Jawel, ik heb het gisteren gedaan met zo'n 5 mensen, het hielp eigenlijk wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef sheotah het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik soms erg boos werd vanuit het niets(en ik was een heul braaf meiske eigenlijk), veel ruzie maakte ook. Niet thuis, maar met vrienden. Maar dat doe jij niet, denk ik. Ik denk dat je juist aan de gedeprimeerde kant bent.
Ik vraag me af, zou je er toch niet met iemand over willen praten, over je vader bedoel ik?
Uhm, nouen? Wat maakt dat nou weer uit. M'n initialen zijn zelfs T.S. (voornaam en achternaam)quote:
Op de middelbare ben je scholierquote:Op donderdag 16 december 2010 07:27 schreef lolman112 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het gisteren gedaan met zo'n 5 mensen, het hielp eigenlijk wel.
[..]
Uhm, nouen? Wat maakt dat nou weer uit. M'n initialen zijn zelfs T.S. (voornaam en achternaam)
Je hebt gelijkk, ik ben scholier.. (m'n opa zegt altijd studentquote:Op donderdag 16 december 2010 10:06 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Op de middelbare ben je scholier![]()
Geniale opmerking trouwens
Tis gewoon duidelijk dat je niet alleen je varder mist en erg van hem houdt maar ook in je onderbewustzijn met hem meeleeft en dat knaagt dus aan je.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef lolman112 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen, en ik ben een student enzo.
Vorig jaar was ik (voor mijn gevoel) heel spontaan enzo, grappen maken in de klas enzo (en dan waren ze leuk ;p).
Maar dit jaar gaat het moeizamer, volgens mij omdat m'n vader weg is (hij zit momenteel in afganistan). Ik heb het gevoel bij een opmerking die ik vorig jaar wel gemaakt zou hebben, nu het gevoel van: waarom zou ik die opmerking maken...
Wat zou het zijn? Kan iemand mij helpen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |