Dank je wel!quote:
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
Maar dat is plan C. Waar is plan B gebleven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Gisteren met een oud buurmeisje zitten "praten". Zij was gezakt voor de medische keuring bij de KL, is toen gaan solliciteren bij de politie.
Nu moet ik zeggen dat toen ik aan het beslissen was of ik def wilde of heel wat anders, de politie ook op mijn lijstje stond. Laat ik eerlijk zijn, ik zou dat veel liever doen als billen wassen in het ziekenhuis..
Frustrerend!
Mogguh EllaN.quote:
Plan B zou eigenlijk 2 jarige opleiding worden tot verpleegkundige en dan als nog amver doen. Alleen kom ik hoogstwaarschijnlijk niet in aanmerking voor de 2 jarige opleiding omdat ik dan een big registratie mis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat is plan C. Waar is plan B gebleven?
Hooi EllaNquote:
Goed zo! Daar kunnen sommigen in de SC een voorbeeld aan nemen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:39 schreef Maitje het volgende:
Goed, moet eerst nog van alles uitzoeken. En het komt uiteraard niet 1,2,3 uit de luchtvallen.
Een rel over een hondje geloof ik.quote:
Ah die heb ik nog meegekregen haha.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een rel over een hondje geloof ik.
Politiekeuring is wel pret overigens: Als ze denken dat je levenservaring mist word je gewoon afgekeurd, en ze zeuren om de kleinste dingen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Gisteren met een oud buurmeisje zitten "praten". Zij was gezakt voor de medische keuring bij de KL, is toen gaan solliciteren bij de politie.
Nu moet ik zeggen dat toen ik aan het beslissen was of ik def wilde of heel wat anders, de politie ook op mijn lijstje stond. Laat ik eerlijk zijn, ik zou dat veel liever doen als billen wassen in het ziekenhuis..
Frustrerend!
Gehehe, nee dan gewoon eerst agentquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed zo! Daar kunnen sommigen in de SC een voorbeeld aan nemen!
Maar dan wel meteen solliciteren voor hoofdagent!
Nou, ik moet juist een "goed" besluit makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ah die heb ik nog meegekregen haha.
Klinkt verstandig Maitje. Goed jouw opties afwegen. Ook al maak je uiteindelijk een besluit, waar je toch niet heel blij mee bent; je bent nog jong dus alles kan nog
.
Nou, ik ken 2 mensen die beide in Amsterdam hebben gesolliciteerd en beide hier in Amersfoort wonen en gewoon beide zijn aangenomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Vronsky het volgende:
Goeiemorgen DEF.
[..]
Politiekeuring is wel pret overigens: Als ze denken dat je levenservaring mist word je gewoon afgekeurd, en ze zeuren om de kleinste dingen.
Ben zelf afgekeurd ervoor omdat ze vond dat ik te ver weg woonde en daardoor de opleiding niet zou afmaken.. terwijl ze me wel vertelde dat alles voor de rest gewoon perfect was.
Let wel op: er zijn momenteel ook bij de politie niet echt veel vacatures vrij, en al helemaal niet in de provincie utrecht.
http://www.kombijdepoliti(...)atures&se=vac_uitgeb
Haaglanden etc.. wil misschien nog wel lukken, maar dan ga je dus wel verhuizen: En je zit niet intern op de politie-academie, houd daar dus rekening mee!
En: toen ik gekeurd werd was er sprake van een regeling dat je maar 50% van je salaris kreeg op de academie dagen, dus dat is misschien 400 euro.
Ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:26 schreef Cobra4 het volgende:
Zoek dan ook de trajecten uit.![]()
Kijk maar eens naar de verschillen tussen de trajecten van agent en hoofdagent.
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.
Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.
Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.
Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.
Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.
Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.
Ik kreeg zelfs te horen van het schoolhoofd dat ik maar niet meer moest komen!
Yep, ik meen het.quote:
Juist. Ik zou overmorgen met hem gaan zwemmen. Maar ik weet niet of dat nog een goed plan is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:45 schreef Vronsky het volgende:
Wtf..
Wat voor een achterlijke school is dat?
Ziehier het effect van al dat gebeuren over die pedofilie zaken de laatste tijd.. mensen gaan dingen zien die er niet zijn.
Ohja, en elke pedofiel is in bezit van een iPad.
Ik ben netjes gebleven omdat mijn neefje erbij was.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Op zich na dat pedo-schandaal kan ik het mij ergens wel voorstellen dat men extra alert is, maar die reactie van dat schoolhoofd? Ik had hem de huid vol gescholden.
Ja, ok. Snap ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben netjes gebleven omdat mijn neefje erbij was.
Godskolere wat een lef.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.
Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.
Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.
Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.
Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.
Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.
Ik kreeg zelfs te horen van het schoolhoofd dat ik maar niet meer moest komen!
Het gaat mij meer om mijn neefje. Hoe zal hij zich voelen als dit ook in het zwembad zou gebeuren?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, ok. Snap ik.
Anyway, bizarre weer zeg.
En gewoon gaan zwemmen met je neefje.
Daar heb je idd wel gelijk in ja. Bepraat het anders met je zus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om mijn neefje. Hoe zal hij zich voelen als dit ook in het zwembad zou gebeuren?
Zij gaat zo eerst naar die school.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb je idd wel gelijk in ja. Bepraat het anders met je zus.
Ahh, ok.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij gaat zo eerst naar die school.
Correct.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
That's it. Mijn zusje heeft net het zelfde "advies" van het schoolhoofd gekregen. Ik heb nu een afspraak staan bij de politie om aangifte te doen van alles wat in dit geval mogelijk is.Terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een domme, koppige, kwaaddenkende mensen heb je toch in dit land zeg. Mijn bek valt open.
Lang leve de media.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef CpV het volgende:
[..]
Terecht!
Wat een domme, koppige, kwaaddenkende mensen heb je toch in dit land zeg. Mijn bek valt open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |