Ik woon in Capelle en daar is de groep in verhouding vrij groot. Dus dan ook je kinderen niet laten inenten. Ik vind het moeilijk. Ik wil altijd iedereen in zijn waarde laten maar dat begrijp ik gewoon niet.quote:
Kinderen niet willen laten enten dat is niet alleen iets van de Jehova's hoor, dat is meer iets van de gereformeerden en zo toch ook?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik woon in Capelle en daar is de groep in verhouding vrij groot. Dus dan ook je kinderen niet laten inenten. Ik vind het moeilijk. Ik wil altijd iedereen in zijn waarde laten maar dat begrijp ik gewoon niet.
Dat is zo iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
True, ik vind het alleen jammer dat ze die keuze ook voor hun kinderen mogen maken
Ik hoorde wel een poos terug dat mensen die voor die keuze staan zich ook wel tijdelijk uit de ouderlijke macht laten zetten zodat een tijdelijke gezinsvoogd de bloedtransfusie kan toestaan.
Maar om ze dan meteen "triest volk" te noemen vind ik niet nodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik laat ze ook geloven wat ze willen, maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Ja, idd, dat is ook andere gelovenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kinderen niet willen laten enten dat is niet alleen iets van de Jehova's hoor, dat is meer iets van de gereformeerden en zo toch ook?
Ik zou daar zelf serieus waar ook goed over nadenken hoor, dat enten omdat het maar moet is ook niet allesquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd, dat is ook andere geloven
Er zijn ook mensen die hun kinderen het eerste jaar niet laten enten, zodat ze iig een beetje weerstand zelf kunnen opbouwen
Nee om ze triest volk te noemen is ook niet nodig, maar ik was een beetje gefrustreerd van dat filmpje dus het kwam er zo maar uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is zo idd
Maar het is wel zuur dat als de kinderen blijven/gaan geloven ze zelf ook denken dat ze dan wel in de hel zullen komen...
[..]
Maar om ze dan meteen "triest volk" te noemen vind ik niet nodig
Nou ja, als jij de gezondheidszorg in gaat kun je daar maar beter op gaan letten danquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee om ze triest volk te noemen is ook niet nodig, maar ik was een beetje gefrustreerd van dat filmpje dus het kwam er zo maar uit
Die bedoel ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kinderen niet willen laten enten dat is niet alleen iets van de Jehova's hoor, dat is meer iets van de gereformeerden en zo toch ook?
Ja uiteraard. En ik ga dat natuurlijk niet tegen die mensen zelf zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als jij de gezondheidszorg in gaat kun je daar maar beter op gaan letten dan
Je hoeft het niet te zeggen om het uit te dragen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja uiteraard. En ik ga dat natuurlijk niet tegen die mensen zelf zeggen.
Ik draag dat niet uit naar die mensen toe, echt niet. Ik denk het alleen en daar merken ze niks van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zeggen om het uit te dragen natuurlijk
Psies, ik zou persoonlijk meer moeite hebben met kettingrokers met longkanker die maanden een bed bezet zouden houden of zo, maar zelfs dat niet, zorg is zorg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als jij de gezondheidszorg in gaat kun je daar maar beter op gaan letten dan
Nee iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf serieus waar ook goed over nadenken hoor, dat enten omdat het maar moet is ook niet alles
Wel eens van nonverbale communicatie gehoord?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik draag dat niet uit naar die mensen toe, echt niet. Ik denk het alleen en daar merken ze niks van.
Nee wel voor m'n schoonmoeder, wat voor zover ik weet niet oh-oh isquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
Ll, heb je niet eens een koelkastmagneet die walked like an Egyptian meegenomen voor oh-oh?
Nou, ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ik zou persoonlijk meer moeite hebben met kettingrokers met longkanker die maanden een bed bezet zouden houden of zo, maar zelfs dat niet, zorg is zorg.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wel voor m'n schoonmoeder, wat voor zover ik weet niet oh-oh is
Maar goed, ik ben echt heel zakelijk, ik heb met de grootste moordenaars nog totaal geen moeite, dus wie ben ikquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben echt heel zakelijk, ik heb met de grootste moordenaars nog totaal geen moeite, dus wie ben ik
http://hddguru.com/software/quote:
Mijn kinderen zijn netjes ingeënt maar niet volgens het schema van CB. Dit tot groooot ongenoegen van de mensen daar overigens. Maar het was vrij simpel hoor, het was of zoals ik het wilde of ik zou ze voortaan gewoon bij de huisarts laten entenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd, dat is ook andere geloven
Er zijn ook mensen die hun kinderen het eerste jaar niet laten enten, zodat ze iig een beetje weerstand zelf kunnen opbouwen
Psies, dat doe ik dus ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind gewoon dat je mensen in hun waarde moet laten wat dat betreft
Ja, en in zo'n geval helemaal; als die mensen dat geloven, primaquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, dat doe ik dus ook.
Mijn collega en ik zeggen vaak "ach het is een heel lief meneertje"
Doet mn zusje ook, die was snel klaar met dat consternatiebureau, zoals ze ze al snel noemdequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn netjes ingeënt maar niet volgens het schema van CB. Dit tot groooot ongenoegen van de mensen daar overigens. Maar het was vrij simpel hoor, het was of zoals ik het wilde of ik zou ze voortaan gewoon bij de huisarts laten enten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |