Arme Baileys...hij jammert moord en brandquote:Op maandag 13 december 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je eenjarig jubileum vieren met Baileys is ook lekker natuurlijk
Ik heb mn pakje ook nog nietquote:
Dan zit Mohammed wel op de bergquote:Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zocht je, ze miste je.
En als de berg niet naar dinges komt...
De berg naar dinges/quote:Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zocht je, ze miste je.
En als de berg niet naar dinges komt...
Ja duh, als je hier niet bent dan ga ik wel kijken of je wel online bent of niet ivm SeSaquote:
Welquote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De berg naar dinges/
Volgens mij heeft nog niemand zijn pakje.
Wat ben jij toch ergquote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, als je hier niet bent dan ga ik wel kijken of je wel online bent of niet ivm SeSa
Ik laat ook nergens anders wat los over sesa.quote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, als je hier niet bent dan ga ik wel kijken of je wel online bent of niet ivm SeSa
Nee, ik bedoel of je uberhaupt nog wel online bent, of dat we moeten smsenquote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik laat ook nergens anders wat los over sesa.
sms'en?quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of je uberhaupt nog wel online bent, of dat we moeten smsen
quote:
Relatietherapie? Anyone?quote:
Nee, zo zijn wij nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
sms'en?
Zijn jullie die prive oproepen die bellen en dan weer opleggen.
Zie je wel...jullie praaaaten geen eens meerquote:
Zonder trouwen, hup van verloven naar verbrekenquote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie je wel...jullie praaaaten geen eens meer![]()
Sowwy.quote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zo zijn wij niet
Ik heb echt gekeken of je nog wel online was, of dat we je via sms een herinnering moesten geven aan SeSa, maar dat hadden we dus beter wel kunnen doen
Als je ook maar een béétje belangstelling had voor het doen en laten van je verloofde dan wist je dat.quote:
Pesies. Ik zal dadelijk eens wat bij hem blauw maken.quote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie je wel...jullie praaaaten geen eens meer![]()
blauwe ballenquote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Ik zal dadelijk eens wat bij hem blauw maken.
quote:
Ik post wel in FHF, allen ik wist niet dat je daar blauw was.quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ook maar een béétje belangstelling had voor het doen en laten van je verloofde dan wist je dat.
In TAL.quote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zo gemakkelijk vergeef ik het je niet.
Ik was zo eeeeenzaam!Zat ik hier met dit zooitje opgescheept terwijl jij godweetwaar uithing.
quote:
Ik heb geen blauwe ballen. Wel rode.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh!quote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik post wel in FHF, allen ik wist niet dat je daar blauw was.
Niet in het rond, want dan was je wel eerder hier weer langs gekomenquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
In TAL.
Ik geef het toe, ik hoereer een beetje in het rond...
Nee, maar ik ben ze nu allemaal aan het bijlezen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh!Da's helemaal erg!
Heb je nog geen enkele van mijn praaachtige slotjes of OP edits (op verzoek) gezien?
Heul niet, je was alleen daar, niks rondquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
In TAL.
Ik geef het toe, ik hoereer een beetje in het rond...
Ik zag het.quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ze nu allemaal aan het bijlezen.
Ik doe trouwens wel mee. Ik sta al in het vervoerstopic en ga wat opsturen naar iemand.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet in het rond, want dan was je wel eerder hier weer langs gekomen
Maar gezellig dat je d'r weer eens bent heur
quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, je was alleen daar, niks rond
En nog wat ONZ, FEE, en PTA. Eigenlijk alles behalve F&F.quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, je was alleen daar, niks rond
Wrom?quote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En nog wat ONZ, FEE, en PTA. Eigenlijk alles behalve F&F.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En nog wat ONZ, FEE, en PTA. Eigenlijk alles behalve F&F.
Back for good?quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Omdat, geen reden eigenlijk. Daar is het ook gezellig.
Maar nu ben ik terug.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Omdat, geen reden eigenlijk. Daar is het ook gezellig.
Maar nu ben ik terug.
Hmpf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |