M.I. nie snap, is dat een afdeling die hier zit/zat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:01 schreef Loveless85 het volgende:
Baafje, was je nou gister bij G. M.I.
Of snap je 'm niej
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hee wat een gein,
dit is een vroege ochtend-rijm
Mijn club was het ook niet, maar ze hadden mij gehuurd voor een klus. In fuckin Assenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:24 schreef Barbaaf het volgende:
Ah nee, da's niet mijn club. Als die er nog zitten is dat een andere verdieping, een lagere
Ja joh, alles voor geld, jeweettog. En niet gewoon achter R'dam CS, maar ik moest er nog heul voor naar Assen ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Jij was hun sletje en ze fuckten je in je ass?
Wow, en dat op de vroege ochtend Ll
En nu heb ik weer Wijd Open van Blof in mn hoofd, dat mega ongepaste Serious Request nrquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja joh, alles voor geld, jeweettog. En niet gewoon achter R'dam CS, maar ik moest er nog heul voor naar Assen ook
Whahaha why????????quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik kampeer onder een fleecedeken in de woonkamer
nobody will find me here, ghehe
Tombo's snuggie? Ligt Tombo er ook toevalligquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik kampeer onder een fleecedeken in de woonkamer
nobody will find me here, ghehe
*kijkt rond*quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombo's snuggie? Ligt Tombo er ook toevallig![]()
We hebben namelijk in V&A wat verontrustende berichten van haar gehoord gister over 'ziek in bed liggen', dus nu ze niet rond een normale tijd online is...
Aaaaw, beterschapjes nog es dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zelfde reden als gisteren, ziekjes
maar slecht draadloos bereik in m'n slaapkamer
Acces pointje neersmijtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zelfde reden als gisteren, ziekjes
maar slecht draadloos bereik in m'n slaapkamer
De Telegraaf gaat voor tokkie-heavenquote:'Telegraaf aast op SBS'
Telegraaf Media Groep (TMG) overweegt de aankoop van SBS Nederland als Prosiebensat.1, de Duitse eigenaar van SBS6, Net5 en Veronica, de zenders te koop zet. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag.
Een woordvoerder van TMG bevestigde de interesse. "Wij hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat we belangstelling zouden kunnen hebben in de Nederlandse televisieactiviteiten van SBS", zo gaf hij aan.
Ook mediatycoon John de Mol zou volgens de krant interesse hebben in de aankoop van de zender.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Telegraaf gaat voor tokkie-heavenHyves, SBS, SkyRadio, De Telegraaf zelf
![]()
Misschien moeten ze ook de PVV overnemen
Hoi Nipquote:
Das heul de dierenbescherming niequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde het net vragen![]()
Oh de dierenbescherming wil dat mensen een diploma hebben voor ze een paard mogen houden![]()
Kunnen ze niet beter eerst mensen een diploma laten halen voor ze een kind mogen nemen?
Nee maar dat zou wel een hoop ellende oplossen, als dr een beetje selectief gekeken werd naar welke mensen zich voort zouden mogen planten dan zouden al die andere toestanden ook uiteindelijk vanzelf niet meer nodig zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heul de dierenbescherming nie
Eens, maar goed tis nou eenmaal niet haalbaar en een enorm hellend vlak als iets of iemand gaat bepalen of je wel of geen kinderen ken. En helaas is de creatie van zo'n mormel nog iets wat de grootste josti's toch nog voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar dat zou wel een hoop ellende oplossen, als dr een beetje selectief gekeken werd naar welke mensen zich voort zouden mogen planten dan zouden al die andere toestanden ook uiteindelijk vanzelf niet meer nodig zijn.
Josties allemaal
Dat kunnen ze allemaal prima op de een of andere manier he, jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar goed tis nou eenmaal niet haalbaar en een enorm hellend vlak als iets of iemand gaat bepalen of je wel of geen kinderen ken. En helaas is de creatie van zo'n mormel nog iets wat de grootste josti's toch nog voor elkaar krijgen
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |