abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89906206
@ Cobra Ra topic geopend
pi_89906250
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 08:19 schreef Clan het volgende:
@ Cobra Ra topic geopend
Dank je wel! ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89906284
Was een intens werk met inscannen, zelfs mijn nieuwe computer trekt die vele MB's amper, hoop niet dat het openen te traag gaat. Rechtsonder klikken, dan kun je de pagina lezen.
pi_89906656
Morge! :W
Er was eens....
pi_89906670
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Maitje het volgende:
Morge! :W
Goeiemorgen lieve Maitje. :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89906680
Goedemorgen Maitje :)
pi_89906898
om ff verder te gaan op focking hell, youtube/uitzending gemist gaat ook niet werken. Zelf fok openen duurt al allejezus lang. wij hebben alleen internet op de werkplek, en dan nog langzamer dan in nederland.

represto staat ook ergens online, kan ik om dezelfde reden ook niet zien :X

gisteren was ik op een ander kamp, en voor het eerst in 7 weken weer van een gewoon bord en met normaal bestek gegeten ipv wegwerp rommel :Y)
pi_89906927
Fokking Hell staat niet op uitzendinggemist en maar kleine stukjes op jouwbuis.
pi_89906949
Ook goed, als dat wel t geval was had ik dr nog niks aan gehad :P
pi_89907254
@Bouke
Ik heb Restrepo hier op dvd, als je daar een dvd spelert heb wil ik hem best naar je toe sturen?
Er was eens....
pi_89907363
Gisteren met een oud buurmeisje zitten "praten". Zij was gezakt voor de medische keuring bij de KL, is toen gaan solliciteren bij de politie.
Nu moet ik zeggen dat toen ik aan het beslissen was of ik def wilde of heel wat anders, de politie ook op mijn lijstje stond. Laat ik eerlijk zijn, ik zou dat veel liever doen als billen wassen in het ziekenhuis. :').

Frustrerend!
Er was eens....
pi_89907568
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Gisteren met een oud buurmeisje zitten "praten". Zij was gezakt voor de medische keuring bij de KL, is toen gaan solliciteren bij de politie.
Nu moet ik zeggen dat toen ik aan het beslissen was of ik def wilde of heel wat anders, de politie ook op mijn lijstje stond. Laat ik eerlijk zijn, ik zou dat veel liever doen als billen wassen in het ziekenhuis. :').

Frustrerend!
Maar dat is plan C. Waar is plan B gebleven?
pi_89907576
:W
pi_89907594
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef EllaN het volgende:
Mogguh EllaN. :W
pi_89907672
Heb ik nog iets gemist :)?
pi_89907688
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Maar dat is plan C. Waar is plan B gebleven?
Plan B zou eigenlijk 2 jarige opleiding worden tot verpleegkundige en dan als nog amver doen. Alleen kom ik hoogstwaarschijnlijk niet in aanmerking voor de 2 jarige opleiding omdat ik dan een big registratie mis.
Dus dan moet ik 4 jaar studeren (welliswaar werken en leren) en ik weet niet of ik daar wel zo zin in heb om dat op die manier te doen.

Daarbij denk ik dat ik ik liever politiewerk doe dan billenwassen.

Goed, moet eerst nog van alles uitzoeken. En het komt uiteraard niet 1,2,3 uit de luchtvallen :).

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef EllaN het volgende:
Hooi EllaN
Er was eens....
pi_89907753
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:39 schreef Maitje het volgende:

Goed, moet eerst nog van alles uitzoeken. En het komt uiteraard niet 1,2,3 uit de luchtvallen :).

Goed zo! Daar kunnen sommigen in de SC een voorbeeld aan nemen! ;)

Maar dan wel meteen solliciteren voor hoofdagent!
pi_89907769
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:38 schreef EllaN het volgende:
Heb ik nog iets gemist :)?
Een rel over een hondje geloof ik. ;)
pi_89907825
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Een rel over een hondje geloof ik. ;)
Ah die heb ik nog meegekregen haha.

Klinkt verstandig Maitje. Goed jouw opties afwegen :). Ook al maak je uiteindelijk een besluit, waar je toch niet heel blij mee bent; je bent nog jong dus alles kan nog ;).
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:50:35 #20
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89907933
Goeiesmorgens.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89908085
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:50 schreef Vortix het volgende:
Goeiesmorgens.
Goedemorgen :)
pi_89908614
Goeiemorgen DEF. :O

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:

Frustrerend!
Politiekeuring is wel pret overigens: Als ze denken dat je levenservaring mist word je gewoon afgekeurd, en ze zeuren om de kleinste dingen.

Ben zelf afgekeurd ervoor omdat ze vond dat ik te ver weg woonde en daardoor de opleiding niet zou afmaken.. terwijl ze me wel vertelde dat alles voor de rest gewoon perfect was :').

Let wel op: er zijn momenteel ook bij de politie niet echt veel vacatures vrij, en al helemaal niet in de provincie utrecht.

http://www.kombijdepoliti(...)atures&se=vac_uitgeb

Haaglanden etc.. wil misschien nog wel lukken, maar dan ga je dus wel verhuizen: En je zit niet intern op de politie-academie, houd daar dus rekening mee!

En: toen ik gekeurd werd was er sprake van een regeling dat je maar 50% van je salaris kreeg op de academie dagen, dus dat is misschien 400 euro.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_89908796
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Goed zo! Daar kunnen sommigen in de SC een voorbeeld aan nemen! ;)

Maar dan wel meteen solliciteren voor hoofdagent!
Gehehe, nee dan gewoon eerst agent :P.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:46 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ah die heb ik nog meegekregen haha.

Klinkt verstandig Maitje. Goed jouw opties afwegen :). Ook al maak je uiteindelijk een besluit, waar je toch niet heel blij mee bent; je bent nog jong dus alles kan nog ;).
Nou, ik moet juist een "goed" besluit maken :P. Dus eerst gewoon alles uitzoeken hoe of wat.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Vronsky het volgende:
Goeiemorgen DEF. :O

[..]

Politiekeuring is wel pret overigens: Als ze denken dat je levenservaring mist word je gewoon afgekeurd, en ze zeuren om de kleinste dingen.

Ben zelf afgekeurd ervoor omdat ze vond dat ik te ver weg woonde en daardoor de opleiding niet zou afmaken.. terwijl ze me wel vertelde dat alles voor de rest gewoon perfect was :').

Let wel op: er zijn momenteel ook bij de politie niet echt veel vacatures vrij, en al helemaal niet in de provincie utrecht.

http://www.kombijdepoliti(...)atures&se=vac_uitgeb

Haaglanden etc.. wil misschien nog wel lukken, maar dan ga je dus wel verhuizen: En je zit niet intern op de politie-academie, houd daar dus rekening mee!

En: toen ik gekeurd werd was er sprake van een regeling dat je maar 50% van je salaris kreeg op de academie dagen, dus dat is misschien 400 euro.
Nou, ik ken 2 mensen die beide in Amsterdam hebben gesolliciteerd en beide hier in Amersfoort wonen en gewoon beide zijn aangenomen :P.

En ik geloof dat het nu 75% uitbetaald is. Maar zoals ik al zei. Ik ga het eerst uitzoeken :).
Er was eens....
pi_89908991
Zoek dan ook de trajecten uit. ;)

Kijk maar eens naar de verschillen tussen de trajecten van agent en hoofdagent.
pi_89909090
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:26 schreef Cobra4 het volgende:
Zoek dan ook de trajecten uit. ;)

Kijk maar eens naar de verschillen tussen de trajecten van agent en hoofdagent.
Ga ik zeker doen. ;)
Er was eens....
pi_89909134
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen. ;)
^O^
pi_89911857
Vraagje: als je het schema van de voorbereiding op de ECO volgt (en hem natuurlijk al minstens een keer hebt doorlopen), moet je dan genoeg kracht hebben om cluster 4 te halen tijdens de keuring? De meningen zijn namelijk verdeeld op de verschillende fora of het verstandig is erbij te gaan fitnessen.

In het schema train je ook meer je krachtuithoudingsvermogen dan de 'piekkracht' (zelf bedachte term), terwijl dat laatste wordt gemeten tijdens de krachttest.

http://www.korpscommandot(...)ingsschema_KCT_3.pdf
pi_89911938
Ik zeg: beiden.

Maar let er wel op dat je dankzij pullups echt BERESTERK word.
Dat is een erg mooie combinatie van 'piekkracht' en uithoudingsvermogen.

Ga maar uit van 10-15 pullups als je vol die cluster 4 wilt halen.

Alleen combineer het wel met krachttraining in de sportschool.
pi_89913481
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.

Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.

Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.

Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.

Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.

Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.

Ik kreeg zelfs te horen van het schoolhoofd dat ik maar niet meer moest komen!

:{
pi_89913531
Wtf..

Wat voor een achterlijke school is dat?
Ziehier het effect van al dat gebeuren over die pedofilie zaken de laatste tijd.. mensen gaan dingen zien die er niet zijn.

Ohja, en elke pedofiel is in bezit van een iPad. :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:49:40 #31
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89913630
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.

Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.

Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.

Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.

Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.

Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.

-O-
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89913632
Dat MEEN je niet :(?!
pi_89913701
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:49 schreef EllaN het volgende:
Dat MEEN je niet :(?!
Yep, ik meen het.
pi_89913720
lekker dan! en die directeur die moet zn ogen uit zn kop schamen! Brief richting de gemeente of wie dr ook maar de leiding over die school heeft(boven die directeur).
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:52:39 #35
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_89913723
Op zich na dat pedo-schandaal kan ik het mij ergens wel voorstellen dat men extra alert is, maar die reactie van dat schoolhoofd? Ik had hem de huid vol gescholden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_89913860
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:45 schreef Vronsky het volgende:
Wtf..

Wat voor een achterlijke school is dat?
Ziehier het effect van al dat gebeuren over die pedofilie zaken de laatste tijd.. mensen gaan dingen zien die er niet zijn.

Ohja, en elke pedofiel is in bezit van een iPad. :')
Juist. Ik zou overmorgen met hem gaan zwemmen. Maar ik weet niet of dat nog een goed plan is.
pi_89913881
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Op zich na dat pedo-schandaal kan ik het mij ergens wel voorstellen dat men extra alert is, maar die reactie van dat schoolhoofd? Ik had hem de huid vol gescholden.
Ik ben netjes gebleven omdat mijn neefje erbij was.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:59:10 #38
110987 ErwinRommel
pi_89913934
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik ben netjes gebleven omdat mijn neefje erbij was.
Ja, ok. Snap ik.
Anyway, bizarre weer zeg.
En gewoon gaan zwemmen met je neefje.
pi_89913980
Ik zou ook gewoon gaan als ik jou was.. wat willen ze doen?

En als er problemen zijn is er altijd nog de DEF knokploeg. :Y
(Ik wil die man van die vrouw wel ontmoeten die jou dood zou moeten slaan. :') )
pi_89913985
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:

Godskolere wat een lef. -O-
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_89914052
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja, ok. Snap ik.
Anyway, bizarre weer zeg.
En gewoon gaan zwemmen met je neefje.
Het gaat mij meer om mijn neefje. Hoe zal hij zich voelen als dit ook in het zwembad zou gebeuren?
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:04:20 #42
110987 ErwinRommel
pi_89914126
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om mijn neefje. Hoe zal hij zich voelen als dit ook in het zwembad zou gebeuren?
Daar heb je idd wel gelijk in ja. Bepraat het anders met je zus.
pi_89914327
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Daar heb je idd wel gelijk in ja. Bepraat het anders met je zus.
Zij gaat zo eerst naar die school.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:10:03 #44
110987 ErwinRommel
pi_89914348
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zij gaat zo eerst naar die school.
Ahh, ok.
pi_89914874
pfff lekker is dat :{
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_89915190
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:24 schreef m.k het volgende:
pfff lekker is dat :{
Correct. ;(
pi_89915515
That's it. Mijn zusje heeft net het zelfde "advies" van het schoolhoofd gekregen. Ik heb nu een afspraak staan bij de politie om aangifte te doen van alles wat in dit geval mogelijk is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89915590
en terecht, wat een simpele mongolen ;(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_89915729
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
That's it. Mijn zusje heeft net het zelfde "advies" van het schoolhoofd gekregen. Ik heb nu een afspraak staan bij de politie om aangifte te doen van alles wat in dit geval mogelijk is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht!

Wat een domme, koppige, kwaaddenkende mensen heb je toch in dit land zeg. Mijn bek valt open.
pi_89916488
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef CpV het volgende:

[..]

Terecht!

Wat een domme, koppige, kwaaddenkende mensen heb je toch in dit land zeg. Mijn bek valt open.
Lang leve de media. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')