde.
Ik ging een jaar, ofzo na Elvis in dienst. Ik kende vroeger iemand die Elvis in Duitsland op de NAVO basis waar hij diende had gezeten.

Maar Ik ben altijd een liefhebber geweest van klassieke muziek, vooral Richard Wagner, Beethoven, Bach, Brahms etc

[ Bericht 0% gewijzigd door Clan op 15-12-2010 01:25:29 ]
pi_89945658
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nu ff niet, ik ga echt snurken...

Truste iedereen!
Welterusten :W
  woensdag 15 december 2010 @ 01:20:46 #279
110987 ErwinRommel
pi_89945659
Trusten AchJa
  woensdag 15 december 2010 @ 01:21:09 #280
110987 ErwinRommel
pi_89945667
Deze moet je dan ook wel kennen Clan:
  woensdag 15 december 2010 @ 01:22:13 #281
110987 ErwinRommel
pi_89945676
Wie deze niet kent is een barbaar!!!!
pi_89945703
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie deze niet kent is een barbaar!!!!
Deze ken ik zeer zeker :)
pi_89945721
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:46 schreef Clan het volgende:

[..]

Nee hoor, dat was al afgesloten ;)
leuk dat je het even meld, dank hiervoor ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 01:29:56 #284
110987 ErwinRommel
pi_89945769
pi_89945783
Dit vind ik pas mooie muziek, en muziek met een enorme historie erachter;

woensdag 15 december 2010 @ 01:38:23 #286
110987 ErwinRommel
pi_89945841
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:30 schreef Clan het volgende:
Dit vind ik pas mooie muziek, en muziek met een enorme historie erachter;

Schubert vindt ik zelf erg mooi:
  woensdag 15 december 2010 @ 01:42:08 #287
110987 ErwinRommel
pi_89945884
  woensdag 15 december 2010 @ 01:44:32 #288
110987 ErwinRommel
pi_89945903
pi_89945910
quote:
Daar hoor je allerlei Amerikaanse volksmuziek in terug, harstikke mooi stuk is dat.
pi_89945914
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Met Herbert von Karajan _O_

Karajan is altijd beter!
  woensdag 15 december 2010 @ 01:49:51 #291
110987 ErwinRommel
pi_89945957
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:45 schreef Clan het volgende:

[..]

Karajan is altijd beter!
Je hoort het verschil wel. Goed, de een houd van die de ander van dat, maar verschil zit er echt tussen per dirigent.
  woensdag 15 december 2010 @ 01:53:58 #292
110987 ErwinRommel
pi_89945989
Deze is ook mooi, met de Leningrad Cowboys:

pi_89946000
Man.. vrouwen.

Net wanneer ik volledig in de put zit, zorgt iemand er ineens weer voor dat alles super gaat. :>
pi_89946006
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:49 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Je hoort het verschil wel. Goed, de een houd van die de ander van dat, maar verschil zit er echt tussen per dirigent.
Karajan wordt toch gezien als de beste dirigent van de tweede helft van de twintigste eeuw, en ik vind zijn uitvoeringen altijd beter, de meeste platen en cd's heb ik de uitvoeringen van Karajan.
pi_89946017
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:56 schreef Vronsky het volgende:
Man.. vrouwen.

Net wanneer ik volledig in de put zit, zorgt iemand er ineens weer voor dat alles super gaat. :>
Mooi is dat toch? :)
  woensdag 15 december 2010 @ 01:59:11 #296
110987 ErwinRommel
pi_89946020
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:56 schreef Vronsky het volgende:
Man.. vrouwen.

Ik ken het ;)
pi_89946026
Heel misschien dat ik nu zelfs nog naar het Legioen ga.. maar nu niet om te ontsnappen.
Alleen nog een manier vinden om met haar in contact te blijven, schrijven mag volgens mij nog onder een andere naam (Alleen het eerste jaar.)

We zien wel, het leven is in ieder geval mooi :D.
  woensdag 15 december 2010 @ 02:01:04 #298
110987 ErwinRommel
pi_89946030
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:57 schreef Clan het volgende:

[..]

Karajan wordt toch gezien als de beste dirigent van de tweede helft van de twintigste eeuw, en ik vind zijn uitvoeringen altijd beter, de meeste platen en cd's heb ik de uitvoeringen van Karajan.
Klopt Karajan is idd de beste, nu ja, een van de beste dirigenten die men heeft gehad. Hij is onderscheidend in zijn werk. Een meester in het dirigere n, een meester die pit heeft.
  woensdag 15 december 2010 @ 02:02:45 #299
110987 ErwinRommel
pi_89946040
pi_89946049

Dit blijft een klassieker. :)
pi_89946050
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 02:00 schreef Vronsky het volgende:
Heel misschien dat ik nu zelfs nog naar het Legioen ga.. maar nu niet om te ontsnappen.
Alleen nog een manier vinden om met haar in contact te blijven, schrijven mag volgens mij nog onder een andere naam (Alleen het eerste jaar.)

We zien wel, het leven is in ieder geval mooi :D.
Was je dan van plan om bij het legioen te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')