De Vermoorde Onschuldquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus suggereren dat deze twee schatjes daar verantwoordelijk voor zijn he?
Kijk die koppies dan![]()
Die waren net zo verbaast als ikNet als over al die spullen die zomaar uit de boom vallen.
[ afbeelding ]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done thatquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al een Thailand magneet? Je hebt er nu connecties, maak er misbruik van!
een suckysucky faaif dollah koelkastmagneet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done that
Inderdaad. En dan een filmpje laten zien over jehova-getuigen die geen bloedtransfusie willen, daar gaat echt alles bij mij van jeuken brrrquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, op een onethisch tijdstip
Heb je al een Woerdense koelkastmagneet dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die heb ik daar zelf gekocht, been there done that
huhhhh, er stond er gisterochtend eentje op het station, proberen mensen over te halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan een filmpje laten zien over jehova-getuigen die geen bloedtransfusie willen, daar gaat echt alles bij mij van jeuken brrr
Dat was ik heul niet dat was een negerquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus suggereren dat deze twee schatjes daar verantwoordelijk voor zijn he?
Kijk die koppies dan![]()
Die waren net zo verbaast als ikNet als over al die spullen die zomaar uit de boom vallen.
[ afbeelding ]
Buuh maar goed dat ik die niet gezien hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
huhhhh, er stond er gisterochtend eentje op het station, proberen mensen over te halen
Neee een ook geen loveyoulongtime koelkastmagneet, ok Greys, als ie die kan krijgen dan wil ik ze welquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een suckysucky faaif dollah koelkastmagneet?
Dat bestaat heul niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al een Woerdense koelkastmagneet dan?
Ja de milde zachtaardige versiequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie dodge altijd voor me als een soort van met water aangelengde sjon
maar enschede is maassluis ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Buuh maar goed dat ik die niet gezien hebWat een triest volk zeg!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |