En nog geen guppies.quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Tombo is met de hele viskraam op date geweest zo te horen
Verse vis! Mooie haring!quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Tombo is met de hele viskraam op date geweest zo te horen
Quotefail!quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ZO dol ben ik niet eens op vis
Oeh! Vertellll!quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk net dat ik vanmorgen over Cat droomde, en over Dexter
Oh bah!quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb trouwens iets heel engs... niet afgelopen nacht, maar de nacht ervoor droomde ik dat ik beroofd werd van mijn Cartier. Op straat in Den Haag. Wilde ik gisterenmorgen mijn horloge om doen: weg![]()
![]()
Ik hoop maar dat ik 'm weer vind
Da's balen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb trouwens iets heel engs... niet afgelopen nacht, maar de nacht ervoor droomde ik dat ik beroofd werd van mijn Cartier. Op straat in Den Haag. Wilde ik gisterenmorgen mijn horloge om doen: weg![]()
![]()
Heb jij een cartier?quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
![]()
BLing Bling kat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's balen.Is hij ergens in huis kwijt?
Check je katten eens op nieuwe halsbandjes.
Ik hoop het; anders ben ik 'm verlorenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
Da's balen.Is hij ergens in huis kwijt?
Goed planquote:Check je katten eens op nieuwe halsbandjes.
Ik was ergens en ik was aan het dansen met iemand en ik dacht dat het Eddy Murphy was maar toen bleek het Doakes te zijn van Dexter, en die had een heel lekker lijf en toen kwam JIJ binnen en moest ik onmiddelijk komen maar ik wilde niet want ik was aan het dansenquote:
Ow ja, dat klinkt precies als mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was ergens en ik was aan het dansen met iemand en ik dacht dat het Eddy Murphy was maar toen bleek het Doakes te zijn van Dexter, en die had een heel lekker lijf en toen kwam JIJ binnen en moest ik onmiddelijk komen maar ik wilde niet want ik was aan het dansen![]()
Maar ik moest, en toen moest ik een of andere kaart tekenen waar alle namen opstonden van hier , en toen vroeg ik voor wie dat was en toen was het voor een kennis van een zus van iemand hier, en toen ging ik flippen want ik vond het belachelijk vergezocht en toen was Doakes ook nog weg![]()
En toen werd ik wakker en dacht ik damn dat was echt fucked up
Ja jij was als enige erg realistisch in die hele droomquote:
Had. Dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:01 schreef JJH het volgende:
Heb jij een cartier?
Gaat goed met de zaken.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was ergens en ik was aan het dansen met iemand en ik dacht dat het Eddy Murphy was maar toen bleek het Doakes te zijn van Dexter, en die had een heel lekker lijf en toen kwam JIJ binnen en moest ik onmiddelijk komen maar ik wilde niet want ik was aan het dansen![]()
Maar ik moest, en toen moest ik een of andere kaart tekenen waar alle namen opstonden van hier , en toen vroeg ik voor wie dat was en toen was het voor een kennis van een zus van iemand hier, en toen ging ik flippen want ik vond het belachelijk vergezocht en toen was Doakes ook nog weg![]()
En toen werd ik wakker en dacht ik damn dat was echt fucked up
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
Damn, hopen dat je hem snel vind. Ligt vast op een heel logisch plekje.
Da's geen compliment he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij was als enige erg realistisch in die hele droom
Ik flipte echt totaal in mn droom.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
Bwehehehehe. Goeie droom.
En dan pissed wakker worden he? Heb ik ook wel eens
Over wakker worden gesproken... ik ga slapen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik flipte echt totaal in mn droom.
WTF voor WIE is die kaart en waarom moet je me daar NU mee lastig vallen![]()
en Cat echt zo heel streng niet zeiken ff tekenen doe niet zo flauw ik ben je helemaal komen zoeken ja!
Ik nog bozer
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik flipte echt totaal in mn droom.
WTF voor WIE is die kaart en waarom moet je me daar NU mee lastig vallen![]()
en Cat echt zo heel streng niet zeiken ff tekenen doe niet zo flauw ik ben je helemaal komen zoeken ja!
Ik nog bozer
Als je dat aandurft, have funquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik vannacht over jou gaan dromen?
Veel erger dan die droom van jou over mij het niet worden geloof ik.quote:
Nou vooruit dan, kusje op de wang mag.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, kusje op de wang mag.
Echt, die was zelfgetekend, maar echt heel lelijk, dat zei ik ook, goddomme en dan zo een lelijke kutkaart, ga weg, ik was aan het dansen met Eddy Murpy die Eddy Murphy niet was man!quote:
Lucide dromen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die was zelfgetekend, maar echt heel lelijk, dat zei ik ook, goddomme en dan zo een lelijke kutkaart, ga weg, ik was aan het dansen met Eddy Murpy die Eddy Murphy niet was man!
Oh ja, en voordat jij kwam, zei ik tegen die vent , heeeeej jou ken ik ergens van, ben jij eddy Murphy?
Ja echt geen idee want ik hou helemaal niet van je films maar ik ken je ergens van.
( en toen waren we al aan het dansen) en toen lachte die gast eerst zo een overdreven Eddy Murpy lachje, en toen zei die nee meisje, ik ben Doakes van Dexter, en toen zei ik ooooh beter, das cool!
En toen kwam jij![]()
Fucked up.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die was zelfgetekend, maar echt heel lelijk, dat zei ik ook, goddomme en dan zo een lelijke kutkaart, ga weg, ik was aan het dansen met Eddy Murpy die Eddy Murphy niet was man!
Oh ja, en voordat jij kwam, zei ik tegen die vent , heeeeej jou ken ik ergens van, ben jij eddy Murphy?
Ja echt geen idee want ik hou helemaal niet van je films maar ik ken je ergens van.
( en toen waren we al aan het dansen) en toen lachte die gast eerst zo een overdreven Eddy Murpy lachje, en toen zei die nee meisje, ik ben Doakes van Dexter, en toen zei ik ooooh beter, das cool!
En toen kwam jij![]()
Oh nu pies ik in mn broek.quote:
Ik durf niets meer te zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nu pies ik in mn broek.
Nee!
Issie zelfgetekend?
![]()
Oh als ie lijkt op dat gedrocht dat ik van Cat moest tekenen in mn droom dan kom ik echt niet meer bij, maar dat bestaat echt nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen![]()
Slapen
Tombo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |