Haha jippiequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Altijd eerlijk en schaamteloos he!
Maar goed nieuws , ze bloedt
Nou laat de haaien maar komen dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Altijd eerlijk en schaamteloos he!
Maar goed nieuws , ze bloedt
Hoooooooooo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
haha, en ik denken dat "bloed willen zien" een gewelddadige uitdrukking was
quote:
Je wilde heel geen baby niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zegEn ik heb niet gezegd dat ik graag wilde bloeden
Ja maar dan moet jij hem de hele maand gebruikenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh Zwab , maak dr ff een met een rode vlag, die wij ladies kunnen gebruiken als we ongesteld en sjaggo zijn
ik heb mijn laptop nu even niet, zal het vanmiddag even doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh Zwab , maak dr ff een met een rode vlag, die wij ladies kunnen gebruiken als we ongesteld en sjaggo zijn
Nou maar wat is jouw excuus dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet jij hem de hele maand gebruiken
Jeetje, duidelijke taal spreken hier hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar staat dat?Ik zei dat ik jong was en het niet in de planning lag, meer niet
Hey vrolijkerdquote:
Oh deze met een rood rokje zou t ook al goed doen, voor zij die wel bloeden maar niet sjaggo zijnquote:
Sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, duidelijke taal spreken hier hoor![]()
Zitten we allemaal voor bloed te jompelen terwijl jij voor de baby ging stiekem
We willen ze allebei! Een wapper en een rokje! Voor diverse gelegenheden waar bloed bij komt kijken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh deze met een rood rokje zou t ook al goed doen, voor zij die wel bloeden maar niet sjaggo zijn
Reageer je dan lekker op haar af en niet op mij, zeiksnolquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben me zuur gemaakt. Vooral die Greys
OMG krijg je die nu pas???????quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh-Oh en Ing, bedankt voor jullie kaartjes!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben me zuur gemaakt. Vooral die Greys
You go girlquote:
Ik denk gisterquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG krijg je die nu pas???????
![]()
Vorige week zaterdag gepost![]()
TNT
Fuck Yeah!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
We willen ze allebei! Een wapper en een rokje! Voor diverse gelegenheden waar bloed bij komt kijken!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh deze met een rood rokje zou t ook al goed doen, voor zij die wel bloeden maar niet sjaggo zijn
Gheghe eigenlijk moesten zowel die pompoms als dat rokje een beetje druppen dan hequote:
Uit het vooronderquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gheghe eigenlijk moesten zowel die pompoms als dat rokje een beetje druppen dan he
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gheghe eigenlijk moesten zowel die pompoms als dat rokje een beetje druppen dan he
Oeh ja!quote:
Jaaaaaaaaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lelijk met mijter hoor!
Zonder ook, trouwens!
Da's mijn sig, niet mijn ondertitel, slomequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die prima want het was lang zat zo
Ja die is goed voor de angry bleedin' bitches, toch?quote:
Ja die is zeker goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is goed voor de angry bleedin' bitches, toch?
En dan hebben we de rode cheerie voor als het minder boosaardig hoeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |