Oh nou, ik heb t nu sneller geleerd dan jij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mijn sig, niet mijn ondertitel, slome
Het heeft me 8 jaar geduurd voordat ik het niet meer door elkaar haalde, dus je hebt nog even.
Het gaat toch om je HD? Stuur je toch alleen die op en prop je er zelf tijdelijk een ander in?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ik baal echt enorm man
Ik ben windows nog maar es opnieuw aan het installen zodat ik wel dat tooltje van samsung kan draaien. Maar als het idd stuk is en het moet opgestuurd worden ben ik de laptop 3 tot 7 weken kwijt!!!
Mag nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat toch om je HD? Stuur je toch alleen die op en prop je er zelf tijdelijk een ander in?
Oh ja, je bent natuurlijk geen gecertificeerde reparateurquote:
Whehehehe zet je m ff in de OP dr bij, dan heb ik daar tenminste ook es wat aanquote:
En gooi die tamponslingeraar en die rode jompel er meteen bij, dan hebben we voor elk wat wilsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe zet je m ff in de OP dr bij, dan heb ik daar tenminste ook es wat aan
Ik zal eens bellen. Die samsung shit software voor de hdd draait niet. Ben nu maar seagate aan he installen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, je bent natuurlijk geen gecertificeerde reparateurgeldklopperij. En ze kunnen niet even onsite met een HD langskomen? Das 10 minuten werk om te vervangen
Niet van de Dixonsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:49 schreef DeZwabber het volgende:
wtf, mag je van samsung niet eens je eigen HDD vervangen?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn vensterbank met leuke kersttroepjes was vanmorgen ineens leeg
En de kerstmannetjes hebben zich verspreid door het heeeeele huis
Je hebt toch wel gewoon andere tooltjes, onafhankelijk van de fabrikant? Die je ff moet bakken en waar je dan van kan booten, en die 'm testen. Of ff je SMART data inlezen, voor zover dat betrouwbaar is...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef Qwea het volgende:
seatools ziet natuurlijk weer niet die kut hdd
Godsklere zeg.
Wat een raaaaaaaaaaadsel, hoe zou dat nou komen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn vensterbank met leuke kersttroepjes was vanmorgen ineens leeg
En de kerstmannetjes hebben zich verspreid door het heeeeele huis
Heb je namen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon andere tooltjes, onafhankelijk van de fabrikant? Die je ff moet bakken en waar je dan van kan booten, en die 'm testen. Of ff je SMART data inlezen, voor zover dat betrouwbaar is...
Naar het Antonius. Voor mijn poot. Mri en langs de orthopeedquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat ga je in Sneek doen?
Ik wil een Sneekkoelkastmagneet
Heb je al een Thailand magneet? Je hebt er nu connecties, maak er misbruik van!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat ga je in Sneek doen?
Ik wil een Sneekkoelkastmagneet
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een raaaaaaaaaaadsel, hoe zou dat nou komen!
De Vermoorde Onschuldquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus suggereren dat deze twee schatjes daar verantwoordelijk voor zijn he?
Kijk die koppies dan![]()
Die waren net zo verbaast als ikNet als over al die spullen die zomaar uit de boom vallen.
[ afbeelding ]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done thatquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al een Thailand magneet? Je hebt er nu connecties, maak er misbruik van!
een suckysucky faaif dollah koelkastmagneet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done that
Inderdaad. En dan een filmpje laten zien over jehova-getuigen die geen bloedtransfusie willen, daar gaat echt alles bij mij van jeuken brrrquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, op een onethisch tijdstip
Heb je al een Woerdense koelkastmagneet dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done that
huhhhh, er stond er gisterochtend eentje op het station, proberen mensen over te halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan een filmpje laten zien over jehova-getuigen die geen bloedtransfusie willen, daar gaat echt alles bij mij van jeuken brrr
Dat was ik heul niet dat was een negerquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus suggereren dat deze twee schatjes daar verantwoordelijk voor zijn he?
Kijk die koppies dan![]()
Die waren net zo verbaast als ikNet als over al die spullen die zomaar uit de boom vallen.
[ afbeelding ]
Buuh maar goed dat ik die niet gezien hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
huhhhh, er stond er gisterochtend eentje op het station, proberen mensen over te halen
Neee een ook geen loveyoulongtime koelkastmagneet, ok Greys, als ie die kan krijgen dan wil ik ze welquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een suckysucky faaif dollah koelkastmagneet?
Dat bestaat heul niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al een Woerdense koelkastmagneet dan?
Ja de milde zachtaardige versiequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie dodge altijd voor me als een soort van met water aangelengde sjon
maar enschede is maassluis ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Buuh maar goed dat ik die niet gezien hebWat een triest volk zeg!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |