Dabedoelik. Ik behandel mijn katten nooit voor vlooien.quote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mot ze eigens weten
Weet jij 100% zeker dat je katten nooit een vlo hebben? Ik niet in elk geval. Of eigenlijk: ik weet bijna zeker dat als ik maar lang genoeg zoek, ik er bij die 5 wel eentje vind. Ondanks dat ze 2 x per jaar een injectie krijgen en in de zomer en najaar ook nog pipetten.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys en ik gaan wel vast de tafel dekken dan
Nou, he's back!quote:
Niet heel lang volgens mijquote:
Gooien en smijten en tegen de bedden oprijden!quote:
Ik zie het!quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet heel lang volgens mij
Ze zijn boos op dat jonge meisje omdat ze steeds haar kont laat zien en mogen nu smijten met van alles om woede kwijt te raken
En als je bij DTH durft te komen, dan durf je allesquote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Dabedoelik. Ik behandel mijn katten nooit voor vlooien.De Redcats uiteraard wel.
En het laatste nestje had vlooien maar na een week of 2 waren die spoorloos verdwenen.
Oohtje poppelepootje: nee, nog met DH bezigquote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Elies potje pies, bende gij al aan Dexter begonnen?
Nou, ik snap het wel hoor, zit je in therapie moet je tegen haar kont aankijkenquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het!
En op dat ene chickie zijn ze altijd boos
Ik ben ooit op date geweest met zo iemandquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik ken wel iemand die die therapie wel kan gebruiken. Vandaag gesprek mee gehad en mén wat is dat een gesloten oester.
Ah ok, dan stuur ik pas nieuw voer op als ik helemaal klaar ben, anders blijf ik sturen hequote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oohtje poppelepootje: nee, nog met DH bezig
Ja.quote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dit is sneu, dat ze het als thuis vindt klinken
Iemand die dr kut stijf dicht houdt natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden jullie 'een gesloten oester' dan?
Iemand die sowieso weinig praat, of die veel praat maar eigenlijk niets zegt?
Dat eerste.quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden jullie 'een gesloten oester' dan?
Iemand die sowieso weinig praat, of die veel praat maar eigenlijk niets zegt?
Nee, dat is een gesloten mosselquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iemand die dr kut stijf dicht houdt natuurlijk
En daar is Tombo mee op date geweest?quote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iemand die dr kut stijf dicht houdt natuurlijk
Ik snap nooit zo goed wat je wil melden.quote:
Misschien is ze zwanger en vergist ze zich in het topicquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed wat je wil melden.
Whut?quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet heel lang volgens mij
Ze zijn boos op dat jonge meisje omdat ze steeds haar kont laat zien en mogen nu smijten met van alles om woede kwijt te raken
Ik dacht dat ze van mosselen hield?quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar is Tombo mee op date geweest?
Dan snap ik wel dat het niets werd
You are sooooooo obsessedquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien is ze zwanger en vergist ze zich in het topic
Dat ik er nog ben in het nieuwe topic.quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed wat je wil melden.
Ze zijn al klaar. Met smijten dan, niet met boos zijn op blotekontmeisje.quote:
Ah, oké dan. Hoi.quote:
Nee, dat doen ze in Z&G toch? Vanaf de 36 weken elke dag melden ofzo?quote:
Ookquote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo is toch met een paling op date geweest?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat eerste.![]()
Dat tweede is meer een wandelende brainfart.
En ZO dol ben ik niet eens op visquote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Tombo is met de hele viskraam op date geweest zo te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |