abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89938312
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen, en ik ben een student enzo.
Vorig jaar was ik (voor mijn gevoel) heel spontaan enzo, grappen maken in de klas enzo (en dan waren ze leuk ;p).
Maar dit jaar gaat het moeizamer, volgens mij omdat m'n vader weg is (hij zit momenteel in afganistan). Ik heb het gevoel bij een opmerking die ik vorig jaar wel gemaakt zou hebben, nu het gevoel van: waarom zou ik die opmerking maken...
Wat zou het zijn? Kan iemand mij helpen ofzo?
oh en voor die mensen die alleen maar zitten te trollen, doe dat graag ergens anders :p
Thx alvast
pi_89938589
Zit hij daar voor werk of 'oorlog'? Heb je het daar moeilijk mee?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_89938934
hij is militair, oorlog dus. Ik ben meer iemand die het niet laat merken als ik het vervelend vind. Misschien word het allemaal opgekropt?
ik wilde toen hij net weg was even niks van m weten. Hij belt ons wel iedere week minimaal 2 keer ofzo, maar meestasl weet ik niet echt wat ik moet zeggen.
pi_89939421
Heb er ervaring mee. Ik krop alles op, net zoals mijn ouwe. Ik moest hem up to date houden over de voetbal en hoe het gaat met meisjes enzo. Geen diepgaande gesprekken.

Ik kan niet goed praten met mijn moeder en heb toen een meisje ontmoet (geen relatie materiaal), die een goede luisteraar was, lekker cliché, ik weet het. Maar het heeft me wel geholpen, moest wel mijn trots opzij zetten, maar ik kon haar voor de volle 100% vertrouwen.

Dus zoek iemand waar je lekker een avond mee kan praten. Dat werkte althans voor mij. Niet dat mijn pa en ik nu diepgaande gesprekken hebben, maar ik kan mijn ei kwijt. Succes in ieder geval :).
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:42:35 #5
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_89942818
Ik denk dat je ergens heel erg bezig bent met je vader. Hoe voel je je tegenover hem? Voel je je ''in de steek gelaten'' door hem? Mis je hem? Of hebben jullie gewoon geen goede band?
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_89943047
Hoe oud ben je? Hoe was je relatie voor je vader werd uitgezonden? Heb je nog veel vrienden/vertrouwens personen? Woon je nog thuis? Vraagt je vader veel dingen van je, in de zin van prestatie's?
Is er iets in jou situatie, waar jij je verder nog slecht/onzeker over voeld?
Als god bestaat, is hij een enorme sadist!
Ben jij ook een Atheïst, plaats dan ook deze signature in je profiel!
pi_89943078
mijn band was juist zeer goed met hem, hij had dezelfde humor (beetje puber humor, wel grappig dus :p) maarre ik mis m nietecht, wat ik al eerder zei ik krop het volgens mij een beetje op. Ik probeerde hem eigenlijk zelfs te vergeten toen hij net weg was.
pi_89943322
@Rodrigo_Borgia, Ik ben 15 jaar, goede relatie altijd lachen. met m'n moeder kan ik iets minder opschieten vanwegen overbezorgdheid van haar. Ik heb nog veel vrienden alleen ik denk: waarom zou ik het aan hun vertellen. Ik woon nog thuis, Ik doe vwo, ik sta 3 onvoldoendes dus net op zitten blijven, dus dat moet ik nog zien op te halen.
verders vind ik een meisje leuk die al verkering heeft xD maar dat doet er niet zoveel aan toe.

sorry voor dubbelpost
pi_89943670
Lolman, je hebt genoeg aan je hoofd. Of je het beseft of niet: ik denk dat je je vader mist, dat je je (onbewust) zorgen maakt. Dat je het niet wil vertellen aan vrienden is waarschijnlijk omdat ze toch niet hetzelfde meemaken als jij nu.

Mijn vader was ernstig ziek toen ik jouw leeftijd had, maar ik had het daar ook nooit over. Ik wist niet wat ik er eigenlijk over moest zeggen, of dat mijn vriendinnen het wel zouden begrijpen. Dat herken ik dus wel.

Dan is je moeder ook nog (over)bezorgd, het meisje dat je leuk vindt heeft al verkering en je hebt wat onvoldoende cijfers. Voila, daar is je antwoord. Of je wat losser moet worden: ik denk het niet. je verwerkt dingen in jezelf. Wellicht gaat het allemaal weer beter als je vader heelhuids terug is, als de dingen weer 'gewoon' zijn dus, je zelf een verkering vindt en je cijfers weer opgehaald zijn.

Sterkte!
pi_89947093
Dankje, dat stelt me erg gerust.
Anderzijds, hij komt pas over 3 maanden terug, wat ik best lang vind.
ik wil er graag toch nog iets meer over horen.

[ Bericht 19% gewijzigd door lolman112 op 15-12-2010 18:05:09 ]
pi_89984147
Ik kan me herinneren dat ik soms erg boos werd vanuit het niets(en ik was een heul braaf meiske eigenlijk), veel ruzie maakte ook. Niet thuis, maar met vrienden. Maar dat doe jij niet, denk ik. Ik denk dat je juist aan de gedeprimeerde kant bent.

Ik vraag me af, zou je er toch niet met iemand over willen praten, over je vader bedoel ik?
pi_89984209
TS is 15 en student :')
pi_89987905
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef sheotah het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik soms erg boos werd vanuit het niets(en ik was een heul braaf meiske eigenlijk), veel ruzie maakte ook. Niet thuis, maar met vrienden. Maar dat doe jij niet, denk ik. Ik denk dat je juist aan de gedeprimeerde kant bent.

Ik vraag me af, zou je er toch niet met iemand over willen praten, over je vader bedoel ik?
Jawel, ik heb het gisteren gedaan met zo'n 5 mensen, het hielp eigenlijk wel.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:48 schreef DrsPhil het volgende:
TS is 15 en student :')
Uhm, nouen? Wat maakt dat nou weer uit. M'n initialen zijn zelfs T.S. (voornaam en achternaam)
pi_89990236
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 07:27 schreef lolman112 het volgende:

[..]

Jawel, ik heb het gisteren gedaan met zo'n 5 mensen, het hielp eigenlijk wel.

[..]

Uhm, nouen? Wat maakt dat nou weer uit. M'n initialen zijn zelfs T.S. (voornaam en achternaam)
Op de middelbare ben je scholier :{

Geniale opmerking trouwens
pi_90005905
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:06 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Op de middelbare ben je scholier :{

Geniale opmerking trouwens
Je hebt gelijkk, ik ben scholier.. (m'n opa zegt altijd student :P)
welke operking? ik hoop dat je dat niet doordenkt, met die 5 mensen xd
pi_90041950
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef lolman112 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen, en ik ben een student enzo.
Vorig jaar was ik (voor mijn gevoel) heel spontaan enzo, grappen maken in de klas enzo (en dan waren ze leuk ;p).
Maar dit jaar gaat het moeizamer, volgens mij omdat m'n vader weg is (hij zit momenteel in afganistan). Ik heb het gevoel bij een opmerking die ik vorig jaar wel gemaakt zou hebben, nu het gevoel van: waarom zou ik die opmerking maken...
Wat zou het zijn? Kan iemand mij helpen ofzo?
Tis gewoon duidelijk dat je niet alleen je varder mist en erg van hem houdt maar ook in je onderbewustzijn met hem meeleeft en dat knaagt dus aan je. :Y
beste oplossing? Hem wat post sturen en over je gevoelens praten en hoezeer je met hem meeleeft. Ongemerkt ga jij je dan beter in je vel voelen. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')