Dabedoelik. Ik behandel mijn katten nooit voor vlooien.quote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mot ze eigens weten
Weet jij 100% zeker dat je katten nooit een vlo hebben? Ik niet in elk geval. Of eigenlijk: ik weet bijna zeker dat als ik maar lang genoeg zoek, ik er bij die 5 wel eentje vind. Ondanks dat ze 2 x per jaar een injectie krijgen en in de zomer en najaar ook nog pipetten.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys en ik gaan wel vast de tafel dekken dan
Nou, he's back!quote:
Niet heel lang volgens mijquote:
Gooien en smijten en tegen de bedden oprijden!quote:
Ik zie het!quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet heel lang volgens mij
Ze zijn boos op dat jonge meisje omdat ze steeds haar kont laat zien en mogen nu smijten met van alles om woede kwijt te raken
En als je bij DTH durft te komen, dan durf je allesquote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Dabedoelik. Ik behandel mijn katten nooit voor vlooien.De Redcats uiteraard wel.
En het laatste nestje had vlooien maar na een week of 2 waren die spoorloos verdwenen.
Oohtje poppelepootje: nee, nog met DH bezigquote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Elies potje pies, bende gij al aan Dexter begonnen?
Nou, ik snap het wel hoor, zit je in therapie moet je tegen haar kont aankijkenquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het!
En op dat ene chickie zijn ze altijd boos
Ik ben ooit op date geweest met zo iemandquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik ken wel iemand die die therapie wel kan gebruiken. Vandaag gesprek mee gehad en mén wat is dat een gesloten oester.
Ah ok, dan stuur ik pas nieuw voer op als ik helemaal klaar ben, anders blijf ik sturen hequote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oohtje poppelepootje: nee, nog met DH bezig
Ja.quote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dit is sneu, dat ze het als thuis vindt klinken
Iemand die dr kut stijf dicht houdt natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden jullie 'een gesloten oester' dan?
Iemand die sowieso weinig praat, of die veel praat maar eigenlijk niets zegt?
Dat eerste.quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden jullie 'een gesloten oester' dan?
Iemand die sowieso weinig praat, of die veel praat maar eigenlijk niets zegt?
Nee, dat is een gesloten mosselquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iemand die dr kut stijf dicht houdt natuurlijk
En daar is Tombo mee op date geweest?quote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iemand die dr kut stijf dicht houdt natuurlijk
Ik snap nooit zo goed wat je wil melden.quote:
Misschien is ze zwanger en vergist ze zich in het topicquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed wat je wil melden.
Whut?quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet heel lang volgens mij
Ze zijn boos op dat jonge meisje omdat ze steeds haar kont laat zien en mogen nu smijten met van alles om woede kwijt te raken
Ik dacht dat ze van mosselen hield?quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar is Tombo mee op date geweest?
Dan snap ik wel dat het niets werd
You are sooooooo obsessedquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien is ze zwanger en vergist ze zich in het topic
Dat ik er nog ben in het nieuwe topic.quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed wat je wil melden.
Ze zijn al klaar. Met smijten dan, niet met boos zijn op blotekontmeisje.quote:
Ah, oké dan. Hoi.quote:
Nee, dat doen ze in Z&G toch? Vanaf de 36 weken elke dag melden ofzo?quote:
Ookquote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo is toch met een paling op date geweest?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat eerste.![]()
Dat tweede is meer een wandelende brainfart.
En ZO dol ben ik niet eens op visquote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Tombo is met de hele viskraam op date geweest zo te horen
En nog geen guppies.quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Verse vis! Mooie haring!quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Quotefail!quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ZO dol ben ik niet eens op vis
Oeh! Vertellll!quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk net dat ik vanmorgen over Cat droomde, en over Dexter
Oh bah!quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb trouwens iets heel engs... niet afgelopen nacht, maar de nacht ervoor droomde ik dat ik beroofd werd van mijn Cartier. Op straat in Den Haag. Wilde ik gisterenmorgen mijn horloge om doen: weg![]()
![]()
Ik hoop maar dat ik 'm weer vind
Da's balen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb trouwens iets heel engs... niet afgelopen nacht, maar de nacht ervoor droomde ik dat ik beroofd werd van mijn Cartier. Op straat in Den Haag. Wilde ik gisterenmorgen mijn horloge om doen: weg![]()
![]()
Heb jij een cartier?quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
![]()
BLing Bling kat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's balen.Is hij ergens in huis kwijt?
Check je katten eens op nieuwe halsbandjes.
Ik hoop het; anders ben ik 'm verlorenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
Da's balen.Is hij ergens in huis kwijt?
Goed planquote:Check je katten eens op nieuwe halsbandjes.
Ik was ergens en ik was aan het dansen met iemand en ik dacht dat het Eddy Murphy was maar toen bleek het Doakes te zijn van Dexter, en die had een heel lekker lijf en toen kwam JIJ binnen en moest ik onmiddelijk komen maar ik wilde niet want ik was aan het dansenquote:
Ow ja, dat klinkt precies als mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was ergens en ik was aan het dansen met iemand en ik dacht dat het Eddy Murphy was maar toen bleek het Doakes te zijn van Dexter, en die had een heel lekker lijf en toen kwam JIJ binnen en moest ik onmiddelijk komen maar ik wilde niet want ik was aan het dansen![]()
Maar ik moest, en toen moest ik een of andere kaart tekenen waar alle namen opstonden van hier , en toen vroeg ik voor wie dat was en toen was het voor een kennis van een zus van iemand hier, en toen ging ik flippen want ik vond het belachelijk vergezocht en toen was Doakes ook nog weg![]()
En toen werd ik wakker en dacht ik damn dat was echt fucked up
Ja jij was als enige erg realistisch in die hele droomquote:
Had. Dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:01 schreef JJH het volgende:
Heb jij een cartier?
Gaat goed met de zaken.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was ergens en ik was aan het dansen met iemand en ik dacht dat het Eddy Murphy was maar toen bleek het Doakes te zijn van Dexter, en die had een heel lekker lijf en toen kwam JIJ binnen en moest ik onmiddelijk komen maar ik wilde niet want ik was aan het dansen![]()
Maar ik moest, en toen moest ik een of andere kaart tekenen waar alle namen opstonden van hier , en toen vroeg ik voor wie dat was en toen was het voor een kennis van een zus van iemand hier, en toen ging ik flippen want ik vond het belachelijk vergezocht en toen was Doakes ook nog weg![]()
En toen werd ik wakker en dacht ik damn dat was echt fucked up
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
Damn, hopen dat je hem snel vind. Ligt vast op een heel logisch plekje.
Da's geen compliment he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij was als enige erg realistisch in die hele droom
Ik flipte echt totaal in mn droom.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
Bwehehehehe. Goeie droom.
En dan pissed wakker worden he? Heb ik ook wel eens
Over wakker worden gesproken... ik ga slapen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik flipte echt totaal in mn droom.
WTF voor WIE is die kaart en waarom moet je me daar NU mee lastig vallen![]()
en Cat echt zo heel streng niet zeiken ff tekenen doe niet zo flauw ik ben je helemaal komen zoeken ja!
Ik nog bozer
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik flipte echt totaal in mn droom.
WTF voor WIE is die kaart en waarom moet je me daar NU mee lastig vallen![]()
en Cat echt zo heel streng niet zeiken ff tekenen doe niet zo flauw ik ben je helemaal komen zoeken ja!
Ik nog bozer
Als je dat aandurft, have funquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik vannacht over jou gaan dromen?
Veel erger dan die droom van jou over mij het niet worden geloof ik.quote:
Nou vooruit dan, kusje op de wang mag.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, kusje op de wang mag.
Echt, die was zelfgetekend, maar echt heel lelijk, dat zei ik ook, goddomme en dan zo een lelijke kutkaart, ga weg, ik was aan het dansen met Eddy Murpy die Eddy Murphy niet was man!quote:
Lucide dromen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die was zelfgetekend, maar echt heel lelijk, dat zei ik ook, goddomme en dan zo een lelijke kutkaart, ga weg, ik was aan het dansen met Eddy Murpy die Eddy Murphy niet was man!
Oh ja, en voordat jij kwam, zei ik tegen die vent , heeeeej jou ken ik ergens van, ben jij eddy Murphy?
Ja echt geen idee want ik hou helemaal niet van je films maar ik ken je ergens van.
( en toen waren we al aan het dansen) en toen lachte die gast eerst zo een overdreven Eddy Murpy lachje, en toen zei die nee meisje, ik ben Doakes van Dexter, en toen zei ik ooooh beter, das cool!
En toen kwam jij![]()
Fucked up.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die was zelfgetekend, maar echt heel lelijk, dat zei ik ook, goddomme en dan zo een lelijke kutkaart, ga weg, ik was aan het dansen met Eddy Murpy die Eddy Murphy niet was man!
Oh ja, en voordat jij kwam, zei ik tegen die vent , heeeeej jou ken ik ergens van, ben jij eddy Murphy?
Ja echt geen idee want ik hou helemaal niet van je films maar ik ken je ergens van.
( en toen waren we al aan het dansen) en toen lachte die gast eerst zo een overdreven Eddy Murpy lachje, en toen zei die nee meisje, ik ben Doakes van Dexter, en toen zei ik ooooh beter, das cool!
En toen kwam jij![]()
Oh nu pies ik in mn broek.quote:
Ik durf niets meer te zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nu pies ik in mn broek.
Nee!
Issie zelfgetekend?
![]()
Oh als ie lijkt op dat gedrocht dat ik van Cat moest tekenen in mn droom dan kom ik echt niet meer bij, maar dat bestaat echt nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen![]()
Slapen
Tombo!quote:
M.I. nie snap, is dat een afdeling die hier zit/zat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:01 schreef Loveless85 het volgende:
Baafje, was je nou gister bij G. M.I.
Of snap je 'm niej
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hee wat een gein,
dit is een vroege ochtend-rijm
Mijn club was het ook niet, maar ze hadden mij gehuurd voor een klus. In fuckin Assenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:24 schreef Barbaaf het volgende:
Ah nee, da's niet mijn club. Als die er nog zitten is dat een andere verdieping, een lagere
Ja joh, alles voor geld, jeweettog. En niet gewoon achter R'dam CS, maar ik moest er nog heul voor naar Assen ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Jij was hun sletje en ze fuckten je in je ass?
Wow, en dat op de vroege ochtend Ll
En nu heb ik weer Wijd Open van Blof in mn hoofd, dat mega ongepaste Serious Request nrquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja joh, alles voor geld, jeweettog. En niet gewoon achter R'dam CS, maar ik moest er nog heul voor naar Assen ook
Whahaha why????????quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik kampeer onder een fleecedeken in de woonkamer
nobody will find me here, ghehe
Tombo's snuggie? Ligt Tombo er ook toevalligquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik kampeer onder een fleecedeken in de woonkamer
nobody will find me here, ghehe
*kijkt rond*quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombo's snuggie? Ligt Tombo er ook toevallig![]()
We hebben namelijk in V&A wat verontrustende berichten van haar gehoord gister over 'ziek in bed liggen', dus nu ze niet rond een normale tijd online is...
Aaaaw, beterschapjes nog es dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zelfde reden als gisteren, ziekjes
maar slecht draadloos bereik in m'n slaapkamer
Acces pointje neersmijtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zelfde reden als gisteren, ziekjes
maar slecht draadloos bereik in m'n slaapkamer
De Telegraaf gaat voor tokkie-heavenquote:'Telegraaf aast op SBS'
Telegraaf Media Groep (TMG) overweegt de aankoop van SBS Nederland als Prosiebensat.1, de Duitse eigenaar van SBS6, Net5 en Veronica, de zenders te koop zet. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag.
Een woordvoerder van TMG bevestigde de interesse. "Wij hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat we belangstelling zouden kunnen hebben in de Nederlandse televisieactiviteiten van SBS", zo gaf hij aan.
Ook mediatycoon John de Mol zou volgens de krant interesse hebben in de aankoop van de zender.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Telegraaf gaat voor tokkie-heavenHyves, SBS, SkyRadio, De Telegraaf zelf
![]()
Misschien moeten ze ook de PVV overnemen
Hoi Nipquote:
Das heul de dierenbescherming niequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde het net vragen![]()
Oh de dierenbescherming wil dat mensen een diploma hebben voor ze een paard mogen houden![]()
Kunnen ze niet beter eerst mensen een diploma laten halen voor ze een kind mogen nemen?
Nee maar dat zou wel een hoop ellende oplossen, als dr een beetje selectief gekeken werd naar welke mensen zich voort zouden mogen planten dan zouden al die andere toestanden ook uiteindelijk vanzelf niet meer nodig zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heul de dierenbescherming nie
Eens, maar goed tis nou eenmaal niet haalbaar en een enorm hellend vlak als iets of iemand gaat bepalen of je wel of geen kinderen ken. En helaas is de creatie van zo'n mormel nog iets wat de grootste josti's toch nog voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar dat zou wel een hoop ellende oplossen, als dr een beetje selectief gekeken werd naar welke mensen zich voort zouden mogen planten dan zouden al die andere toestanden ook uiteindelijk vanzelf niet meer nodig zijn.
Josties allemaal
Dat kunnen ze allemaal prima op de een of andere manier he, jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar goed tis nou eenmaal niet haalbaar en een enorm hellend vlak als iets of iemand gaat bepalen of je wel of geen kinderen ken. En helaas is de creatie van zo'n mormel nog iets wat de grootste josti's toch nog voor elkaar krijgen
Ja!quote:
Haha jippiequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Altijd eerlijk en schaamteloos he!
Maar goed nieuws , ze bloedt
Nou laat de haaien maar komen dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Altijd eerlijk en schaamteloos he!
Maar goed nieuws , ze bloedt
Hoooooooooo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
haha, en ik denken dat "bloed willen zien" een gewelddadige uitdrukking was
quote:
Je wilde heel geen baby niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zegEn ik heb niet gezegd dat ik graag wilde bloeden
Ja maar dan moet jij hem de hele maand gebruikenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh Zwab , maak dr ff een met een rode vlag, die wij ladies kunnen gebruiken als we ongesteld en sjaggo zijn
ik heb mijn laptop nu even niet, zal het vanmiddag even doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh Zwab , maak dr ff een met een rode vlag, die wij ladies kunnen gebruiken als we ongesteld en sjaggo zijn
Nou maar wat is jouw excuus dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet jij hem de hele maand gebruiken
Jeetje, duidelijke taal spreken hier hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar staat dat?Ik zei dat ik jong was en het niet in de planning lag, meer niet
Hey vrolijkerdquote:
Oh deze met een rood rokje zou t ook al goed doen, voor zij die wel bloeden maar niet sjaggo zijnquote:
Sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, duidelijke taal spreken hier hoor![]()
Zitten we allemaal voor bloed te jompelen terwijl jij voor de baby ging stiekem
We willen ze allebei! Een wapper en een rokje! Voor diverse gelegenheden waar bloed bij komt kijken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh deze met een rood rokje zou t ook al goed doen, voor zij die wel bloeden maar niet sjaggo zijn
Reageer je dan lekker op haar af en niet op mij, zeiksnolquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben me zuur gemaakt. Vooral die Greys
OMG krijg je die nu pas???????quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh-Oh en Ing, bedankt voor jullie kaartjes!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben me zuur gemaakt. Vooral die Greys
You go girlquote:
Ik denk gisterquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG krijg je die nu pas???????
![]()
Vorige week zaterdag gepost![]()
TNT
Fuck Yeah!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
We willen ze allebei! Een wapper en een rokje! Voor diverse gelegenheden waar bloed bij komt kijken!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh deze met een rood rokje zou t ook al goed doen, voor zij die wel bloeden maar niet sjaggo zijn
Gheghe eigenlijk moesten zowel die pompoms als dat rokje een beetje druppen dan hequote:
Uit het vooronderquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gheghe eigenlijk moesten zowel die pompoms als dat rokje een beetje druppen dan he
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gheghe eigenlijk moesten zowel die pompoms als dat rokje een beetje druppen dan he
Oeh ja!quote:
Jaaaaaaaaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lelijk met mijter hoor!
Zonder ook, trouwens!
Da's mijn sig, niet mijn ondertitel, slomequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die prima want het was lang zat zo
Ja die is goed voor de angry bleedin' bitches, toch?quote:
Ja die is zeker goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is goed voor de angry bleedin' bitches, toch?
En dan hebben we de rode cheerie voor als het minder boosaardig hoeft.
Oh nou, ik heb t nu sneller geleerd dan jij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mijn sig, niet mijn ondertitel, slome
Het heeft me 8 jaar geduurd voordat ik het niet meer door elkaar haalde, dus je hebt nog even.
Het gaat toch om je HD? Stuur je toch alleen die op en prop je er zelf tijdelijk een ander in?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ik baal echt enorm man
Ik ben windows nog maar es opnieuw aan het installen zodat ik wel dat tooltje van samsung kan draaien. Maar als het idd stuk is en het moet opgestuurd worden ben ik de laptop 3 tot 7 weken kwijt!!!
Mag nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat toch om je HD? Stuur je toch alleen die op en prop je er zelf tijdelijk een ander in?
Oh ja, je bent natuurlijk geen gecertificeerde reparateurquote:
Whehehehe zet je m ff in de OP dr bij, dan heb ik daar tenminste ook es wat aanquote:
En gooi die tamponslingeraar en die rode jompel er meteen bij, dan hebben we voor elk wat wilsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe zet je m ff in de OP dr bij, dan heb ik daar tenminste ook es wat aan
Ik zal eens bellen. Die samsung shit software voor de hdd draait niet. Ben nu maar seagate aan he installen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, je bent natuurlijk geen gecertificeerde reparateurgeldklopperij. En ze kunnen niet even onsite met een HD langskomen? Das 10 minuten werk om te vervangen
Niet van de Dixonsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:49 schreef DeZwabber het volgende:
wtf, mag je van samsung niet eens je eigen HDD vervangen?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn vensterbank met leuke kersttroepjes was vanmorgen ineens leeg
En de kerstmannetjes hebben zich verspreid door het heeeeele huis
Je hebt toch wel gewoon andere tooltjes, onafhankelijk van de fabrikant? Die je ff moet bakken en waar je dan van kan booten, en die 'm testen. Of ff je SMART data inlezen, voor zover dat betrouwbaar is...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef Qwea het volgende:
seatools ziet natuurlijk weer niet die kut hdd
Godsklere zeg.
Wat een raaaaaaaaaaadsel, hoe zou dat nou komen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn vensterbank met leuke kersttroepjes was vanmorgen ineens leeg
En de kerstmannetjes hebben zich verspreid door het heeeeele huis
Heb je namen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon andere tooltjes, onafhankelijk van de fabrikant? Die je ff moet bakken en waar je dan van kan booten, en die 'm testen. Of ff je SMART data inlezen, voor zover dat betrouwbaar is...
Naar het Antonius. Voor mijn poot. Mri en langs de orthopeedquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat ga je in Sneek doen?
Ik wil een Sneekkoelkastmagneet
Heb je al een Thailand magneet? Je hebt er nu connecties, maak er misbruik van!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat ga je in Sneek doen?
Ik wil een Sneekkoelkastmagneet
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een raaaaaaaaaaadsel, hoe zou dat nou komen!
De Vermoorde Onschuldquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus suggereren dat deze twee schatjes daar verantwoordelijk voor zijn he?
Kijk die koppies dan![]()
Die waren net zo verbaast als ikNet als over al die spullen die zomaar uit de boom vallen.
[ afbeelding ]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done thatquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al een Thailand magneet? Je hebt er nu connecties, maak er misbruik van!
een suckysucky faaif dollah koelkastmagneet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done that
Inderdaad. En dan een filmpje laten zien over jehova-getuigen die geen bloedtransfusie willen, daar gaat echt alles bij mij van jeuken brrrquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, op een onethisch tijdstip
Heb je al een Woerdense koelkastmagneet dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done that
huhhhh, er stond er gisterochtend eentje op het station, proberen mensen over te halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan een filmpje laten zien over jehova-getuigen die geen bloedtransfusie willen, daar gaat echt alles bij mij van jeuken brrr
Dat was ik heul niet dat was een negerquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus suggereren dat deze twee schatjes daar verantwoordelijk voor zijn he?
Kijk die koppies dan![]()
Die waren net zo verbaast als ikNet als over al die spullen die zomaar uit de boom vallen.
[ afbeelding ]
Buuh maar goed dat ik die niet gezien hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
huhhhh, er stond er gisterochtend eentje op het station, proberen mensen over te halen
Neee een ook geen loveyoulongtime koelkastmagneet, ok Greys, als ie die kan krijgen dan wil ik ze welquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een suckysucky faaif dollah koelkastmagneet?
Dat bestaat heul niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al een Woerdense koelkastmagneet dan?
Ja de milde zachtaardige versiequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie dodge altijd voor me als een soort van met water aangelengde sjon
maar enschede is maassluis ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Buuh maar goed dat ik die niet gezien hebWat een triest volk zeg!
quote:
Nou ja, als zij geloven dat je met een bloedtransfusie in de hel komt...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:14 schreef Oognip het volgende:
Er waren jehova-geuitgen bevallen en ondanks dat ze zonder bloedtransfusie dood zouden gaan, wilden ze geen bloedtransfusie. Er was wel een ander soort middeltje waarmee ze in een soort van coma gebracht werden om zo het bloed weer op peil te krijgen . Ze hielden dus een week een bed bezet, terwijl ze eigenlijk van god dood hadden moeten gaan
Jawellllll, daar zit onze favo kroeg, daar gaan we Marketieren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je daar speciaal voor naar Woerden?
Ik zou geen andere reden weten ook, om daarheen te moeten![]()
Maaaaeeeeeesjequote:
Aaaaaah speciaal voor Ll eentje waar je mag roken, how sweetquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawellllll, daar zit onze favo kroeg, daar gaan we Marketieren.
Hebben we speciaal gezocht ook gewoon he, daarOmdat het voor mij en Ll maar ook voor Gb goed te bereiken is. Wij daar rondjes rijden op zoek naar een kroeg en toen kwamen we meteen de leukste tegen waar je ook nog gewoon mag roken
ja maar door hun rare ideetjes houden ze wel een week langer een bed bezetquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als zij geloven dat je met een bloedtransfusie in de hel komt...
Ik vind eigenlijk dat je die mensen in hun waarde moet laten
Ook als ze daardoor veel langer een bed bezet houden ja, waar jij wellicht wel eens een keer heel erg dringend op zit te wachten maar dat er dan een tekort is? Ik vind het lastig hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij houden altijd rekening met hemquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaah speciaal voor Ll eentje waar je mag roken, how sweet
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens dat je ze in hun waarde moet laten, maar niet ten koste van anderen. Ze willen geen bloedtransfusie en als ze dood gaan vinden ze dat goed. Dan kunnen ze toch ook thuis bevallen? Nu houden ze een bed bezet, terwijl anderen die wel medische hulp willen en nodig hebben geen plek hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Poepigquote:
En een ballenwasserquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo moet het cafe ook een ballenbak hebben
Ja waar moet je Ll anders de hele tijd laten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo moet het cafe ook een ballenbak hebben
Heel lastig. Vaak zijn ze ook niet verzekerd. Het geloof in God zorgt voor ze. Maar toch komen ze naar het ziekenhuis met bv een gebroken been.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ze daardoor veel langer een bed bezet houden ja, waar jij wellicht wel eens een keer heel erg dringend op zit te wachten maar dat er dan een tekort is? Ik vind het lastig hoor...
Ja inderdaad... En buiten de zorg, laten ze ook liever hun gezin achter dan dat ze niet naar "god' luisteren. Want wat is er nu mooier dan met je gezin in het paradijs te vertoeven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Heel lastig. Vaak zijn ze ook niet verzekerd. Het geloof in God zorgt voor ze. Maar toch komen ze naar het ziekenhuis met bv een gebroken been.
Tja, ze geloven dat dit tijdelijk is, en het leven in de hemel/hel eeuwigquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja inderdaad... En buiten de zorg, laten ze ook liever hun gezin achter dan dat ze niet naar "god' luisteren. Want wat is er nu mooier dan met je gezin in het paradijs te vertoeven?Erg triest om je kinderen zonder mama te laten, terwijl mama gewoon gered had kunnen worden.
En dan zijn ze dood en komen ze erachter dat er helemaal geen paradijs is, beetje jammer dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, ze geloven dat dit tijdelijk is, en het leven in de hemel/hel eeuwigDus dan snap ik die keuze wel
Naja dat is jouw visie, die van hun is anders.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dan zijn ze dood en komen ze erachter dat er helemaal geen paradijs is, beetje jammer dan.
Want jij bent al dood geweest en hebt gezien dat er niks is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dan zijn ze dood en komen ze erachter dat er helemaal geen paradijs is, beetje jammer dan.
Dat iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dat is jouw visie, die van hun is anders.
Volgens mij is het relatief maar een hele kleine groep, ik zeg laat ze lekker geloven wat ze willen
Nee dat zeg ik toch niet? Maar ik bedoel, zij zijn ook niet dood geweest dus hoe weten zij zo zeker dat er een paradijs is? Misschien is dat er wel helemaal niet en dan gaan ze dood en komen ze er misschien achter dat er geen paradijs is. Heb je je gezin voor niks achtergelaten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Want jij bent al dood geweest en hebt gezien dat er niks is?
Ja, maar dat andere is hun mening, waarom zou je mensen niet gewoon laten geloven wat ze willen? Ik geloof er ook niet in, maar als zij dat wel willen, primaquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch niet? Maar ik bedoel, zij zijn ook niet dood geweest dus hoe weten zij zo zeker dat er een paradijs is? Misschien is dat er wel helemaal niet en dan gaan ze dood en komen ze er misschien achter dat er geen paradijs is. Heb je je gezin voor niks achtergelaten.
Maar goed dat is mijn mening
True, ik vind het alleen jammer dat ze die keuze ook voor hun kinderen mogen makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
Tja, dat bed bezet houden is misschien naar, maar volgens mij is het niet heel vaak zo dat het of een bed bezet houden is, of doodgaan, meestal gaan ze dan gewoon dood (klinkt hard), en als zij daar voor kiezen, prima.
Ik laat ze ook geloven wat ze willen, maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat andere is hun mening, waarom zou je mensen niet gewoon laten geloven wat ze willen? Ik geloof er ook niet in, maar als zij dat wel willen, prima
Ik woon in Capelle en daar is de groep in verhouding vrij groot. Dus dan ook je kinderen niet laten inenten. Ik vind het moeilijk. Ik wil altijd iedereen in zijn waarde laten maar dat begrijp ik gewoon niet.quote:
Kinderen niet willen laten enten dat is niet alleen iets van de Jehova's hoor, dat is meer iets van de gereformeerden en zo toch ook?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik woon in Capelle en daar is de groep in verhouding vrij groot. Dus dan ook je kinderen niet laten inenten. Ik vind het moeilijk. Ik wil altijd iedereen in zijn waarde laten maar dat begrijp ik gewoon niet.
Dat is zo iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
True, ik vind het alleen jammer dat ze die keuze ook voor hun kinderen mogen maken
Ik hoorde wel een poos terug dat mensen die voor die keuze staan zich ook wel tijdelijk uit de ouderlijke macht laten zetten zodat een tijdelijke gezinsvoogd de bloedtransfusie kan toestaan.
Maar om ze dan meteen "triest volk" te noemen vind ik niet nodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik laat ze ook geloven wat ze willen, maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Ja, idd, dat is ook andere gelovenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kinderen niet willen laten enten dat is niet alleen iets van de Jehova's hoor, dat is meer iets van de gereformeerden en zo toch ook?
Ik zou daar zelf serieus waar ook goed over nadenken hoor, dat enten omdat het maar moet is ook niet allesquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd, dat is ook andere geloven
Er zijn ook mensen die hun kinderen het eerste jaar niet laten enten, zodat ze iig een beetje weerstand zelf kunnen opbouwen
Nee om ze triest volk te noemen is ook niet nodig, maar ik was een beetje gefrustreerd van dat filmpje dus het kwam er zo maar uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is zo idd
Maar het is wel zuur dat als de kinderen blijven/gaan geloven ze zelf ook denken dat ze dan wel in de hel zullen komen...
[..]
Maar om ze dan meteen "triest volk" te noemen vind ik niet nodig
Nou ja, als jij de gezondheidszorg in gaat kun je daar maar beter op gaan letten danquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee om ze triest volk te noemen is ook niet nodig, maar ik was een beetje gefrustreerd van dat filmpje dus het kwam er zo maar uit
Die bedoel ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kinderen niet willen laten enten dat is niet alleen iets van de Jehova's hoor, dat is meer iets van de gereformeerden en zo toch ook?
Ja uiteraard. En ik ga dat natuurlijk niet tegen die mensen zelf zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als jij de gezondheidszorg in gaat kun je daar maar beter op gaan letten dan
Je hoeft het niet te zeggen om het uit te dragen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja uiteraard. En ik ga dat natuurlijk niet tegen die mensen zelf zeggen.
Ik draag dat niet uit naar die mensen toe, echt niet. Ik denk het alleen en daar merken ze niks van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zeggen om het uit te dragen natuurlijk
Psies, ik zou persoonlijk meer moeite hebben met kettingrokers met longkanker die maanden een bed bezet zouden houden of zo, maar zelfs dat niet, zorg is zorg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als jij de gezondheidszorg in gaat kun je daar maar beter op gaan letten dan
Nee iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf serieus waar ook goed over nadenken hoor, dat enten omdat het maar moet is ook niet alles
Wel eens van nonverbale communicatie gehoord?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik draag dat niet uit naar die mensen toe, echt niet. Ik denk het alleen en daar merken ze niks van.
Nee wel voor m'n schoonmoeder, wat voor zover ik weet niet oh-oh isquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
Ll, heb je niet eens een koelkastmagneet die walked like an Egyptian meegenomen voor oh-oh?
Nou, ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ik zou persoonlijk meer moeite hebben met kettingrokers met longkanker die maanden een bed bezet zouden houden of zo, maar zelfs dat niet, zorg is zorg.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wel voor m'n schoonmoeder, wat voor zover ik weet niet oh-oh is
Maar goed, ik ben echt heel zakelijk, ik heb met de grootste moordenaars nog totaal geen moeite, dus wie ben ikquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben echt heel zakelijk, ik heb met de grootste moordenaars nog totaal geen moeite, dus wie ben ik
http://hddguru.com/software/quote:
Mijn kinderen zijn netjes ingeënt maar niet volgens het schema van CB. Dit tot groooot ongenoegen van de mensen daar overigens. Maar het was vrij simpel hoor, het was of zoals ik het wilde of ik zou ze voortaan gewoon bij de huisarts laten entenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd, dat is ook andere geloven
Er zijn ook mensen die hun kinderen het eerste jaar niet laten enten, zodat ze iig een beetje weerstand zelf kunnen opbouwen
Psies, dat doe ik dus ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind gewoon dat je mensen in hun waarde moet laten wat dat betreft
Ja, en in zo'n geval helemaal; als die mensen dat geloven, primaquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, dat doe ik dus ook.
Mijn collega en ik zeggen vaak "ach het is een heel lief meneertje"
Doet mn zusje ook, die was snel klaar met dat consternatiebureau, zoals ze ze al snel noemdequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn netjes ingeënt maar niet volgens het schema van CB. Dit tot groooot ongenoegen van de mensen daar overigens. Maar het was vrij simpel hoor, het was of zoals ik het wilde of ik zou ze voortaan gewoon bij de huisarts laten enten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |