quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
om die reden zou ik dat nooit doen!
Geen zorgen Maitje.
Flikker op met die kut opmerkingen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Rave_NL het volgende:
Cobra, voor ik overhaaste conclusies wil gaan trekken, stond je toevallig met je broek op je enkels zonder dat je het door had?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flikker op met die kut opmerkingen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef jankaas020 het volgende:
Vandaag m'n nieuwe daagsblauw opgehaald, inc. nette schoenen, blijken het geen Van Liers te zijn maar 1 of andere knakedingen met een fucking spiegelgladde leren lap als zool...
Ik heb de van Liers meerdere malen per jaar aan maar los daarvan zijn die spekzolen gewoon kut..quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:11 schreef jankaas020 het volgende:
Das wel een idee, rave!![]()
[ afbeelding ]
Ik snap dat dure Van Liers bullshit zijn als je die maar 2 keer per jaar aan heb. Maar om zoiets aan boord aan te treken is echt een nogo!
Ik volg het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
om die reden zou ik dat nooit doen!
Geen zorgen Maitje.
Haix zijn Duitse hoge werkschoenen, heeft met legerkisten niks te maken..quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Vronsky het volgende:
Bleh, haix.
Dat vind ik dus echt klote schoenen, had dat spul ook bij de brandweer.. erg oncomfortabel.
Meindl zit juist weer perfect hier, maar die maken geen brandweerlaarzen.
De zwarte leren, loop er bijna het hele jaar rond mee..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Ik vind ze verschrikkelijk zitten.
Ok.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef Vortix het volgende:
[..]
Twee keer per week twee uur fitnessen , drie keer per week hardlopen.
Kraftwerkquote:
Idd, de pioniers!!!!quote:
Okee, die groene dingen zijn een ramp, net zoals de desert boots van dat model.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De zwarte leren, loop er bijna het hele jaar rond mee..
Hmmm geen idee, was dat een fragment in een docu? Zo ja, welke!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef Sunglasses het volgende:
Heren en dames,
Een tijdje terug hadden jullie een quote van een Amerikaakse militair die iets zei over het koffiegebruik van Nederlandse militairen. Ik kan hem alleen nergens meer vinden en wilden hem graag gebruiken in mn kerstgedicht voor mn vriendinnetje op uitzending. Wie kan me verder helpen?
Thanks!
In Bosnie kregen we die groene, of dessert boots, was een rommeltje. Ik kreeg niks, en was tevreden met mijn gewone boots.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee, die groene dingen zijn een ramp, net zoals de desert boots van dat model.
Volgens mij postte RonaldV die, naar aanleiding van wat een Amerikaanse stafofficier zei tijdens een internationale oefening. De strekking was "The Dutch are a wonderful bunch. I just prey the world doesn't run out of coffee first." Of zoiets.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm geen idee, was dat een fragment in een docu? Zo ja, welke!
Wij droegen de standaard gevechtslaars en veldtenue, was ook niet te doen, onder in ht dal was het warm, en hoog in de bergen lag er sneeuw. Het was mouwen op -en afstropen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Bosnie kregen we die groene, of dessert boots, was een rommeltje. Ik kreeg niks, en was tevreden met mijn gewone boots.
Zou ook een zomer outfit krijgen. Nooit aangekomen.
Napoleon was enorm leergierig, hij had een koets, met verwarmingsbuizen, en allerlei boeken erin, Wiskunde, natuurkunde, en als hij het boek uit had, gooide hij die uit het raam, zo weet men heel veel af van de routes die hij, door Europa, af legde.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Sunglasses het volgende:
Met alle respect voor de Ozzies: ik hecht meer waarde aan de wijze woorden van een USAF generaal die ik ooit tijdens een oefening op pikte:
"Those Dutch are an excellent bunch. I just hope this airbase has enough coffee to keep them going."
de goede man refereerde aan het feit dat hij (alweer) moest wachten met de ochtendbriefing tot 150 Nederlanders allemaal voorzien waren van een bak cafeïne
Dit was dus idd de uitspraak die ik zocht! Vortix, geef jezelf even een schouderklopje voor je goede geheugen!
Omdat er altijd van die "ow kijk mij is aan gewicht trekken en wat ben ik gespierd" mannetjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef Iska het volgende:
Spiergroepen@oefening
Maar waarom loop je voor lul?
Ik train altijd tegenovergestelde spiergroepen die samenwerken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef Iska het volgende:
Avond mensen
Was begonnen met paar oefeningen en ben toen telkens meer gaan doen aan de hand van gesprekken met meer ervaren mensen etc. Volgens mij heb ik zo wel een redelijke verdeling.
Any thoughts?
Meestal kan je wel lachen met dat soort gasten hoor.. Maar verschil is misschien dat ik @ TU zit waardoor het type mensen toch iets anders is dat er komtquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:
Omdat er altijd van die "ow kijk mij is aan gewicht trekken en wat ben ik gespierd" mannetjes. En ik heb serieus nog nooit dat een vrouw zien doen.. en daarbij vind ik het minder leuk dan de apparaten.
Kijk, zou er geen andere weg zijn dan alleen maar die losse gewichte, ja.. dan ga ik er bij staan en laat ik mijn kippenkreften is zien.. maar needoe mij maar de apparaten dan.
Wel een goed punt (had al gehoopt dat je zou reagerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Rave_NL het volgende:
Ik train altijd tegenovergestelde spiergroepen die samenwerken.
Als je je borst traint duw je gewicht weg met je triceps.
Als je je rug traint trek je gewicht naar je toe met je biceps.
Als je die spiergroepen dan samenpakt kun je ze de volgende dag ontlasten door een andere spiergroep te trainen.
Dus rug/biceps, borst/triceps, schouder met benen erbij en dan op alle drie de trainingsdagen wat buik erbij.
Die zien mij al aankomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Iska het volgende:
[..]
Meestal kan je wel lachen met dat soort gasten hoor.. Maar verschil is misschien dat ik @ TU zit waardoor het type mensen toch iets anders is dat er komt
Ik train voor mezelf, en verwacht ook dat anderen dat doen. Ik heb liever dat een meid moeite heeft met een gewicht van 5kg en vooruitgang boekt dan een meid die hetzelfde gewicht stiekem op een machine doet omdat ze bang is dat mensen zullen zien dat ze niet helemaal comfortabel is met het feit dat ze in een fitnesshal staat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Omdat er altijd van die "ow kijk mij is aan gewicht trekken en wat ben ik gespierd" mannetjes. En ik heb serieus nog nooit dat een vrouw zien doen.. en daarbij vind ik het minder leuk dan de apparaten.
Kijk, zou er geen andere weg zijn dan alleen maar die losse gewichte, ja.. dan ga ik er bij staan en laat ik mijn kippenkreften is zien.. maar needoe mij maar de apparaten dan.
Waarom niet? Ik meen te weten dat dit ook te maken heeft met marsen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Iska het volgende:
[..]
Benen doe ik alleen niet omdat in combinatie met veel hardlopen etc niet altijd even lekker gaat.
Dan kan je dus wel weer wat jij zei doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Iska het volgende:
[..]
Wel een goed punt (had al gehoopt dat je zou reageren). Benen doe ik alleen niet omdat in combinatie met veel hardlopen etc niet altijd even lekker gaat.
Maar ik ga het denk ik eens proberen. Ben benieuwd of het lekker werkt! Train btw wel maar 3 keer per week (om de dag dus)
Tuurlijk train ik ook voor mijzelf, dat is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik train voor mezelf, en verwacht ook dat anderen dat doen. Ik heb liever dat een meid moeite heeft met een gewicht van 5kg en vooruitgang boekt dan een meid die hetzelfde gewicht stiekem op een machine doet omdat ze bang is dat mensen zullen zien dat ze niet helemaal comfortabel is met het feit dat ze in een fitnesshal staat.
En daarnaast, losse gewichten zijn veel nuttiger voor je lichaam dan machines.
Ja, als je uiteindelijk iets vraagt dan helpen ze uiteraard, daar zijn ze ook niet te beroerd voor. Maar gewoon als je binnen komt en even een goede dag terwijl je staat/zit te staren vind ik erg onbeleefd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef EllaN het volgende:
Gek dat ze niets terug zeggen. Wij hebben ook zo'n zaal die liefkozend het machohok wordt genoemd
, maar de mannen doen nooit raar ofzo. Ze kijken even op, zeggen hoi of geven een knikje en gaan verder met hun training. Ze zijn zelfs heel behulpzaam
.
Een maandje of langer geleden had ik een dag flink aan benen gewerkt. Toen ik de dag erna ging hardlopen kon ik na een half uurtje lopen een paar km naar huis strompelen omdat m'n kuiten gewoon vaststondenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Maitje het volgende:
Waarom niet? Ik meen te weten dat dit ook te maken heeft met marsen?
Ik weet wel van mijzelf toen, toen ik extreem veel trainde voor Nijmegen en echt lange afstanden ging lopen (denk aan 30 tot 45km) ik gewoon niet kon hardlopen, ik had zulke zware benen.
Maar ben benieuwd?
Ik zou me dan inderdaad ook niet op mijn gemak voelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, als je uiteindelijk iets vraagt dan helpen ze uiteraard, daar zijn ze ook niet te beroerd voor. Maar gewoon als je binnen komt en even een goede dag terwijl je staat/zit te staren vind ik erg onbeleefd.
Maarum, ik ga aan de CHAMPAGNE!![]()
Als je conditioneel een beest wil worden moet je gewoon op dat roei apparaat gaan zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die zien mij al aankomen![]()
Ach ze zullen vast aardig zijn, bedoel miss letten ze er nog geen eens op, maar ik werk gewoon met die apparaten en train 2 tot 3x per week.
Eerst beginnen met conditie. Als ik er niet op de fiets naar toe ben gegaan ga ik fietsen een half uur, ben ik er wel op de fiets heen gegaan, dan ga ik hardlopen of steppen en dat ook een half uur tot 40 minuten. En daarna train ik de spiergroepen die ik afwissel met been en arm spieren en als laatste buik en rug.
Ik roeide altijd in een stalen schouw.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Rave_NL het volgende:
Heb het zelfs nog een tijdje op het water gedaan, kan geen ergometer tegenop..
4+. in de zomer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik roeide altijd in een stalen schouw.
Ben ik het niet mee eens, misschien dat het wel zo is maar bij het zwemmen ga ik niet door tot ik kapot ga ofzo, dan verzuip ik onderweg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Clan het volgende:
Zwemmen is misschien nog wel de beste oefening, train je meteen je hele lichaam!
Try and go my dearquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Lotusss het volgende:
Oh ja, moet ook naar de sportschool deze week....
Kut-energieprobleem!!!
Eerst naar jou morgenquote:
Daarom heb ik MLV zonder zwemmen gedaan, twee uur zwemmen doet niemand. Maar elke ochtend wat zwemmen is al heel gezond, ook voor je uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, misschien dat het wel zo is maar bij het zwemmen ga ik niet door tot ik kapot ga ofzo, dan verzuip ik onderweg.
Uiteraardquote:
quote:
Ben hem aan het downen... iodl is niet zo vlot.quote:
quote:
quote:
Ken hem!quote:
Die zoeken die kinderen van mij steeds op!quote:
Veel irritanter!quote:
Ga maar lachen dan. Ik ben nogal een headbanger geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Vronsky het volgende:
Als iemand dit nog kent ga ik lachen:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga maar lachen dan. Ik ben nogal een headbanger geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |