Ik ging een jaar, ofzo na Elvis in dienst. Ik kende vroeger iemand die Elvis in Duitsland op de NAVO basis waar hij diende had gezeten.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
Indo-rock scheen toen wel "hot" te zijn in met name Duitsland.
Ik ben van bouwjaar 1973, maar heb die "Indische" roots nog steeds een beetje in me mbt sentiment. Ik groeide op met jaren 80 en 90 muziek. De muziek van nu kan me eigenlijk geen flikker schelen want het is allemaal hetzelfde.
Nu ff niet, ik ga echt snurken...quote:Op woensdag 15 december 2010 01:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben de Friese taal niet machtig, heb je ook een vertaling naar het Nederlands?
Welterustenquote:Op woensdag 15 december 2010 01:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu ff niet, ik ga echt snurken...
Truste iedereen!
Deze ken ik zeer zekerquote:Op woensdag 15 december 2010 01:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie deze niet kent is een barbaar!!!!
leuk dat je het even meld, dank hiervoorquote:
Schubert vindt ik zelf erg mooi:quote:Op woensdag 15 december 2010 01:30 schreef Clan het volgende:
Dit vind ik pas mooie muziek, en muziek met een enorme historie erachter;
Daar hoor je allerlei Amerikaanse volksmuziek in terug, harstikke mooi stuk is dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Dvorak mag er ook wezen, is ook mooi:
Karajan is altijd beter!quote:
Je hoort het verschil wel. Goed, de een houd van die de ander van dat, maar verschil zit er echt tussen per dirigent.quote:
Karajan wordt toch gezien als de beste dirigent van de tweede helft van de twintigste eeuw, en ik vind zijn uitvoeringen altijd beter, de meeste platen en cd's heb ik de uitvoeringen van Karajan.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hoort het verschil wel. Goed, de een houd van die de ander van dat, maar verschil zit er echt tussen per dirigent.
Mooi is dat toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:56 schreef Vronsky het volgende:
Man.. vrouwen.
Net wanneer ik volledig in de put zit, zorgt iemand er ineens weer voor dat alles super gaat. :>
Ik ken hetquote:Op woensdag 15 december 2010 01:56 schreef Vronsky het volgende:
Man.. vrouwen.
Net wanneer ik volledig in de put zit, zorgt iemand er ineens weer voor dat alles super gaat. :>
Klopt Karajan is idd de beste, nu ja, een van de beste dirigenten die men heeft gehad. Hij is onderscheidend in zijn werk. Een meester in het dirigere n, een meester die pit heeft.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Karajan wordt toch gezien als de beste dirigent van de tweede helft van de twintigste eeuw, en ik vind zijn uitvoeringen altijd beter, de meeste platen en cd's heb ik de uitvoeringen van Karajan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |